Lydkort.
Fra : Jensen

Dato : 25-06-01 17:22

Ved ikke om det er den rigtige gruppe, men jeg kan ikke finde en mere
relevant for lydkort.

Jeg har for en uges tid siden sammensat en ny kasse der består af et Asus
A7M266 bundkort, AMD Athlon T-bird 1200 Mhz, 256 MB DDR-SDRam, CD Rom,
brænder og 2 HD. Endvidere har jeg sat et SoundBlaster Audio PCI 128
lydkort. Det hele virker fint undtagen gameporten. På bundkortet er der
onboard lydkort og gameport og der er en gameport på SoundBlasterkortet.

Jeg kan ikke få nogen af gameportene til at virke. Jeg mener jeg har prøvet
alt, slået lyddelen fra på bundkortet og installeret de medfølgende drivere.
Windows skriver også (Win 98) at gameportene virker korrekt, men når jeg vil
kalibrere får jeg at vide at joystik eller gamepaden ikke er tilsluttet.

Er der nogen der har nogen ideer ?

"Jensen"