14 årig dreng kulturberiget
Fra : Jesper

Dato : 07-11-06 11:00

http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=4065598/

Offentliggjort 7. november 2006 10:09 Tip en ven Print-version

14-årig dreng i respirator efter overfald
En 14-årig dreng fra Vrå i Nordjylland lå tirsdag formiddag stadig i
respirator efter et overfald, der medførte en hjerneblødning. Ifølge
Hjørring Politi er drengens tilstand kritisk.

Overfaldet skete natten til søndag klokken 01.15 i en gyde til
Jernbanegade i Hjørring, hvor drengen var gået ind for at tisse. Her fik
han et knytnæveslag i tindingen af en mand, der stod sammen med to-tre
andre.

- Meget tyder på, at overfaldet var fuldstændigt uprovokeret, siger den
vagthavende hos Hjørring Politi.

I første omgang var overfaldet ikke værre end, at den 14-årig kunne tage
hjem i taxi til Vrå sammen med sine kammerater. Men søndag middag
vågnede han op med voldsomme smerter i hovedet og tog på sygehuset, der
så konstaterede, at drengen havde fået en hjerneblødning. Den 14-årige
blev herefter kørt til Aalborg Sygehus og opereret.

Hjørring Politi efterlyser vidner til overfaldet og formoder, at
personer i den gruppe, som gerningsmanden tilhørte, må have set noget.
Drengen har fortalt, at overfaldsmanden sandsynligvis var mørk i huden.

/ritzau/
Kommentar: Ja, så har vores kære kulturberigere været på spil igen!

--
Jeg ved, hvor meget De, præsident Kim Il Sung, med al Deres
hengivenhed har arbejdet for dette vidunderlige lands

Fra : Trist

Dato : 07-11-06 18:24

spambuster@users.toughguy.net (Jesper) wrote in news:1hofieq.h8xm6nwofmoiN%
> [...]

> Jernbanegade i Hjørring, hvor drengen var gået ind for at tisse. Her fik
> han et knytnæveslag i tindingen af en mand, der stod sammen med to-tre

Spørgsmålet må være, hvad fanden en kun 14 årig dreng lavede sådan et sted
så sent?
Hvor var forældrene?

Fra : N_B_DK

Dato : 07-11-06 18:43

"Trist" <@> wrote in message
> Spørgsmålet må være, hvad fanden en kun 14 årig dreng lavede sådan et
> sted så sent?

Ja men det ændrer jo egenligt ikke på sagen, hvor ung/gammel drengen er.

> Hvor var forældrene?

Igen hvad har det med sagen at gøre ?

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Jim

Dato : 07-11-06 18:49

"Trist" <@> skrev i en meddelelse
> [...]
> spambuster@users.toughguy.net:

> Spørgsmålet må være, hvad fanden en kun 14 årig dreng lavede sådan et sted

De skal da først hjem fra værtshuset, når det lukker... ;0)
Nej, spøg til side.
Det handler vel ikke om, hvad han laver ude på den tid af natten, da hans
overfaldsmænd/drenge sikkert ikke har været meget ældre.
Og så kunne man stille det samme spørgsmål om dem.
Men det er jo lettere at pege fingre af offeret, ikke?

Fra : Alucard

Dato : 07-11-06 18:57

On 07 Nov 2006 17:24:20 GMT, Trist <@> wrote:

>Spørgsmålet må være, hvad fanden en kun 14 årig dreng lavede sådan et sted
>så sent?

Du mener måske at det er offerets egen skyld (han kunne bare lade være
med at gå lige der)....????

>Hvor var forældrene?

Hvad kommer det dig ved...? Det berettiger sgu da ingen til at slå
knægten til lirekassemand....

Fra : Tony

Dato : 07-11-06 21:11

"Trist" <@> skrev i en meddelelse
> [...]
> spambuster@users.toughguy.net:

> Spørgsmålet må være, hvad fanden en kun 14 årig dreng lavede sådan et sted

Ja, man kan jo altid stille dumme spørgsmål, sålænge man ikke har en mening
om det grove overfald.

Tony

Fra : @

Dato : 07-11-06 23:01

> [...]

>spambuster@users.toughguy.net:

>Spørgsmålet må være, hvad fanden en kun 14 årig dreng lavede sådan et sted

menes det som en undskyldning for voldeligt overfald?

SVJV er der ingen dansk lov som forbyder hverken 14 årige eller 11
årige at færdes på alle tider af døgnet

/Albert Camus/

Fra : wilstrup

Dato : 08-11-06 08:41

> [...]
>
> /ritzau/
> Kommentar: Ja, så har vores kære kulturberigere været på spil igen!

Kommentarer: ja, så har vores kære "dumme-Jesper" igen været på spil. At
folk kan forekomme mørke i huden når det er mørkt, behøver jo ikke at betyde
at det var nogle "kulturberigere" som du kalder det. Det kan sagtens have
været danskere.

Da oplysningerne må være sparsomme fra en dreng, der har slået hovedet
alvorligt, måske endda forkerte, kan man ikke uden videre konkludere noget i
den boldgade.

Det er jo ikke første gang dine lidelsesfæller har faret ud med bål og brand
mod "fremmede" før der overhovedet har været undersøgt til bunds i sagerne -
og der lyde en rungende tavshed fra jer, når det viser sig at være en
dansker, der har begået udåden - mørk i huden eller ej.

Men undskyldninger fra jer, der hellere hænger folk en gang for meget end en
gang for lidt, hører vi intet til.

Faktum: der er ikke fundet nogle gerningsmænd - der er ikke afsagt dom i
sagen - ergo er der endnu ingen skyldige, du kan pege fingre ad.

Skulle det vise sig at du har ret, så er det da forfærdeligt - men det er
det naturligvis på grund af volden og ikke på grund af hvem, der har gjort
det.

Men det ville jo passe dig vældig godt, hvis det skulle vise sig at være
dine argeste fjender, der har gjort udåden.

Hvad kan man vente af en fra DF: lav uddannelse, læser Ekstrabladet, medlem
/støtter Dansk Folkeparti?

Det giver sig selv at de mest ubegavede udfald kommer fra den kant.

Fra : N_B_DK

Dato : 08-11-06 10:34

"wilstrup" <nix@invalid.com> wrote in message
> Hvad kan man vente af en fra DF: lav uddannelse, læser Ekstrabladet,
> medlem /støtter Dansk Folkeparti?
>
> Det giver sig selv at de mest ubegavede udfald kommer fra den kant.

Så du er selv DF eller hvordan skal vi forstå dit indlæg ?

--
MVH.
N_B_DK

Fra : wilstrup

Dato : 09-11-06 06:54

> Så du er selv DF eller hvordan skal vi forstå dit indlæg ?

som sagt: DF folk er generelt lavtuddannede og læser EB - det må da sige
noget om dig - men jeg forstår godt at du ikke kan forstå det - men det
bekræfter blot påstanden om det lave uddannelsesniveau hos dig.

