God tur !
Fra : Elliot

Dato : 07-11-06 00:07

Den omstridte imam shaykh Raed Hlayhel forlader nu Danmark efter et
turbulent år. Selv siger han, at det skyldes rettens frikendelse af
Morgenavisen Jyllands-Posten. »Og jeg kommer ikke tilbage,« bedyrer han.

http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=4065160/

Elliot

Fra : Tony

Dato : 07-11-06 00:31

"Elliot" <elliot_46@aone.com> skrev i en meddelelse
> Den omstridte imam shaykh Raed Hlayhel forlader nu Danmark efter et
> turbulent år. Selv siger han, at det skyldes rettens frikendelse af
> Morgenavisen Jyllands-Posten. »Og jeg kommer ikke tilbage,« bedyrer han.

Så kan man blot håbe på, at det bliver starten på en sand folkevandring ud
af Danmark.

Tony

Fra : Pjensen73

Dato : 07-11-06 00:48

Den 07-11-2006, skrev Elliot:
> [...]
> år. Selv siger han, at det skyldes rettens frikendelse af Morgenavisen
> Jyllands-Posten. »Og jeg kommer ikke tilbage,« bedyrer han.

Så skal der festes i gaderne, ligesom den 5. maj 1945

Fra : @

Dato : 07-11-06 15:09

On Tue, 07 Nov 2006 00:47:42 +0100, Pjensen73
<pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote:

>Så skal der festes i gaderne, ligesom den 5. maj 1945

skal vi så også have levende lys i vinduerne i aften?

))))

/Albert Camus/

Fra : Allan Riise

Dato : 07-11-06 15:49

@ <1[at]invalid.net> wrote:

> skal vi så også have levende lys i vinduerne i aften?
>
> ))))

Det viser jo at du ikke kender din historie hvis du virkelig mener det!

--
Allan Riise

Fra : Jim

Dato : 07-11-06 15:52

"Allan Riise" <familien_riise@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Det viser jo at du ikke kender din historie hvis du virkelig mener det!

Korrekt, Allan... Alle nazisterne (muhamserne) skal ud før vi kan tænde
stearinlysene.

Fra : Allan Riise

Dato : 07-11-06 15:54

Jim <Jim@donteventhinkaboutitpals.com> wrote:
> "Allan Riise" <familien_riise@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Korrekt, Allan... Alle nazisterne (muhamserne) skal ud før vi kan
> tænde stearinlysene.

Ja, du kender så heller ikke din historie.

--
Allan Riise

Fra : Jim

Dato : 07-11-06 16:08

> Ja, du kender så heller ikke din historie.

Jo da.. Jeg kender absolut min historie.. Jeg har jo selv skrevet den.

Fra : Allan Riise

Dato : 07-11-06 16:24

Jim <Jim@donteventhinkaboutitpals.com> wrote:

> Jo da.. Jeg kender absolut min historie.. Jeg har jo selv skrevet den.

Ja flade svar uden indhold, det er du god til, men du kender ikke Dansk
historie, hvis jeg endelig skal skære det ud i pap, det var jo ikke for at
fejre man satte lys i vinduet.

--
Allan Riise

Fra : Jim

Dato : 07-11-06 16:29

> Ja flade svar uden indhold, det er du god til, men du kender ikke Dansk
> historie, hvis jeg endelig skal skære det ud i pap, det var jo ikke for at
> fejre man satte lys i vinduet.

Hvem har dog bildt dig ind, at det var det, jeg talte om?
Man satte lys i vinduerne, fordi mørklægningsgardinerne ikke længere var
nødvendige.

Har du et bedre bud?

Fra : Allan Riise

Dato : 07-11-06 16:34

Jim <Jim@donteventhinkaboutitpals.com> wrote:

> Hvem har dog bildt dig ind, at det var det, jeg talte om?
> Man satte lys i vinduerne, fordi mørklægningsgardinerne ikke længere
> var nødvendige.

Nope.

> Har du et bedre bud?

Ja, det rigtige.
Man gjorde det for at de der havde været i KZ lejr eller på anden måde i
Tysk fangenskab kunne "finde" hjem, vide at de var savnede.
Noget som kom helt fra de gamle fiskelejer i Vest Jylland, hvor fisker
konerne gjorde det hvergang mændene tog på havet.

