Det hørte vi ikke DF fortælle om....
Fra : Kim2000

Dato : 25-11-06 10:43

DF fik lige gennemført at de herrer tossefætter 1 og 2 kunne få lov til at
ryge, mens den arbejdede del af befolkning fik at vide at de måtte de ikke.

De to tosser havde så travlt at de ikke heller ikke denne gang tænkte på
andre end sig selv, nemlig dødsyge.

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article246591.ece

Som det skrevet står i artiklen, hvis ens besked fra lægen er at man er
dødsyg og man er død om fire dage, så fandme da om man gider gå rundt de
sidste fire dage og kæmpe mod rygetrang. Som lægen også siger i artiklen er
det så ikke ens ret at ryge sig ihjel.

Man kan vel lave god udluftning, rygeforbud for gæster, og lade
rengøringspersonalet skiftes til at gøre rent i det, så vil problemet
trodsalt nok være meget lille.
mvh
Kim

Fra : Egon Stich

Dato : 25-11-06 11:35

Det vi ser her, er blot endnu et resultat af sindsyge akademikeres trang til
at skabe sig en karriere, uanset hvad omkostningerne er for andre.

"Sagen" er jo startet ved, at sådanne typer fik møvet sig frem til
stillinger, opfundet til lejligheden og betalt af skatteyderne, hvor
arbejdet ganske enkelt gik ud på, at oppiske en stemning.
I det hele taget er samfundet forpestet af sådanne akademikere, der for god
betaling lader sig ansætte i forskellige tænketanke og lignende, hvor de
misbruger deres uddannelse, til at udtænke besynderligheder, der nu måtte
passe deres arbejdsgivere.

Overfor den slags skatteyderbetalte tiltag kæmper befolkningen forgæves.

MVH
Egon

Fra : Neuman

Dato : 25-11-06 13:22

"Egon Stich" <stich-foto@stich-foto.dk> skrev i en meddelelse

> Det vi ser her, er blot endnu et resultat af sindsyge akademikeres trang
> til
> at skabe sig en karriere, uanset hvad omkostningerne er for andre.

Du er ofte ude efter akademikere. Skærer du over én kam fordi folk har taget
sig en længerevarende uddannelse?

At jeg stiller dig det spørgsmål har ikke noget at gøre med at jeg forsvarer
forbuddet.

Fra : Henri Gath

Dato : 25-11-06 13:37

"Neuman" <neuman@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> taget sig en længerevarende uddannelse?
>
> At jeg stiller dig det spørgsmål har ikke noget at gøre med at jeg

Jamen, egon har jo ret......der er procentuelt langt flere ryggesløse
slyngler blandt akademikere end der er i andre smfundsklasser....hænger
sikkert sammen med, at de er vokset op i et beskyttet værksted...

Fra : Per Rønne

Dato : 25-11-06 20:52

Henri Gath <gath@mail.dk> wrote:

> Jamen, egon har jo ret......der er procentuelt langt flere ryggesløse
> slyngler blandt akademikere end der er i andre smfundsklasser

Hvordan er det nu det afspejler sig i fængsels-populationen? Lad os lige
få lidt statistik på bordet ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : @

Dato : 25-11-06 21:43

On Sat, 25 Nov 2006 20:52:24 +0100, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
wrote:

>Hvordan er det nu det afspejler sig i fængsels-populationen? Lad os lige
>få lidt statistik på bordet ...

du synes helt at have glemt det gamle ord:
"De små tyve hænger man, de store forgylder man"

de stakler der sidder i fængslerne er dem der har lavet ulovlige
forbrydelser

de som laver lovlige forbrydelser kan kendes på deres ridderkors og
andre ordenstegn

men det er trods alt de sidstnævnte der er de største forbrydere

/Albert Camus/

Fra : Per Rønne

Dato : 26-11-06 06:42

"@" <1[at]invalid.net> wrote:

> [...]
> andre ordenstegn
>
> men det er trods alt de sidstnævnte der er de største forbrydere

Det er jo populisme af den værste type - Goebbels ville nok have nikket
anerkendende.

Hvem er det så du kalder for 'de største forbrydere'? Præsidenten for
Højesteret? Formanden for Folketinget? Statsministeren? Kronprisen?
Dronningen?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Egon Stich

Dato : 26-11-06 17:48

> [...]
>
> Hvem er det så du kalder for 'de største forbrydere'? Præsidenten for
> Højesteret? Formanden for Folketinget? Statsministeren? Kronprisen?

Burde du ikke undlade autopiloten?
Eller er du så forblændet udi egen klassebevidsthed, at du ikke har opdaget
galoppen?

For du siger vel ikke som du gør, for ikke at ødelægge egne forhåbninger om
en dag at blive "benådet" med noget tingeltangel?

Egon

Fra : Per Rønne

Dato : 26-11-06 18:18

Egon Stich <stich-foto@stich-foto.dk> wrote:

> [...]

> For du siger vel ikke som du gør, for ikke at ødelægge egne forhåbninger om
> en dag at blive "benådet" med noget tingeltangel?

Du er bare for vildt ude ... ja, videre kommentar er der vel ikke brug
for, og det gælder sikkert resten af dine indlæg i denne tråd.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Alucard

Dato : 26-11-06 18:49

On Sun, 26 Nov 2006 18:17:38 +0100, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
wrote:

>Du er bare for vildt ude ... ja, videre kommentar er der vel ikke brug
>for, og det gælder sikkert resten af dine indlæg i denne tråd.

Jeps.... Når Egon først går i selsving, så er alt håb ude...

Fra : Egon Stich

Dato : 27-11-06 14:12

> Du er bare for vildt ude ... ja, videre kommentar er der vel ikke brug
> for, og det gælder sikkert resten af dine indlæg i denne tråd.
> [...]

Tjah--
Slå en pisk ned i et spand hunde, og den der bliver ramt, hyler--

Forøvrigt er netop een af dem, du nævner, nemlig statsministeren, jo een af
disse lovbrydere.
Som undgik "Straf", ved at trække sig fra stillingen.
For derefter nogle år senere, atter at føre sig frem.