Fra : Alucard

Dato : 09-11-06 07:36

On Thu, 9 Nov 2006 06:54:22 +0100, "wilstrup" <nix@invalid.com> wrote:

>som sagt: DF folk er generelt lavtuddannede og læser EB

Den påstand er jo mere latterlig en hvad du plejer at komme med...

Fra : @

Dato : 09-11-06 16:14

On Thu, 09 Nov 2006 07:35:53 +0100, Alucard <alucard44@hotmail.com>
wrote:

>Den påstand er jo mere latterlig en hvad du plejer at komme med...

ja den mand undergår sig selv gang på gang

/Albert Camus/

Fra : ThomasB

Dato : 16-11-06 12:27

wilstrup skrev:
> som sagt: DF folk er generelt lavtuddannede og læser EB

Og?

Fra : Jesper

Dato : 08-11-06 20:24

> [...]

> at det var nogle "kulturberigere" som du kalder det. Det kan sagtens have

Hvor mange /etniske/ danskere er det nu der er mørke i huden?

> Da oplysningerne må være sparsomme fra en dreng, der har slået hovedet
> alvorligt, måske endda forkerte, kan man ikke uden videre konkludere noget i
> den boldgade.

Næh, du går ud fra at vidnet tager fejl!

> [...]
> /støtter Dansk Folkeparti?
>
> Det giver sig selv at de mest ubegavede udfald kommer fra den kant.

Det skulle komme fra en stalinist, der påstår, at uafhængige aviser ikke
kunne trykkes i Sovjetunionen pga. papirmangel!

Fra : wilstrup

Dato : 09-11-06 06:59

> Hvor mange /etniske/ danskere er det nu der er mørke i huden?

kl.1.15 er det vist alle når der ikke er lys i gaderne.

> Næh, du går ud fra at vidnet tager fejl!

vidner tager ofte fejl. Desuden er det jo ikke oplyst om der faktisk var
vidner til overfaldet udover dem, der deltog - havde de været til stede
havde de vel grebet ind på den ene eller anden måde. Det fremgår af
oplysningerne, at det er drengen selv, der har givet signalementerne af
gerningsmanden.

> Det skulle komme fra en stalinist, der påstår, at uafhængige aviser ikke
> kunne trykkes i Sovjetunionen pga. papirmangel!

At du ikke bryder dig om nuancer eller sandheden, er klart - men forklar mig
lige, hvad mine tidligere oplysninger om Sovjetunionens papirmangel har at
gøre med denne sag? Dine sædvanlige bortforklaringer er jo evidente her. Du
har ingen argumenter, hvorfor du forsøger at føre krigen over i fjendens
lejr. Prøv at forholde dig til sagens substans uden den sædvanlige
automatpilot om at det er "de fremmede" der er forbrydere.

Fra : Alucard

Dato : 09-11-06 10:06

On Thu, 9 Nov 2006 06:58:53 +0100, "wilstrup" <nix@invalid.com> wrote:

>kl.1.15 er det vist alle når der ikke er lys i gaderne.

Det bliver folk sgu da ikke mørke i huden af...

> [...]
>havde de vel grebet ind på den ene eller anden måde. Det fremgår af
>oplysningerne, at det er drengen selv, der har givet signalementerne af

Har du nogen som helst grund til at tvivle på signalementet...???

Din tvivl bunder jo i at du ikke bryder dig om resultatet og dermed
afviser det....

> [...]
>lejr. Prøv at forholde dig til sagens substans uden den sædvanlige
>automatpilot om at det er "de fremmede" der er forbrydere.

Hvad kalder du din egen " Hvad kan man vente af en fra DF: lav
uddannelse, læser Ekstrabladet, medlem /støtter Dansk Folkeparti",
andet end automatpilot og mangel på argumenter....???

Fra : Kim Larsen

Dato : 10-11-06 01:34

@ skrev:

> ja den mand undergår sig selv gang på gang

Ufff, sandheden gør sandeligt ondt hva´ ?

Igen rammer Arne hovedet på sømmet og højrefløjserne piver som
sædvanligt. Underholdende, ganske underholdende

--
Kim Larsen

Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk

Fra : N_B_DK

Dato : 10-11-06 01:50

In news:1163118867.223315.196580@b28g2000cwb.googlegroups.com,
> Igen rammer Arne hovedet på sømmet og højrefløjserne piver som
> sædvanligt. Underholdende, ganske underholdende

Har du nogensinde læst nogle af dine indlæg ? Tænker på om du ikek kan se
hvor hjernedøde statements det er du kommer med, for man kan seriøst da ikke
være så hjernedød som dine umiddelbare holdninger udtrykker, er du en troll
?

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Alucard

Dato : 10-11-06 06:16

On 9 Nov 2006 16:34:27 -0800, "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> wrote:

>Ufff, sandheden gør sandeligt ondt hva´ ?

Sandheden...????

>Igen rammer Arne hovedet på sømmet og højrefløjserne piver som
>sædvanligt. Underholdende, ganske underholdende

Nej, Arne udtaler sin som sædvanlig om noget han ikke ved en skid
om....

Han kører bare på autopilot når det gælder dem han ikke kan lide...

Du har måske informationer om højrefløjens generelle uddannelsesniveau
(som jo logisk set må være højere end venstrefløjens), eller hvilke
politiske "grupper" der læser EB...???

Fra : wilstrup

Dato : 11-11-06 01:58

"Alucard" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Du har måske informationer om højrefløjens generelle uddannelsesniveau
> (som jo logisk set må være højere end venstrefløjens), eller hvilke

Det fremgik af teksttv for nogle dage siden - du kan selv
checke det. Så inden du farer ud med bål og brand om hvem der kommer med
"påstande", så kunne du måske vælge at undersøge sagen først-

Og det er jo i fin tråd med hvad der tidligere er kommet frem om
DF-apologeternes intelligensniveau - eller skulle jeg sige: mangel på samme?

Sandheden er ilde hørt, men vel anbragt!

Fra : Alucard

Dato : 11-11-06 09:29

On Sat, 11 Nov 2006 01:58:02 +0100, "wilstrup" <nix@invalid.com>
wrote:

> [...]
>
>Og det er jo i fin tråd med hvad der tidligere er kommet frem om
>DF-apologeternes intelligensniveau - eller skulle jeg sige: mangel på samme?

Nå, så skulle du lige af med en sviner igen....

>Sandheden er ilde hørt, men vel anbragt!

Sandheden er, at jo længere man kommer ud på venstrefløjen, jo lavere
er uddannelsesniveauet (hvilket er helt ok, der skal jo også bruges
skraldemænd og slagteriarbejdere)....

Fra : wilstrup

Dato : 11-11-06 18:11

> Sandheden er, at jo længere man kommer ud på venstrefløjen, jo lavere
> er uddannelsesniveauet (hvilket er helt ok, der skal jo også bruges
> skraldemænd og slagteriarbejdere)....

