Pensionisten og de 7 kulturberigere
Fra : Jesper

Dato : 28-11-06 21:06

Syv drenge anholdt for brutalt røveri mod 83-årig
Syv drenge fra Ishøj blev tirsdag anholdt og sigtet for et brutalt
røveri den 6. november mod en 83-årig kvinde i Ishøj, oplyser politiet i
Glostrup.

Kvinden var på vej til læge, da et vidne så en dreng overfalde kvinden
og bagefter så tre drenge løbe fra gerningsstedet.

Ved røveriet blev den 83-årige kvinde så ilde tilredt, at hun blev
indlagt på Amtssygehuset i Glostrup med indre blødninger. Hun er nu i
bedring, oplyser TV2/Lorry.

Tre af de anholdte er under den kriminelle lavalder, en er 15 år, og tre
er 16 år gamle. Alle syv bliver onsdag fremstillet i grundlovsforhør ved
retten i Taastrup.

/ritzau/

--
Hans far viste ham engang en arbejder, siden da
har han lavet film om arbejdere.

Fra : Ukendt

Dato : 28-11-06 22:07

"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> wrote in message
> Syv drenge anholdt for brutalt røveri mod 83-årig
(klip)
> [...]
> tre
> er 16 år gamle. Alle syv bliver onsdag fremstillet i grundlovsforhør

Det interessante her er at Rickshaws Bureau har indført svensk censur,
så vi ikke må høre, at drengene naturligvis er mohammeder, måske med en
enkelt sinke eller to som medløbere.

Mvh, Ulrik

Fra : JensenDenmark

Dato : 28-11-06 22:31

Det primitive gen i undertegnede råber på at vi skal sende dem på kostskole,
så de kan lære disiplin i et lukket miljø af en varighed, som de selv
bestemmer. Den skole, jeg har i tankerne sikrer dem en uddannelse af samme
kvalitet, som de kunne få på en Rudolf Steiner-skole eller en Koran-skole i
den indre by. Men det er et stykke papir efter alt. Det vigtigste er at de
selv bestemmer, hvornår de kommer tilbage. Her er skolens hjemmeside:
(http://www.tranquilitybay.org/ og lidt omtale
http://en.wikipedia.org/wiki/Tranquility_Bay). God rejse.

Men det civiliserede gen siger man skal genopdrage hele familien på et øde
sted. Børn fra et hjem, hvor magtfordelingen er normal, foretager sig ikke
slige ting. Det er mere end et problem i de 7 familier. Også her vil jeg
ønske dem god rejse. Problemerne skal lokaliseres og diagnostiseres i et
isoleret miljø og efterbehandles i hjemmet. Dette isolerede miljø kunne være
dette. http://www.aspenfamilycamp.com/. Familierne sendes afsted på
opgaveløsning. Det bliver lidt primitivt. De ved ikke hvornår de kommer
hjem, da adgangsbilletten ud af kurset, når det er retsbestemt, er en
velopdragen unge, som respekterer (ikke blindt adlyder, men RESPEKTERE) sine
forældres regler. God rejse.

Den metode er måske ikke fair for familien, men vestre landret har netop
afsagt dom om at det er i orden at straffe en familie til en ung kriminel.

Jeg er glad for at jeg ikke er dommer, da min primitive gen er i konflikt
med mit civiliserede gen.

Mvh
JensenDenmark

Fra : Ukendt

Dato : 29-11-06 19:05

> Tre af de anholdte er under den kriminelle lavalder, en er 15 år, og tre
> er 16 år gamle. Alle syv bliver onsdag fremstillet i grundlovsforhør ved
> retten i Taastrup.

Ned med den kriminelle lavalder -- 10 år... Her begynder muhammedanerne jo
allerede at rende rundt og voldtage danske kvinder. Og så skulle hele
familien, til en sådan voldtægtsforbryder, smides ud sammen med ham - så
moren ikke spytter flere af den slags ud på dansk jord.

Fra : Bo Warming

Dato : 29-11-06 22:23

"Hans Christian Vang" <....> wrote in message

> Ned med den kriminelle lavalder -- 10 år... Her begynder
> muhammedanerne jo

Dette er lappeskrædderi

Hvad er kritisabelt vedr Glistrups lovforslag om at gøre DK til
muhamedanerfrit område?

Lad dem æresdræbe hinanden og omskære egne piger helt op til navlen -
det rager ikke os, og voldtægt er ikke nær så slemt som lemlestelser
og knivstik og narkosalg men det hele klares samlet ved udvisning.

Jeg har ikke noget mod giftslanger, bare de ikke er i mit hjem