Dyresex forbydes (forhåbentligt)
Fra : isteen

Dato : 01-11-06 15:49

Michael Aastrup Jensen, som er dyrevelfærdsordfører for Venstre, mener
at dyresex bliver forbudt inden folketinget går på juleferie:

www.dr.dk/Regioner/Aarhus/sporg/2006/1015144023.htm

Satme da osse på tide.

Fra : Jim

Dato : 01-11-06 15:57

"isteen" <isteen@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Michael Aastrup Jensen, som er dyrevelfærdsordfører for Venstre, mener
> at dyresex bliver forbudt inden folketinget går på juleferie:

> [...]

Det må jeg fortælle min nabo.
De har ellers håbet på hvalpe til næste år.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 01-11-06 21:54

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> skrev i en meddelelse
> "isteen" <isteen@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Det må jeg fortælle min nabo.
> De har ellers håbet på hvalpe til næste år.

og hvis det er hvor mennesker er indblandet, er jeg sikker på at dansk
enseminørforening også ville blive pikeret over at blive forbudt.

For slet ikke at tale om hele landbrugseksporten

/FL

Fra : Per Rønne

Dato : 01-11-06 16:03

isteen <isteen@gmail.com> wrote:

> Michael Aastrup Jensen, som er dyrevelfærdsordfører for Venstre, mener
> at dyresex bliver forbudt inden folketinget går på juleferie:

> [...]

Absurd. Mener du og Michael Aastrup Jensen da at en hingst tager psykisk
skade af at kopulere et menneske? Jeg ville faktisk forestille mig det
modsatte - og her tænker jeg i øvrigt mest på /fysiske/ skadevirkninger.

Tager dyr i øvrigt skade af sex med mennesker ville der i øvrivt være
tale om dyremishandling, som i forvejen er forbudt. Jeg aner i dette
forslag et seksualmoralsk opstød.

Ikke at jeg selv tænder på den slags. Hverken elefant- eller
flueknepperi har min interesse ...

Mon det næste der der skal forbydes bliver sex med /meloner/, /bananer/
og /dukker/?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Jim

Dato : 01-11-06 16:28

> [...]
> flueknepperi har min interesse ...
>
> Mon det næste der der skal forbydes bliver sex med /meloner/, /bananer/

Jeg tror det er noget med, at Claus Bondams puddel skal beskyttes mod
overlast.

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 01-11-06 16:39

Jim <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> wrote:

> Jeg tror det er noget med, at Claus Bondams puddel skal beskyttes mod
> overlast.

Ja, han får jo ikke noget efter at Søren Pind fik buskene i HCØ-parken
beskåret.

--
regards , Peter B. P. - http://titancity.com/blog
http://markedspartiet.dk

Fra : Jim

Dato : 01-11-06 17:07

""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, han får jo ikke noget efter at Søren Pind fik buskene i HCØ-parken
> beskåret.

Måske var der en anden vissen pind, der blev beskåret... ;)

Fra : Konrad

Dato : 01-11-06 17:58

Fra : Per Rønne

Dato : 01-11-06 20:01

Jim <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> wrote:

> Jeg tror det er noget med, at Claus Bondams puddel skal beskyttes mod
> overlast.

Klaus Bondam lever nu efter eget udsagn i almindelig, kedelig monogami.
Han er gift med en anden mand.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Jim

Dato : 01-11-06 20:49

> Klaus Bondam lever nu efter eget udsagn i almindelig, kedelig monogami.
> Han er gift med en anden mand.

Det vidste jeg godt. Men man kan jo aldrig vide med de der radikale..., som
vil have det lidt stramt.

Fra : Bo Warming

Dato : 02-11-06 02:37

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> wrote in message

> Det vidste jeg godt. Men man kan jo aldrig vide med de der
> radikale..., som vil have det lidt stramt.

