»Ungeren« skal nedlægges
Fra : Per Rønne

Dato : 30-10-06 16:14

Så er det afgjort. De unge skal forlade det gamle Folkets Hus på
Jagtvej, og overlade det til den retmæssige ejer, Faderhuset.

Procesbevillingsnævnet har afvist en ansøgning om at anke sagen til
Højesteret.

<http://www.berlingske.dk/kobenhavn/artikel:aid=815864/>

Og samtidig vil S og R i borgerrepræsentationen som bekendt alligevel
ikke gå ind i en sag, hvor der med store ord tales om magtfordrejning.

--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Patruljen

Dato : 30-10-06 16:20

Per Rønne wrote:
> [...]
>
> Og samtidig vil S og R i borgerrepræsentationen som bekendt alligevel
> ikke gå ind i en sag, hvor der med store ord tales om magtfordrejning.

Jep. Det er jo det. Faderhuset overgiver sig aldrig.

Regards Bruun

Fra : Hans Joergensen

Dato : 30-10-06 16:22

Patruljen wrote:
> Jep. Det er jo det. Faderhuset overgiver sig aldrig.

Næh... det gør Ungdomshuset heller ikke.

// Hans
--
"There's only one place where we can get fresh salmon," he said,
"and it's closed on Sunday." "Of course," I snapped.

Fra : N_B_DK

Dato : 30-10-06 16:36

> Næh... det gør Ungdomshuset heller ikke.

Sikkert ikke, men det klarer politiet jo så for dem.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Alucard

Dato : 30-10-06 16:49

On 30 Oct 2006 15:21:33 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>Næh... det gør Ungdomshuset heller ikke.

Det er muligt at de ikke overgiver sig, men så bliver de bare
nedkæmpet...

Fra : gb

Dato : 30-10-06 17:03

Alucard <alucard44@hotmail.com> wrote in

> Det er muligt at de ikke overgiver sig, men så bliver de bare
> nedkæmpet...

Det skulle ikke undre mig, om de allerede har bestilt Bjørn Elmqvist og
kumpaner til at køre voldssager mod Politiet. Bare vent og se...

--
GB

Fra : Bo Warming

Dato : 30-10-06 17:02

> Næh... det gør Ungdomshuset heller ikke.

Kan nogen foresttillesig at de kan modstå tåregas eller udtørstning

-jernring om huset og arrestation efter hånden som de kommmer ud?

Fra : Hans Joergensen

Dato : 30-10-06 17:43

Bo Warming wrote:
> -jernring om huset og arrestation efter hånden som de kommmer ud?

Det får stadig ikke folk til at forsvinde...

// Hans

Fra : Jim

Dato : 30-10-06 19:09

> Det får stadig ikke folk til at forsvinde...

Så henter vi sgu bare David Copperfield.. :D

Fra : Hans Joergensen

Dato : 31-10-06 00:27

Jim wrote:
> Så henter vi sgu bare David Copperfield.. :D

Det gør du bare :)

// Hans

Fra : Bo Warming

Dato : 31-10-06 00:30

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> wrote in message
> "Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i en meddelelse

> Så henter vi sgu bare David Copperfield.. :D
Iøjeblikket roses de unge som helte ved at være oprørske og får
dopamin-vækst i hjernen ved at politi måske påfører dem et martyrium

Vi skal ikke have dem til at forsvinde, men blot kaste sandhedens
ydmygende lys over deres asociale virksomhed.

Vi booster rusmidler af naturlig oprindelse i deres hjerne ved at
lefle for deres iscenesættelse som "indianere i egen cowboyfilm"

Stille og rolig skal vi lære dem, at ejendomsret er kærlighed til
medmennesket , og at deres tyveri ikke belønnes.

De skal selv yde før nyde, hvad de aldrig har prøvet

De skal løbe med aviser og andet, så de oplever arbejdsglæde og tjener
ærlige penge, så de kan gøre indtryk på en pige og de bliver holdt af
på en bæredygtig måde - eller noget i den stil. At belønne sadistisk
had mod medborgere bør stoppes.

Fra : Jens G

Dato : 30-10-06 18:26

On 30 Oct 2006 15:21:33 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>Næh... det gør Ungdomshuset heller ikke.