Men du vil altså gerne sætte lys i vinduerne så de Muslimer du hader kan
finde tilbage igen, er du i virkeligheden et godt menneske?
Jeg tror det næppe.

--
Allan Riise

Fra : Jim

Dato : 07-11-06 16:38

> [...]
>
> Men du vil altså gerne sætte lys i vinduerne så de Muslimer du hader kan
> finde tilbage igen, er du i virkeligheden et godt menneske?

Jeg ved ikke, hvor du har din lommefilosofiske beretning fra, men jeg har
min historie fra min familie, som oplevede WW2.
Og nej, jeg hader skam ikke muslimer... Jeg foragter muhamedanere.
Og de skal hjem, hvor de hører til.
Når besættelsen er forbi, kan vi symbolsk tænde lys i vinduerne.
Og så skal der eddermaeme festes.

Fra : Allan Riise

Dato : 07-11-06 16:51

Jim <Jim@donteventhinkaboutitpals.com> wrote:

> Jeg ved ikke, hvor du har din lommefilosofiske beretning fra, men jeg
> har min historie fra min familie, som oplevede WW2.

Jeg mistede 2 grandonkler, en i KZ lejr og en på østfronten, jeg tror nu nok
jeg ved hvorfor deres søster, min mormor satte lys i vinduet.

> Og nej, jeg hader skam ikke muslimer... Jeg foragter muhamedanere.

Jeg kunne forstå hvis du skrev du foragtede Islamister, og så ville vi endda
være enige.

> Og de skal hjem, hvor de hører til.

Hvor er så det hvis man er Dansk statsborger?

> Når besættelsen er forbi, kan vi symbolsk tænde lys i vinduerne.

Hvordan gør man det?
Eneten så tænder man et lys, eller også gør man ikke.

> Og så skal der eddermaeme festes.

Jeg vil da gerne feste hvis alle Islamister drog ud af landet, men det sker
aldrig, de har jo nogen at spille bold med her i landet.

--
Allan Riise

Fra : Jim

Dato : 07-11-06 17:06

> Jeg mistede 2 grandonkler, en i KZ lejr og en på østfronten, jeg tror nu
> nok jeg ved hvorfor deres søster, min mormor satte lys i vinduet.

Det må være deres egen udlægning.

> Jeg kunne forstå hvis du skrev du foragtede Islamister, og så ville vi
> endda være enige.

> Hvor er så det hvis man er Dansk statsborger?

Til det land, hvor deres rødder hører til.
Og det er jo sjældent mere end en eller to generationer tilbage.
Og så behøver man blot at tage deres forældres land.

> Hvordan gør man det?
> Eneten så tænder man et lys, eller også gør man ikke.

Misforstå mig gerne korrekt.
Selvfølgelig tænder man lys, som symbol på, at Danmark atter er frit.
Det er Danmark ikke, sålænge der bor muhamedanere i landet.

> Jeg vil da gerne feste hvis alle Islamister drog ud af landet, men det
> sker aldrig, de har jo nogen at spille bold med her i landet.

De spiller måske med dig?

Fra : Allan Riise

Dato : 07-11-06 17:11

Jim <Jim@donteventhinkaboutitpals.com> wrote:
> "Allan Riise" <familien_riise@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Det må være deres egen udlægning.

> Til det land, hvor deres rødder hører til.

Altså skal de blive.

> Og det er jo sjældent mere end en eller to generationer tilbage.

Så skal de jo også blive.

> Og så behøver man blot at tage deres forældres land.

Sludder.

> Misforstå mig gerne korrekt.

Gjorde jeg det?

> Selvfølgelig tænder man lys, som symbol på, at Danmark atter er frit.

Er vi da besat?

> Det er Danmark ikke, sålænge der bor muhamedanere i landet.

Men der må så gerne være Muslimer!

> De spiller måske med dig?

Nej, der er alt fra drengene i Greve til DF.

--
Allan Riise

Fra : Jim

Dato : 07-11-06 18:45

> Altså skal de blive.

> Så skal de jo også blive.

Du fatter da nada.
Siden hvornår er Akkais rødder fra Danmark?
Siden hvornår er Khaders rødder fra Danmark?
Osv.