Man kunne til nød forstå sexforargedes hysteri vedr de sjældne
pædofilier og dyre-erotik cases, hvis det var en *galskab i stigning*,
men mænd er oftest til jævnaldrende eller LIDT yngre sengepartnere og
det er utænkeligt at medieopfundne atypiske ligegyldigheder bliver
noget almindeligt.

Husk Rudy Frederiksen TV2 hvor man så en utrolig flot moden pige, der
liderligt søgte forførelsen af karrieregrunde hos en klog mand, der
aldrig vil kunne dømmes.
De fleste mandlige seere var miisundelige på klamme Rudy, og hans
snedigt udtænkte Don Juan bedrift, som få evner at kopiere.

Men ingen tænder på "stramt" - der skal være følelser og gensidighed
i sex, for at det har værdi på langt sigt (og det er der på
massageklinikker omend lidt billigere end i parforhold, så luder og
partner sex er kommet for at blive, men dyr og børn er ikke
fremtidens erotik i stor stil)

Dømmesyge gør dig værre end nazi - og uden at du har krig som
undskyldning

Fra : isteen

Dato : 02-11-06 08:10

Bo Warming <bwng@bwng.dk> wrote:

> Dømmesyge gør dig værre end nazi - og uden at du har krig som
> undskyldning

Du er da skæg, sikke en sjov konklusion

Fra : Bo Warming

Dato : 02-11-06 08:41

"isteen" <isteen@gmail.com> wrote in message

> Du er da skæg, sikke en sjov konklusion

Det er telegramstil men ikke en vits

Folk der ikke lever efter Jesu ord DØM EJ
skaber problemer - hetz frister politikerne til at skabe job til
kontrollanter og retsvæsen, der ikke gør gavn

Nazier er indbegrebet af "ondskab", men de skabtes af en
Versailles-fred der programmerede start på en revanchekrig. Man
hævnede for at de skulle hævne igen.

Moral bruges til at slå ande i hovedet med, som uddybet i følgende
citater

" I never came across anyone in whom the moral sense was
dominant who was not heartless, cruel, vindictive, log-stupid, and
entirely lacking in the smallest sense of humanity. Moral people, as
they are termed, are simple beasts. I would sooner have fifty natural
vices than one unnatural virtue. Oscar Wilde

" If we had no vices ourselves we should take less pleasure in
identifying those of others. La Rochefoucauld

mry Judging morally is the favourite revenge of the intellectually
shallow on those who are less so. It is also an opportunity for
becoming subtle. Malice spiritualizes. Nietzsche

mry Master - morality and slave - morality. Friedrich Nietzsche

mry Men have become suffering creatures in consequence of their
morals. Nietzsche Mennesket er blevet et lidende væsen pga
sin moral. Nietzsche

Mry Moral er, når man lever sådan, at det slet ikke er morsomt at
leve. Edith Piaf

mry Moral indignation is jealousy with a halo. H.G.
Wells

Mry Now it seems to me that love of some kind is the only possible
explanation of the extraordinary amount of suffering that there is in
the world. Oscar Wilde Whatever harm the evil may do, the harm done by
the good is the most harmful harm. Nietzsche

Mry On an occasion of this kind it becomes more than a moral duty to
speak one's mind. It becomes a pleasure. Oscar Wilde

mry Puritanisme... hjælper os til at nyde vores elendighed, mens vi
påfører andre den. Marcel Ophuls

mry The human race consists of the damned and the ought to be
damned. .Mark Twain

mry To sit in judgement morally ought to be opposed to one's taste.
Nietzsche

Mry To the Puritan all things are impure. D. H. Lawrence 1885 -
1930

mrya "Your love for your neighbor is only love for yourself"
Nietzsche La Rochefouceauld

mrya At være god er ædelt, men at undervise andre i, hvordan de skal
være gode, er ædlere - og mindre besværligt. Mark Twain

mrya Den empirisk-moralske verden består for største delen kun af ond
vilje og misundelse. Goethe

mrya Ethical man -- a Christian holding four aces.Mark Twain

mrya Formålet med idealisme er at få folk til at gøre ubehagelige
ting med glæde. Nietzsche