Før eller siden gør de vel.
Byggeren er jo væk, så mon ikke også dem i ungdomshuset kommer til at
overgive sig?

--
Jens G

Fra : Konrad

Dato : 30-10-06 18:43

> Næh... det gør Ungdomshuset heller ikke.

Jeg fatter det ikke. Hvad ER i grunden det dybere motiv med at blive ved?
Kan man ikke udleve sine projekter mv. andre steder? Det er i hvert fald
ikke god reklame eller sympati de er ude efter, og så må "kampen" da ikke
kunne handle om andet end dem selv.

Fra : Jim

Dato : 30-10-06 19:13

> Næh... det gør Ungdomshuset heller ikke.

Nå bette Hansemand, hvem har loven på sin side i denne sag?
Husk, du kan spørge publikum.. hjemme i møgdyngen..
Du kan prøve med fifty/fifty..
Og du kan ringe til en ven, hvis du har nogen..

Hvad er svaret? A: Faderhuset eller B: De autonome besættere.

Fra : gb

Dato : 30-10-06 20:23

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> wrote in news:4546409e$0$2092
$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Hvad er svaret? A: Faderhuset eller B: De autonome besættere.

Personligt synes jeg, at Faderhuset er en dybt usympatisk bevægelse. Sagen
drejer sig dog ikke om at have sympati med den ene eller den anden gruppe,
men om, hvorvidt Grundloven skal overholdes, eller om den kan bøjes.

Og der er ingen tvivl om, at sekten Faderhuset har privat ejendomsret til
Jagtvej 69, hvadenten Venstrefløjen vil det, eller ej. De virkelige skurke
i denne sag er - udover de autonome, selvfølgelig - de medlemmer af
Københavns Borgerrepræsentation, som har forsøgt at lave lovgivning med
tilbagevirkende kraft. Det har selv de radigale indset.

--
GB

Fra : Hans Joergensen

Dato : 31-10-06 00:33

Jim wrote:
> [...]
> Du kan prøve med fifty/fifty..
> Og du kan ringe til en ven, hvis du har nogen..
> Hvad er svaret? A: Faderhuset eller B: De autonome besættere.

Det er fuldkommen ligegyldigt set ud fra påstanden,

Fra : Jim

Dato : 31-10-06 00:42

> Det er fuldkommen ligegyldigt set ud fra påstanden,
> "Næh... det gør Ungdomshuset heller ikke."

Tja, du er måske mere til Deal/No deal?

Ok, du står med en kuffert og får chancen for at gå ud af autonom-hytten med
æren i behold, men kun hvis du vælger at tage imod rettens tilbud.
Ellers kan jeg fortælle dig at kufferten indeholder en mindre behagelig
overraskelse til dig og dine autonomvenner.

Deal eller No deal?

Fra : Hans Joergensen

Dato : 31-10-06 09:35

Jim wrote:
> Ok, du står med en kuffert og får chancen for at gå ud af autonom-hytten med
> æren i behold, men kun hvis du vælger at tage imod rettens tilbud.

Jeg er ikke i bygningen efter den 14. december kl 9:00.

> Ellers kan jeg fortælle dig at kufferten indeholder en mindre behagelig
> overraskelse til dig og dine autonomvenner.

Gad vide hvad den mon ellers indeholder.

// Hans

Fra : Alucard

Dato : 31-10-06 16:41

On 31 Oct 2006 08:35:02 GMT, Hans Joergensen

Knippesuppe ad libitum....

Fra : Hans Joergensen

Dato : 31-10-06 16:52

Alucard wrote:
> Knippesuppe ad libitum....

Det var vist en del af den mindre behagelige overraskelse til
autonomvennerne... ?

Men hvad mon den indeholder ellers? mon ikke også der er et par
"gaver" til København og Faderhuset et sted i kufferten? det kunne
jeg godt forestille mig..

// Hans

Fra : Alucard

Dato : 31-10-06 18:19

On 31 Oct 2006 15:52:19 GMT, Hans Joergensen

> [...]
>
>Men hvad mon den indeholder ellers? mon ikke også der er et par
>"gaver" til København og Faderhuset et sted i kufferten? det kunne

Mener du at de autonome skvadderhoveder måske bliver voldelige...?

