Sandt og falsk
Fra : Martin

Dato : 26-10-06 20:45

wilstrup skrev:
> "Martin" <Nexus1@lab.org> skrev i en meddelelse
> Sandheden er at du og alle dine andre silkesnore helst så at Vesten
> lod sig overrende af religiøs facisme. Det ville være helt i tråd
> med den facisme dine brødre i øst fra Nikita og fremefter, gerne så
> indført i Europa. Og du halser efter at tale den sag. Det har du så
> dine grunde til, og jeg har mine grunde til at stå vagt i gevær og
> stoppe dig hvorend jeg kan.
>
> Du kommer aldrig i nærheden af at stoppe mig på nogen som helst facon.

Gu gør jeg så. Du troede måske jeg kun arbejdede på et plan?
Men jeg må smerteligt erkende at din stilling taget i betragtning har
du de største muligheder for at præge fremtiden. Tag nu f.eks.
historieundervisning. Du og dine 68`kumpaner har den i sin magt. Lidt
ligesom DR fremstilles hidtorie og hverdag tilsyneladende neutralt, men
det er i bund og grund ensidigt anti-vestlig og anti-jødisk
propaganda. Shame on you!

Palæstina..................... Et ord der blev opfundet omkr 200 ac.
Ingen araber indtil omkr 1947 havde nogensinde hørt det landområde
omtalt som andet end Syd-Syrien eller Transjordan. Ben Gurion og de
andre gutter købte og betalte dét landområde af nogle depraverede
mullaher i Egypten, Jordan og Syrien før det gik op for araberne at de
havde skidt i deres egen baghave.

Fra : wilstrup

Dato : 26-10-06 23:00

wilstrup skrev:
> [...]
>
> Du kommer aldrig i nærheden af at stoppe mig på nogen som helst facon.

Gu gør jeg så. Du troede måske jeg kun arbejdede på et plan?

Næ, jeg har dig mistænkt for at arbejde på fascistisk plan, men det ændrer
ikke ved det faktum at du ikke kommer i nærheden af at stoppe mig på nogen
som helst facon.

Men jeg må smerteligt erkende at din stilling taget i betragtning har
du de største muligheder for at præge fremtiden.

ja, heldigvis.

[...]

Det sidste er interessant. Som jøde må jeg erkende at jeg ser det yderst
vanskeligt at være anti-jødisk, men det har du sikkert en begavet forklaring
på.
Og 68'ere? Tja, i 1968 var jeg ikke ret gammel, så det...

Fra : Joakim

Dato : 29-10-06 12:25

"wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

> Det sidste er interessant. Som jøde må jeg erkende at jeg ser det
> yderst vanskeligt at være anti-jødisk, men det har du sikkert en
> begavet forklaring på.

Nej, man kan ikke forklare dette paradoks, du må snakke med præsten,
han kan muligvis hjælpe dig.

Fra : wilstrup

Dato : 30-10-06 19:16

"Joakim" <ncm_abfjern@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

> Nej, man kan ikke forklare dette paradoks, du må snakke med præsten,
> han kan muligvis hjælpe dig.

Det er jo ikke mig, der påstår at jeg er antisemit vel?

Fra : Martin

Dato : 28-10-06 21:57

wilstrup skrev:
> [...]
> vanskeligt at være anti-jødisk, men det har du sikkert en begavet forklaring

OK, mig og min hurtige kæft. Der er selvfølgelig forskel på at være
anti-jødisk, anti-semitisk og anti-zionistisk. Anti-semitismen i denne
sammenhæng er ligegyldig da den dækker over den mellemøstlige
befolkning generelt, og er derfor stupid racistisk. Anti-jødismen
(hvis det ord overhovedet findes) kan du jo af genetiske årsager ikke
tilslutte dig. Men anti-zionismen personificeret omkr Golda Meir, David
Ben-Gurion og de kapitalstærke amerikanske jøder der i en treenighed
gjorde Eretz Israel mulig er jo politik så det batter. Og der er
genetik og familiære bånd ligegyldige. Men sjovt nok var DB-G en af
stifterne af "Poalei Zion". Dem har du sikkert hørt om.
Så lad mig om-beskrive dansk historieundervisning i internationale
sammenhænge idag som værende anti-amerikansk og anti-zionistisk. Og
da du jo knap nok er fyldt 50 kan jeg jo heller ikke kalde dig en
68´er. Sorry!