Fyld krut på vandcyclen Ritt, Drive-in par~
Fra : per.corell@privat.dk

Dato : 12-11-06 19:18

Operaens tag er perfekt til parkeringsplade, ramper til bilerne eller
kæmpe elevatorer til taget , en rampe kunne fortsætte som bro over
havnen eller en spiral der ender på lynetten . Operaen ligger på en
ø og den bro der forbinder Operaen med resten af holmen er den, der
hindrer, at skibe kunne sejle bagom operaen ,så hvis "problemet skulle
løses junne det også løses ,så skal den bro og det bassin blot
bringes til at fungere --- men fremfor alt Ritt ; foreslå at der
anlægges parkerings plads på taget af Operaen ,det er perfekt til
det. Og lad os så få den rigtige bro det rigtige sted og den rigtige
type bro, en der vil sikre vandcycle trivsel og inderhavnen som en oase
af en storbyhavn med små sejlbåde og hyggelige hus-broer og havne
cafeer, Stop Ritt's straffe Kunst-bro ,kræv den rigtige havnebro og
byg den så den kan flyttes hvis den alligevel viser sig at ligge det
forkerte sted ; kunne bygges det rigtige sted forberedes for en
flexible flydebro løsning.

Fra : Bo Warming

Dato : 12-11-06 20:54

<per.corell@privat.dk> wrote in message
[...]

Giv operagæsterne en oplevelse før operaen - parker på Amalienborg
Slotsplads og lav et rullende fortov i plastikrør fra Amaliehaven til
den grimme operas tag - og katapulttransport til de fartglade.
TV-transmitter det hele så de få operaglade kan blive hjemme
- eller se det på storskærm på Den Gamle Scene (og Jagtvej 69), der er
langt smukkere og hvor nogle sæder kan ryddes så folk kan danse til
Iøvrigt - hvad er en opera uden et bordel?
I min studietid boede jeg på Borch Kolegie ved Rundetårn og var på Det
Kgl TEater og hørte Wagner på speed - den oplevelse under jeg alle.

Faktisk - og det kan min kollegiefælle højesteretsdommerdatter,
Benedikte Hvidt, nu provst, bekræfte - købte jeg først billet på den
Ny Scene men fandt stykket kedeligt og så gik jeg i pausen over på Den
Gamle til "TRistan og ISolde" hvor der var alt optaget undtagen i de
kongeliges KavalerLoge så der satte jeg mig - og i næste pause (der er
mange i denne opera) forlange kontrollørerne at jeg skjulle sætte mig
op i galleriet - de så ikke at min billet var til en anden Scene.
Imorgen har jeg eller andre nogle bedre ideer - hvornår er deadline
for brainstormingen?

Fra : Jim

Dato : 13-11-06 08:50

<per.corell@privat.dk> skrev i en meddelelse
[...]

*********
http://home20.inet.tele.dk/h-3d/

Interessant arbejde, du har...

Fra : per.corell@privat.dk

Dato : 13-11-06 11:36

> Interessant arbejde, du har..

Jo byggemetoden du se på ;

http://home20.inet.tele.dk/h-3d/

kan faktisk bygge billigere ,mere holdbart og fremtidsikret end hvad
selv Ritt forestiller sig.
Som du ser kan metoden også bygge flydebroer , og vel at mærke til en
utrolig lav pris --- faktisk kunne skibsrederen få bygget den bro der
er brug for ligesom man bygger et stål skib bare simplere . Forskellen
mellem den metode og de stål staværer vi ser idag er som nat og dag,
3D-H er innovation og nytænkning ----- .

Fra : Jim

Dato : 13-11-06 12:22

> [...]

er brug for ligesom man bygger et stål skib bare simplere . Forskellen
mellem den metode og de stål staværer vi ser idag er som nat og dag,

Jeg mener at have set noget om samme byggemetode på National Geographic
eller Dicovery-channel.
Men interessant er det da.