Fra : @

Dato : 31-10-06 18:31

On Tue, 31 Oct 2006 18:18:46 +0100, Alucard <alucard44@hotmail.com>
wrote:

>Mener du at de autonome skvadderhoveder måske bliver voldelige...?

bliver!!!

voldeligheden er kronisk hos de forbrydere

/Albert Camus/

Fra : Jens Bruun

Dato : 30-10-06 22:05

Hans Joergensen wrote:

> Næh... det gør Ungdomshuset heller ikke.

Jeg er frisk på et væddemål.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 31-10-06 00:34

Jens Bruun wrote:
> Jeg er frisk på et væddemål.

På hvilke betingelser?

// Hans

Fra : Jens Bruun

Dato : 31-10-06 08:15

Hans Joergensen wrote:

> På hvilke betingelser?

Inden seks måneder har "Ungeren" overgivet sig, og Faderhuset er rykket ind.

En flaske *god* Amarone?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 31-10-06 09:37

Jens Bruun wrote:
> Inden seks måneder har "Ungeren" overgivet sig, og Faderhuset er rykket ind.

Og de tidligere brugere af Ungdomshuset er holdt op med at røre på
sig? og Faderhuset kan have huset i fred?

> En flaske *god* Amarone?

Jeg drikker aldrig vin.. så det gider jeg ikke vædde om.

// Hans

Fra : Jens Bruun

Dato : 31-10-06 09:58

Hans Joergensen wrote:

> Og de tidligere brugere af Ungdomshuset er holdt op med at røre på
> sig? og Faderhuset kan have huset i fred?

Faderhuset kan have huset i fred, ja. De tidligere brugere er alle
professionelle ballademagere, så de vil selvfølgelig vedblive med at røre på
sig. Det er jo dér, de får deres kick, selvforståelse og
eksistensberettigelse. Jeg vil gætte på, 7-Eleven, McDonalds, bankerne og
andre repræsentanter for "storkapitalen" og "imperialismen" stadig vil
opleve hærværk.

> Jeg drikker aldrig vin.. så det gider jeg ikke vædde om.

Jamen så godt øl da. Det er jeg egentlig også mere til. En kasse
Limfjordsporter?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 31-10-06 13:33

Jens Bruun wrote:
> [...]
> eksistensberettigelse. Jeg vil gætte på, 7-Eleven, McDonalds, bankerne og
> andre repræsentanter for "storkapitalen" og "imperialismen" stadig vil

Hvordan skal vi afgøre det? er det noget med at hvis de har fred fra et halvt
år efter rydning og frem til et år efter rydning, og der intet ballade/hærværk
forekommer der har noget med de tidligere brugere at gøre?

Jeg antager at væddemålet bliver droppet hvis Ungdomshuset alligevel bliver.

Nu begynder det at ligne noget.

// Hans

Fra : N_B_DK

Dato : 30-10-06 16:36

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in message
> Jep. Det er jo det. Faderhuset overgiver sig aldrig.

Hvorfor skal de overgive sig, de prøver bare at beskytte hvad der er deres.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : N_B_DK

Dato : 30-10-06 16:20

> [...]
> Jagtvej, og overlade det til den retmæssige ejer, Faderhuset.
>
> Procesbevillingsnævnet har afvist en ansøgning om at anke sagen til

Det var godt, så kan de jo passende flytte nu.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Alucard

Dato : 30-10-06 16:48

On Mon, 30 Oct 2006 16:13:40 +0100, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
wrote:

> [...]
>
>Og samtidig vil S og R i borgerrepræsentationen som bekendt alligevel
>ikke gå ind i en sag, hvor der med store ord tales om magtfordrejning.

Ha ha, nu kommer Kim til at græde i dagevis....

Fra : ThomasB

Dato : 30-10-06 16:56

"Alucard" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ha ha, nu kommer Kim til at græde i dagevis....

Mest fordi han kun har været der én gang og ellers meget meget sjældent
kommer på nørrebro

Fra : Per Rønne

Dato : 30-10-06 18:01

Alucard <alucard44@hotmail.com> wrote:

> Ha ha, nu kommer Kim til at græde i dagevis....

