Skatterøverier på pokerspillere
Fra : The warrier

Dato : 28-10-06 13:52

Ja så går fascisterne i skatteministeriet på røveri hos de
pokerspillere som har været heldige at vinde på nettet. De svin
røver selvfølgelig kun 50% skat at dem som har vundet. Dem som har
tabt vil de skide et stykke, de kan ikke få fradrag for tab !
Ja sådan er moderne økonomisk organiseret kriminalitet. Magthaverne
går på rov hvor der er noget, præcis ligesom i gamle dage hvor
fogeden red rundt på hest at stjal korn fra bønderne.
Jeg hader de svin (magthaverne, skattefascisterne, forbryderne i
toldogskattestyrelsen, dommerne osv)

Fra : Frank Leegaard

Dato : 28-10-06 14:50

Fra : Frank Leegaard

Dato : 28-10-06 14:50

The warrier wrote:
> [...]
> fogeden red rundt på hest at stjal korn fra bønderne.
> Jeg hader de svin (magthaverne, skattefascisterne, forbryderne i

Det lyder til at du har noget i klemme hos dem ..

/FL

Fra : Aksel

Dato : 28-10-06 15:57

"The warrier" <IlllIlIllIIllllilL@spam.la> skrev i en meddelelse
[...]

Er der nogen særlig god grund til at penge der er vindet ved hasardspil skal
gå fri for skat mens penge der er tjent ved at arbejde skal beskattes ?

Hilsen Aksel

Fra : Ralph

Dato : 28-10-06 16:18

"Aksel" <akseljDELETETHIS@pcwelt-premium.de> skrev i en meddelelse

> Er der nogen særlig god grund til at penge der er vindet ved hasardspil
> skal gå fri for skat mens penge der er tjent ved at arbejde skal beskattes
> ?

Der er altid nogle der vil nasse, gik du ikke i klasse med sådan een? De er
P****irriterende, gider ikke rydde op efter festen, "glemmer" at købe
smøger, tager 3 øl med til fest og nasser 7 ved de andre, er den første der
er ude af taxaen. Betaler selvfølgelig ikke licens, og bøden de fik får at
køre for stærkt er "jo fanme bare endnu en skat" Nu er jeg vist ved at gå
lidt i selvsving.......

--
Ralph

Fra : pm

Dato : 28-10-06 21:35

Ralph wrote:
> [...]
> bøden de fik får at køre for stærkt er "jo fanme bare endnu en skat"
> Nu er jeg vist ved at gå lidt i selvsving.......

Jeg ser ingen urimeligheder i det, at hvis man tjener på spil.. så beskattes
man.... men det burde modsvarende være således, at udgifterne kan fradrages.
Dokumentation er dog her ret vanskelig.

Værre er det, at man som arving skal betale skat af midler, der allerede er
brandskattede.... selv om det er i lige line.. forældre børn. Det er groft

pm