Mrya Moral er ikke andet end den Holding, vi indtager over for Folk,
som vi personlig ikke kan lide. Oscar Wilde

mrya Moralen er meget ofte skalkeskjul for bagvaskelsen.
Napoleon

mrya Nothing so needs reforming as other people's habits.Mark Twain

Mrya Sandelig, jeg lo ofte ad de svæklinge, der anså sig for gode,
fordi de havde lamme poter Nietzsche

Fra : isteen

Dato : 01-11-06 16:45

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> Absurd.

Absurd at beskytte dyr?
De skal beskyttes på vejen til slagteriet - men alle og enhver har lov
til at rende rundt med en skammel under armen, og røvpule det første det
bedste dyr de får øje på?

Hvis de døde ikke tager skade af det, må bedemanden så fornøje sig lidt
med dem, inden han propper dem i den sidste dåse?

Jeg går ind for at beskytte de svage, fremfor at tillade perverse
udskejelser

Fra : Jim

Dato : 01-11-06 16:57

> [...]
> med dem, inden han propper dem i den sidste dåse?
>
> Jeg går ind for at beskytte de svage, fremfor at tillade perverse

Ikke at jeg er uenig med dig, men ordet 'pervers' er i samme kategori som
moral og etik.
Hvad der er perverst i den enes øjne kan være ganske naturligt i en andens.

Fra : isteen

Dato : 01-11-06 17:12

> [...]

> moral og etik.
> Hvad der er perverst i den enes øjne kan være ganske naturligt i en andens.

Delvist enig - dog tror jeg ikke der er nogen der anser dyresex som
normalt...men man kan selvf aldrig vide

Fra : Jim

Dato : 01-11-06 17:28

> Delvist enig - dog tror jeg ikke der er nogen der anser dyresex som
> normalt...men man kan selvf aldrig vide

Jeg har tit set to hunde dyrke sex i parken.. For dem er det vist meget
naturligt. :)

Men det er jo bare endnu en form for sex.
Nogen tænder på store jader, nogle på dværge.
Nogle tænder på fede mennesker og andre på meget tynde mennesker.
Nogen tænder på sex med transsexuelle og nogen på en af samme køn...
Og så er der altså dem, der tænder på sin hund eller hest.
Måske var de selv hund eller hest i et tidligere liv.. hvem ved?

Fra : Bo Warming

Dato : 01-11-06 17:30

"isteen" <isteen@gmail.com> wrote in message

> Delvist enig - dog tror jeg ikke der er nogen der anser dyresex som
> normalt...men man kan selvf aldrig vide

Polarforskeren Peter FReuchen skrev i 1955 at eskimoer smiler
overværende af at tabermænd uden kone boller slædehundene

Vi bør lære tolerance af dem

Hvad er der galt ved at være unormal?

Fra : ThomasB

Dato : 01-11-06 17:48

"isteen" <isteen@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg går ind for at beskytte de svage, fremfor at tillade perverse
> udskejelser

Præcis, og derfor skal vi forbyde private at have dyr.

Det er perverst og ulækkert at spærre dyr inde sammen med mennesker - "for
sjov", "for børnenes skyld", "for selskabets skyld", "for motionens skyld"..
Syge er i og ensomme menneskehadere er i også.

Fra : Bo Warming

Dato : 01-11-06 21:12

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> wrote in message
> [...]
> mennesker - "for sjov", "for børnenes skyld", "for selskabets
> skyld", "for motionens skyld"..
> Syge er i og ensomme menneskehadere er i også.