> Sludder.

> Gjorde jeg det?

> Er vi da besat?

Stadig, du har ikke fattet en bjælde..
Men du har jo også været igennem en 'hjerne'vask som nu er overstået, som
jeg kan forstå på det.
Nu mangler du bare at vende tilbage til virkeligheden.
VÅGN OP!
Nej, det er ikke et budskab fra Jehovas Vidner.
Det er et budskab fra den virkelige verden.
Du har ligget for længe på den sofa og har ikke fulgt med i, hvad der er
sket med Danmark.

> Men der må så gerne være Muslimer!

Ved ikke, hvad muslimer er for noget, men ligner de muhamedanerne, så må de
hellere udånde end opholde sig på dansk jord.

> Nej, der er alt fra drengene i Greve til DF.

Har du familie i Greve?
Nå ja, du har jo ikke så langt derover.

Fra : Egon Stich

Dato : 07-11-06 17:10

> [...]
> Noget som kom helt fra de gamle fiskelejer i Vest Jylland, hvor fisker
> konerne gjorde det hvergang mændene tog på havet.

Det mener du ikke alvorligt?
Hvor gammel er du, og hvor har du gået i skole?
Ovenstående er i hvert fald en vildmand af de større.
Måske fundet på det frygtelige og vildledende "WIPI"?

Men du kan jo heldigvis stadig få besked af mennesker, der faktisk levede
dengang,og sikkert gerne vil retlede dig.

MVH
Egon

Fra : @

Dato : 07-11-06 18:06

On Tue, 7 Nov 2006 15:48:56 +0100, "Allan Riise"
<familien_riise@pc.dk> wrote:

>Det viser jo at du ikke kender din historie hvis du virkelig mener det!

der blev da sat lys i vinduerne da mørklægningsgardinerne blev pillet
ned

og godtnok er det kun en infam imam der rejser

men det er da et lyspunkt

/Albert Camus/

Fra : Jim

Dato : 07-11-06 15:51

"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse

> skal vi så også have levende lys i vinduerne i aften?
>
> ))))

Nej, først når besættelsen er slut.

Fra : @

Dato : 07-11-06 18:07

On Tue, 7 Nov 2006 15:50:49 +0100, "Jim"
<Jim@donteventhinkaboutitpals.com> wrote:

>"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse

>Nej, først når besættelsen er slut.

nu havde jeg lige glædet min sårn

kan jeg ikke bare tænde et halvbugt fyrfadslys så

/Albert Camus/

Fra : Jim

Dato : 07-11-06 18:46

> nu havde jeg lige glædet min sårn
>
> kan jeg ikke bare tænde et halvbugt fyrfadslys så

Jo, når det nu er dig, så lad gå da.. Men kun for denne ene gang.. ;0)

Fra : Patruljen

Dato : 07-11-06 01:41

Pjensen73 wrote:

> Så skal der festes i gaderne, ligesom den 5. maj 1945

Jeg er imponeret over hans loyalitet. Der er kreativ dødsdrift
tilstede. Især på andres vegne.
Har man noteret sig - prioiteringen af hans søns behandling ? Der kan
være særstatus i at have en invalideret, levende, martyr - søn?

Regards Bruun

Fra : Thomas H.

Dato : 07-11-06 06:45

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

>Har man noteret sig - prioiteringen af hans søns behandling ?

....ja og det er så en mand, der blev forarget over nogle tegninger i en
avis.

Fra : Malene P

Dato : 07-11-06 06:58

"Thomas H." <thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> skrev i en meddelelse

> "Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> ...ja og det er så en mand, der blev forarget over nogle tegninger i en
> avis.

Og han løj måske også, da han i sin tid søgte asyl -ihvertfald lugter det
fælt, at han bare pga et par tegninger stikker af til det land, han ville
bilde os ind at være forfulgt i.

Malene P

Fra : Per Hagemann

Dato : 07-11-06 23:54

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Og han løj måske også, da han i sin tid søgte asyl -ihvertfald lugter det
> fælt, at han bare pga et par tegninger stikker af til det land, han ville
> bilde os ind at være forfulgt i.

