USA-ondskab 1941-45 overgik fjendernes, of~
Fra : Bo Warming

Dato : 27-10-06 18:55

USA-ondskab 1941-45 overgik fjendernes

Ledende tyske medicin-professorer var på linie med raket-ingeniør
Wernher von Braun det vigtiste krigsbytte 1945 og USAs craze at sætte
mænd på månen var blevet forsinket, hvis ikke dygtige tyske forskere
havde nyttiggort kz-erfaringer med forsøgspersoner vedr
pilot-fysiologi.

Under Nyrnbergprocesssen fandt en tysk forsvarsadvokat data fra
sommeren 1945 i USA om fængselsdømte, der fik malaria kunstigt, og de
beviste, at Mengele-rædslerne havde et sidestykke hos den
ikke-så-etisk-overlegne-vindernation.

Dommerne godtog det ikke, men det var sandt.

Intet tydede nogensinde på at japanere indvandret ca 1880 var loyale
med Japan og fare for USA-krigsindsats efter Pearl Harbour, men
japanerne har i stil med jøder så overlegent, dygtige at de blev
misundt og forhadt, og kun derfor satte man dem i kz-lejr under hele
krigen og stjal deres jord (som de fik langt større udbytte ud af end
amerikanere med lige så ringe jord).

Det var et meget ynkeligt plaster på det racistiske extrem-sår, at man
gav de japanske kz-lejrindsatte hospitaler og lidt bedre mad end hvad
jøder fik i Tyskland

Roosewelts venner skulle jo have job ud af dette projekt - helt
ligesom, at muslimflygtninge i DK 1970-2006 er jobskabere for

godhedsindustri-overklassen og dens venner.

Et andet mikroplaster på såret var at nogle tusinde japanere , fra
kz-lejrene, fik lov at slås i Italien mod tyskerne og ofte var de
modigste helte af alle de amerikanske soldater

Iøvrigt er jeg sikker på at i kz , både nazistiske og amerikanske, var
fangerne ofte lykkeligere end danskere idag, fordi der var masser af
arbejde

120000 amerikanske statsborgere, helt uden respekt for kejseren over
et forlængst forladt land, sattes i racistisk ond kz og fik en billig
undskyldning af Ronald Reagan, altså efter 40 år.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 28-10-06 02:10

Bo Warming wrote:
> USA-ondskab 1941-45 overgik fjendernes

Der er heller ikke nogen der kan li' USA.

Bare fordi USA også var nogle skiderikker gør det altså ikke Hitlers
forbrydelser ok.

// Hans
--
"There's only one place where we can get fresh salmon," he said,
"and it's closed on Sunday." "Of course," I snapped.

Fra : Bo Warming

Dato : 28-10-06 04:57

> Der er heller ikke nogen der kan li' USA.
>
> Bare fordi USA også var nogle skiderikker gør det altså ikke Hitlers
> forbrydelser ok.

Hadet der præger bz-voldspsykopaterne i huset præges netop af
Bush-agtig skelnen mellem OS GODE og

"SKIDERIKKER"

Der godt i alle. MEd ufarlig overvågning kan vi i tide undgå at de der
har asociale tendenser skader os - fx fjern bz fra huset og muslimer
fra DK

Man lad dog vær at være så sikker på at du er overlegen og fri for
samme nykker som "skiderikkerne". Kend dig selv. Vær tolerant overfor
alt andet end vold. Faderhuset skader ikke nogen

Fra : Hans Joergensen

Dato : 28-10-06 11:21

Bo Warming wrote:
> Hadet der præger bz-voldspsykopaterne i huset præges netop af
> Bush-agtig skelnen mellem OS GODE og
> "SKIDERIKKER"

Næh, det er ikke helt så sort og hvidt..

> Man lad dog vær at være så sikker på at du er overlegen og fri for
> samme nykker som "skiderikkerne". Kend dig selv. Vær tolerant overfor
> alt andet end vold. Faderhuset skader ikke nogen

Ud over alle deres hjernevaskede køer..