Kim2000 har da aldrig været så optaget af Ungeren ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Kim Larsen

Dato : 30-10-06 17:50

ThomasB skrev:
> "Alucard" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Mest fordi han kun har været der én gang og ellers meget meget sjældent
> kommer på nørrebro

Jeg går ud fra at det er mig du mener, da jeg er en af de få som
tager disse mennesker i forsvar selv om jeg aldrig har været en del af
dette miljø.

Udfra det og udfra at jeg ganske rigtigt ikke kommer meget på
Nørrebro (man kunne jo komme til at rende ind i Bo Warming), så
græder jeg ikke, jeg er på sin vis ligeglad om der er et ungdomshus
eller ej, jeg har ikke brug for en kulturinstitution som ligger 20 km.
væk og som jeg er næsten lige så meget for gammel til målt i alder.
Jeg mister intet ved det her men København og landet som helhed
beviser en enestående mangel på rummelighed ved dette her. Det synes
jeg er flovt på landets og især Kobenhavns Kommunes vegne.

Men jeg er umanerlig ked af at vi i dette land er blevet en så
intolerant nation at der ikke længere er plads til ungdomsmiljøer af
den art. I de lande som vi er naboland til findes der ligeledes
lignende ungdomsmiljøer og her er der plads til dem men ikke i lille
intolerante middelmådige Danmark. Det er jeg ked af, lige præcis DET
er jeg ked af, og _intet andet_. Jeg har mit på det tørre - for mig
er intet ændret. Men helt sikkert er det, at jeg brækker mig i
tankerne hver gang jeg tænker på det flertal som stemte for salget af
ungdomshuset under ledelse af daværende overborgmester i København,
Jens Kramer Mikkelsen, og jeg brækker mig ligeledes i tankerne hver
gang at tankerne falder på intrigante Ruth Evensen og hendes lille
kristen-fundamentalistiske sekt som købte det her hus under dække af
en stråmand i form af et advokatfirma.

Kim Larsen

Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk

Fra : Johnny B. Badd

Dato : 30-10-06 18:09

Jeg mister intet ved det her men København og landet som helhed
beviser en enestående mangel på rummelighed ved dette her. Det synes
jeg er flovt på landets og især Kobenhavns Kommunes vegne.

Ja, vi mister en flok ballademagere, der nu må finde sig et andet sted at
hænge ud, drikke deres sprut, tage deres stoffer\ryge deres pot, og så
videre. Dejligt.

Men jeg er umanerlig ked af at vi i dette land er blevet en så
intolerant nation at der ikke længere er plads til ungdomsmiljøer af
den art.

Du mener, der skal være plads til ballademagere der smadrer uskyldige
forretningsdrivendes facader, etc, hver gang der er noget de er utilfredse
med? Så kan jeg pludselig forstå hvorfor du tager muhammedanerne i forsvar,
hele tiden i denne nyhedsgruppe. Det er underholdende læsning.

I de lande som vi er naboland til findes der ligeledes
lignende ungdomsmiljøer og her er der plads til dem men ikke i lille
intolerante middelmådige Danmark.

Så kan du jo flytte til et af nabolandende, hvis ikke du er tilfreds med
Danmarks tilstand? Det står dig frit for.

Og jeg brækker mig ligeledes i tankerne hver
gang at tankerne falder på intrigante Ruth Evensen og hendes lille
kristen-fundamentalistiske sekt som købte det her hus under dække af
en stråmand i form af et advokatfirma.

Men, når islamistiske fundamentalister prædiker død og ødelæggelse, brækker
du dig ikke ''i tankerne''. Det er ganske interessant.

Og så få dig dog en ordentlig newsreader.

Badd.

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 30-10-06 18:33

Johnny B. Badd <johnny@islamsucks.net> wrote:

> Men jeg er umanerlig ked af at vi i dette land er blevet en så
> intolerant nation at der ikke længere er plads til ungdomsmiljøer af
> den art.

Snak med naboerne om det, så ikke kan få politiet til at møde op, fordi
politiets biler konsekvent vandaliseres.

