CD Drev og CD Brænder
Fra : Allan Nielsen

Dato : 25-06-01 21:06

Hej NG

Jeg har lige installeret min Plexwriter 16/10/40, og den kører bare
forrygende.
Men da jeg satte den i, kunne jeg ikke længere se mit cd rom drev, men
brænderen virkede helt perfekt.
da jeg så senere opdage, at begge drev var sat til slave, lavede jeg
brænderen om til master.
nu kan jeg se begge mine drev, men ingen af dem kan læse cdér! når jeg har
smidt en skive i, og dobbeltklikket på F: eller G: (brænder og cd rom),
skriver den bare " indsæt en cd i drevet" jeg kan tydeligt høre, at drevet
kører for fulde gardiner, men der sker ikke en skid. jeg kan nok højreklikke
på et af drevene, og få det til at "skubbe" cdén ud, men læse cdér, det vil
de ik!
Jeg har ikke haft mulighed for, at se om brænderen stadig kan brænde cdér,
da jeg har brugt alle sammen

Håber virkelig der er en der kan og vil hjælpe!

Mvh Allan

Fra : DarkJedi

Dato : 26-06-01 08:04

> Håber virkelig der er en der kan og vil hjælpe!

Selvfølgelig . hehe!

Har du installeret PlexTools? De har det nemlig med at blokere for cd'er, da
det kan være uheldigt at man smider nye cd'er i mens man brænder! Problemet
er bare at den kan finde på at låse alt hvad der hedder cd-drev, så det
virker som om man ikke har sat noget i! Prøv at lukke det ned og prøve igen!

--
DarkJedi / darkjedi@cyberimage.dk

\\ -- Let's work together to get Hash-Functions legal
\\ for medical purposes only!

Fra : Allan Nielsen

Dato : 26-06-01 15:03

> [...]
> er bare at den kan finde på at låse alt hvad der hedder cd-drev, så det
> virker som om man ikke har sat noget i! Prøv at lukke det ned og prøve

Mange mange mange gange TAK, skal lyde herfra!
Det kører bare!

Mvh Allan