Han fik jo ikke asyl. Det var sønnens forhold som sikrede Hlaylel et tålt
ophold. Måske er debatten om topimamens tvilvsomme grundlag for at være i
Danmark medvirkende til hans tilbagevenden til Tripolis, Libanon. (ikke
Tripoli, Libyen som påstået i TV2).

Jyllands-Postens artikel ser ud til at være fejlfri. Her artiklen i sin
helhed:

citat start

Offentliggjort 7. november 2006 03:00 Tip en ven Print-version

Århus uden top-imam
Af PERNILLE AMMITZBØLL
Århus har ikke uddannede imamer, der kan gå ind og erstatte den veluddannede
imam shaykh Raed Hlayhel, som netop har forladt Danmark. Dermed mister Århus
den centrale placering som islamisk central i Jylland, som Raed Hlayhel gav
byen, vurderer imamforsker Inge Liengaard.

De århusianske muslimer må nu tage til takke med selvudnævnte og lavt
uddannede imamer, efter at den veluddannede imam shaykh Raed Hlayhel har
valgt at flytte tilbage til Libanon.
Raed Hlayhel har indtil for nylig domineret byens muslimske miljø fra en
position i den radikale moské på Grimhøjvej.

Dog stoppede hans færden i moskéen for nogen tid siden efter et opgør med
bestyrelsen.

Hans afrejse efterlader et stort tomrum for Århus, der ellers har været
betegnet som et islamisk center i Jylland på grund af Hlayhels
tilstedeværelse.

»Der er ingen oplagte til at træde i hans sted. Det har kun været i kraft af
hans person, at moskéen på Grimhøjvej blev betragtet som et vigtigt sted i
det hele taget. Han efterlader Jylland i en intethed af mindre moskéer og
lavt uddannede imamer uden ambitioner,« siger Inge Liengaard,
ph.d.-stipendiat ved Aarhus Universitet.

Hun arbejder netop på en ph.d. om imamer i Danmark.

»Han havde også en uddannelse som khatib, altså prædikant, og derfor var han
meget respekteret, og mange muslimer, som jeg har interviewet, siger, at han
er en god taler. Man har ikke brugt ham til at udstede fatwaer, men som en
taler,« siger Inge Liengaard.

Den danske scene
Hun peger på, at hans ambitionsniveau i den grad også var med til at
fremhæve Århus på det muslimske danmarkskort.

»Han optrådte jo også i København og viste dermed interesse for at gøre sig
gældende også på den danske scene,« siger Inge Liengaard.

Ud over sine optrædener i andre byer var Raed Hlayhel også manden, der
jævnligt optrådte på den arabiske tv-station al-Jazeera som formand for
Komiteen til forsvar for Profeten Muhammed og var dermed også ivrig efter at
sætte en dagsorden i den muslimske verden.

Liengaard peger på Radwan Mansour fra Den Arabiske Kulturforening, der
prædiker i moskeen under Lykkesskolen, som den eneste, der i nogen grad
kommer tæt på Raed Hlayhel.

»Men så igen, så har han jo slet ikke den uddannelse, som Raed Hlayhel
har,« siger hun.

Raed Hlayhel gjorde sig især bemærket i det århusianske, efter det kom frem,
at han under kommunalvalgkampen opfordrede muslimer til ikke at stemme, da
det efter hans mening var at støtte de vantro, hvis man deltog i det danske
demokrati.

citat slut

Fra : N_B_DK

Dato : 07-11-06 01:42

"Elliot" <elliot_46@aone.com> wrote in message
> http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=4065160/

Citat:

Jeg synes, at alle muslimer skal bo i et muslimsk land. Farvel Danmark,«
sagde Raed Hlayhel,

Jamen hvad ville han her dog så i første omgang ? (og er helt enig med ham)

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Lars Holst

Dato : 12-11-06 01:29

"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> said in

> [...]
> Danmark,« sagde Raed Hlayhel,
>
> Jamen hvad ville han her dog så i første omgang ? (og er helt enig med

Eat a suicide bomb.................
Du ytrer dig nok forsigtigt i forhold til dine tidligere
racistiske/nazistiske prædikener.

