Hærværk mod Faderhuset inat.
Fra : Patruljen

Dato : 06-11-06 09:20

Gad vide, om det hjælper Ungdomshusets sag ?

http://politiken.dk/indland/article195846.ece

Regards Bruun

Fra : Bo Warming

Dato : 06-11-06 09:53

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in message

Gad vide, om det hjælper Ungdomshusets sag ?

BW: Hanne Beck HAnsen har i årevis sagt at intet t yder på at bz i
huset er værre end gennemsnitskøbenhavnere og da der kun er teorier om
at det er bz-SYMPATISØRER vedr nattens hærværk i Rødovre, så ændrer
politiet næppe kurs som de burde

DEn latterlige overfortolkning af at kollektiv straf er problematisk
udnytter godhedsindusrien med stort talent

Fra : Alucard

Dato : 06-11-06 10:47

On 6 Nov 2006 00:20:06 -0800, "Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>Gad vide, om det hjælper Ungdomshusets sag ?
>
>http://politiken.dk/indland/article195846.ece

Det beviser bare hvor hjernelamme de voldelige autonome er....

Om lidt kommer Hans Jørgensen og kræver nagelfaste beviser på at der
rent faktisk er de autonome (og ikke fjolserne i Greve) der har lavet
hærværket..... )))

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 06-11-06 14:42

"Alucard" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Om lidt kommer Hans Jørgensen og kræver nagelfaste beviser på at der
> rent faktisk er de autonome (og ikke fjolserne i Greve) der har lavet
> hærværket..... )))

Her er Jesper Schou Hansen, som er Venstres repræsentant i Miljø- og
Teknikudvalget's mening om sagen

http://politiken.dk/indland/article195529.ece

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Bo Warming

Dato : 06-11-06 14:58

"Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> wrote in message
> "Alucard" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Her er Jesper Schou Hansen, som er Venstres repræsentant i Miljø- og
> Teknikudvalget's mening om sagen
>
> http://politiken.dk/indland/article195529.ece

V og DF har ret i at håne dem der kræver ejendsomsretten ophævet

Idag er - i svar til mig - Lyrik ude i samme "rablende sindsyge" at
godhed er vigtigere end hjælp til selvhjælp

Man kan ikke hjælpe BZ ved at lade dem holde fast i tyvegods

Fra : Alucard

Dato : 06-11-06 16:17

On Mon, 6 Nov 2006 14:42:20 +0100, "Kim Frederiksen"
<kim@the-coffeeshop.dk> wrote:

>Her er Jesper Schou Hansen, som er Venstres repræsentant i Miljø- og
>Teknikudvalget's mening om sagen
>
>http://politiken.dk/indland/article195529.ece

Jeg kan kun give ham ret, støttegruppen ER rablende sindsyge....

Fra : Kim2000

Dato : 06-11-06 16:34

"Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> skrev i en meddelelse
> "Alucard" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Her er Jesper Schou Hansen, som er Venstres repræsentant i Miljø- og
> Teknikudvalget's mening om sagen
>
> http://politiken.dk/indland/article195529.ece

Det er sguda rart, når nogen siger tingene ligeud af posen.

Hvis man tror kommunen kan gøre noget som helst nu uden at udøve magtmisbrug
så er man rablende gal.

mvh
Kim