Eller den nærliggende Aldi eller Cafe Saxon's. De er nemligt overmalet
med graffiti. Eller den nærliggende McDonalds...

--
regards , Peter B. P. - http://titancity.com/blog
http://markedspartiet.dk

Fra : Jim

Dato : 30-10-06 19:20

"Johnny B. Badd" <johnny@islamsucks.net> skrev i en meddelelse
> [...]
>

> Men jeg er umanerlig ked af at vi i dette land er blevet en så
> intolerant nation at der ikke længere er plads til ungdomsmiljøer af

Har du også rotter i dit hjem?
De er noget nær ligeså skadelige, som de autonome er for samfundet.

Et ungdomsmiljø kan sagtens eksistere uden en profil, som den vi ser på
Jagtvej 69.
Vi behøver jo ikke ligefrem at dyrke de dårlige vibes.
Jagtvej 69 er en magnet for underground eksistenser, der for samfundet ville
have været bedre, om de var forblevet en plet på lagenet.

Fra : ThomasB

Dato : 30-10-06 19:10

Kim Larsen skrev:
> Jeg går ud fra at det er mig du mener, da jeg er en af de få som
> tager disse mennesker i forsvar selv om jeg aldrig har været en del af
> dette miljø.

Jep, det var dig jeg talte om - godt gættet

> [...]
> eller ej, jeg har ikke brug for en kulturinstitution som ligger 20 km.
> væk og som jeg er næsten lige så meget for gammel til målt i alder.

Bo Warming er ikke farlig, ham skal du ikke være bange for

Bor du i øvrigt N, S eller Vest for Kbh?
(20 km øst er vist udelukket

> [...]
> Men jeg er umanerlig ked af at vi i dette land er blevet en så
> intolerant nation at der ikke længere er plads til ungdomsmiljøer af

Det er fint for mig at der ligger et ungdomshus i Kbh - det tror jeg de
fleste er enige i.
Jeg synes også at det skal arbejdes på at finde et nyt sted - med tilskud
som mange andre kultursteder.
Men så vil det nok ikke være så sjovt for brugerne, da en stor del af
sammenholdet er bygget op om, at de har tilkæmpet sig huset og så lyder det
heller ikke så "udergrundsagtigt", hvis man bliver sidestillet med et teater

Dog er jeg ret sikker på at naboerne til et kommende nyt ungdomshus vil
protestere så kraftigt, at de autonome nok skal få modstand nok til at få et
sammenhold op og stå.

Jeg forstår også godt at nørrebro er lidt småtrætte af hærværk og i bund og
grund tror jeg deres modvilje bunder i frygt for de autonome. Smadrede
butiksruder, stenast, molotovs, politiskud osv Desuden vil huspriserne
stige en hel del rundt om ungdomshuset, hvilket heller ikke er noget dårligt
argument for dem (naboerne).

Faderhuset er i mine øjne slemt. Jeg troede ærligtalt at religion var på vej
ud, og jeg er skuffet over at folk i den grad får lov til at udbrede
sindsformørkelse - og så midt i Kbh. Det er et stort skridt tilbage.
Jeg har en eller anden ide om at Ruth & Co håber på, at kunne omvende nogle
af de mange muslimer på Nørrebro.

> [...]
> gang at tankerne falder på intrigante Ruth Evensen og hendes lille
> kristen-fundamentalistiske sekt som købte det her hus under dække af

Alt forandrer sig hele tiden - og det skal du være glad for. Det har betydet
at vi via evolution har bevæget os fra stenaldermænd til hvor vi er i dag.
Der vil altid være mennesker i klemme, ligesom alle på et tidspunkt dør.
Livet er møg uretfærdigt. I DK er vi bare så heldige at vores problemer ikke
er sult, sygdom og nød, men luksusproblemer som ungdomshuset og hvad man
skal have til aftensmad.

Fra : Per Rønne

Dato : 30-10-06 19:23

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> wrote:

> Bor du i øvrigt N, S eller Vest for Kbh?
> (20 km øst er vist udelukket

Hvad er der galt med den gode, gamle danske by Malmø?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Per Rønne

Dato : 30-10-06 19:23

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> wrote:

> Faderhuset er i mine øjne slemt. Jeg troede ærligtalt at religion var på vej
> ud,

Det ændrede sig for alvor her i landet, da vi fik en bunke muslimer
hertil.