De fleste der har kat eller hund er skide søde ved dem og det
kompenserer for ulemper ved frihedsberøvelsen.
Da min samleverske ikke kan få børn har katte udfyldt et stort hul -
og de virker mindst lige gå glade som baggårdskattene, ikke kun federe

Vores katte udsætter sig for utrolig slemme knubs for at slås om
territorie om natten - een der nu er død mistede alle sine tænder.
At det skulle være værre at blive udsat for perversiteter fra en
forsigtig ejer, tvivler jeg på.
Er der tegn på at andet end køer og store hunde får pik op i sig?
Det er vist vandrehistorier som DF baserer sit latterlige korstog på.
Vidner og video o a bevis eller sprængte fotograferede skeder er vist
ikkeeksisterende.

Hvis foto var i avisen, ville jeg formode fup - ligesom at løgnene om
slaveri i dansk sekt er klart fup.
Journalister skal levere historier-

Fra : Rado

Dato : 02-11-06 21:08

On Wed, 1 Nov 2006 21:12:29 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>De fleste der har kat eller hund er skide søde ved dem og det
>kompenserer for ulemper ved frihedsberøvelsen.

Jeg kender nu ellers mange der har skåret nosserne af deres kat (uden
at spørge den om lov først).

--
Rado

"Men are born ignorant, not stupid. They are made
stupid by education." - Bertrand Russell

Fra : Per Rønne

Dato : 03-11-06 09:52

Rado <rado@fjernpost1.tele.dk> wrote:

> Jeg kender nu ellers mange der har skåret nosserne af deres kat (uden
> at spørge den om lov først).

Bliver hankatte da lettere at have med at gøre, hvis de bliver
kastreret?

Ellers kan jeg da ikke se nogen fordel for ejerne af hankatte ved
indgrebet. Det er jo trods alt ikke HANkattenes ejere, der skal tage sig
af konsekvenserne af ikke at kastrere dem ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Jim

Dato : 03-11-06 13:49

> [...]
> indgrebet. Det er jo trods alt ikke HANkattenes ejere, der skal tage sig
> af konsekvenserne af ikke at kastrere dem ...

Ved du ikke, hvor styg en syank en hankat kan levere, dersom den ikke er
kastreret?

Fra : Bo Warming

Dato : 03-11-06 14:09

> Ved du ikke, hvor styg en syank en hankat kan levere, dersom den
> ikke er kastreret?
Ville min kones 3 lugtløse hankatte slås mindre med kvarterets
baggårdskatte hvis neutraliserede og ikke forsvinde et par dage i ny
og næ?

Fra : Per Rønne

Dato : 03-11-06 14:22

Jim <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> wrote:

> Ved du ikke, hvor styg en stank en hankat kan levere, dersom den ikke er
> kastreret?

Jeg aner det ikke - har aldrig haft kat.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Jim

Dato : 03-11-06 15:54

> Jeg aner det ikke - har aldrig haft kat.

Når en hankat ikke er kastreret, vil den gå og markere sit territorie.
Når den er kastreret, så er der ikke længere den samme kønsdrift hos
hankatten.
Det gør den også til en mere rolig kat.

http://www.dyreklinik.net/HosDyrl%E6gen/Operation.html

Mvh.

Fra : gb

Dato : 06-11-06 05:50

> Når en hankat ikke er kastreret, vil den gå og markere sit territorie.
> Når den er kastreret, så er der ikke længere den samme kønsdrift hos
> hankatten.
> Det gør den også til en mere rolig kat.

Og så kan man toppe med det hvide snit - så bliver mis HELT rolig.

--
GB

Fra : Jim

Dato : 06-11-06 12:21

"gb" <nospam@no.invalid> skrev i en meddelelse
> "Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> wrote in

> Og så kan man toppe med det hvide snit - så bliver mis HELT rolig.

*LOL* :D

Og får den så en morgenfontex, så skal du bare se løjer. ;0)

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 01-11-06 16:39

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> Absurd. Mener du og Michael Aastrup Jensen da at en hingst tager psykisk
> skade af at kopulere et menneske?

Nej, detgjorde den hingst der slog Mister Hands ihjel ved punktering af
Colon ikke. Den havde det fint efter at den havde bollet hul i hans
endetarm.