// Hans

Fra : Bo Warming

Dato : 28-10-06 13:30

> Næh, det er ikke helt så sort og hvidt..

> Ud over alle deres hjernevaskede køer..

Hjernevask = propaganda der virker er vist så slem på universitetet
som i Faderhuset

De fleste danskere støtter Bush og hans krig - det øger "hjernevask"
når landets økonomi gavnes ved at støtte verdensejeren. - hvilket jeg
i nuværnde muslimkatastrofesituation ikke gider bekymre mig om

Hollywoodfilm er vore "arketyper" (myte-ballast) og gør os pro-USA og
pro-hævn.
Glistrupisme om at staten ikke skal ofre en skattekrone på hævn er
desværre sjælden
Straf skal forebygge - og suppleres med overvågning jvf nedenstående.

Christiansborg, den 28. oktober 2006 /NL

DF fremsætter forslag om obligatorisk videoovervågning i taxaer

Dansk Folkepartis retsordfører, Kim Christiansen, er nu klar med
et beslutningsforslag om obligatorisk videoovervågning i taxaer for at
forebygge og opklare voldelige overfald.

Igennem de senere år har der været flere tilfælde af voldelige
overfald på hyrevognschauffører, der er blevet slået ned og i ekstreme
tilfælde dræbt, ofte blot for nogle få hundrede kroner. Alene i år har
der været 48 overfald på chauffører, oplyser 3F. Derfor fremsætter Kim
Christiansen nu et beslutningsforslag i Folketinget om at installere
videoovervågning i alle danske taxaer med henblik på at forebygge og
opklare røverier mod og overfald på taxachauffører.

- Forsøg med installation af tv-overvågning i danske taxaer
viser, at det gør chaufførerne meget mere trygge og mindsker risikoen
for overfald kraftigt. I takt med, at teknologien bliver billigere, er
det også blevet en overskuelig éngangs-investering på kun cirka 3.500
kr. for vognmændene, udtaler Kim Christiansen.

- Forslaget har desuden den sidegevinst, at også kunderne opnår
større sikkerhed. Vi har jo set tilfælde, hvor nogle chauffører har
forulempet kunderne, og de vil i fremtiden også kunne føle sig mere
trygge med videoovervågningen, siger Kim Christiansen.

- Taxachauffører er en af de dårligst lønnede faggrupper i
Danmark, og samtidig er det et meget stressende erhverv. Dette vil
derfor bidrage til at fastholde chaufførerne, gøre kunderne mere
trygge og give politiet et godt redskab til opklaring af overfald. Jeg
forventer, at et stort flertal i Folketinget vil støtte os i den sag,
siger Kim Christiansen.

Såfremt du ikke længere ønsker at modtage nyhedsbreve fra Dansk
Folkeparti, kan du afmelde her

Fra : Bo Warming

Dato : 28-10-06 17:21

Jung mener, at det er vore hemmeligheder, der
er aksen hvoromkring vor personlighed dannes.
og der kan siges meget positivt om at have hemmligheder og
DF-forslaget om videoovervågning i taxer kan skræmme nogle
(fx de taxachafører der tisser i et plastkrus og slyger urinen ud af
vinduet, når alene i bilen? )

Jeg mener at det er vigtigst at beskytte mod vold, så DF er klog

Selvfølgelig er fortielser og selvbedrag en komponent i vor psyke -
men ikke den værdifuldeste

Selvom nogle danskere tilbringer mange ugentlige timer under "øjet i
det høje" på den måde, så er det vigtigt at gennemføre dette
eksperiment og se om sådant er vejen frem vedr at stoppe vold
Vold stiger pga Islam og folk må vækkes så lad den dramatiske lov
blive gennemført (og lad bare politiet rydde JAgtejhuset brutalt istf
med gas og tørst-belejring)

Søde hemmeligheder er i parforholdet, ikke på jobbet

Hvis kærlighed ikke tåler ærlighed og oprigtighed er den ikke meget
værd

" Løgnen dræber kærligheden. Men rigtig dræbt
bliver den først af oprigtigheden. Ernest Hemingway

" Kærlighed og ærlighed tilintetgør hinanden gensidigt. Pascal

Fra : Knud Larsen

Dato : 28-10-06 09:53

> Der er heller ikke nogen der kan li' USA.
>
> Bare fordi USA også var nogle skiderikker gør det altså ikke Hitlers
> forbrydelser ok.