Tværtimod - du forveksler arbejdere med venstrefløjen. Fordi man er
arbejder betyder det ikke at man så pr. automatik er på venstrefløjen.
Mange arbejdere er dårligt uddannede og stemmer på højrefløjens populistiske
parti, nemlig DF.

Det bekræfter altså også hvad Pia K siger at DF er landets største
arbejderparti - netop det forhold at mange arbejdere stemmer på partiet og
dermed mod egne interesser, viser jo at jeg har ret.

I Italien og Spanien var det fascisterne der havde magten -her støttet af
dårligt uddannede bønder og arbejdere - og i Tyskland var det ligeledes
arbejdere der var dårligt uddannede der stemte på Hitler.

Bevidste arbejedere på venstrefløjen er bestemt ikke dårligt uddannede, men
er bevidste mennesker, der virkelig sætter sig grundigt ind i tingene og
som derfor aldrig kunne drømme om at stemme på partier som DF eller som
aldrig kunne drømme om at lade Ekstra Bladet være den eneste kilde til
information eller TV som det eneste medie, der er værd at beskæftige sig
med.

Så påstanden holder udmærket: jo dårligere uddannet, jo mere tilbøjelighed
til at stemme på partier, der bilder sig ind at komplicerede
samfundsproblemer kan løses "i et snuptag" blot ved fx at sende "de
fremmede" "hjem".

Fra : Alucard

Dato : 11-11-06 19:58

On Sat, 11 Nov 2006 18:10:56 +0100, "wilstrup" <nix@invalid.com>
wrote:

> [...]
>Mange arbejdere er dårligt uddannede og stemmer på højrefløjens populistiske

Jeg mener selvfølgelig ikke at ALLE på venstrefløjen er dårligt
uddannet, men at gennemsnittet falder jo længere til venstre man
kommer....

>Det bekræfter altså også hvad Pia K siger at DF er landets største
>arbejderparti - netop det forhold at mange arbejdere stemmer på partiet og
>dermed mod egne interesser,

Mon ikke alle stemmer på det parti de mener støtter deres interesser
bedst...? At DU ikke kan forstå det, bliver det ikke forkert af.

>viser jo at jeg har ret.

Nej, du kommer med en forkert hypotese for at "bevise" noget...

>I Italien og Spanien var det fascisterne der havde magten -her støttet af
>dårligt uddannede bønder og arbejdere - og i Tyskland var det ligeledes
>arbejdere der var dårligt uddannede der stemte på Hitler.

Kommunisme, nazisme, religiøs fanatisme.... Hvad er forskellen...???

> [...]
>aldrig kunne drømme om at lade Ekstra Bladet være den eneste kilde til
>information eller TV som det eneste medie, der er værd at beskæftige sig

LOL... Du mener altså at alle dem du er uenige med er dumme... )))

> [...]
>til at stemme på partier, der bilder sig ind at komplicerede
>samfundsproblemer kan løses "i et snuptag" blot ved fx at sende "de

Er der da nogen der påstår det...???

Selvom jeg IKKE er enig med den påstand, så kan der jo være noget om,
at hvis man sender 200.000 personer (hvoraf uforholdsmæssig mange er
på offentlig ydelse) "hjem", så må samfundet da spare nogle penge....

Som sagt mener jeg IKKE at det er en "løsning" af noget som helst, men
hvis Danmark sparkede de hårde kriminelle "fremmede" til
"langbortistan", så var meget nået (også for at mindske racisme)....

Fra : Croc®

Dato : 12-11-06 01:13

On Sat, 11 Nov 2006 19:57:40 +0100, Alucard <alucard44@hotmail.com>
wrote:

>Jeg mener selvfølgelig ikke at ALLE på venstrefløjen er dårligt
>uddannet, men at gennemsnittet falder jo længere til venstre man
>kommer....

Sidst jeg læsteen undersøgelse omkring dette var det vist SF der havde
den gennemsnitligt højst uddannede vælgerskare.

Regards Croc®

Fra : wilstrup

Dato : 12-11-06 09:51

"Croc®" <none@none.dk> skrev i en meddelelse

> Sidst jeg læsteen undersøgelse omkring dette var det vist SF der havde
> den gennemsnitligt højst uddannede vælgerskare.

javist - men det er desværre ikke noget Alucard bryder sig om at indrømme.

Fra : Jim

Dato : 12-11-06 12:35

"Croc®" <none@none.dk> skrev i en meddelelse

> Sidst jeg læsteen undersøgelse omkring dette var det vist SF der havde
> den gennemsnitligt højst uddannede vælgerskare.

Så giver det jo mening, at du ikke har lært at læse. ;)

Fra : Croc®

Dato : 13-11-06 08:31

On Sun, 12 Nov 2006 12:34:54 +0100, "Jim"
<Jim@donteventhinkaboutitpals.com> wrote:

>Så giver det jo mening, at du ikke har lært at læse. ;)

Jeg er da på det rene med at jeg ganske givet har glemt mere gennem
tiden end du har lært.

Regards Croc®

Fra : wilstrup

Dato : 12-11-06 09:51

> Jeg mener selvfølgelig ikke at ALLE på venstrefløjen er dårligt
> uddannet, men at gennemsnittet falder jo længere til venstre man
> kommer....

tværtimod - venstrefløjen er generelt bedre uddannet end højrefløjen - og
klogere.

> Mon ikke alle stemmer på det parti de mener støtter deres interesser
> bedst...? At DU ikke kan forstå det, bliver det ikke forkert af.

Det tjener ikke arbejdernes interesser at stemme på et parti, der klæber sig
opad Fjoghet og hans regering -tværtimod.

> Nej, du kommer med en forkert hypotese for at "bevise" noget...

nej, der er ikke tale om en hypotese, men kendsgerninger. DF vælgere er
generelt dummere end alle andre.

> Kommunisme, nazisme, religiøs fanatisme.... Hvad er forskellen...???

Hvis du ikke kender forskellen på kommunisme og de øvrige ting, du nævner,
så bør du have skolepengene tilbage - eller også erkende at du hører til
DF-vælgerne der er blandt de dårligst uddannede i landet.

> LOL... Du mener altså at alle dem du er uenige med er dumme... )))

Næ, men jeg mener at alle dem, der stemmer på DF ER dumme eller i bedste
fald uvidende.

> Er der da nogen der påstår det...???

DF og partiets apologeter.

> Selvom jeg IKKE er enig med den påstand, så kan der jo være noget om,
> at hvis man sender 200.000 personer (hvoraf uforholdsmæssig mange er
> på offentlig ydelse) "hjem", så må samfundet da spare nogle penge....

