CNN lige nu.. Kvinder som sorte slyngler..
Fra : Jim

Dato : 21-10-06 11:27

Og så i Europa.. Fy for satan.

En muhamedansk kvinde er blevet underkendt af en domstol for at kræve total
tilsløring, (sort slyngel-outfit) medens hun underviste i en skole.
En journalist har været på besøg hos en af hendes muhamedanske medsøstre,
som ligeledes er totalt islamistisk tilsløret.
Ud fra det korte interview, der blev vist, kunne jeg konstatere, at ingen af
de tilstedeværende muhamedanerislamister var klar over, hvad islam var for
en størrelse.
Hvis det modsatte var tilfælde, så skjulte de det fantastisk godt, og så er
der grundlag for at betegne dem som værende kommende terrorister.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 21-10-06 11:33

Jim wrote:> Hvis det modsatte var tilfælde, så skjulte de det fantastisk
godt, og
> så er der grundlag for at betegne dem som værende kommende
> terrorister.

Du er syg i roen ..

/FL

Fra : Alucard

Dato : 21-10-06 11:55

On Sat, 21 Oct 2006 12:32:52 +0200, "Frank Leegaard"
<Frank@FJERNESsuperbruger.dk> wrote:

>Jim wrote:> Hvis det modsatte var tilfælde, så skjulte de det fantastisk
>godt, og
>
>Du er syg i roen ..

Hvad er der da galt i Jim's påstand...???

Jeg har ikke set CNN, men kun de små klip der har været på de danske
kanaler og umiddelbart virker de da som det er de "full-face"
kamuflerede islamister der er "syge i roen"....

Fra : Allan Riise

Dato : 21-10-06 11:56

Alucard wrote:

> [...]
> kanaler og umiddelbart virker de da som det er de "full-face"
> kamuflerede islamister der er "syge i roen"....

Man kan ikke sætte alle i bås p.g.a. få.

--
Allan Riise

Fra : Jim

Dato : 21-10-06 12:20

"Allan Riise" <ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Man kan ikke sætte alle i bås p.g.a. få.

Så det er heller ikke alle Hells Angels-medlemmer, der er lidt galt på den?
Kun nogle af dem?

Fra : Allan Riise

Dato : 21-10-06 12:32

Jim wrote:
> "Allan Riise" <ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Så det er heller ikke alle Hells Angels-medlemmer, der er lidt galt
> på den? Kun nogle af dem?

Tjaee, eller er det alle Jim der er nogen lykkelige jimsebassemænd?

At lave en sammenkædning af Islam til HA er jo helt ude i hampen, det svarer
til at man sammenkæder alle kristne med fundamentalistiske sekter som den i
Waco, og btw. har du taget afstand til alle den slags ?

--
Allan Riise

Fra : Jim

Dato : 21-10-06 12:37

> [...]
> svarer til at man sammenkæder alle kristne med fundamentalistiske sekter
> som den i Waco, og btw. har du taget afstand til alle den slags ?

Jeg kan se, at du ikke har fået lov til at læse om islams historie og
bedrifter, medens du havde konen hjemme.
Brug lige lidt tid på biblioteket, så du kan blive ligeså klog som os andre
på det område.
Islam er ren kriminalitet.

Fra : Allan Riise

Dato : 21-10-06 12:48

Jim wrote:

> Jeg kan se, at du ikke har fået lov til at læse om islams historie og
> bedrifter, medens du havde konen hjemme.
> Brug lige lidt tid på biblioteket, så du kan blive ligeså klog som os
> andre på det område.

Du mener at vide mere end jeg der har været gift med en Muslim?
I'll be damned...

> Islam er ren kriminalitet.

Rolig nu bassemand, man kan blive dømt for sådanne udgydelser, og vi kan jo
ikke have at der sker dig noget så du ikke kan berige alle os Islam
apologeter herinde, vel?

Men du tog så ikke afstand fra fundamentalistisk kristne sekter, altså er du
selv en af slagsen der kunne deltage i en sådan med alt der hører med af
incest, myrderier og folkeforførelse.