> og jeg er skuffet over at folk i den grad får lov til at udbrede
> sindsformørkelse - og så midt i Kbh. Det er et stort skridt tilbage.

Mener du da at Københavns Kommune og Københavns politidirektør skulle
overtræde grundlovens bestemmelser om religionsfrihed?

> Jeg har en eller anden ide om at Ruth & Co håber på, at kunne omvende nogle
> af de mange muslimer på Nørrebro.

Selvklart.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : @

Dato : 30-10-06 19:50

On Mon, 30 Oct 2006 19:10:28 +0100, "ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*
2ma2prikdk> wrote:

>Faderhuset er i mine øjne slemt. Jeg troede ærligtalt at religion var på vej
>ud,

snak du med alle muhamedanerne på Nørrebro om det

>og jeg er skuffet over at folk i den grad får lov til at udbrede
>sindsformørkelse - og så midt i Kbh. Det er et stort skridt tilbage.

så er det muhamedanerne du skal prøve at få ud af byen

/Albert Camus/

Fra : Hans Joergensen

Dato : 31-10-06 00:30

ThomasB wrote:
> butiksruder, stenast, molotovs, politiskud osv Desuden vil huspriserne
> stige en hel del rundt om ungdomshuset, hvilket heller ikke er noget dårligt
> argument for dem (naboerne).

Du mener, huspriserne vil stige om en 5-10 år når løjerne er løjet af?
eller hvordan?

// Hans

Fra : Bo Warming

Dato : 31-10-06 08:26

> [...]
Bjelkes Alle 46 er i nabokarren

> Du mener, huspriserne vil stige om en 5-10 år når løjerne er løjet
> af?
> eller hvordan?

Banker, kreditforeninger og især by ggeindustri vil have at pris er om
stand og ikke om beliggenhed.
DE vil jobskabe for håndværkere
helt som forsikringsselskabere har som overordnet mål
Absurd at masser af banker helt nægter lån til mit mindst5 miokr
friværdi hus og hvis rigtig frit marked kunne Jagtvej 69 nok sælges
for 50 mio kr og mit for det halve

Lokalplaner er den mindste af skandalerne på dette område

Fra : Neuman

Dato : 30-10-06 18:27

Vil du ikke nok genposte dit indlæg?

Jeg vil så gerne læse det igen og igen og igen

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 30-10-06 18:33

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> Og samtidig vil S og R i borgerrepræsentationen som bekendt alligevel
> ikke gå ind i en sag, hvor der med store ord tales om magtfordrejning.

Ja, komplet hjernedød er de heldigvis ikke. SF og Ø derimod...

Fra : Kim Larsen

Dato : 30-10-06 18:37

Per Rønne skrev:

> Kim2000 har da aldrig været så optaget af Ungeren ...

Det var også lige præcis hvad jeg tænkte

Fra : Kim2000

Dato : 30-10-06 20:40

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse
Per Rønne skrev:

> Kim2000 har da aldrig været så optaget af Ungeren ...

Det var også lige præcis hvad jeg tænkte

---

Hvorfor skal jeg nu blandes ind i det her??

Jeg har hele tiden sagt at hvis de kan skaffe kapital til at købe huset og
til at betale den daglige drift (el, lys, varme, ejendomsskatter m.m.) så
for min skyld ingen alarm, det kunne ikke rage mig mindre. Men staten skal
ikke bruge vores alle sammen skattekroner på at holde liv i et værested for
nogle potvrag og ballademagere, de skal ud og tjene til føden.... Jeg vil så
sandelig glæde mig over det sted bliver lukket, men mest af alt vil jeg
glæde mig over at loven bliver håndhævet her i landet. Nu må vi se om den
bliver det når det kommer til stykket, det kan jo være politiet ikke har
mandskab nok til det, de er jo ude og fange fartsyndere....

mvh
Kim

Fra : Alucard

Dato : 30-10-06 21:33

On Mon, 30 Oct 2006 20:40:19 +0100, "Kim2000" <kim2000@surfer.dk>
wrote:

>Det var også lige præcis hvad jeg tænkte
>
>---
>
>Hvorfor skal jeg nu blandes ind i det her??