Der er intet der tyder på at de fremmede koster samfundet flere penge end
hvis de ikke var der - tværtimod bidrager de fleste fremmede mere til
statskassen end den almindelige flæskefede dansker.
Vi står i øjeblikket med en arbejdsmangel af dimensioner - forestil dig at
vi sendte 200.000 hjem (hvad så "hjem" er - for mange er født og opvokset i
Danmark, har dansk statsborgerskab og taler dansk, har dansk uddannelse og
er i dansk job - deres "hjem" er Danmark. Bortset fra at du slet ikke vil
kunne håndtere det administrativt at sende så mange ud af landet, og det vil
i øvrigt være i strid med alle konventioner Danmark har skrevet under på.
Og endelig: hvis Danmark begik en sådan handling, ville vi risikere at
udenlandsdanskere blev sendt "hjem" til Danmark og så skulle vi alligevel
til at forsørge dem - Det er den slags "snuptagsløsninger" du og dine
lidelsesfæller tilsyneladende hylder og dermed gør jer til populister.

> Som sagt mener jeg IKKE at det er en "løsning" af noget som helst, men
> hvis Danmark sparkede de hårde kriminelle "fremmede" til
> "langbortistan", så var meget nået (også for at mindske racisme)..

Hvad de "hårde kriminielle" angår, så¨er det ikke løsningen i et
retssamfund. Vi kan ikke diktere to straffe to folk, der dømmes for en
forbrydelse, men naturligvis skal vi ikke tolerere forbrydelser i landet.
Jeg synes blot at det er evident så mange økonomisk kriminelle vi lader
være til fordel for at bure nogle få andre typer kriminelle inde.
Skattesnydere i den helt store stil med højrefløjens velsignelser kan få lov
til at vandre frit - og så en gang imellem kan man opleve at en
storforbryder kan få lov til at bure den, hvis vedkommende altså er
åbenmundet nok - ellers er det jo en indspist gruppe, der omgås "de rigtige"
som kongehuset og de store virksomhedsejere, og de holder jo hånden over
hinanden fordi de jo selv begår svindel i den helt store stil -og det kan
mærkes på statskassen...

Fra : @

Dato : 12-11-06 12:11

On Sun, 12 Nov 2006 09:50:45 +0100, "wilstrup" <nix@invalid.com>
wrote:

>tværtimod - venstrefløjen er generelt bedre uddannet end højrefløjen - og
>klogere.

det er jo en selvmodsigelse

uanset hvilken uddannelse man har taget kan man ikke både have
forstået pensum og fortsat være venstreorienteret

>Det tjener ikke arbejdernes interesser at stemme på et parti, der klæber sig
>opad Fjoghet og hans regering -tværtimod.

lærer du katte at fange mus?

>nej, der er ikke tale om en hypotese, men kendsgerninger. DF vælgere er
>generelt dummere end alle andre.

er rønnebærrene sure?

>Hvis du ikke kender forskellen på kommunisme og de øvrige ting, du nævner,
>så bør du have skolepengene tilbage

og du kan jo så passende lige remse forskellene op

eller det evner du måske ikke?

>Næ, men jeg mener at alle dem, der stemmer på DF ER dumme eller i bedste
>fald uvidende.

og den udtalelse siger en hel del mere om dit intellekt end du selv
aner

>Der er intet der tyder på at de fremmede koster samfundet flere penge end
>hvis de ikke var der - tværtimod bidrager de fleste fremmede mere til
>statskassen end den almindelige flæskefede dansker.

nej,
arbejdsløsheden er markant højere blandt herboende arabisk talende
muhamedanere end blandt ikke muhamedanske dansktalende mennesker

>Vi står i øjeblikket med en arbejdsmangel af dimensioner

af en socialist at være må man sige at du er temmelig nem at få til at
hoppe på arbejdsgiveres og regeringens løgne angående
arbejdskraftmangel

/Albert Camus/

Fra : wilstrup

Dato : 12-11-06 13:48

"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse

> det er jo en selvmodsigelse
>
> uanset hvilken uddannelse man har taget kan man ikke både have
> forstået pensum og fortsat være venstreorienteret

jo, det kan man netop - jeg vil snarere sige at man ikke både kan være
højreorienteret og så have forstået pensum (hvor jeg går ud fra at du
hentyder til det pensum, der læses på universiteterne)

Folk, der tænker over tingene og ikke er egoister, de ender som
venstreorienterede.

> er rønnebærrene sure?

næ, men at du ikke kan lide sandheden, er klart.

> og du kan jo så passende lige remse forskellene op
>
> eller det evner du måske ikke?

ork jo - men det har jeg gjort så mange gange, at jeg ikke gider - da du og
andre er så "fremragende" til at bruge google, så kan du jo passende finde
mine indlæg desangående, hvor jeg tydeligt redegør for forskellen på de
socialistiske og de fascistiske ideer. Men det evner du måske ikke?

> og den udtalelse siger en hel del mere om dit intellekt end du selv
> aner

Ja, det siger at jeg er meget, meget klog og vidende.

> nej,
> arbejdsløsheden er markant højere blandt herboende arabisk talende
> muhamedanere end blandt ikke muhamedanske dansktalende mennesker

Men dem, der arbejder, yder til gengæld meget til statskassen.

> af en socialist at være må man sige at du er temmelig nem at få til at
> hoppe på arbejdsgiveres og regeringens løgne angående
> arbejdskraftmangel

NÆ, det er kendsgerninger at vi aldrig har haft så lille arbejdsløshed som
nu -men at arbejdsgiverne hyler op og forlanger arbejdskraftimport er til
gengæld hyklerisk.

Fra : Egon Stich

Dato : 12-11-06 18:26

> [...]
>
> uanset hvilken uddannelse man har taget kan man ikke både have
> forstået pensum og fortsat være venstreorienteret

Du citerer Camus.
Og dog har du intet forstået.
Vel nok fordi du ikke har "forstået pensum".
Men derimod, som givetvis historieløst ungt menneske, forsøger at legimitere
din forunderlige opfattelse, som noget specielt dybsindigt.
Og byggende på andet og mere end kviksand.

Kender man historien, og er man ikke blind for kapitalismens og
liberalismens umenneskeligheder igennem denne, kan man som dannet, oplyst
menneske, ikke andet end at være netop: Socialist.

MVH
Egon

Fra : @

Dato : 12-11-06 18:47

On Sun, 12 Nov 2006 18:25:51 +0100, "Egon Stich"
<stich-foto@stich-foto.dk> wrote:

>"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse

>Du citerer Camus.
>Og dog har du intet forstået.

tal for dig selv

>Vel nok fordi du ikke har "forstået pensum".

jeg har set nok af socialisme og kommunisme til at vide at når teorien
ikke dur, hjælper det ikke at forsøge i praksis

våset med at yde efter evne og nyde efter behov taler vel for sig selv

>Men derimod, som givetvis historieløst ungt menneske,

historieløst ungt menneske - mig!!!!!! ?

jeg så fjernsyn den 22. november 1963

> forsøger at legimitere
>din forunderlige opfattelse, som noget specielt dybsindigt.
>Og byggende på andet og mere end kviksand.

at socialister er bitre over at deres teorier ikke virker i praksis
kan ikke være min skyld

>Kender man historien, og er man ikke blind for kapitalismens og
>liberalismens umenneskeligheder igennem denne,

blot er kommunismens og socialismens umenneseligheder tifold værre

> kan man som dannet, oplyst
>menneske, ikke andet end at være netop: Socialist.

hvis der er noget mennesket altid har stræbt efter har det været
frihed

den findes ikke i den ensrettenede dogmatiske undertrykkende
socialisme

/Albert Camus/

Fra : Egon Stich

Dato : 13-11-06 17:28

> blot er kommunismens og socialismens umenneseligheder tifold værre

Det er jo her, din manglende historiske viden viser sig.
En af de virkelig slemme kapitalister var Leopols 2.
Han fik estimeret tyve millioner mennesker aflivet over en 15 års periode.
Men han blev skam rig deraf.
Godt hjulpet af den amerikanske dummiindustri.
Efterfølgende er myrderierne, b.la. ved hjælp fra usa via cia fortsat.

