NYT:kondom nedsætter følsomhed
Fra : Bo Warming

Dato : 05-11-06 09:48

At samleje varer længere med kondom er overtro og udokumenteret, men
nu er der markedsført et kondom , som sælges i DK, og som har
LOKALBEDØVENDE KEMIKALIE og Politiken briner idag tal om at det i snit
tager 20 gange længere at komme.

Det lyver kvinder de kan lide men jeg anser det for utænkeligt at
kvinder vil have netop et så besværligt kondom i dametasken når de
skal til skoreparty.

Videnskab oplyser også af gennemsnit globalt er 103 samlejer om året
grækerne har max = 137
danskere 98 og japanere har travlt med sjovere ting og kun 45 , - er
i top mht ægte livskvalitet

Ofte er det netop kvindelige læger der har løjet om færre premature
udløsninger når gummi - de er som de fleste kvinder i topjob ansat
alene fordi de ikke er mænd og er propagandister som docerer det
aller latterligste politisk korrekte, uden hæmninger fordi de er
stupide

"At generalisere er at være idiot" skrev Emerson , men der kan være en
vis sandhed i det alligevel.

Fra : preben nielsen

Dato : 05-11-06 15:07

> "At generalisere er at være idiot" skrev Emerson

Og når man konstant benægter alt kun udfra sine egne ideer ? Hvad
er man så ?

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Frank Leegaard

Dato : 05-11-06 15:24

preben nielsen wrote:

> Og når man konstant benægter alt kun udfra sine egne ideer ? Hvad
> er man så ?

BW ..

/FL

Fra : Ulvir

Dato : 05-11-06 16:38

Frank Leegaard wrote:

> BW ..

LOL

Fra : N_B_DK

Dato : 06-11-06 13:56

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> wrote in message

> BW ..

Den var faktisk god den der ;)

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Bo Warming

Dato : 06-11-06 14:08

"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote in message

> Den var faktisk god den der ;)

Aforismer, ordsprog og anden kortfattethed kan gøre varm om hjertet,
udfra følelser

Kan du uddybe det der her var "faktisk god"

JEg er altid parat til at uddybe mine citater - som er et eksempel påå
at jeg ikke kun står på egne ideer og Glistrups ideer

Fra : N_B_DK

Dato : 08-11-06 10:31

> Kan du uddybe det der her var "faktisk god"

Nej det er en længere historie.

> JEg er altid parat til at uddybe mine citater - som er et eksempel påå
> at jeg ikke kun står på egne ideer og Glistrups ideer

Måske du så skulle prøve at underbygge dine idder, fremfor at lade alle
andre bevise/modbevise dine idder, ja ved godt du mener du kun skal lave
brainstorming, men sådan leger vi ikke, så kom igang med at bevise nogle af
dine ideer... ;)

--
MVH.
N_B_DK