Jamen, vi ville slet ikke have købt lortet~
Fra : Carsten Overgaard

Dato : 25-10-06 11:51

http://ekstrabladet.dk/nyheder/erhverv/epn/article236575.ece

Der beklages og beklages over at vi køber ting, som bagefter viser sig at
være kopier af en kendt vare. Det hævdes at staten går glip af penge fordi
at Kalin Klein underbukserne i Netto ikke er ægte.

Jamen, hvis et par underbukser koster 1000 kr., så køber vi jo slet ikke
underbukserne. Så bruger vi de gamle (Jeg har flere JBS, som er 20 gamle og
som jeg reparerer på en gang imellem.).

Hvad går staten så glip af?

Drop det mærkevarefis. Køb tingene så billigt som muligt i en forretning
uden at tage hensyn til hvor det er lavet og hvem som har lavet det.

Vi skal trods alt tænke på at vi skal finansere flere år af vores alderdom
end de tidligere generationer. Så er der ingen grund til at sætte andes
innovation over eget helbred.

Carsten Overgaard
http://www.center-validering.dk/aboutdenmark.htm
"Om 2006 - Evigt ejer du kun det, som du har mistet."

Fra : Per Rønne

Dato : 25-10-06 12:12

Carsten Overgaard <info@carstenovergaard.dk> wrote:

> [...]
> underbukserne. Så bruger vi de gamle (Jeg har flere JBS, som er 20 gamle og

I Føtex kan du tit få '8 dele for 100', altså en undertrøje eller et par
underbukser for 12,50 ved køb af 8.

Hvor dum kan man være hvis man køber et par underhylere til 1000 kroner
stykket?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 25-10-06 13:33

> [...]
> underbukser for 12,50 ved køb af 8.
>
> Hvor dum kan man være hvis man køber et par underhylere til 1000 kroner
Så er du betydelig dummere end tekstilindustrien.

Mvh Kurt

Fra : Per Rønne

Dato : 25-10-06 14:26

Kurt H. Nedergaard <kurtnedergaard@privat.tele.dk> wrote:

> Så er du betydelig dummere end tekstilindustrien.

Ja, hvis man køber underhylere for 1000 kroner.

Det er da selv for meget når Carsten Overgaard går ind og reparerer på
20 år gamle underhylere !
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Carsten Overgaard

Dato : 25-10-06 14:26

> Kurt H. Nedergaard <kurtnedergaard@privat.tele.dk> wrote:

> Det er da selv for meget når Carsten Overgaard går ind og reparerer på
> 20 år gamle underhylere !

De er rare at gå i.

Fra : Jim

Dato : 25-10-06 16:47

"Carsten Overgaard" <info@carstenovergaard.dk> skrev i en meddelelse
> "Per Rønne" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse

> De er rare at gå i.

Bliv nudist, så sparer du underbukserne... ja bukser i det hele taget.
Http://www.dun.dk
Hop du bare ud af skabet.

;0)

Fra : Alucard

Dato : 25-10-06 14:31

On Wed, 25 Oct 2006 12:51:00 +0200, "Carsten Overgaard"
> [...]

>underbukserne. Så bruger vi de gamle (Jeg har flere JBS, som er 20 gamle og

Jeg har lige købt en masse til næsten ingen penge, da de ikke er
"mode-rigtige" mere... )

>Hvad går staten så glip af?

Det er det samme tåbe-snak, som når samtalen falder på "sort
arbejde".....

Hvor meget af det sorte arbejde ville blive lavet hvis der skulle
betales "fuld pris"...???

Ikke ret meget tror jeg, for enten ville det slet ikke blive lavet,
eller også blev det lavet af én selv....

Fra : N_B_DK

Dato : 25-10-06 16:57

"Alucard" <alucard44@hotmail.com> wrote in message
> Hvor meget af det sorte arbejde ville blive lavet hvis der skulle
> betales "fuld pris"...???
>
> Ikke ret meget tror jeg, for enten ville det slet ikke blive lavet,
> eller også blev det lavet af én selv....

Uha det må du ikke sige, det er jo utopi at tænke ;)

Men det kommer de heldigvis til livs, nu ens venner ikke længere må hjælpe
en med tjenester uden det skal beskattes.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Alucard

Dato : 25-10-06 18:13

On Wed, 25 Oct 2006 17:56:34 +0200, "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com>
wrote:

>Uha det må du ikke sige, det er jo utopi at tænke ;)
>
>Men det kommer de heldigvis til livs, nu ens venner ikke længere må hjælpe
>en med tjenester uden det skal beskattes.

Svjv. er det IKKE ulovligt at få UDFØRT sort arbejde....