Men den salgs forbigås let og elegant af højreorienterede personer.
Uvidenhes eller ligegladhed?

Under alle omstændigheder kan du ikke fremvise samme grad af "succes" for
noget socialistisk land i verden.

Og ser du:
Det af mig her fremførte er dokumenterbare sandheder.

Du kan google lidt på leopold og congo.

Og fremhæv så kapitalismens "menneskelighed" een gang til.

MVH
Egon

Fra : @

Dato : 13-11-06 18:39

On Mon, 13 Nov 2006 17:27:47 +0100, "Egon Stich"
<stich-foto@stich-foto.dk> wrote:

>"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse

>Det er jo her, din manglende historiske viden viser sig.

og din enøjet hed er langt klarere

>En af de virkelig slemme kapitalister var Leopols 2.
>Han fik estimeret tyve millioner mennesker aflivet over en 15 års periode.

ren amatør

han må se sig slået af både Stalin og Mao

/Albert Camus/

Fra : Egon Stich

Dato : 14-11-06 17:39

> ren amatør
>
> han må se sig slået af både Stalin og Mao

Tjah -
Et brøl fra en ko--
Hvad kunne man vente andet?

Egon

Fra : @

Dato : 14-11-06 18:59

On Tue, 14 Nov 2006 17:38:58 +0100, "Egon Stich"
<stich-foto@stich-foto.dk> wrote:

>"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse

>periode.

>Tjah -

ikke tjae

socialismens forbrydelser mod menneskeheden er velkendte

/Albert Camus/

Fra : Egon Stich

Dato : 15-11-06 16:02

> ikke tjae
>
> socialismens forbrydelser mod menneskeheden er velkendte

Måske.
Men for oplyste og dannede mennesker står de nu temmelig meget i skyggen af
kapitalismens.

MVH
Egon

Fra : @

Dato : 15-11-06 18:35

On Wed, 15 Nov 2006 16:01:30 +0100, "Egon Stich"
<stich-foto@stich-foto.dk> wrote:

>Måske.
>Men for oplyste og dannede mennesker står de nu temmelig meget i skyggen af
>kapitalismens.

uden kapitalisterne var alle denne verdens socialister for lænst
sultet ihjel

Cubanerne holdes stadigvæk indespærret af en kommunistisk forbryder

store dele af østeeuropas befolkning blev holdt indespærret under
elendige forhold i et halvt århundrede

kun tåber kan ikke få øje på socialismens umenneskelige fremfærd

den er næsten på omgangshøjde med muhamedanernes forbrydelser

/Albert Camus/

Fra : Egon Stich

Dato : 16-11-06 17:38

> On Wed, 15 Nov 2006 16:01:30 +0100, "Egon Stich"
> <stich-foto@stich-foto.dk> wrote:
>

> kun tåber kan ikke få øje på socialismens umenneskelige fremfærd
>
> den er næsten på omgangshøjde med muhamedanernes forbrydelser

Kun uvidende udannede personager kan være blinde overfor kapitalismens
forbrydelser.
Afrika?
Sydamerika?
SØ Asien?

Men det går jo fint, så længe man kan animere småtvidende personer til at
focusere på socialismen.

Sørgeligt, er det.

Egon

Fra : Alucard

Dato : 12-11-06 12:40

wrote:

>tværtimod - venstrefløjen er generelt bedre uddannet end højrefløjen - og
>klogere.

Nix... Det er bare noget de tror...

>Det tjener ikke arbejdernes interesser at stemme på et parti, der klæber sig
>opad Fjoghet og hans regering -tværtimod.

Fordi DU mener det, betyder det IKKE at det er sandt....

>nej, der er ikke tale om en hypotese, men kendsgerninger. DF vælgere er
>generelt dummere end alle andre.

Bevis det...!!!

>Hvis du ikke kender forskellen på kommunisme og de øvrige ting, du nævner,
>så bør du have skolepengene tilbage -

Alle 3 dyrker "del stærke leder/fører"

>eller også erkende at du hører til
>DF-vælgerne der er blandt de dårligst uddannede i landet.

Din antipati mod DF er jeg ligeglad med....

>Næ, men jeg mener at alle dem, der stemmer på DF ER dumme eller i bedste
>fald uvidende.

Du er rent til grin... Det var jo det jeg skrev.... Du mener at
dem du ikke kan lide er dumme... )))

>DF og partiets apologeter.

Påstår de da at alle problemer løses ved at sende de "fremmede"
hjem...???

>Der er intet der tyder på at de fremmede koster samfundet flere penge end
>hvis de ikke var der - tværtimod bidrager de fleste fremmede mere til
>statskassen end den almindelige flæskefede dansker.

Det er da noget udokumenteret vrøvl....

>Vi står i øjeblikket med en arbejdsmangel af dimensioner - forestil dig at
>vi sendte 200.000 hjem

Ja....... Og.....?

> [...]
>til at forsørge dem - Det er den slags "snuptagsløsninger" du og dine
>lidelsesfæller tilsyneladende hylder og dermed gør jer til populister.

Har her jo lige sagt at jeg IKKE er enig i den idé...

>Hvad de "hårde kriminielle" angår, så¨er det ikke løsningen i et
>retssamfund.

Hvorfor ikke...???

>Vi kan ikke diktere to straffe to folk, der dømmes for en
>forbrydelse, men naturligvis skal vi ikke tolerere forbrydelser i landet.

Hvis "gæsterne" ikke overholder reglerne så må de jo tage hjem
igen....

>Jeg synes blot at det er evident så mange økonomisk kriminelle vi lader
>være til fordel for at bure nogle få andre typer kriminelle inde.

Hvad har det med sagen at gøre...??? Bliver en hård kriminel da
mindre kriminel, fordi nogle andre svindler...???

> [...]
>hinanden fordi de jo selv begår svindel i den helt store stil -og det kan

Du plaprer jo bare løs om dine irrelevante antipatier....

Hold dig dog til emnet...

Fra : wilstrup

Dato : 12-11-06 13:58

> Nix... Det er bare noget de tror...

Jeg giver mig ikke af med at tro - jeg VED at det forholder sig sådan - EOD.

