Så fik vi hentet ham hertil igen igen.....
Fra : Malene P

Dato : 10-11-06 17:36

http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=4073432/ Men hvad med Akaris kone? Kan
alle libanesere mon rejse udn visum og bare blive boende? Hvor mon hun er?

Malene P

Fra : Malene P

Dato : 10-11-06 17:53

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
Kan
> alle libanesere mon rejse udn visum og bare blive boende? Hvor mon hun er?

http://www.nyidanmark.dk/da-dk/Ophold/visum/
http://www.nyidanmark.dk/da-dk/Ophold/visum/hvem_er_visumpligtige.htm

Mon Akaris kone havde gyldigt visum, da hun sneg sig med flyet i sommer?
Hvis ikke -leder man så efter hende, så hun kan blive anholdt og smidt
tilbage, hvor hun hører hjemme? Og hvad med den anden udviste? Har man
fanget ham og fået ham smidt ud igen?

Malene P

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 10-11-06 20:06

"Malene P" skrev i en meddelelse

> Men hvad med Akaris kone? Kan
> alle libanesere mon rejse udn visum og bare blive >boende? Hvor mon hun
> er?

Rolig nu , man har fanget den dømte morder
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-5331777.html
Og med hensn til Akari flipperen , så har jeg hørt at myndighederne vil se
med milde øjne på hans kone's opholdstiladelse
Hvis han ellers kan holde sig på måtten, helst konens forstås.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Ukendt

Dato : 11-11-06 13:42

"Michael Meidahl Jensen" <mmjFJERNDETTE@tidsfaktoren.dk> wrote in
message news:4554cd89$0$2089$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
(klip)
> Og med hensn til Akari flipperen , så har jeg hørt at myndighederne
> vil se med milde øjne på hans kone's opholdstiladelse
> Hvis han ellers kan holde sig på måtten, helst konens forstås.

Nej tak, der er ingen grund til at vores skattepenge skal bruges til at
forsørge hans yngel, der naturligvis vil blive opdraget til at foragte
Danmark og de vestlige værdier. Børnene kunne også misbruges som
undskyldning for at han skulle komme hertil. Ellers tak, der er allerede
for mange af hans hæslige slags her.

Mvh, Ulrik

Fra : Frank Leegaard

Dato : 10-11-06 20:20

Malene P wrote:
> http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=4073432/ Men hvad med Akaris
> kone? Kan alle libanesere mon rejse udn visum og bare blive boende?
> Hvor mon hun er?

Akkaris kone forekommer som en tvangstanke efterhånden hos dig. Så store
politiske implikationer er der dog ikke ved en enkelt illegal asylsøger, at
samfundet skal spilde alt sit krudt på denne ene.

/FL

Fra : Malene P

Dato : 11-11-06 06:27

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
at
> samfundet skal spilde alt sit krudt på denne ene.

Næh -ikke nogen tvangstanke. Men konen har fået afslag på ophold her i
Danmark og har ovenikøbet snydt sig ind -formentlig uden påkrævet visum.
Derfor skal hun findes og udvises og ikke bare kunne trække tiden ud, mens
myndighederne sover eller har travlt med at udvise og afvise andre, der
burde have langte mere ret til at være her. Derfor bliver jeg ved med at
spørge, om nogen har hørt nyt i sagen.

Malene P

Fra : gb

Dato : 11-11-06 06:31

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> wrote in

> [...]
> med at udvise og afvise andre, der burde have langte mere ret til
> at være her. Derfor bliver jeg ved med at spørge, om nogen har

Du ville måske få mere ud af at skrive direkte til Lene Espersen og
partiernes indvandrings- og justitsordførere?

http://www.folketinget.dk

--
GB

Fra : Malene P

Dato : 11-11-06 09:35

"gb" <nospam@no.invalid> skrev i en meddelelse
> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> wrote in

> Du ville måske få mere ud af at skrive direkte til Lene Espersen og
> partiernes indvandrings- og justitsordførere?

Det tror jeg ikke. Jeg ville formentlig få det svar, at man ikke vil svare
på enkeltsager.

Malene P

Fra : Ukendt

Dato : 11-11-06 13:54

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> wrote in message
(klip)
> Det tror jeg ikke. Jeg ville formentlig få det svar, at man ikke vil
> svare
> på enkeltsager.

Naturligvis ikke. Det ville være i strid med alle retsprincipper, hvis
en (eller flere) borger(e) kunne få lov at blande sig i behandlingen af
enkeltsager.