Og det er jo lodret vrøvl og den argeste form for vild relativering. Men
typisk for BW, som tager alt og vender det på hovedet, så forventer han at
få opmærksom, og det virker jo som regel.

Jeg har nogen gange tænkt på, hvad BW efterhånden kan finde, som kan få
folks pis i kog. Han har jo vendt enhver sten efterhånden, og der er ikke så
mange tabuer tilbage. Hvis nogen kastede en atombombe i Sverige, så ville BW
hævde, at det var meget værre med politiere som svindler med licensen. Alt
der kan vendes på hovedet bliver det, i håb om at torskene ryger på krogen.

Selv har jeg BW i mit filter, som den eneste jeg nogensinde har haft, -
fordi jeg blev træt af post efter post med tomme provokationer. Nu har du så
bragt ham frem, så derfor dette pip.

Fra : Bo Warming

Dato : 28-10-06 14:52

"Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> wrote in message

> [...]
> er ikke så mange tabuer tilbage. Hvis nogen kastede en atombombe i
> Sverige, så ville BW hævde, at det var meget værre med politiere som

Konsekvenen i mine indlæg er om
STØRST MULIG LYKKE FOR FLEST MULIG VESTERLÆNDINGE OG KONFUZIANERE OG
INDERE

Skidt med halenegrene- de rager ikke os - kulturkløften er for stor

Fra : kk

Dato : 28-10-06 11:46

> [...]
> nyttiggort kz-erfaringer med forsøgspersoner vedr pilot-fysiologi.
>
>Kunne du ikke lige fortælle lidt mere om de erfaringer? Evt. med et link.
mvh
kk

Fra : Bo Warming

Dato : 28-10-06 13:23

"kk" <kru@nospammail.dk> wrote in message

> mvh

Du har sikkert hørt om Dachau-fanger der var dødsdømt og fik mulighed
for at slippe hvis de overlevede nedsænkning i koldt vand, hvilket
skulle redde Luftwaffe-piloter, der blev skudt ned over Nordsøen

I Dachaus kz-museum ved München så jeg i 1976 billeder og tekster om
også andre uhyggelige forsøg, som jeg ikke anser for nyttige, men det
gjorde amerikanerne, da de hjembragte forskerne til NASA-projekter
efter krigen - sammen med skibsladninger fulde af skriftlig
dokumentation fra alskens regerings-kontorer, hvor dog ikke fremkom
sikre beviser på 6 mio kz-døde eller gasning)

DEn store tyske lægevidenskab-forsker, som fik en lederstilling i USA
hed noget i stil med Schelbusch

Beklager at jeg spreder mig tyndt og ikke har Glistrups klæbehjerne,
så min paratviden stopper her, men jeg må sove på det - og hvis nogen
googler så oplys her

Fra : kk

Dato : 28-10-06 14:57

> Du har sikkert hørt om Dachau-fanger der var dødsdømt og fik mulighed for
> at slippe hvis de overlevede nedsænkning i koldt vand, hvilket skulle
> redde Luftwaffe-piloter, der blev skudt ned over Nordsøen

Ja, lige netop den "forskning" du nævner indledningsvis, har jeg kendskab
til, men jeg tror ikke at de data havde nogen betydning for
Apollo-projektet.
Hvis det ellers kan interessere dig, så anvender man stadigvæk disse data
indenfor redningstjenesten, jeg har selv brugt dem gennem en årrække. De
giver, på den grusomme baggrund, stadig en god rettesnor for, hvor længe et
menneske kan overleve i koldt vand.
Mvh
kk