> Bevis det...!!!

Jeg giver mig ikke af med at bevise selvindlysende fakta - du kan blot læse
aviser, så vil du se de samme kendsgerninger stå i disse aviser.

> Din antipati mod DF er jeg ligeglad med....

´hvorfor svarer du så?

> Du er rent til grin... Det var jo det jeg skrev.... Du mener at
> dem du ikke kan lide er dumme... )))

Jeg har ingen følelser for DF - jeg konstaterer nøgternt at partiets vælgere
er enten uvidende eller dumme - en lille gruppe af dem, er godt uddannet og
vælger partiet fordi de dermed lettere kan manipulere med de intellektuelt
fattige - sådan har fascistiske partier og imperialistisk indstillede
mennesker altid reageret.

> Påstår de da at alle problemer løses ved at sende de "fremmede"
> hjem...???

Du kan ikke læse?

> Har her jo lige sagt at jeg IKKE er enig i den idé...

Men du fremfører den alligevel som om du er enig - hvorfor?

> Hvorfor ikke...???

Læs igen: et retssamfund.

> Hvis "gæsterne" ikke overholder reglerne så må de jo tage hjem
> igen....

Gæster? Der er tale om folk, der har boet her i en årrække - de er ikke
"gæster", men faktisk indbyggere i landet, bidrager til statskassen i form
af skat og til samfundets opretholdelse ved i de fleste tilfælde også at
have produceret nogle børn. AT de formelt ikke er danske statsborgere
skyldes nogle politiske beslutninger om urimelige sprogtests, ophold i
landet i en lang årrække etc.

Og igen; hvad er "hjem" for dem?

> Hvad har det med sagen at gøre...??? Bliver en hård kriminel da
> mindre kriminel, fordi nogle andre svindler...???

du anfører selv begrebet "kriminelle" som et påskud til at sende folk "hjem"
(uden at du vil definere hvad "hjem" er), og jeg svarer at der i så fald er
massevis af kriminelle, det ville være mere givtigt for samfundet at
beskæftige sig indgående med.

> Du plaprer jo bare løs om dine irrelevante antipatier....

Sandheden er ilde hørt?

> Hold dig dog til emnet...

Det gør jeg også - jeg holder mig til at DF-vælgere stort set er dårligt
uddannede og læser EB (som det eneste blad).

Fra : @

Dato : 12-11-06 14:38

On Sun, 12 Nov 2006 13:58:05 +0100, "wilstrup" <nix@invalid.com>
wrote:

>Jeg giver mig ikke af med at bevise

nej det gør du ikke

netop fordi dine påstande er pure opspind som netop ikke kan bevises

/Albert Camus/

Fra : wilstrup

Dato : 12-11-06 14:53

> nej det gør du ikke
>
> netop fordi dine påstande er pure opspind som netop ikke kan bevises

hvad er det, der er pure opspind og ikke kan bevises? At DF-folk er dårligt
uddannede? Det er skam bevist -og du leverer det jævnligt med dine indlæg
her!

Fra : @

Dato : 12-11-06 16:13

On Sun, 12 Nov 2006 14:53:19 +0100, "wilstrup" <nix@invalid.com>
wrote:

> [...]
>uddannede? Det er skam bevist -og du leverer det jævnligt med dine indlæg

hvad i al verden får dig til at tro at jeg er "DF-folk"?

og det er blot en af dine frit opfundne påstande som du altid
konsekvent nægter at bevise

/Albert Camus/

Fra : wilstrup

Dato : 12-11-06 16:28

> hvad i al verden får dig til at tro at jeg er "DF-folk"?

dine indlæg - nemt,ikke? :

> og det er blot en af dine frit opfundne påstande som du altid
> konsekvent nægter at bevise

Der er ingen grund til at bevise noget som helst. Du kan blot læse aviserne
her på det sidste - der er massevis af artikler om det, og det har stået på
tekst-tv, så du kan jo bare følge med. Hvis du virkelig læste aviser ville
du have fundet ud af det. Jeg gider ikke "bevise" noget, der allerede er
bevist. Læs aviserne!

Fra : @

Dato : 12-11-06 17:11

On Sun, 12 Nov 2006 16:28:29 +0100, "wilstrup" <nix@invalid.com>
wrote:

>"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse

>dine indlæg - nemt,ikke? :

hvis man ud fra indlæg alene kan sætte folk i bås

så er det da nemt at sætte dig i bås med de postulerende idioter som
aldrig fremfører det mindste bevis for deres påstande

> Der er ingen grund til at bevise noget som helst

sølle Wilstrup rigtig sølle

/Albert Camus/

Fra : wilstrup

Dato : 12-11-06 17:16

> [...]
> så er det da nemt at sætte dig i bås med de postulerende idioter som
> aldrig fremfører det mindste bevis for deres påstande

At du gør noget sådant kommer da ikke bag på nogen.
Jeg fører altid bevis for mine påstande, men indlysende forhold er der ikke
nogen grund til at bevise. Jeg vil heller ikke føre bevis for at Jorden er
rund eller at Månen IKKE er lavet af en grøn ost. Det hører til almen
viden,¨som det ikke tjener noget fornuftigt formål at "bevise"- vi skal ikke
begynder ved Adam og Eva hver eneste gang, vel?

DF-sandheden er som nævnt skrevet om i adskillige aviser inden for de sidste
par dage og det har stået på Tekst-tv - du kan selv læse det, hvis du
tvivler - men jeg ´vil ikke være barnepige for dig i så enkle sager.

> sølle Wilstrup rigtig sølle

jeg har henvist dig til at finde beviserne i dagens aviser - og på
tekst-tv -men du tør måske ikke?

Fra : @

Dato : 12-11-06 18:37

On Sun, 12 Nov 2006 17:16:26 +0100, "wilstrup" <nix@invalid.com>
wrote:

>"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse

og du mangler stadig at føre bevis for en hel mængde påstande

>Jeg fører altid bevis for mine påstande,

hvilket man kan konstatere er løgn ved blot at gå 3-4 indlæg tilbage

>jeg har henvist dig til at finde beviserne i dagens aviser

hvornår er aviser blevet sandhed?

/Albert Camus/

Fra : Egon Stich

Dato : 12-11-06 18:31

"wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

> [...]
dårligt
> uddannede? Det er skam bevist -og du leverer det jævnligt med dine indlæg

Det har jo intet med sagen at gøre..!!
Kan du virkelig ikke fatte, at det interessante er ÅRSAGEN til at så mange
føler det som den sidste udvej, at stemme på et nærmest extremt
højreorienteret parti?

Men nej.
Det kan du helt tydeligt ikke.

Og før du så koger over:
Nej - jeg har aldrig stemt på DF.
Kommer heller aldrig til det.

Men når man ser på den akademiske salonsocialistiske overklasses overgreb,
kan man jo godt forstå folks afmægtige handling.

