Mike Tyson bliver prostitueret
Fra : Per Rønne

Dato : 17-11-06 07:57

Så kan feministerne der hævder at prostitution er en udnyttelse af
kvinder godt gå hjem og lægge sig.

<http://www.bt.dk/sport/andensport/artikel:aid=482824/>

Den tidligere verdensmester i sværvægtsboksning har nemlig skiftet
erhverv. Han er blevt ansat på et bordel i Las Vegas, hvor gæster,
naturligvis mod betaling, kan få sex med den tidligere bokser, der i
øvrigt tidligere har været i fængsel for voldtægt af kvinder.

Det bliver også muligt at leje hans selskab i længere tid - han arbejder
også som 'call-boy'.

FUT dk.snak.seksualitet.

PS. Det kan naturligvis godt siges at være en udnyttelse af kvinder, at
de nu skal /betale/ for hans seksuelle ydelser .
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 17-11-06 17:34

On Fri, 17 Nov 2006 07:57:28 +0100, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
wrote:

>der i
>øvrigt tidligere har været i fængsel for voldtægt af kvinder.

kvinde og det var justits mord

--
MvH Bo M Mogensen
Holly Marie Combs The greatest Holly&Chamred (about 1gb)

Fra : Frank Leegaard

Dato : 17-11-06 14:01

Bo M Mogensen wrote:

> kvinde og det var justits mord

og hvorfra ved du det var justitsmord?

/FL

Fra : Jens Bruun

Dato : 17-11-06 14:00

"Per Rønne" wrote:

> Det bliver også muligt at leje hans selskab i længere tid - han
> arbejder også som 'call-boy'.

Og du er i gang med at spare sammen?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Per Rønne

Dato : 17-11-06 14:17

Jens Bruun <bruun_jens@hotmail.com> wrote:

> Og du er i gang med at spare sammen?

Det kunne da aldrig finde mig ind - jeg ville aldrig synke så dybt at
skulle betale for et seksuelt forhold.

Og så til en så ulækkert udseende person som Mike Tyson ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Jens Bruun

Dato : 17-11-06 14:22

"Per Rønne" wrote:

> Det kunne da aldrig finde mig ind - jeg ville aldrig synke så dybt at
> skulle betale for et seksuelt forhold.

Dvs. du har haft seksuelle forhold, du ikke på én eller anden måde har
betalt for? Hvordan gør man det?

> Og så til en så ulækkert udseende person som Mike Tyson ...

Han er vel hverken værre eller bedre end så mange andre. Desuden er han
neger - det tænder jo en del.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Per Rønne

Dato : 17-11-06 14:34

Jens Bruun <bruun_jens@hotmail.com> wrote:

> Dvs. du har haft seksuelle forhold, du ikke på én eller anden måde har
> betalt for? Hvordan gør man det?

Jeg går ikke til prostituerede, har aldrig gjort det og vil aldrig gøre
det.

I øvrigt er mit seksualliv af en art ikke engang en Ratzinger ville
kunne kritisere ...

> Han er vel hverken værre eller bedre end så mange andre. Desuden er han
> neger - det tænder jo en del.

Nå.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Jens Bruun

Dato : 17-11-06 14:42

"Per Rønne" wrote:

> Jeg går ikke til prostituerede, har aldrig gjort det og vil aldrig
> gøre det.

Jeg tror ikke helt, du forstår mig.

> I øvrigt er mit seksualliv af en art ikke engang en Ratzinger ville
> kunne kritisere ...

Skal jeg ikke kunne udtale mig om, men nu er katolske gejstliges seksuelle
præferencer typisk på et så avanceret plan, at jeg ikke kan følge med.

> Nå.

Come on. Store, primitive pikke, you know?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Per Rønne

Dato : 17-11-06 14:54

> [...]

> præferencer typisk på et så avanceret plan, at jeg ikke kan følge med.

> Come on. Store, primitive pikke, you know?

Jeg er heller ikke til hingste - eller for den sags skyld hopper. Hvad
regner du mig for.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Jens Bruun

Dato : 17-11-06 14:58

"Per Rønne" wrote:

> Jeg er heller ikke til hingste - eller for den sags skyld hopper. Hvad
> regner du mig for.