Egon

Fra : @

Dato : 26-11-06 18:54

On Sun, 26 Nov 2006 06:41:47 +0100, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
wrote:

>Det er jo populisme af den værste type - Goebbels ville nok have nikket
>anerkendende.

ahh ingen argumenter,

at nogle forbrydelser er lovlige gør ikke forbrydelserne mindre

ejheller gør det forbryderne mindre

>Hvem er det så du kalder for 'de største forbrydere'? Præsidenten for
>Højesteret? Formanden for Folketinget? Statsministeren?

der kan du bare se Rønne

du vidste det jo godt selv

> Kronprisen?
>Dronningen?

ikke de nuværende men 4-5 led tilbage

/Albert Camus/

Fra : Egon Stich

Dato : 26-11-06 17:45

> Hvordan er det nu det afspejler sig i fængsels-populationen? Lad os lige
> få lidt statistik på bordet ...
> --
> Per Erik Rønne
> http://www.RQNNE.dk

Du har ikke fattet, at det borgerlige samfund for længst har "lovliggjort"
de forbrydelser exempelvis DJØFere gør sig skyldige i?
Og i det hele taget beskytter overklassen. og lukker øjnene, når de opfører
sig uanstændigt, i deres jagt på prestige og mammon?

MVH
Egon

Fra : Kim2000

Dato : 26-11-06 19:31

> [...]
> opfører
> sig uanstændigt, i deres jagt på prestige og mammon?

Fx at multinationale selskaber snyder i skat, det er velkendt, men ingen
regering tør gøre noget ved det. Uhadada tænk nu hvis Nestle så forlod
landet.... uhadada, så kunne vi ikke få morgenknas og Magnum is.... Der
ville i hvert fald gå både 1 og 2 uger før borgeren opdagede produktet ved
siden af.
mvh
Kim

Fra : @

Dato : 26-11-06 20:46

On Sun, 26 Nov 2006 19:30:31 +0100, "Kim2000" <kim2000@surfer.dk>
wrote:

>"Egon Stich" <stich-foto@stich-foto.dk> skrev i en meddelelse

>Fx at multinationale selskaber snyder i skat, det er velkendt,

og det beviser du så lige

hvad med en pengebutik i Østjylland som handlede groft uforsvarligt,
der gik regeringen ind og dækkede økonomisk (med skatteydernes penge)

/Albert Camus/

Fra : Kim2000

Dato : 26-11-06 21:35

"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse

> og det beviser du så lige

Du mener altså at Q8 har tjent 28.000 kroner de sidste 25 år her i
landet.... McDonald har tjent under 100.000 kroner i al den tid de har været
her i landet..... Jaja, den tror vi da helt sikkert på.....

Når Aldi i 2004 kunne oplyse at man havde omsat for 3 milliarder danske
kroner i Danmark og havde et "yderst tilfredsstillende" overskud på 2
millioner så kan enhver se at det er helt helt galt, så har man tjent 100,06
kroner hver gang der vandrede en 100 kroneseddel gennem kassen. Alle ved at
et sådan resultat er yderst utilfredsstillende og ville medføre både
fyringer, nedskæringer og butiklukninger øjeblikkeligt. Morsomt nok så er
det nemlig sådan at danske virksomheder, der har hovedsæde i Danmark alle
kalkulerer med mindst 112 kroner pr. 100 kroner, og endnu mere morsomt er
det at de kan nå dette tal.

Men tag lige TDC, der nu ikke længere har hovedsæde i DK, sidste års
overskud på 3 milliader er pludselig uden varsel faldet til 290 millioner.
Jeg tør vædde en halv flaske brændevin på at det har underskud næste år
(=nul skat).

Sagt med andre; brug din fornuft og tjek EL's liste over selskaber der ikke
betaler skat. Det er stort set samtlige multinationale selskaber.

Systemet er meget enkelt.

Hovedselskabet ligger på en skattefri ø. Når overskuddet i DK er ved at være
der, så køber man x antal servietter fra hovedselskabet på den skattefrie ø,
der ikke oplyser noget til DK og nægter at udlevere papirene og pludselig så
har man nul kroner i overskud.
mvh
Kim

Fra : @

Dato : 26-11-06 21:41

On Sun, 26 Nov 2006 21:35:11 +0100, "Kim2000" <kim2000@surfer.dk>
wrote:

> [...]
>landet.... McDonald har tjent under 100.000 kroner i al den tid de har været
>her i landet..... Jaja, den tror vi da helt sikkert på.....

og hvor bliver dine beviser på at ovennævnte firmaer har overtrådt
internationale regler eller dansk skattelov af?

din tro kan i denne forbindelse ike bruges til noget

>Sagt med andre; brug din fornuft og tjek EL's liste over selskaber der ikke
>betaler skat. Det er stort set samtlige multinationale selskaber.

igen kan man ikke bruge hverken Enfodighedslistens populistiske
propaganda til noget

hvor er beviserne for snyd ?

husk din påstand var:

Fra : Kim2000

Dato : 26-11-06 21:51

> [...]
>
> din tro kan i denne forbindelse ike bruges til noget

> igen kan man ikke bruge hverken Enfodighedslistens populistiske

Det er deres årlige liste over firmaer der ikke betaler dansk skat, det er
en liste som ingen partier på noget tidspunkt har kunne finde fejl på.

> hvor er beviserne for snyd ?

Igen brug din forstand - tror du at et firma som Q8 omsætter for 20
milliarder i landet for at være søde eller for at tjene penge. Ifølge dem
selv tjener de ikke penge, tror du på de gør det for at være søde?

> husk din påstand var:
> "Fx at multinationale selskaber snyder i skat, det er velkendt,"

Og nu var det i den forbindelse at Egon hævdede at meget svindel og bedrag
er lovligt. Dette er et eksempel på dette. Altså at det moralsk
forkasteligt, men at vores skvattede politkere nægter at gøre noget ved det.
Et skud vil være at den almindelig skatteborger kunne slippe for 5-10%
procentpoint på skatten, men det er ren spekulation.

(I følge EL taler vi om at disse selskaber snyder for over 50 milliarder i
skat hvert eneste år, men det bliver jo mere eller mindre gætværk, på samme
måde som man gætter på hvad sort arbejde koster samfundet)
mvh
Kim

Fra : @

Dato : 26-11-06 22:35

On Sun, 26 Nov 2006 21:51:16 +0100, "Kim2000" <kim2000@surfer.dk>
wrote:

> [...]

>Det er deres årlige liste over firmaer der ikke betaler dansk skat, det er
>en liste som ingen partier på noget tidspunkt har kunne finde fejl på.

du påstår at nogle firmaer snyder i skat

kom med beviserne eller indrøm at din påstand er fri fantasi

>(I følge EL taler vi om at disse selskaber snyder for over 50 milliarder i
>skat hvert eneste år,

nej _vi_ taler ikke om at nogen snyder i skat

Enhedslisten lyver hvis de kommer med den slags

jeg beder igen engang om beviser for skattesnyd

alt andet er blot ondsindet misundelse mod nogle firmaer der er i
stand til at tjene penge

--
Mennesket er et mærkeligt væsen. Det kan ikke læse skriften på muren,
før det står med ryggen mod den

Fra : Kim2000

Dato : 26-11-06 23:33

> [...]
>

> jeg beder igen engang om beviser for skattesnyd
>
> alt andet er blot ondsindet misundelse mod nogle firmaer der er i

I stand til at tjene penge??? Dit argument er jo at du præcis tror på at McD
på 25 år i DK har tjent 28.000 kroner!!

