Sag mod Berlingske- journalister indledt..~
Fra : Lyrik

Dato : 15-11-06 13:24

Nu kan regelknepper-Danmark endelig i sit tvangsneurotiske regeltyranni
komme i den situation at "armen brækker på langs!":
<http://avisen.dk/straffesag-mod-berlingskejournalister-er-indledt-2-131106.
aspx>

Se også det undergravende blads udmelding:
http://politiken.dk/indland/article198963.ece

"Krav om ubetinget fængselsstraf"

Så falder alle regelkneppere til patten og bliver lydige...de må simpelt hen
i fængsel..tænker de.
Det svimler for dem ved tanken om at Danmark skulle bøje en regel. Så
hellere brække en arm på langs.

Men der er godt nyt:
Skulle det ske, så brækker armen på langs-endelig!

Nu fik de lige sat Grevil i fængsel-men han har anket....for han er sat i
fængsel for at oplyse offentligheden om "foul play."

Internationale journalister er på sagen nu. Bliver journalisterne dømt, så
bliver der oprør i hele verden. For så giver det regimer lov til at fængsle
journalister der modarbejder totalitærstaters forsøg på at undertrykke deres
befolkninger.

"Herren er kommet til sit tempel, han renser metallerne for slagger. Nu skal
det vise sig hvor Danmark står!"

Hilsen
Jens

Fra : Lyrik

Dato : 17-11-06 12:12

"Lyrik" <lyrikFJERN@heaven.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
deres
> befolkninger.
>
> "Herren er kommet til sit tempel, han renser metallerne for slagger. Nu

++++++++++++++++++++++++++
Nå! Jeg kan se at i holder vejret og i solidaritet håber på at det nok skal
gå med at sætte journalisterne i fængsel..i al stilfærdighed.

Det er en skøn sag. Bliver de dømt bliver Danmarks regelarme brækket på
langs af internationale journalistiske "Kung Fu Eksperter"

Bliver dommeren fornuftig så de ikke bliver dømt, så står Vagn Grevils
ankesag i fortryllende godt lys til en frifindelse. Og så Brækker der endnu
et par regelknepperarme når han bliver frikendt.

Ja hvem ved resultatet kunne blive at mennesker og medmenneskelighed går før
regler.
Foreløbig en utopi i regelknepper-slaraffenland. men absolut en vision!

Hilsen
Jens