--
Lars Holst

Fra : Jim

Dato : 12-11-06 12:34

"Lars Holst" <delfinerne@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> said in

> Eat a suicide bomb.................
> Du ytrer dig nok forsigtigt i forhold til dine tidligere
> racistiske/nazistiske prædikener.

Har Niels Da noget imod jøder, siden du tillægger ham nazistiske holdninger?

Fut overruled.

Fra : N_B_DK

Dato : 12-11-06 13:17

In news:455706b1$0$2109$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
Jim <Jim@donteventhinkaboutitpals.com> typed:
> "Lars Holst" <delfinerne@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Har Niels Da noget imod jøder, siden du tillægger ham nazistiske
> holdninger?

Jeg hedder ikke Niels, manden tror jeg er en anden end den jeg er, og han er
for dum til at forstå han blander 2 forskellige sammen.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Jim

Dato : 12-11-06 13:43

> [...]
>
> Jeg hedder ikke Niels, manden tror jeg er en anden end den jeg er, og han
> er for dum til at forstå han blander 2 forskellige sammen.

Ja, nu var det det mest nærliggende navn, jeg kunne komme i tanke om, der
har anvendt forbogstaverne N og B.
Men sådan er der jo så meget. :)
Anyway, så må Lars jo redegøre for sine påstande.
Elers er det jo nærliggende at kalde hans udtalelser (skriv) for injurier.

Mvh.

Fra : N_B_DK

Dato : 12-11-06 13:51

In news:455716e3$0$2091$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
Jim <Jim@donteventhinkaboutitpals.com> typed:
> Ja, nu var det det mest nærliggende navn, jeg kunne komme i tanke om,
> der har anvendt forbogstaverne N og B.

Nicolai kunne også være et bud (det står der da på min dåbsattest)

> Men sådan er der jo så meget. :)
> Anyway, så må Lars jo redegøre for sine påstande.

Kan og vil han ikke.

> Elers er det jo nærliggende at kalde hans udtalelser (skriv) for
> injurier.

Og det er præcis hvad de er.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Jim

Dato : 12-11-06 14:28

> In news:455716e3$0$2091$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
> Jim <Jim@donteventhinkaboutitpals.com> typed:
>
> Nicolai kunne også være et bud (det står der da på min dåbsattest)

Det var faktisk min anden tanke.. :0) For at det æt ska' wær' lyw.

Jeg har sat popcornene over.. ;0)

Fra : N_B_DK

Dato : 12-11-06 15:43

In news:45572147$0$2112$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
Jim <Jim@donteventhinkaboutitpals.com> typed:

> Jeg har sat popcornene over.. ;0)

Skal du have noget at more dig over i mellemtiden, så kig forbi følgende
tråde i dk.teknik.lyd:

Samlet pris for forstærker fra U.S.?
hvad er DAT-bånd?

Det er utroligt hvad den mand ved (eller rettere ikke ved), og alligevel vil
belære alle andre *GG*

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Jim

Dato : 12-11-06 17:15

> [...]
>
> Samlet pris for forstærker fra U.S.?
> hvad er DAT-bånd?
>
> Det er utroligt hvad den mand ved (eller rettere ikke ved), og alligevel

Ja for pokker da.. Håll håll håll stop stands, jeg har ikke så mange
popcorn. ;0)

Fra : N_B_DK

Dato : 12-11-06 23:26

In news:4557486a$0$2104$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
Jim <Jim@donteventhinkaboutitpals.com> typed:
> Ja for pokker da.. Håll håll håll stop stands, jeg har ikke så mange
> popcorn. ;0)

Hehe

--
MVH.
N_B_DK

Fra : N_B_DK

Dato : 12-11-06 13:16

In news:Xns9879F0BAF4FD25689lh236589@62.243.74.162,
Lars Holst <delfinerne@yahoo.com> typed:
> Eat a suicide bomb.................
> Du ytrer dig nok forsigtigt i forhold til dine tidligere
> racistiske/nazistiske prædikener.

Tidligere ? bevis det nu, du blander mig sammen med en anden fjols

--
MVH.
N_B_DK

Fra : gb

Dato : 07-11-06 04:31

"Elliot" <elliot_46@aone.com> wrote in news:454fbf93$0$166
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> »Og jeg kommer ikke tilbage,« bedyrer han.

Bwahahaha!!! Og Islam er fredens religion....