I en debat fremfører hver part sin side af sagen, man tager så stilling til
den andens indlæg og besvarer udfra dette. Når du har lært dette kan vi føre
en debat.

Fra : @

Dato : 26-11-06 23:40

On Sun, 26 Nov 2006 23:32:45 +0100, "Kim2000" <kim2000@surfer.dk>
wrote:

>"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse

>I stand til at tjene penge??? Dit argument er jo at du præcis tror på at McD
>på 25 år i DK har tjent 28.000 kroner!!

indtil DU kan komme med bevis for at MacDonald har begået skattesnyd
så må deres regskabsoplysninger stå til troende

hvor bliver beviset for skattesnyd af?

skattevæsen og skatteydere giver sig ikke af med at tro de ser på regn
skaber regnskabsregler og skattelovgivning

>I en debat fremfører hver part sin side af sagen, man tager så stilling til
>den andens indlæg og besvarer udfra dette. Når du har lært dette kan vi føre
>en debat.

du kan jo passende underbygge DIN påstand om skattesnyderi i
multinationale selskaber

hvad bliver det til?

/Albert Camus/

Fra : Alucard

Dato : 27-11-06 00:06

wrote:

> [...]

Hverken hvad du eller jeg tror, er IKKE et bevis....

Fra : Alucard

Dato : 27-11-06 00:31

On Mon, 27 Nov 2006 00:05:52 +0100, Alucard <alucard44@hotmail.com>
wrote:

>Hverken hvad du eller jeg tror, er IKKE et bevis....

Hmmm... Det der "ikke" er vist dobbeltkonfekt...

Fra : Kim2000

Dato : 27-11-06 06:47

"Alucard" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hverken hvad du eller jeg tror, er IKKE et bevis....

Det er det ikke, men jeg kan åbenbart forstå at vi to er de eneste her i
gruppen der ser noget mistænkeligt ved at et firma der omsætter for over 3
milliarder om året ud og år ind aldrig har overskud. Det svarer jo nok meget
godt til at det kun er 4% af folketingssal der synes det er dybt
mistænkeligt og noget der bør undersøges.

Nu er jeg sjældent enig med EL, men her har de en sag. Jeg ved så ikke om
jeg er enig med dem i hvordan man skal komme det til livs (kender nogen
deres bud?).

mvh
Kim

Fra : Alucard

Dato : 27-11-06 08:35

On Mon, 27 Nov 2006 06:46:41 +0100, "Kim2000" <kim2000@surfer.dk>
wrote:

> [...]
>godt til at det kun er 4% af folketingssal der synes det er dybt
>mistænkeligt og noget der bør undersøges.

Jeg vil godt vædde 3 spegesild på at ALLE de "multinationale
selskaber" betaler det i skat, som loven siger de skal.... At de fire
folketingsmedlemmer fra Enfoldighedslisten sikkert mener at loven
burde laves om, er en helt anden sag...

>Nu er jeg sjældent enig med EL, men her har de en sag. Jeg ved så ikke om
>jeg er enig med dem i hvordan man skal komme det til livs (kender nogen
>deres bud?).

Jeg har det princip, at hvis EL mener at noget om noget, så er det nok
det modsatte der er tilfældet..... Det er yderst sjældent at teorien
ikke holder....

Fra : Per Rønne

Dato : 27-11-06 09:45

Alucard <alucard44@hotmail.com> wrote:

> Jeg har det princip, at hvis EL mener at noget om noget, så er det nok
> det modsatte der er tilfældet.....

Så hvis EL mener at mænd bør have lov at gå i bukser, så er det nok det
modsatte der ... ?

> Det er yderst sjældent at teorien ikke holder....

Fordi I trods alt er enige om det meste?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Alucard

Dato : 27-11-06 11:17

On Mon, 27 Nov 2006 09:44:41 +0100, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
wrote:

>Så hvis EL mener at mænd bør have lov at gå i bukser, så er det nok det
>modsatte der ... ?

Du ved jo godt hvad jeg mener...

>Fordi I trods alt er enige om det meste?

Enig med EL...???? )))))))

Fra : Per Rønne

Dato : 27-11-06 12:06

Alucard <alucard44@hotmail.com> wrote:

> Du ved jo godt hvad jeg mener...

> Enig med EL...???? )))))))

Er du uenig med Enh om at vi fortsat bør køre i /højre/ side af gaden?

Er du uenig med Enh om at vi fortsat bør stoppe for rødt lys, og køre
over for grønt?

Er du uenig med Enh om at vi fortsat bør bruge SI-systemet, og ikke
vende tilbage til mil, alen, pot og pund?

Er du uenig med Enh om at vi ikke bør vende tilbage til rigsdaler, mark
og skilling?

Mon ikke I er enige om det meste ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Alucard

Dato : 27-11-06 12:32

On Mon, 27 Nov 2006 12:05:49 +0100, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
wrote:

> [...]
>vende tilbage til mil, alen, pot og pund?
>
>Er du uenig med Enh om at vi ikke bør vende tilbage til rigsdaler, mark

Ok, hvis du absolut VIL misforstå det....

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 28-11-06 00:49

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> Er du uenig med Enh om at vi fortsat bør køre i /højre/ side af gaden?

Er det på deres partiprogram?

regards , Peter B. P. - http://titancity.com/blog
http://markedspartiet.dk, http://macplanet.dk
http://siad.dk

Fra : Per Rønne

Dato : 28-11-06 08:51

Peter Bjørn Perlsø <peter@DIESPAMMERDIE.dk> wrote:

> Er det på deres partiprogram?

> Er det på deres partiprogram?

> Er det på deres partiprogram?

> Er det på deres partiprogram?

Tror du at alt hvad et parti mener, står i et partiprogram?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 28-11-06 15:28

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> Tror du at alt hvad et parti mener, står i et partiprogram?

Det er det eneste man kan gå ud fra, medmindre du forventer at vælgerne
er clairvoyante tankelæsere.

Men jeg går så ud fra at alle de ting du nævnte IKKE står på deres
partiprogram.

Fra : Per Rønne

Dato : 28-11-06 16:21

Peter Bjørn Perlsø <peter@DIESPAMMERDIE.dk> wrote:

> Det er det eneste man kan gå ud fra, medmindre du forventer at vælgerne
> er clairvoyante tankelæsere.