Det var ikke møntet på dig, men mere en generel betragtning.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 17-11-06 14:37

Jens Bruun wrote:

> Dvs. du har haft seksuelle forhold, du ikke på én eller anden måde har
> betalt for? Hvordan gør man det?

Ved at være en tiltalende person...

/FL

Fra : Jens Bruun

Dato : 17-11-06 14:44

Frank Leegaard wrote:

> Ved at være en tiltalende person...

Et godt bud, men hvordan gør du, Frank?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 17-11-06 16:50

Jens Bruun wrote:

> Et godt bud, men hvordan gør du, Frank?

Det kan en selvspejlende egoist ikke se - de ser kun sig selv ..

/FL

Fra : Jens Bruun

Dato : 17-11-06 16:54

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Det kan en selvspejlende egoist ikke se - de ser kun sig selv ..

OK. Det er taget til efterretning. Har du ikke nogen, der kender dig, og som
kan svare på dine vegne?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Arne Møller-Hansen

Dato : 18-11-06 01:14

> "Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> OK. Det er taget til efterretning. Har du ikke nogen, der kender dig, og
> som kan svare på dine vegne?

Jo, f.ex. mig, der er tidligere kollega til Frank.

Nu har jeg som heterosexuel lidt svært ved at forestille mig at have et
ikke-platonisk forhold til Frank, men alene adjektivet "tiltalende" kan jeg
sagtens bakke op om.

Undskyld jeg blander mig i jeres off-topic mudder

Arne

Fra : Frank Leegaard

Dato : 18-11-06 01:31

Arne Møller-Hansen wrote:

> [...]
> "tiltalende" kan jeg sagtens bakke op om.
>
> Undskyld jeg blander mig i jeres off-topic mudder

Hejsa gamle jas ..

Mjae .. De andre tøsedrenge herinde der ikke tør skrive under eget navn, kan
jo ikke regne med uventet hjælp ..

/FL

Fra : ThomasB

Dato : 18-11-06 01:35

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse
> Mjae .. De andre tøsedrenge herinde der ikke tør skrive under eget navn,
> kan jo ikke regne med uventet hjælp ..

LOL den er for tyk.. Formulerer alle dine venner sig som dig?

Fra : Arne Møller-Hansen

Dato : 18-11-06 02:00

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> skrev i en meddelelse

> LOL den er for tyk.. Formulerer alle dine venner sig som dig?

Hov-hov, Thomas, jeg er måske nok LIDT tyk, men ikke FOR tyk

Du kan jo verificere min eksistens ved at kigge på mit "smukke" website
http://www.uid0.dk, jeg står skam også i telefonbogen, folkeregisteret,
DK-hostmaster whois etc, så tag det bare helt roligt, det er ikke Frank der
er ved at udvikle en parallel identitet, selv om det tilsyneladende er en
populær beskæftigelse blandt usenettere generelt.

/Arne

Fra : Frank Leegaard

Dato : 18-11-06 02:27

Arne Møller-Hansen wrote:
> [...]
> roligt, det er ikke Frank der er ved at udvikle en parallel
> identitet, selv om det tilsyneladende er en populær beskæftigelse

Nu har jeg heller ikke lige respekt nok til mudderkastningen herinde at jeg
gad oprette en parallel identitet.

Hvad forskellige tumlinge gider komme med af postulater kan sagtens stå for
deres egen regning, så jeg gad ikke lige finde nogen der ville kunne
verificere den latterlige opfordring. Havde så heller ikke lige tænkt på at
du usenettede.

Imidlertid kan det da godt være at nogen har brug for den extra identitet,
for at støtte deres egen mere eller mindre obskure forteelser og holdninger.

Dem om det ..

/FL

Fra : ThomasB

Dato : 18-11-06 02:34

"Arne Møller-Hansen" <amh@post1.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> der er ved at udvikle en parallel identitet, selv om det tilsyneladende er
> en populær beskæftigelse blandt usenettere generelt.

Sorry, jeg bliver bare lidt paranoid når Franks rygklappere kommet på besøg

Fra : sdsf

Dato : 18-11-06 10:12

> Dvs. du har haft seksuelle forhold, du ikke på én eller anden måde har
> betalt for? Hvordan gør man det?

Ja, det vil være interessant at få svar på det.

Det vil være endnu mere interessant at få at vide hvordan du har betalt
for dine seksuelle forhold, for det antyder du jo at du har.
Så hvordan betaler du?