Egon

Fra : @

Dato : 12-11-06 18:49

On Sun, 12 Nov 2006 18:30:55 +0100, "Egon Stich"
> [...]

>Kan du virkelig ikke fatte, at det interessante er ÅRSAGEN til at så mange
>føler det som den sidste udvej, at stemme på et nærmest extremt

hvorfor har så mange så travlt med at kaldeDF et højreorienteret
parti?

DF er da på det nærmeste socialdemokratisk

/Albert Camus/

Fra : wilstrup

Dato : 13-11-06 00:42

"Egon Stich" <stich-foto@stich-foto.dk> skrev i en meddelelse
> kan man jo godt forstå folks afmægtige handling.

Din bitterhed mod akademikere er velkendt -skift plade!

Det er din afmægtighed du udstiller her - alle andre end dig selv har fattet
det.

Fra : Egon Stich

Dato : 13-11-06 17:31

> [...]
>
> Din bitterhed mod akademikere er velkendt -skift plade!
>
> Det er din afmægtighed du udstiller her - alle andre end dig selv har

Det er jo den skinbarlige sandhed, jeg fremfører.
Men den slags kan jo simpelthen ikke tåle, at deres naivistiske opfattelse
bliver anfægtet?

Men stik hovedet ud af vinduet, og se, at i bliver færre og færre.

Og så kunne du passende forholde dig til mine fremførte påstande om den
naivistiske klasses, ja netop, naivitet.
Det er jo den, der i så høj grad har fremmet mulighederne for et parti som
DF.

Egon

Fra : Alucard

Dato : 12-11-06 15:24

wrote:

>Jeg giver mig ikke af med at tro - jeg VED at det forholder sig sådan - EOD.

ROTFL....

>Jeg giver mig ikke af med at bevise selvindlysende fakta

ROTFL...

>Jeg har ingen følelser for DF - jeg konstaterer nøgternt at partiets vælgere
>er enten uvidende eller dumme

ROTFL....

>Men du fremfører den alligevel som om du er enig - hvorfor?

Nej det gør jeg ikke.... Det er DIG der ikke kan læse....

<snip en masse pladder>

>Sandheden er ilde hørt?

Næh.... Dine antipatier er alment kendt....

>Det gør jeg også - jeg holder mig til at DF-vælgere stort set er dårligt
>uddannede og læser EB (som det eneste blad).

Hvilket er noget vrøvl....

Fra : wilstrup

Dato : 12-11-06 16:26

> ROTFL....

Og det kalder du for et modargument?Vorherre bevares. Ja, kan man ikke
argumentere, så kan man da altid grine fjollet. Det er præcis som jeg
forventede at dårligt uddannede DF'ere ville reagere.

> [...]

forventede at dårligt uddannede DF'ere ville reagere.

> Nej det gør jeg ikke.... Det er DIG der ikke kan læse....

Jo, du skriver at du er enig i at det ville være godt for Danmark at man
sendte de kriminelle ud af landet ganske uden hensyn til virkelighedens
muligheder.

> [...]

argumentere, så kan man da altid grine fjollet. Det er præcis som jeg
forventede at dårligt uddannede DF'ere ville reagere.

Næ, den rene, skære sandhed.

Fra : Alucard

Dato : 12-11-06 19:44

On Sun, 12 Nov 2006 16:26:15 +0100, "wilstrup" <nix@invalid.com>
wrote:

>Og det kalder du for et modargument?Vorherre bevares. Ja, kan man ikke
>argumentere, så kan man da altid grine fjollet. Det er præcis som jeg
>forventede at dårligt uddannede DF'ere ville reagere.

Jeg er IKKE DF'er og har aldrig været det...

Du er altså bare totalt grinagtig når du andet sted i tråden påstår at
du ALTID beviser dine påstande.... At du VED det, er åbenbart et
"bevis"... ))

>Og det kalder du for et modargument?Vorherre bevares. Ja, kan man ikke
>argumentere, så kan man da altid grine fjollet. Det er præcis som jeg
>forventede at dårligt uddannede DF'ere ville reagere.

Du er totalt til grin.... DETer et "selvindlysende faktum"...

>Og det kalder du for et modargument?Vorherre bevares. Ja, kan man ikke
>argumentere, så kan man da altid grine fjollet. Det er præcis som jeg
>forventede at dårligt uddannede DF'ere ville reagere.

citat "jeg konstaterer nøgternt at partiets vælgere er enten uvidende
eller dumme"..... )) Der er DIG der er uvidende OG dum...

>Jo, du skriver at du er enig i at det ville være godt for Danmark at man
>sendte de kriminelle ud af landet ganske uden hensyn til virkelighedens
>muligheder.

"virkelighedens muligheder"...??? Hvad tåger du rundt i...???

>Og det kalder du for et modargument?Vorherre bevares. Ja, kan man ikke
>argumentere, så kan man da altid grine fjollet. Det er præcis som jeg
>forventede at dårligt uddannede DF'ere ville reagere.

Der er hak i pladen....

>Og det kalder du for et modargument?Vorherre bevares. Ja, kan man ikke
>argumentere, så kan man da altid grine fjollet. Det er præcis som jeg
>forventede at dårligt uddannede DF'ere ville reagere.

Skift dog plade....Den er defekt....

>Næ, den rene, skære sandhed.

ROTFL..... Du kender ikke til sandhed....

Fra : wilstrup

Dato : 13-11-06 00:43

> ROTFL..... Du kender ikke til sandhed....

jeg er vejen, sandheden og livet! fat det!

Fra : N_B_DK

Dato : 13-11-06 02:30

In news:4557b19a$0$2092$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
wilstrup <nix@invalid.com> typed:
> jeg er vejen, sandheden og livet! fat det!

LOL siger ordet narcissist dig noget ?

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Alucard

Dato : 13-11-06 08:32

On Mon, 13 Nov 2006 00:43:23 +0100, "wilstrup" <nix@invalid.com>
wrote:

>jeg er vejen, sandheden og livet! fat det!

LOL... Du er syg i hovedet.... Fat det...

Fra : Egon Stich

Dato : 13-11-06 17:32

"wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

> "Alucard" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> jeg er vejen, sandheden og livet! fat det!

Ny profet?

Egon

Fra : @

Dato : 13-11-06 18:41

On Mon, 13 Nov 2006 17:31:54 +0100, "Egon Stich"
<stich-foto@stich-foto.dk> wrote:

>"wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

>Ny profet?

jeg synes vi har bøvl nok med ham fra Mekka selvom har har været død i
mange år

en lyslevende profet Wilstrup vil betyde enden på al civilation

/Albert Camus/

Fra : Egon Stich

Dato : 14-11-06 17:40

> jeg synes vi har bøvl nok med ham fra Mekka selvom har har været død i
> mange år
>
> en lyslevende profet Wilstrup vil betyde enden på al civilation

Profeter er jo som oftest falske.