Det er sandsynligvis langt under 1% af et partis vælgere, der har læst
deres partis program. Selv blandt et partis medlemmer må man regne med
at langt under halvdelen har gjort noget sådant.

Næh, vælgerne agerer ud fra deres erfaringer med partiernes politik, i
praksis.

> Men jeg går så ud fra at alle de ting du nævnte IKKE står på deres
> partiprogram.

Det ville også undre mig såre. Men når jeg skrev som jeg skrev var det
fordi mange herinde nok bliver forbløffet over, at langt de fleste love
i folketinget vedtages énstemmigt.

Men dem hører man naturligvis ikke så meget om.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Egon Stich

Dato : 27-11-06 14:15

> [...]
> selskaber" betaler det i skat, som loven siger de skal.... At de fire
> folketingsmedlemmer fra Enfoldighedslisten sikkert mener at loven

Det er jo så nøjagtig det, jeg siger.
De herskende klasser har lovliggjort forbrydelse.
Og hvem går i front, om ikke b.la. DJØFere?

Altså:
Store dele af den danske akademikerstand er ikke agtværdige.
Men har et godt blik for egen klasses fordele.

Egon

Fra : Alucard

Dato : 27-11-06 16:16

On Mon, 27 Nov 2006 14:14:34 +0100, "Egon Stich"

>Det er jo så nøjagtig det, jeg siger.
>De herskende klasser har lovliggjort forbrydelse.

Hvordan kan noget der er lovligt, være en forbrydelse...???
Er det fordi DU ikke kan lide loven...???

>Og hvem går i front, om ikke b.la. DJØFere?
>
>Altså:
>Store dele af den danske akademikerstand er ikke agtværdige.
>Men har et godt blik for egen klasses fordele.

Du må få gjort noget ved dit fanatiske akademiker-had....

Fra : Kim2000

Dato : 27-11-06 16:09

> [...]
> selskaber" betaler det i skat, som loven siger de skal.... At de fire
> folketingsmedlemmer fra Enfoldighedslisten sikkert mener at loven

Du har sikkert ret i at det enten er lovligt, eller sådan at lovgivningen
gør det muligt at gøre det lovligt. Men det ændre ikke på at det er
svindel/humbug og alle omstændigheder næppe sådan lovgivningen er tiltænkt.
Og nu gik det hele jo netop på "lovlig svindel". Der er da vist 6 medlemmer
af EL, ikke at det gør en den store forskel i denne sammenhæng, men jeg har
faktisk svært ved at forstå at nogen partier overhovedet _principielt_ kan
være uenig med undertegnede og EL i at firmaer, der opererer i DK skal
betale skat til Danmark. Hvordan man så i praksis sikre dette, er nok straks
svære at svare på.
mvh
Kim

Fra : Egon Stich

Dato : 27-11-06 14:03

> [...]
samme
> måde som man gætter på hvad sort arbejde koster samfundet)

Men vi må jo så huske, den store glæde den akademiske overklasse har fået,
ved en "gave" i form af et forkert placeret, og forøvrigt grimt, operahus.
Betalt af skatteyderne.

Egon

Fra : Kim2000

Dato : 26-11-06 21:42

> [...]
>
> Sagt med andre; brug din fornuft og tjek EL's liste over selskaber der
> ikke betaler skat. Det er stort set samtlige multinationale selskaber.

Jeg glemte da forresten HjemIs der i 20-30 år har givet stort overskud,
selskabet opkøbes af Nestle og hovsa - nu har det sørme underskud (=nul
skat).
mvh
Kim

Fra : @

Dato : 26-11-06 22:31

On Sun, 26 Nov 2006 21:42:05 +0100, "Kim2000" <kim2000@surfer.dk>
wrote:

> [...]

og det har du så endnu ikke været i stand til

/Albert Camus/

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 27-11-06 00:51

Kim2000 <kim2000@surfer.dk> wrote:

> Sagt med andre; brug din fornuft og tjek EL's liste over selskaber der ikke
> betaler skat. Det er stort set samtlige multinationale selskaber.

Fint. Så er der minde til de forpulede røverbaroner på Borgen.

Når EL klynker så er man næsten sikker på at tingene er i orden!

Fra : Kim2000

Dato : 27-11-06 06:51

""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse

> Fint. Så er der minde til de forpulede røverbaroner på Borgen.

Så er der mindre til dig og mig !!

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 27-11-06 08:38

Kim2000 <kim2000@surfer.dk> wrote:

> ""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse

> Så er der mindre til dig og mig !!

Nej. Det mistede kan du og jeg få gennem ret og fri udveksling af varer
og servicer på markedet, plus renter og rentes rente fra det private
erhvervslive højere effektivitet.

Fra : Egon Stich

Dato : 27-11-06 14:16

> [...]
>
> Fint. Så er der minde til de forpulede røverbaroner på Borgen.
>
> Når EL klynker så er man næsten sikker på at tingene er i orden!

Du må jo være småt begavet, kære unge ven.
Du kan ikke se, at den slags betyder større skattetryk for b.la. DIG SELV?

Egon

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 27-11-06 15:02

Egon Stich <stich-foto@stich-foto.dk> wrote:

> "Peter Bjørn Perlsø" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse

> ikke

> Du må jo være småt begavet, kære unge ven.

Når det kommer fra en akademikersky socialist, så kan jeg ikke gøre
andet end at trække på smilebåndet.

Men for sjovs skyld kan vi jo sammenligne IQ'er. Smut ind på
www.iqtest.com og tag den gratis test, Egon, og kom så tilbage og fortæl
os hvor mange point du fik. Inkluder venligst den fulde tekst fra
underkategoerierne så vi kan sikre os at du ikke pynter på tallene.

Jeg har grund til at tro at du selv er ganske ubegavet, og som de fleste
socialister, har det hele i kæften og ikek mellem ørene, men gør endelig
et forsøg på at modbevise mig, og besøg ovenstående side.

> Du kan ikke se, at den slags betyder større skattetryk for b.la. DIG SELV?

Du er da i sandhed en tåbe hvis du tror at flere penge i statskassen får
politikerne til at sænke skatterne. Har du set nogen væsentlige
skattelettelser nu hvor staten får enorme summer ind fra olien i
nordsøen? Nej vel?

Eller vi kan også tage et eksempel, som stammer fra før du fik
Alzheimers: Udviklingen i skatteindtægterne fra 1970 til 1999 - der er
statens skatteprovenu steget år for år, men har politikerne sænket
skattesatserne? Nix - skattetrykket i % af BNP, samt marginalskatterne
på lave indkomster er næsten konstant steget på trods af det øgede
skatteprovenu.