--
GB

Fra : @

Dato : 07-11-06 15:16

On Tue, 07 Nov 2006 03:31:19 GMT, gb <nospam@no.invalid> wrote:

>"Elliot" <elliot_46@aone.com> wrote in news:454fbf93$0$166
>$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

>Bwahahaha!!! Og Islam er fredens religion....

det passer skam

muhamedanerne siger de vil dø for allah, hvis de nu ser at få det
gennemført

sikken en fred der så vil blive - -

indtil vi finder nogle andre at føle os bedere end

/Albert Camus/

Fra : Malene P

Dato : 07-11-06 05:52

> [...]
> turbulent år. Selv siger han, at det skyldes rettens frikendelse af
> Morgenavisen Jyllands-Posten. »Og jeg kommer ikke tilbage,« bedyrer han.

Lad os nu se- andre imamer før ham har jo lovet at rejse uden at det er
blevet til noget.

Malene P

Fra : gb

Dato : 07-11-06 06:50

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> wrote in news:45501744$0$3476
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Lad os nu se- andre imamer før ham har jo lovet at rejse uden at det er
> blevet til noget.

Ja, Abe Laban.

--
GB

Fra : Malene P

Dato : 07-11-06 06:59

"gb" <nospam@no.invalid> skrev i en meddelelse
> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> wrote in news:45501744$0$3476
> $edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Ja, Abe Laban.

Måske skal han bare ned og investere lidt for danskernes penge og så skynde
sig tilbage med en kone på slæb, hvis der bliver lidt ballade. Synes jeg har
hørt den slags før....

Malene P

Fra : gb

Dato : 07-11-06 09:10

> Måske skal han bare ned og investere lidt for danskernes penge og så
> skynde sig tilbage med en kone på slæb, hvis der bliver lidt ballade.
> Synes jeg har hørt den slags før....

Tænker du på formalinmyren?

--
GB

Fra : Jim

Dato : 07-11-06 10:35

> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> wrote in

> Tænker du på formalinmyren?

Det siges, at han har opholdt sig meget i Indien...

Jo, han lugter a' karry....

Fra : Malene P

Dato : 07-11-06 13:49

"gb" <nospam@no.invalid> skrev i en meddelelse
> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> wrote in

> Tænker du på formalinmyren?

Ja

Malene P

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 07-11-06 10:07

> [...]
> turbulent år. Selv siger han, at det skyldes rettens frikendelse af
> Morgenavisen Jyllands-Posten. »Og jeg kommer ikke tilbage,« bedyrer han.

Det er fantastisk at den danske presse og Jyllands Posten i særdeleshed føre
det som en tophistorie, på forsiden, at en herboende muhamedansk gopel
proklamere en løgnehistorie om at han og sit yngel forlader Danmark. Der er
ingen muhamedaner der forlader Danmark frivillig, derfor skal befolkningen
stå sammen og forlange en start på repatriering af muhamedanere på ophold i
Danmark.

Mvh Kurt

Fra : Konrad

Dato : 07-11-06 13:49

> [...]
> turbulent år. Selv siger han, at det skyldes rettens frikendelse af
> Morgenavisen Jyllands-Posten. »Og jeg kommer ikke tilbage,« bedyrer han.

Jeg vil anbefale Hr. Hriløjlalalaløj at rejse hen et sted hvor den lokale
dialekt muliggør udtalelse af hans navn i praksis.

Fra : @

Dato : 07-11-06 15:07

On Tue, 7 Nov 2006 00:07:01 +0100, "Elliot" <elliot_46@aone.com>
wrote:

> [...]
>turbulent år. Selv siger han, at det skyldes rettens frikendelse af
>Morgenavisen Jyllands-Posten. »Og jeg kommer ikke tilbage,« bedyrer han.

jeg mindes at der før har været en løgnagtig laban som også lovede at
rejse

han er her SVJV endnu

/Albert Camus/

Fra : Kim2000

Dato : 08-11-06 16:03

> jeg mindes at der før har været en løgnagtig laban som også lovede at
> rejse
>
> han er her SVJV endnu

Han fandt ud af man ikke kunne tage bistanden med og ligeså slemt at han
skulle arbejde i sit hjemland....