Fra : Per Rønne

Dato : 01-11-06 20:01

Peter Bjørn Perlsø <peter@DIESPAMMERDIE.dk> wrote:

> Nej, detgjorde den hingst der slog Mister Hands ihjel ved punktering af
> Colon ikke. Den havde det fint efter at den havde bollet hul i hans
> endetarm.

Det er nok det tilfælde jeg tænkte på .

Manden burde vel indstilles til Darwin-prisen ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 01-11-06 17:12

> [...]
> det
> modsatte - og her tænker jeg i øvrigt mest på /fysiske/

Dyr tænder på formering så der findes ikke værre dyremishandling end
at forhindre hanner at opsøge hunner, sådan som vi gør med ALLE TAMDYR

Er man fængslet som stalddyr, må kedsomheden være et helvede og hvis
et menneske gider bolle, så er det det modsatte af dyremishandling

Fra : Jim

Dato : 01-11-06 17:29

> [...]
>
> Er man fængslet som stalddyr, må kedsomheden være et helvede og hvis et
> menneske gider bolle, så er det det modsatte af dyremishandling
Hvor mange hunde har du selv lyksaliggjort?

Fra : Frank Leegaard

Dato : 01-11-06 21:56

> [...]
> flueknepperi har min interesse ...
>
> Mon det næste der der skal forbydes bliver sex med /meloner/, /bananer/

Enig - Det ligner mest af alt populitisk sludder ..

Brug den nuværende lovgivning i stedet for det vamle stemmefiskeri, for hvem
kan ikke være imod dyremishandling.

/FL

Fra : Bo Warming

Dato : 02-11-06 02:21

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> wrote in message

> Enig - Det ligner mest af alt populitisk sludder ..
>
> Brug den nuværende lovgivning i stedet for det vamle stemmefiskeri,
> for hvem kan ikke være imod dyremishandling.

Det er ikke populisme at indse at alle staldyr har det værre end
kz-fanger og hvis du var i ensom bås fra fødsel til død, ville du
glæde dig til at en fodermester gad røvpule dig en sj´ælden gang -
højdepunktsoplevelser er om kontrast , alt er relativt, og kedsomhed
er værst af alt

Er katteknepperi ikke en løgn - en vandrehistorie - og nogenlunde så
umuligt som flueknepperi er for vor dyreart?`

Jeg har engang stranguleret en trafikkvæstet kat med en ståltrådslasso
og samtidig drukning i en spand vand og
sådan aggressioon, raseri og spidse klør vil selv den mest liderlige
zoofile mand ikke udsætte sit skridt for

Fra : Patruljen

Dato : 01-11-06 16:32

Per Rønne wrote:

> Absurd. Mener du og Michael Aastrup Jensen da at en hingst tager psykisk
> skade af at kopulere et menneske? Jeg ville faktisk forestille mig det
> modsatte - og her tænker jeg i øvrigt mest på /fysiske/ skadevirkninger.

Jeg må tilstå - jeg tænker noget lignende. At der skal skydes
markmus med artilleri.
Vi har en lovgivning mod dyrplageri. Den må vel kunne anvendes, når
der er tale om netop plageri og sadisme.

Indenfor de sidste par dage, skimmede jeg en artikel om en fyr, som
havde sex med en død hund i USA. Manden risikerer 10 år i fængsel -

Jeg har svært ved at se proportionerne :-/

> [...]
> forslag et seksualmoralsk opstød.
>
> Ikke at jeg selv tænder på den slags. Hverken elefant- eller

:- ) Ja. Det må man vel hellere lige pointere.

> Mon det næste der der skal forbydes bliver sex med /meloner/, /bananer/
> og /dukker/?

Regards Bruun

Fra : Patruljen

Dato : 04-11-06 00:30

Bo Warming wrote:
> [...]
> Ville min kones 3 lugtløse hankatte slås mindre med kvarterets
> baggårdskatte hvis neutraliserede og ikke forsvinde et par dage i ny

Ja.

Regards Bruun