Fra : Alucard

Dato : 27-11-06 16:44

On Mon, 27 Nov 2006 15:02:08 +0100, peter@DIESPAMMERDIE.dk (Peter
Bjørn Perlsø) wrote:

>Men for sjovs skyld kan vi jo sammenligne IQ'er. Smut ind på
>www.iqtest.com og tag den gratis test

Hmmmm... Er 141 meget eller lidt....?

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 27-11-06 16:54

Alucard <alucard44@hotmail.com> wrote:

> Hmmmm... Er 141 meget eller lidt....?

Kommer an på om det er Stanford-Binet eller Cattel standard. Er det
førstnævnte er det ret godt, faktisk næsten nok til at kvalificere til
MENSA medlemsskab, hvis man er interesseret i det..

Fra : Alucard

Dato : 27-11-06 17:01

On Mon, 27 Nov 2006 16:54:07 +0100, peter@DIESPAMMERDIE.dk (Peter
Bjørn Perlsø) wrote:

>Kommer an på om det er Stanford-Binet eller Cattel standard. Er det
>førstnævnte er det ret godt, faktisk næsten nok til at kvalificere til
>MENSA medlemsskab, hvis man er interesseret i det..

Jeg brugte dit link....

Fra : Joakim

Dato : 27-11-06 10:15

> [...]
> den skattefrie ø, der ikke oplyser noget til DK og nægter at
> udlevere papirene og pludselig så har man nul kroner i overskud.

Så enkelt er det vist ikke. Det som du skitserer her kaldes i fagsprog
for transfer pricing, (koncerninterne afregningspriser). Mig bekendt
/skal/ virksomheder i DK skriftligt kunne dokumentere at deres
koncerninterne afregningspriser handles på markedsvilkår,
(armslængdeprincip).

TDC er en lidt anden problemstilling. Her er der tale om fem
udenlandske kapitalfonde, som via et dansk holdingselskab NTC, køber
TDC. Købet er finansieret ved låneoptagelse direkte fra
kapitalfondene, hvilket medfører store fradragsberettigede
renteudgifter i TDC's skattepligtige indkomst.

Problemet er/var, sådan som jeg har forstået det, at disse
kapitalfonde var oprettet som kommanditselskaber, hvorved de efter
dansk skattelovgivning ikke blev betragtet som selvstændige
skattesubjekter og således ikke omfattet af de danske værnsregler
vedr. den skattemæssige behandling af koncerninterne lån.

Jævnfør den seneste lovændring (L 116), er der nu lukket for dette hul
i skattelovgivningen.

http://www.skm.dk/lovforslag/resumeer/samling20052006/4476.html

Fra : Egon Stich

Dato : 27-11-06 14:00

"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse

> og det beviser du så lige

Forstå nu for een gangs skyld, hvad der er tale om.
Og undlad at komme med sådanne, ja, jeg ved sgu ikke, hvad. man skal kalde
det.

Sagen går på, at disse forbrydelser er "lovliggjort" af sådanne "uddannede"
personager.
Så det, der af normale mennesker betragtes som svindel og forbrydelse, er
lovligt.

Egon

Fra : Egon Stich

Dato : 27-11-06 13:57

> [...]
> ville i hvert fald gå både 1 og 2 uger før borgeren opdagede produktet ved

Der er jo netop kommet et glimrende exempel på disse menneskers forbrydelser
frem.

Man fremstiller uden nogen form for moralsk kvababbelse giftstoffre, der er
forbudt i ordentlige lande, for at sælge dem til ulande.
Og sandelig om ikke det er et universtiei, der ejer en stor del af
virksomheden.
Akademisk anstændighed?
Glem det..!!

Egon

Fra : Egon Stich

Dato : 25-11-06 15:59

> [...]
taget
> sig en længerevarende uddannelse?
>
> At jeg stiller dig det spørgsmål har ikke noget at gøre med at jeg

Jeg vil svare med et spørgsmål:

Hvor i følgende sætning, kan du læse det du påstår, nemlig at jeg "skærer
alle over een kam"?

"Det vi ser her, er blot endnu et resultat af sindsyge akademikeres trang
til"

Nej vel?
Tværtimod burde det være til at opfatte, at jeg i indlægget sigter specifikt
til de personager, der skaber sig en levevej i diverse stillinger, hvor de
for usselt mammon fabrikerer vanvittige "argumenter" for både dette og hint.
Meningstyranneri og smagsdommeri. Samt det, der er værre.
Hr. Rolighed er et glimrende exempel på dette.
Ligesom karlene i CEPOS.

MVH
Egon

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 26-11-06 02:02

Neuman <neuman@hotmail.com> wrote:

> "Egon Stich" <stich-foto@stich-foto.dk> skrev i en meddelelse

> Du er ofte ude efter akademikere. Skærer du over én kam fordi folk har taget
> sig en længerevarende uddannelse?

Ja --- det gør Egon.

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 26-11-06 02:02

> [...]

> passe deres arbejdsgivere.
>
> Overfor den slags skatteyderbetalte tiltag kæmper befolkningen forgæves.

Siden hvornår har du bekymret dig om skatteyderne?

Fra : Egon Stich

Dato : 26-11-06 17:51

> Siden hvornår har du bekymret dig om skatteyderne?

Det har jeg skam altid gjort.
Jeg er jo selv skatteyder.

Og netop derfor er jeg ret træt af at se borgerlig -liberale røvhuller
misbruge skattemidler til egen fordel, på bekostning af mere trængende.

Egon

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 26-11-06 21:08

> [...]

> Og netop derfor er jeg ret træt af at se borgerlig -liberale røvhuller
> misbruge skattemidler til egen fordel, på bekostning af mere trængende.

Tsk tsk. Du og dine socialistvenner skal aldeles ikek bryde jer om at
snakke om misbrug af midler, sådan som i har pisset på de trængende de
sidste 20 år.

Fra : Jesper

Dato : 25-11-06 14:24

> [...]

> Man kan vel lave god udluftning, rygeforbud for gæster, og lade
> rengøringspersonalet skiftes til at gøre rent i det, så vil problemet

Personalet skal finde sig i at gå i tobaksrøg dag ind og dag ud, hvis
patienterne fik lov at ryge, så derfor er det da en ganske udmærket idé
at forbyde dem at ryge. Hvis ikke man vil lide af nikotinhunger når man
kommer på hospitalet, så må man jo holde op med at ryge /før/ man kommer
på hospitalet, so enfach ist es!
Ellers er jeg da sikker på at personalet nok skal være behjælpelige med
et nikotinplaster eller et stykke nikotintyggegummi!
--
Hans far viste ham engang en arbejder, siden da
har han lavet film om arbejdere.

