Kabel Mellem Skillefilter og Modem
Fra : RaYmAn

Dato : 25-06-01 20:31

Er det muligt at trække et (10-20m) kabel mellem skillefilteret og modem'et
uden at det forringer noget?
Sådan som det hus jeg bor i er opbygget er det smartest hvis skillefiltret
blev opsat nedenunder (hvor telefonlinjen kommer ind) og så trække et kabel
til modem'et oppe ovenpå...
Umiddelbart er det nemmere end at trække et kabel ovenpå, sætte skillefilter
på, trække kabel ned og få det fordelt rundt..
Det skal lige siges at det er TDC Bredbånd|ADSL 2mbit/512kbit og jeg har
valgt "godt-i-gang" da jeg ikke ligefrem er ferm til at trække kabler
"usynligt"...
Nogen der kan hjælpe mig? (Eller skal jeg vente og spørge teknikeren der
kommer og sætter det op)
-Jens Andersen

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 25-06-01 20:37

"RaYmAn" <rayman@skumler.net> wrote in message

> Nogen der kan hjælpe mig? (Eller skal jeg vente og spørge teknikeren der
> kommer og sætter det op)

Hvis teknikeren kommer og sætter det op.. Hvad er der så at bekymre sig om?

Han trækker sikkert et 2 lederparts kabel, fra det første stik. Sætter et
nettranssmitstik op på første sal... Hvor så forbindelsen går i filter, og
tilbage i samme kabel... til telefonstikket..