Nu snart TUSIND voldspsykopater at gasse u~
Fra : Bo Warming

Dato : 13-11-06 05:52

http://messenger.adtech.de/r105/r.asp?G=1C41AG0G0G518BG2A9G4G0G

Hvis udenlandske autonome fylder det lille hus op og med medbragt øl
og veganermad, vil politiet så lukke for el og vand og afvente
slukøret forladen af belejring?

Eller vil de lande på det flade tag med helikopter og lege ramboer fra
oven og ned?

HVis de ikke lukker for el og vand OG VARME er de meddelagtige i en
forbrydelse, vil jeg mene.

Juletiden blir koldere og koldere

MAnge mennesker tæt giver temperaturforhøjelse så lig vil kunne
lugtes - men nekrofili er vist hobby blandt disse perverse, ikke ?

Vil de som Leningrad 1942 gribe til kanibalisme? Nej kom med en
realistisk spådom om den KONFRONTATATION som HAnne Beck Hansen siger
at hun frygter.

En gåde: Hvorfor oplyste Faderhuset at de måske vil nedrive bygningen?
Det er at udstille sig som boligspekulanter altså ikke god PR.

Kinesiske børn med arbejdsglæde kaldes SLAVEARBEJDERE - tror nogen
andre end Hans Joergensen at de unge sekt-medlemmer kan kaldes SLAVER
i den forstand at de mødes med andet end mildt gruppepres , hvis de
skrider?
Hvis en mand låser sin kone inde på soveværelset , når hun truer med
at rejse hjem til svigermor,så er han vel slaveejer og strafbar a la
en kidnapper, men er det sket at politiet har blandet sig i
husspetakler med frihedsberøvelse?
JEg mener at når sekter holder på medlemmerne via gruppepres er det
HELT ANALOGT med ægtefællers trusler om at at sabotere samkvemsret
til børnene, hvis skilsmissse og lignende og ikke en sag for staten.
Og statsamter kritiserer slet ikke sabotage af samkvemsret

For at få opmærksomhed vil BZ elske at brænde alle paneler og døre for
at holde varmen i Januar, - de har før brændt alt træ i huset da de
sumpede bevidstløst og formodentlig opfordrede de mest stenede til
pyromani i protest mod kapitalismen. Vi andre er jo materialistiske
hvis vi ikke synes al leg er OK.

Vil andre partier end DF kritisere et passivt politi efter 14.12. +
tre dage
Efter 14.1.2007?
HAr politiet nogensinde lukket for strømmen/vandet når nogen
forskansede sig,fx Ryesgade, Baldersgade , Allotria ? ? ?

Fra : Hans Joergensen

Dato : 13-11-06 08:19

Bo Warming wrote:
> HVis de ikke lukker for el og vand OG VARME er de meddelagtige i en
> forbrydelse, vil jeg mene.

Siden du jo ellers påstår at vide så meget om Ungdomshuset burde du
vel også vide at der ikke er centralvarme derinde..

> [...]
> andre end Hans Joergensen at de unge sekt-medlemmer kan kaldes SLAVER
> i den forstand at de mødes med andet end mildt gruppepres , hvis de

EB skriver da en masse om det for tiden :)

> [...]
> sumpede bevidstløst og formodentlig opfordrede de mest stenede til
> pyromani i protest mod kapitalismen. Vi andre er jo materialistiske

Sludder.

> HAr politiet nogensinde lukket for strømmen/vandet når nogen
> forskansede sig,fx Ryesgade, Baldersgade , Allotria ? ? ?

Det har jeg aldrig hørt noget om, måske andre ved mere.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69