Fra : Allan Riise

Dato : 25-11-06 14:33

> [...]
> Ellers er jeg da sikker på at personalet nok skal være behjælpelige
> med et nikotinplaster eller et stykke nikotintyggegummi!

Men Præsterne skal have lov til at ryge på deres kontorer, hvor rengøring,
sekretærer og embedsmænd har deres gang dagligt!!

Hmmmm.

--
Allan Riise

Fra : Jesper

Dato : 25-11-06 16:57

Allan Riise <familien_riise@pc.dk> wrote:

> Men Præsterne skal have lov til at ryge på deres kontorer, hvor rengøring,
> sekretærer og embedsmænd har deres gang dagligt!!
>
> Hmmmm.

Ja...deres eget kontor. Egentligt synes jeg at der burde indføres totalt
rygeforbud på Borgen...Lad os nu se om det ikke kommer.

Fra : Allan Riise

Dato : 25-11-06 17:12

> Ja...deres eget kontor. Egentligt synes jeg at der burde indføres
> totalt rygeforbud på Borgen...Lad os nu se om det ikke kommer.

Det er sågu ikke deres eget kontor, det er et de har til låns, og der kommer
jo masser af andre ind end dem selv, ellers kan de dårligt lave deres
arbejde.

--
Allan Riise

Fra : Per Rønne

Dato : 25-11-06 20:52

> Ja...deres eget kontor. Egentligt synes jeg at der burde indføres totalt
> rygeforbud på Borgen...Lad os nu se om det ikke kommer.

Naturligvis kommer det, og to præster på knap 70 kan da heller ikke i
længden forhindre det.

Søren Krarup fylder 70 3. december næste år.

<http://www.folketinget.dk/BAGGRUND/Biografier/Soeren_Krarup.htm>

Jesper Langballe først 31. august 2009.

<http://www.danskfolkeparti.dk/sw/frontend/show.asp?parent=4733>
<http://www.folketinget.dk/BAGGRUND/Biografier/Jesper_Langballe.htm>

Se, se. Præst uden en cand.theol.-grad. Ikke engang en studentereksamen
blev det til, men en realeksamen efterfulgt af fire år som
journalistelev, og så kirkeministeriets særuddannelse på tre år, en
særuddannelse etableret grundet præstemanglen. Mon han overhovedet kan
læse Bibelen på originalsprog?

Egon Stich må i øvrigt blive begejstret for den - en ikke-akademiker i
præstekjole ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Jesper

Dato : 25-11-06 21:28

> [...]

> længden forhindre det.
>
> Søren Krarup fylder 70 3. december næste år.

Niu er der ikke nogen obligatorisk pensionsalder i Tinget. Man kan blive
siddende sålænge vælgerne ønsker det...lige indtil helbreddet hindrer
genopstilling.

> [...]
> journalistelev, og så kirkeministeriets særuddannelse på tre år, en
> særuddannelse etableret grundet præstemanglen. Mon han overhovedet kan

Du taler om den sk. nødpræsteuddannelse. Jeg kan ikke forestille mig, at
de to præster ikke ikke kan læse Bibelen på originalsproget!

> Egon Stich må i øvrigt blive begejstret for den - en ikke-akademiker i
> præstekjole ...

Ja mildest talt! En af de lavere klasser er blevet præst!

Fra : Per Rønne

Dato : 26-11-06 06:51

> Niu er der ikke nogen obligatorisk pensionsalder i Tinget. Man kan blive
> siddende sålænge vælgerne ønsker det...lige indtil helbreddet hindrer
> genopstilling.

Helbreddet hindrer ikke genopstilling eller genvalg; det har man i USA
set et eksempel på med senator Strom Thurmond, der dog som 100-årig ikke
søgte genvalg:

<http://en.wikipedia.org/wiki/Strom_Thurmond>

Men døden kan naturligvis forhindre fortsat medlemskab af Tinget, og
især når man som de to præstefætre er notoriske rygere, kan denne komme
før end man venter det ...

> Du taler om den sk. nødpræsteuddannelse. Jeg kan ikke forestille mig, at
> de to præster ikke ikke kan læse Bibelen på originalsproget!

Jeg kan ikke forestille mig at en cand.theol. som Søren Krarup ikke kan
læse Bibelen på originalsprogene hebraisk, aramæisk og græsk, eller
kirkeskrifterne på originalt latin.

Anderledes med en journalist som Jesper Langballe, men en nødtørftig
3-årig særuddannelse, der vel også skal dække det pastoralseminarium,
der for teologer kommer efter det 5-årige kandidatstudium, der igen
kommer efter en klassisk-sproglig studentereksamen [eller propædeutiske
sprogkurser for dem der mangler en sådan].

Jesper Langballe er gået ud af skolen uden en studentereksamen; kun en
realeksamen blev det til.

> Ja mildest talt! En af de lavere klasser er blevet præst!

Og så en journalist, der i 'almindeligt omdømme' burde ligge på niveau
med lommetyve og gigoloer ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Egon Stich

Dato : 26-11-06 17:37

> Og så en journalist, der i 'almindeligt omdømme' burde ligge på niveau
> med lommetyve og gigoloer ...
> --
> Per Erik Rønne

Du bør lige huske på, at denne "ranglisteplads" først er opstået, efter man
forlod den ordentlige journalistuddannelse, og "akademiserede" den.

Og derved ødelagde den, idet man nu kun har klart gennemskuelige
egeninteresserede personager, uden interesse for andet end egen klasses
vinding.

MVH
Egon

Fra : Alucard

Dato : 25-11-06 22:38

On Sat, 25 Nov 2006 20:52:25 +0100, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
wrote:

>Egon Stich må i øvrigt blive begejstret for den - en ikke-akademiker i
>præstekjole ...

Nix.... De er ikke medlem af Enfoldighedslisten og så er de pr.
definition dumme....

Fra : Per Rønne

Dato : 26-11-06 06:51

Alucard <alucard44@hotmail.com> wrote:

> Nix.... De er ikke medlem af Enfoldighedslisten og så er de pr.
> definition dumme....

Jeg tror faktisk ikke Egon Stich er medlem af Enhedslisten. Snarere er
han en lidt spøjs socialdemokrat med akademiker-fobi.

På uddannelsesområdet er han eksempelvis tilhænger af genindførelse af
den gamle eksamensmellemskole, som han selv har gået i.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Alucard

Dato : 26-11-06 09:20

On Sun, 26 Nov 2006 06:51:15 +0100, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
wrote:

>Jeg tror faktisk ikke Egon Stich er medlem af Enhedslisten.

