Det Radikale "Guldæg", Nasar Khader
Fra : Jesper

Dato : 02-11-06 09:28

Iflg Nyhederne på TV2 Morgen vil De Radikale vil nu have et
reklamebureau til at se på, om de udnytter deres »Guldæg«, Nasar Khader
godt nok.
Baggrunden for det er en nylig meningsmåling der viser, at hvis Nasar
blev formand for CD, så ville partiet storme ind i Folketinget med 20
mandater, men i dag står De Radikale kun til 15 mandater.
Ja, man kunne være fristet til at mene at noget eller nogen i R giver -5
mandater hos vælgerne. Måske er det Marianne Jelved der får vælgerne til
at løbe skigende væk? Det er i hvertfald ikke svært at forestille sig!
--
Jeg ved, hvor meget De, præsident Kim Il Sung, med al Deres
hengivenhed har arbejdet for dette vidunderlige lands

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 02-11-06 18:15

> [...]
> mandater hos vælgerne. Måske er det Marianne Jelved der får vælgerne til
> at løbe skigende væk? Det er i hvertfald ikke svært at forestille sig!

Nasar Hader er et politisk vindæg.

Mvh Kurt