Det ved jeg heller ikke.... Der er da ingen der kan være i tvivl om at
jeg mente Kim Larsen....

Fra : N_B_DK

Dato : 30-10-06 21:40

"Alucard" <alucard44@hotmail.com> wrote in message
> Det ved jeg heller ikke.... Der er da ingen der kan være i tvivl om at
> jeg mente Kim Larsen....

Så skal man ihvertfald være ualmindelig dum, hvis det ikke fremgik soleklart

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Kim Larsen

Dato : 30-10-06 21:19

ThomasB skrev:

> Jep, det var dig jeg talte om - godt gættet

Ja jeg er fandme go´, er jeg

> Bo Warming er ikke farlig, ham skal du ikke være bange for

Jeg anser nok Bo Warming som mere farlig end de autonome (altså sådan
rent potentielt).

> Bor du i øvrigt N, S eller Vest for Kbh?
> (20 km øst er vist udelukket

Jeg kan love dig for én ting: Jeg bor ikke 20 km *syd* for København
for det ville kræve at jeg boede i en båd ude i Øresund (Køge bugt)
et eller andet sted øst for (ca.) Greve, så et eller andet sted vest
eller sydvest for København er mere rigtigt ?

Resten har jeg ikke rigtigt nogen kommentarer til ud over hvad jeg
allerede *har* skrevet.

Fra : JensenDenmark

Dato : 31-10-06 07:41

> [...]
>
> Og samtidig vil S og R i borgerrepræsentationen som bekendt alligevel
> ikke gå ind i en sag, hvor der med store ord tales om magtfordrejning.

Vi andre skal nok holde os væk imens at der bliver slåskampe det næste halve
år og jeg vil råde beboerne i kvarteret til at gøre det samme, da de også
bliver arresteret for et godt ord.

Når der så er ryddet op, ser jeg frem til frem og orden. Og den kristne tro
får et effektivt hvervekontor, så de kan samle vantro skolebørn op hver dag
og kaste vievand på dem.

Med tiden kan vi så tegne nye tegninger uden at sætte stemningen i kog
derinde.

Mvh
JensenDenmark

Fra : Patruljen

Dato : 31-10-06 14:40

ThomasB wrote:

> [...]
> sindsformørkelse - og så midt i Kbh. Det er et stort skridt tilbage.
> Jeg har en eller anden ide om at Ruth & Co håber på, at kunne omvende nogle

Ja. Det troede du. Meen det ser ikke sådan ud, vel ?

Nogengange kan man lugte udviklingen ved at kikke på USA. Det kan
blive værre endnu.

Regards Bruun

Fra : Konrad

Dato : 31-10-06 15:14

ThomasB wrote:

> [...]

Ja. Det troede du. Meen det ser ikke sådan ud, vel ?

Nogengange kan man lugte udviklingen ved at kikke på USA. Det kan

Når nu folk er så vanvittigt fokuserede på frihed - læste i går, at New York
som første by i verden overvejer helt at forbyde transfedtsyrer. Byens
25.000 restauranter vil fremover kunne risikere lukning, hvis de serverer
mad med transfedtsyrer. Rygning, sex, transfedtsyrer, "anstødelige" indslag
på TV - og i taler om "salamimetode" når man vil håndhæve et forbud imod
børneporno, eller fordi en flok muslimer føler sig krænkede af en bevidst
provokation. Men i USA - mulighedernes land - der hersker friheden,
demokratiet og retten til at bestemme over eget liv.

Forresten, hvis det skulle lyde utroværdigt
http://www.latimes.com/business/la-fi-transfats31oct31,1,3474672.story?coll=la-headlines-business

Fra : Patruljen

Dato : 31-10-06 15:24

Konrad wrote:
> [...]
> demokratiet og retten til at bestemme over eget liv.
>
> Forresten, hvis det skulle lyde utroværdigt

Næe. Hvorfor skulle du lyve.
Denher er måske et gensyn værdigt -

http://www.youtube.com/watch?v=7UWIb4FwHPg

Best regards Bruun