Han har da sagt at "rigtige" socialister hører til i
Enfoldighedslisten eller længere ude.....

>Snarere er
>han en lidt spøjs socialdemokrat med akademiker-fobi.

Hvis du fjernede ordet "socialdemokrat", så var jeg enig...

>På uddannelsesområdet er han eksempelvis tilhænger af genindførelse af
>den gamle eksamensmellemskole, som han selv har gået i.

Ja, han hænger fast i fortiden og kan ikke klare det, når andre får en
uddannelse, som han ikke selv kunne klare....

Fra : Per Rønne

Dato : 26-11-06 10:18

Alucard <alucard44@hotmail.com> wrote:

> Han har da sagt at "rigtige" socialister hører til i
> Enfoldighedslisten eller længere ude.....

> Hvis du fjernede ordet "socialdemokrat", så var jeg enig...

Det kan man ikke uden at gøre sætningen 'ugrammatisk' ;-(.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Alucard

Dato : 26-11-06 10:42

On Sun, 26 Nov 2006 10:18:17 +0100, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
wrote:

>Det kan man ikke uden at gøre sætningen 'ugrammatisk' ;-(.

Korrekt....Så byt "en spøjs socialdemokrat" ud med "et spøjst
fortidslevn"....

Fra : Egon Stich

Dato : 26-11-06 17:42

> On Sun, 26 Nov 2006 06:51:15 +0100, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
> wrote:
>
> Han har da sagt at "rigtige" socialister hører til i
> Enfoldighedslisten eller længere ude.....

Det har jeg aldrig sagt.
For meget tossetobak?

MVH
Egon

Fra : Alucard

Dato : 26-11-06 18:36

On Sun, 26 Nov 2006 17:42:28 +0100, "Egon Stich"

>Det har jeg aldrig sagt.

Du skrev engang "Jeg har altid hørt til dem, der på
generalforsamlingerne har forsøgt, stundom med held, også at få
tildelt midler til den virkelige venstrefløj. Hvorunder jeg bestemt
aldrig har regnet socialdemokraterne.".....

Hvordan kan det da tolkes anderledes...???

Jeg burde måske i stedet for "har da sagt" have skrevet "mener jo"...

>For meget tossetobak?

Jeg har aldrig prøvet at ryge tossetobak....

Fra : Egon Stich

Dato : 27-11-06 13:54

> [...]
> aldrig har regnet socialdemokraterne.".....
>
> Hvordan kan det da tolkes anderledes...???

Jamen jeg beklager da, at du ikke er oplyst nok til at vide det.
Men det kan jeg jo ikke ændre på, ligesom jeg heller ikke kan forhindre dig
i, at fordreje andres udsagn, eller lægge andet i dem, dnd der er basis for.

> Jeg har aldrig prøvet at ryge tossetobak....

medfødt, da?

Egon

Fra : Alucard

Dato : 27-11-06 16:14

On Mon, 27 Nov 2006 13:54:14 +0100, "Egon Stich"

> [...]
>i, at fordreje andres udsagn, eller lægge andet i dem, dnd der er basis for.

Tja.... Når du ikke kan svare, så kan du jo altid sige at alle andre
er dumme... )))))

Fra : Egon Stich

Dato : 26-11-06 17:41

> [...]
>
> På uddannelsesområdet er han eksempelvis tilhænger af genindførelse af
> den gamle eksamensmellemskole, som han selv har gået i.

Jamen den fungerede jo.
Enhver med sund sans ved jo, at det er en god ide, at opdele eleverne i
grupper, efter evner og lyst.

Således at den kloge får udfordringer, og ikke keder sig.
Og den knap så kloge ikke får nederlag, ved ikke at kunne følge med.

Så selvfølgelig finder jeg den gamle examensmellemskole med tilhørende fri
mellem, fornuftig.

MVH
Egon

Fra : Alucard

Dato : 26-11-06 18:38

On Sun, 26 Nov 2006 17:41:03 +0100, "Egon Stich"

>Jamen den fungerede jo.

DU er da bevis på at den IKKE fungerede...

>Enhver med sund sans ved jo, at det er en god ide, at opdele eleverne i
>grupper, efter evner og lyst.

Når en sætning starter med "Enhver ved", så er resten noget vrøvl....

<snip>

Fra : Egon Stich

Dato : 26-11-06 17:34

> Jesper <spambuster@users.toughguy.net> wrote:
>
> Egon Stich må i øvrigt blive begejstret for den - en ikke-akademiker i
> [...]

Hvad skulle der være galt med det?
Der findes da adskillige mennesker i verden, der er glimrende til at udføre
deres job, uden at være blevet hjernevasket på et uni først?
Og netop i stillinger, som ellers er "beslaglagt" af akademikere.

Vel sagtens fordi de bruger deres hjerne, i stedet for at tygge drøv på
afdøde akademikeres mere eller mindre velfunderede skriblerier?

Hvor ofte har netop disse stakler ikke forhindret fremskridt, på grund af
deres manglende evne til at tænke selvstændigt og nyt?

Hvad findes der ikke af professor udtalelser om f.ex. flyvnings umulighed og
så videre?

For mig at se, kan det i høj grad være en kvalifikation, ikke at være
frataget evnen til selvstændig tænkning på et UNI.

En ikke lille del af de epokegørende fremskridt er sket på grund af, ja
netop:
Den begavede amatør.

Som vel de fleste, om ikke alle, akademiker frygter, fordi han gør det, de
selv ikke formår, på grund af deres uddannelsesmæssige begrænsninger.

Deraf udtalelser, som dem du er kendt for, om netop akademikeres fortrin.
Frygt, ganske enkelt.
Samt forsvar for egne klasseinteresser.

MVH
Egon

Fra : @

Dato : 25-11-06 14:47

On Sat, 25 Nov 2006 10:42:32 +0100, "Kim2000" <kim2000@surfer.dk>
wrote:

> [...]
>
>De to tosser havde så travlt at de ikke heller ikke denne gang tænkte på

at sørge for sig selv først er de absolut ikke ene om på Borgen

/Albert Camus/

Fra : Allan Riise

Dato : 25-11-06 14:51

@ <1[at]invalid.net> wrote:

> at sørge for sig selv først er de absolut ikke ene om på Borgen

Men at lovgive så de, præcist de, ikke bliver ramt, det er da uhørt!