Mvh, Ulrik

Fra : gb

Dato : 11-11-06 20:10

> Det tror jeg ikke. Jeg ville formentlig få det svar, at man ikke
> vil svare på enkeltsager.

Så hold lidt mere generelle vendinger. Jeg skriver skam meget til
politikerne, og i næsten alle tilfælde er jeg kommet i en god
dialog.

--
GB

Fra : Ukendt

Dato : 11-11-06 13:53

"gb" <nospam@no.invalid> wrote in message
(klip)
> Du ville måske få mere ud af at skrive direkte til Lene Espersen og
> partiernes indvandrings- og justitsordførere?

Nu må mit hørerør virkelig le... Du tror da vel ikke, at en borgers
henvendelse til en minister vil gøre en forskel? I så fald må du også
tro på nisser, julemanden og healing med kulørte småsten.

Mvh, Ulrik

Fra : gb

Dato : 11-11-06 20:11

"Ulrik" <v o n d a h e * u s a * c o m> wrote in

> Nu må mit hørerør virkelig le... Du tror da vel ikke, at en

Dit hørerør?

--
GB

Fra : Ukendt

Dato : 11-11-06 13:50

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> wrote in message
> [...]
> store politiske implikationer er der dog ikke ved en enkelt illegal
> asylsøger, at samfundet skal spilde alt sit krudt på denne ene.

I Danmark er alle lige for loven (bortset fra de autonome facister,
naturligvis), så derfor skal hendes eventuelle ansøgning behandles og
bedømmes _nøjagtigt_ ligesom enhver anden ansøgning. Da hendes mand
opholder sig i deres hjemstavn og hun så vidt vides ikke er politisk
aktiv, kan hendes ansøgning derfor kun blive grundløs.

Eller synes du virkelig, at hun pga sin mands samfundsskadelige
virksomhed skal have en eller anden særret, som ikke kan opnås af ÆGTE
asylansøgere? Jeg har ikke fantasi til at forestille mig, at hun
nogensinde kan blive en produktiv samfundsborger, og dermed vil hun og
hendes børn kun blive en byrde for samfundet. For de penge de vil koste,
kunne vi starte masser af små projekter i den tredje verden, hvor folk
med virkelige problemer kunne få en chance i tilværelsen.

Hvem vil DU helst hjælpe?

Problemets virkelige kerne er ikke en eventuel ansøgning, som det korps
af 5. kolonner, der står klar til at trækkes sagsbehandlingen ud i
langdrag, så hun efter endt sagsbehandling og afvisning, til sidst kan
indgive en ny ansøgning om opholdstilladelse af humanitære grunde, når
hun dels har været her i de sædvanlige 5-7 år i den periode har fået et
par børn med ham bavianen.

Mvh, Ulrik

Fra : gb

Dato : 11-11-06 20:12

> I Danmark er alle lige for loven (bortset fra de autonome
> facister, naturligvis), så derfor skal hendes eventuelle ansøgning
> behandles og bedømmes _nøjagtigt_ ligesom enhver anden ansøgning.

Det ER den blevet, Professor Overklog, og hun HAR fået afslag.

--
GB

Fra : Michael Weber

Dato : 10-11-06 22:38

> [...]
Kan
> alle libanesere mon rejse udn visum og bare blive boende? Hvor mon hun er?

Vi tager den liiiige igen...
Overvejet en højrefløjs-version af bogen "Find Holger" ?
F.eks. "Find Akaris´ kone" ? Bind 1-10 ?
Første side kunne være...hmm...et social-kontor ? En føde-afdeling ?
Absolut mandelgave-hit i Den Danske Forening her i den nærtstående...kristne
juletid :)
Det skal nok holde dem igang :P

Med venlig hilsen
MIchael Weber

Fra : Ukendt

Dato : 11-11-06 00:14

"Michael Weber" skrev i en meddelelse

> [...]

> Første side kunne være...hmm...et social-kontor ? En føde-afdeling ?
> Absolut mandelgave-hit i Den Danske Forening her i den

Nej - men relevant spørgsmål kan være: Hvorfor kan et ægtepar fra Monte
Negro ikke få deres søn herop, når de har boet her og arbejdet her i 20
år. Deres to døtre og de to andre sønner er lidt efter lidt kommet
herop, mens det var nemmere, at komme ind i Danmark.

Portene smækkede i, inden denne søn nåede at komme herop. Jeg synes, det
er ualmindeligt stupidt, at man totalt nægter ham opholdstilladelse i
Danmark.

TW