Hvid kristen for dem
Fra : I.R

Dato : 29-11-06 10:04

Hvis mu slimer opfatter det at være kristen skulle være lig med Vantro, vil
jeg påstå, at være mu-slim er lig med at være primitiv og leve i-slam.

Fra : Sten Schou

Dato : 29-11-06 14:04

"I.R" <Ingolf@Gyldenrisparken.dk> skrev i en meddelelse
> Hvis mu slimer opfatter det at være kristen skulle være lig med Vantro,
> vil jeg påstå, at være mu-slim er lig med at være primitiv og leve i-slam.

FUT dk.snak.vittigheder

Hilsen Sten

Fra : Ukendt

Dato : 29-11-06 20:11

> FUT dk.snak.vittigheder
>
> Hilsen Sten

Hvorfor ikke dk.snak.videnskab ?

Det er vel der fakta hører hjemme....

/SWP

Fra : Benny den 9.

Dato : 29-11-06 21:34

Søren Wagner wrote:

> Hvorfor ikke dk.snak.videnskab ?
>
> Det er vel der fakta hører hjemme....
>

> /SWP

er det tilfældigt du hedder Wagner

--
Bæ9

- overgir sig aldrig

Fra : Ukendt

Dato : 29-11-06 23:21

> er det tilfældigt du hedder Wagner

Nej... Det er tilføjet... : ]

/SWP

Fra : Jack

Dato : 30-11-06 22:03

"Søren Wagner" <me på/fra cacba snavs dk> skrev i en meddelelse

> Nej... Det er tilføjet... : ]

har også engang hørt om en østriger der ville være tysker :-/

Fra : Benny den 9.

Dato : 30-11-06 22:22

Jack wrote:
> "Søren Wagner" <me på/fra cacba snavs dk> skrev i en meddelelse
>>

> har også engang hørt om en østriger der ville være tysker :-/

når man maler fanden på væggen blir han til en tapetserer

--
Bæ9

- overgir sig aldrig