--
Allan Riise

Fra : @

Dato : 25-11-06 15:34

On Sat, 25 Nov 2006 14:51:17 +0100, "Allan Riise"
<familien_riise@pc.dk> wrote:

>Men at lovgive så de, præcist de, ikke bliver ramt, det er da uhørt!

hvorfor det

lovgiverne giver da sig selv bedre vilkår end dem de lovgiver for

pension
fratrædelsesordninger

osv.

men selvfølgelig, når det lige er folk fra DF i en enkelt lille sag
skal det naturligvis blæses op

/Albert Camus/

Fra : Allan Riise

Dato : 25-11-06 15:37

@ <1[at]invalid.net> wrote:

> hvorfor det
>
> lovgiverne giver da sig selv bedre vilkår end dem de lovgiver for
>
> pension
> fratrædelsesordninger

Det er ikke ved lov.

> men selvfølgelig, når det lige er folk fra DF i en enkelt lille sag
> skal det naturligvis blæses op

Ja, for det er en lovgivning der er udformet nøjagtigt til disse 2 personer.

--
Allan Riise

Fra : Per Rønne

Dato : 25-11-06 20:52

Allan Riise <familien_riise@pc.dk> wrote:

> Ja, for det er en lovgivning der er udformet nøjagtigt til disse 2 personer.

Det er en lovgivning der passer til alle med eget kontor, hvilket vil
sige /en masse mennesker/.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : @

Dato : 25-11-06 21:23

On Sat, 25 Nov 2006 15:37:25 +0100, "Allan Riise"
<familien_riise@pc.dk> wrote:

>Det er ikke ved lov.

resultatet er det samme, man laver særregler til egen fordel

>Ja, for det er en lovgivning der er udformet nøjagtigt til disse 2 personer.

og?

folketinget har lavet ting som er udformet til nøjagtig at tilgodese
179 personer - nemlig folketingets medlemmer

Fra : Bo Warming

Dato : 26-11-06 02:45

"@" <1[at]invalid.net> wrote in message

> [...]
> fratrædelsesordninger
>
> osv.
>
> men selvfølgelig, når det lige er folk fra DF i en enkelt lille sag

Det er klogt og rigtigt at de idealitsiske præstefætre har brugt sig
selv som levende skjold i et berettiget korstog imod Forbuds Danmarks
ækle lovreligion hvor privatlivets skønne trivsel nu skal syltes ind i
stive regler

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 26-11-06 02:02

Allan Riise <familien_riise@pc.dk> wrote:

> Men at lovgive så de, præcist de, ikke bliver ramt, det er da uhørt!

Nej. Det er præcis det ærke-typiske for politikere. De meler deres egen
kage mens de arbejder på at give indtrykket at de faktisk tjener folket.

Årets joke.

Fra : Egon Stich

Dato : 26-11-06 17:52

> Nej. Det er præcis det ærke-typiske for politikere. De meler deres egen
> kage mens de arbejder på at give indtrykket at de faktisk tjener folket.
>
> Årets joke.

Årets joke er da snarere, at du ikke kan se, at det netop er sådan
tankegang, der driver liberalister.

Egon

Fra : Kim2000

Dato : 26-11-06 19:32

> [...]
>
> "Peter Bjørn Perlsø" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse

> Årets joke er da snarere, at du ikke kan se, at det netop er sådan

OGSÅ liberalisterne......

mvh
Kim

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 26-11-06 21:08

Egon Stich <stich-foto@stich-foto.dk> wrote:

> "Peter Bjørn Perlsø" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse

> Årets joke er da snarere, at du ikke kan se, at det netop er sådan
> tankegang, der driver liberalister.

jaja, Egon, du snakker og røven går.

Fra : Per Rønne

Dato : 25-11-06 20:52

Kim2000 <kim2000@surfer.dk> wrote:

> DF fik lige gennemført at de herrer tossefætter 1 og 2 kunne få lov til at
> ryge, mens den arbejdede del af befolkning fik at vide at de måtte de ikke.

Åh, den del af den arbejdende befolkning der har eget kontor må nu godt
fortsætte med at ryge.

> [...]
> sidste fire dage og kæmpe mod rygetrang. Som lægen også siger i artiklen er

Og der må skam også indrettes små rum til rygere på arbejdspladserne,
også på hospitalerne i Vestsjællands amt, hvis amtsrådet tillader det.

Og nu er det så op til det nye, sjællandske regionsråd.

PS. Skal alkoholikere også have lov til at drikke deres to liter
whiskey, når de er indlagt på hospitalet med skrumpelever?

Eller mener du at der skal være forskel mellem patienter der er rygere
med rygerelateret kræft og så patienter alkoholikere med skrumpelever?
Begge måske i 'den finale fase' ?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Kim2000

Dato : 25-11-06 21:05

> [...]
>
> Eller mener du at der skal være forskel mellem patienter der er rygere
> med rygerelateret kræft og så patienter alkoholikere med skrumpelever?

Jeg vil anbefale enhver med skrumpelever at stoppe med at drikke, men
selvfølgelig skal han da ikke bruge de sidste dage på at kæmpe for at blive
alkoholfri. Det vil svare til manden der er på vej i den elektriske stol får
at vide at han skal stoppe med at ryge da det kan slå ham ihjel.
mvh
Kim

Fra : Per Rønne

Dato : 25-11-06 21:09

> [...]

> alkoholfri. Det vil svare til manden der er på vej i den elektriske stol får
> at vide at han skal stoppe med at ryge da det kan slå ham ihjel.

Men skal patienten med kræft i lunger eller strube fortsat have lov til
at ryge, mens de er indlagt på hospitalet.

Min far døde i øvrigt af kræft i kæben, typisk rygerrelateret. Kun 80 år
gammel - hans ikke-rygende brødre blev 90. Godt at jeg er allergisk over
for tobaksrøg ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Henri Gath

Dato : 26-11-06 01:20

> Min far døde i øvrigt af kræft i kæben, typisk rygerrelateret. Kun 80 år
> gammel - hans ikke-rygende brødre blev 90. Godt at jeg er allergisk over
> for tobaksrøg ...

Ja, du er en helt, men hold kæft, hvor er du dog kedelig og hjerteløs....

Fra : Per Rønne

Dato : 26-11-06 06:51

Henri Gath <gath@mail.dk> wrote:

> Ja, du er en helt, men hold kæft, hvor er du dog kedelig og hjerteløs....

Åh, en ryger. Kan du ikke nøjes med et glad rødvin eller en
whiskey-sjus?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Henri Gath

Dato : 26-11-06 17:26

> Åh, en ryger. Kan du ikke nøjes med et glad rødvin eller en
> whiskey-sjus?

Næ, såmænd ikke, men træt af småfascistoide individer som