MVH
Egon

Fra : @

Dato : 14-11-06 19:00

On Tue, 14 Nov 2006 17:39:48 +0100, "Egon Stich"
<stich-foto@stich-foto.dk> wrote:

>"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse

>Profeter er jo som oftest falske.

vil det sige at man kan gå ud fra at Wilstrup blot er en
tegneserie-idiot ligesom Fedtmule?

/Albert Camus/

Fra : N_B_DK

Dato : 14-11-06 19:26

In news:301kl25lusmvd2jefvbg7itpi2b5s20n1r@4ax.com,
@ <1[at]invalid.net> typed:
> vil det sige at man kan gå ud fra at Wilstrup blot er en
> tegneserie-idiot ligesom Fedtmule?

Fedtmule er da sjov, det kan man da ikke påstå om Wilstrup ?

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Egon Stich

Dato : 12-11-06 18:21

> [...]
> arbejder betyder det ikke at man så pr. automatik er på venstrefløjen.
> Mange arbejdere er dårligt uddannede og stemmer på højrefløjens

Hvad hjælper alverdens "uddannelse", om man ikke besidder Dannelse?
Af alt det man kan beskylde dig for, kommer Dannelse ikke på tale.
Hvilket ganske tydeligt skal fremgå af svarets videre forløb.

> Det bekræfter altså også hvad Pia K siger at DF er landets største
> arbejderparti - netop det forhold at mange arbejdere stemmer på partiet og
> dermed mod egne interesser, viser jo at jeg har ret.

Du focuserer, som vanligt, på det forkerte.
Det er det med Dannelsen, forstår du.
Du tæsker bevidstløst rundt i din teoretiske socialisme, og misser ganske
det indlysende.
Men det er jo kendetegnende for mange uddannede idioter, at de alene kan
forholde sig til papir.

> I Italien og Spanien var det fascisterne der havde magten -her støttet af
> dårligt uddannede bønder og arbejdere - og i Tyskland var det ligeledes
> arbejdere der var dårligt uddannede der stemte på Hitler.

Her har vi så tydeligt fået en demonstration af din manglende Dannelse,
ligesom den manglende formåen til at analysere og forstå ellers ganske let
sammenlignende ting.
Man støttede det eneste mulige, for at undgå noget værre.
Pest eller kolera.
Spanien ligger på kanten som exempel, men vi må da ikke glemme den støtte
Franco fik fra den internationale kapitalisme, samt det danske
socialdemokrati.
Som jo var den tids pendant på den salonsocialisme, vi er befængt med i dag.

> [...]
> aldrig kunne drømme om at lade Ekstra Bladet være den eneste kilde til
> information eller TV som det eneste medie, der er værd at beskæftige sig

Grundigt ind i tingene?
Det har du da vist ikke gjort.
Men alene formået at forholde dig til den akademiske salonsocialismes
drømmeverden.

I alle de af dig nævnte exempler, er der ganske enkelt tale om en
"underklasse", der ikke kan lade sig nøje med salonsocialistiske
skrivebordsteoerier, men må forholde sig til virkeligheden.

Når henholdsvis den økonomiske eller den salonsocialistiske akademikerfløj
laver et sådant rod i sagerne, at underklassen mærker trykket på kroppen,
reagerer de.
Ved at protestere mod undertrykkerne.

Dette har givet grobund for både fascisme, nazisme og DF.

Så enkelt er det..!!
Og således går det, når socialistiske partier glemmer delen, der omhandler
retten til produktionsmidlerne, og nøjes med at forfægte samfundsskadelige
"humanitære principper".

Men din manglende dannelse for ikke at tale om manglende analytiske evner,
gør desværre, at du ikke er i stand til at indse, hvad der er indlysende for
"den uuddannede underklasse".

Som jo ganske tydeligt frabeder sig dine velmente omklamringsforsøg.

Var der hold og bund i salonsocialisternes opfattelse og ageren, ville DF
aldrig have fået et ben til jorden.

Egon

Fra : wilstrup

Dato : 13-11-06 00:40

> [...]
>
> Som jo ganske tydeligt frabeder sig dine velmente omklamringsforsøg.
>
> Var der hold og bund i salonsocialisternes opfattelse og ageren, ville DF

du tror stadig at du er socialist, men i virkeligheden er du en ynkelig nar
af en DF-apológet.

AT diskutere med dig er som at slå i en dyne- du vil aldrig fatte, hvad det
egentlig er du forfægter - men det, du forfægter er DF-synspunkter, også
selvom du ikke vil erkende det.

Fra : Egon Stich

Dato : 13-11-06 17:21

> [...]
det
> egentlig er du forfægter - men det, du forfægter er DF-synspunkter, også

Jeg finder, at du slår dig selv på munden.
Men andet ,og navnlig ikke mere, kan man jo ikke vente, fra din side.

Du har så travlt med at have de "rette meninger", så du kan gøre dig i det
"gode selskab", så enhver mulighed for at skue lidt ud over de naivistiske
politisk korrekte teorier forspildes.

Med "venner" som dig, behøver venstrefløjen ingen fjender.

MVH
Egon

Fra : Kim Larsen

Dato : 10-11-06 01:58

N_B_DK skrev:
> [...]
> hvor hjernedøde statements det er du kommer med, for man kan seriøst da ikke
> være så hjernedød som dine umiddelbare holdninger udtrykker

Ditto !!!

, er du en troll

Er du ?

Hav det rigtig godt, hygge

Fra : Kim Larsen

Dato : 13-11-06 18:28

Egon Stich skrev:
> "wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse
>
> Med "venner" som dig, behøver venstrefløjen ingen fjender.

Det samme kunne mig og Arne sige om dig men spørgsmålet er også, i
hvert fald i *min* optik, om du egentlig tilhører venstrefløjen
hvilket jeg oprigtig talt må tilstå at jeg betvivler en del.

Fra : Egon Stich

Dato : 14-11-06 17:45

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse
Egon Stich skrev:
> [...]

hvert fald i *min* optik, om du egentlig tilhører venstrefløjen
hvilket jeg oprigtig talt må tilstå at jeg betvivler en del.

Det behøver du sandelig ikke betvivle.
Derimod nok din egen opfattelse af socialisme.

Hvad har vi i rigtig rigtig mange år hørt fra påstået "socialistisk" side,
andet en forvrøvlet naivt pladder om såkaldte
"menneskerettighedserklæringer", milieupolitik, hele multi -kulti halløjet
osv.

Alt sammen ting, det kunne være oppertunt at se nærmere på, nårt man først
har fået de basale ideer i socialismen gennemført.

Men denne del tales der aldrig om.
Fordi timelønnedes forhold rager disse frelste akademiske naivister en
hatfuld..!!

Kan du fortælle mig, hvad "socialistisk" der er i en skide vindmølle, der
alene tjener til at fordyre elektriciteten, og forgylde enkelte personer?
Eller et dåsepantsystem, der favoriserer Carlsberg?

Nej - vel?

Men den slags idioti foretrækker i at knævre op om, frem for exempelvis
udbyttedeling.

MVH
Egon