Tjen 50.000 kr
Fra : -=* DANELAW *=-

Dato : 09-11-06 07:17

Politiet leder efter en bande indvandrere. Dem kan der da
ikke være så mange af...

http://ekstrabladet.dk/112/article241740.ece

Men hvorfor skal vi betale for de fremmede?

Bør vi ikke en gang for alle sende alle 3. verdens kriminelle hjem?

Fra : Neuman

Dato : 09-11-06 09:14

"-=* DANELAW *=-" <jegerdumoggrimogharingenvenner@topbanana.dk> skrev i en
meddelelse news:2b-dndprQ99xWs_YnZ2dnUVZ8qSdnZ2d@giganews.com...
> Politiet leder efter en bande indvandrere. Dem kan der da
> ikke være så mange af...
>
> http://ekstrabladet.dk/112/article241740.ece

Citat " Glostrup Politi siger, at de er chokerede over, at en ældre dame gik
til fods på den vej i Ishøj."

Hvad fanden vil det sige? Er der bestemte områder man ikke kan færdes som
dansker uden at blive slået ned? Og det er politiet klar over uden at advare
befolkningen?

Fra : N_B_DK

Dato : 09-11-06 10:22

"Neuman" <Neuman@hotmail.com> wrote in message
> Hvad fanden vil det sige? Er der bestemte områder man ikke kan færdes
> som dansker uden at blive slået ned?

I bla Ishøj ja, kommer man efter midnat på bestemte tankstationer og
politiet er der /kommer kan man nemt blive spurgt om hvad man laver der på
det tidspunkt ? (efter midnat).

Og det er politiet klar over
> uden at advare befolkningen?

Ja det vil jo ikke være politisk korrekt, og det vil også være synd for de
indvandrere der opfører sig "pænt"......

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Neuman

Dato : 09-11-06 10:39

> "Neuman" <Neuman@hotmail.com> wrote in message

> Og det er politiet klar over
>
> Ja det vil jo ikke være politisk korrekt, og det vil også være synd for de
> indvandrere der opfører sig "pænt"......

Jeg snakkede slet ikke om perkere. Jeg mener at det er dødssygt at politiet
er klar over at det er et farligt område at bevæge sig i og derfor burde man
oplyse befolkningen. Ingen behøver at fortælle _hvem_ der er skyld i at det
er farligt område. Det er vi fleste snu nok til selv at gætte fornuftigt på.

Jeg ser derfor gerne udtalelser fra Glostrup politi der siger "Vi har ikke
nok rossourcer til at holde kriminaliteten nede i område X". Så har
befolkningen et valg til hvorvidt der skal gøres noget ved det. Det er ikke
godt at der skal være denne fortielse.

Fra : N_B_DK

Dato : 09-11-06 11:51

> [...]
> har befolkningen et valg til hvorvidt der skal gøres noget ved det.
> Det er ikke godt at der skal være denne fortielse.

Det er vi helt enige i.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : @

Dato : 09-11-06 16:22

On Thu, 9 Nov 2006 10:21:36 +0100, "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>
>Ja det vil jo ikke være politisk korrekt, og det vil også være synd for de
>indvandrere der opfører sig "pænt"......

kan vi ikke lige få navnene på dem alle tre?

/Albert Camus/

Fra : @

Dato : 09-11-06 16:18

On Thu, 9 Nov 2006 09:13:56 +0100, "Neuman" <Neuman@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>dansker uden at blive slået ned? Og det er politiet klar over uden at advare

du kan læse på http://www.siad.dk
hvor danskere er i fare for at blive lemlæstet af muhamedanske
forbrydere

/Albert Camus/

Fra : Neuman

Dato : 09-11-06 16:25

"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> wrote:
>
> du kan læse på http://www.siad.dk
> hvor danskere er i fare for at blive lemlæstet af muhamedanske

Tak. Jeg så dog gerne at Indenrigsministeriet lavede en samme som
Udenrigsministeriet på deres hjemmeside oplyser om hvilke lande der frarådes
besøg.

Fra : @

Dato : 09-11-06 18:30

On Thu, 9 Nov 2006 16:25:29 +0100, "Neuman" <neuman@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>>
>Tak. Jeg så dog gerne at Indenrigsministeriet lavede en samme som
>Udenrigsministeriet på deres hjemmeside oplyser om hvilke lande der frarådes

glem det,

det vil jo ikke være politisk korrekt at advare danskere om at der
findes steder hvor de ikke bør færdes fordi der er stor risiko for at
blive overfaldet af en af de muhamedanske verdensforbrydere

/Albert Camus/