Undgå flyselskaber
Fra : Carsten Overgaard

Dato : 20-11-06 08:33

Her bliver ubehag let til 20 års fængsel, for som en medpassager i
forbindelse med hændelsen har hørt, så valgte man at tilkalde myndighederne
for at undgå sagsanlæg.

http://www.newsobserver.com/102/story/510606.html

Det sætter jo sagen omkring det massive overgreb mod en dansk statsborger i
nyt lys.

http://www.center-validering.dk/AirplaneCompanies.htm

Danskeren blev idømt massiv psykiakisk behandling uden diagnose og sagen
blev ikke frafaldet på trods af den streg fuldstændig imod kændelse i Peter
Buck-sagen, som har sat retsstandard for området.

Carsten Overgaard
http://www.center-validering.dk/aboutdenmark.htm
http://blog.myspace.com/covergaard3650
"Om 2006 - Evigt ejer du kun det, som du har mistet."

Fra : Neuman

Dato : 20-11-06 09:13

"Carsten Overgaard" <info@carstenovergaard.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Peter
> Buck-sagen, som har sat retsstandard for området.

Den psykiatriske behandling skulle hun imho have haft for mange år siden.

Fra : Carsten Overgaard

Dato : 20-11-06 12:50

"Neuman" <neuman@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "Carsten Overgaard" <info@carstenovergaard.dk> skrev i en meddelelse
> >
> Den psykiatriske behandling skulle hun imho have haft for mange år siden.

Er du læge?

Har hun være undersøgt af en læge på rettens foranledning, så de på basis af
denne har kunnet fastslå hendes sygdom?

Fra : Neuman

Dato : 20-11-06 13:47

> Er du læge?

Næ, ex-kæreste

Fra : Carsten Overgaard

Dato : 20-11-06 14:08

> "Carsten Overgaard" <info@carstenovergaard.dk> skrev i en meddelelse

> Næ, ex-kæreste

Nu er det sådan at der ikke er nogen objektiv virkelighed. Der er kun en
subjektiv. Du har din opfattelse og jeg har min. Damen har sikkert også sin.

Udover din virkelighedsopfattelse skal du måske også bakke din virkelighed
op med fakta. En lægeerklæring eller en psykiatisk undersøgelse må være på
sin plads, før at man kan pålægge folk en behandling.

Hvorfor bruge tid på mentalundersøgelser i forbindelse med retsager, hvis
man blot kan afsige dom på behandling?

Fra : Spang

Dato : 20-11-06 16:33

> [...]

> Her bliver ubehag let til 20 års fængsel, for som en medpassager i
> forbindelse med hændelsen har hørt, så valgte man at tilkalde

Faktisk syntes jeg at B.W's indlæg om "Hvorfor flyder
kogte kødboler" er mere interessant end dine sidste 500
indlæg i NG.

Symptomatisk, ikke sandt Hr. Overgaard ?

Spang

Fra : Carsten Overgaard

Dato : 22-11-06 08:47

"Spang" <øælæøø@øæøå.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> kogte kødboler" er mere interessant end dine sidste 500
> indlæg i NG.
>
> Symptomatisk, ikke sandt Hr. Overgaard ?

Livet er ikke en popularitetskonkurrence. Jeg forsøger ikke at være populær.
Jeg rejser debatter om de emner, som jeg mener kan være bekymrende for det
samfund, som vi lever i.

Det kan folk lide eller de kan lade være. Der er opfundet et kill-filter til
samme formål, hvis jeg med mine indlæg rammer et eller andet ømt punkt i
dig, som gør ondt.