--
Allan Riise

Fra : Jim

Dato : 21-10-06 12:54

> [...]
> du selv en af slagsen der kunne deltage i en sådan med alt der hører med
> af incest, myrderier og folkeforførelse.

Der er ikke nogen kristen sekt her i landet, der er til fare for det danske
samfund og befolkning i større målestok.
Kan du ikke lige nævne antallet af kristne sekter her til lands?
Og hvad har myrderier, incest og folkeforførelse med kristendommen at gøre?
Det lyder snarere som islam med de forbrydelser.
Men jo, når der sker myrderier, incesttilfælde og folkeforførelser, s tager
jeg også afstand fra det. Men jeg kan ikke tage afstand fra kristendommen.
Der er ikke noget fundamentalt ondt i kristendommen, som vi kender den her i
Danmark.
Du bliver altså nødt til at bruge mere tid på det bibliotek, inden det
lukker.

Fra : Pjensen73

Dato : 21-10-06 13:09

> Der er ikke nogen kristen sekt her i landet, der er til fare for det danske
> samfund og befolkning i større målestok.
> Kan du ikke lige nævne antallet af kristne sekter her til lands?

Der er ihvert fald Faderhuset, der er til fare for ungdomshuset på
Jagtvej 69.

Fra : Jim

Dato : 21-10-06 13:51

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse

> Der er ihvert fald Faderhuset, der er til fare for ungdomshuset på Jagtvej
> 69.

Faderhuset og dens menighed er at betragte som en frikirke.
Ikke ligefrem det, man kan kategorisere som en sekt.
Men en trussel mod eksistensen af ungdomshuset, som det ser ud nu, det er
sandt.

Fra : Knud Larsen

Dato : 21-10-06 14:28

"Allan Riise" <ari06@pc.dk> wrote in message

> Du mener at vide mere end jeg der har været gift med en Muslim?
> I'll be damned...

Så du tror at fordi man er muslim, så kender man islams historie? Det er jo
præcis omvendt, muslimer kender intet til islams historie, og da slet ikke
til profetens forbrydelser mod almindelige menneskelige regler.

Men er der kommet en bog, som folk siger er helt baseret på kilderne, og som
ikke engang tager det værste med: "The Truth About Muhammad: Founder of the
World's Most Intolerant Religion "

Her er et fatwa-svar til en som vil vide om islam blev spredt med vold, -
det blev den ikke, kun hvis folk nægtede at indse, at de skulle konvertere
til islam :

Was Islam spread by the sword?

Question:
Some enemies of the religion claim that Islam was spread by the sword. What
is your response to that?

Answer:

Praise be to Allaah.

Islam was spread by proof and evidence, in the case of those who listened to
the message and responded to it. And it was spread by strength and the sword
in the case of those who stubbornly resisted, until they had no choice and
had to submit to the new reality.

And Allaah is the source of strength. May Allaah bless our Prophet Muhammad
and his family and companions, and grant them peace.

Fataawaa al-Lajnah al-Daa’imah, 12/14

---------------------

Og her er en længere udredning som siger, at det er orientalisterne, som har
sat den fælde for muslime,r at DE har sagt at islam blev spredt med sværdet,
og så har muslimer røget lige i, og har benægtet det. Dette blev gjort for
at tage jihad fra muslimerne, i følge den fatwaudstendende sheikh

Question:
Was Islam spread by the sword?.

Answer:
Praise be to Allaah.

We have already stated in question no. 34830 that jihad is of two types:
taking the initiative in fighting and jihad in self-defence.

Undoubtedly taking the initiative in fighting has a great effect in
spreading Islam and bringing people into the religion of Allaah in crowds.
Hence the hearts of the enemies of Islam are filled with fear of jihad.

In the English-language Muslim World Magazine it says: There should be some
kind of fear in the western world, one of the causes of which is that since
the time it first appeared in Makkah, Islam has never decreased in numbers,
rather it has always continued to increase and spread. Moreover Islam is not
only a religion, rather one of its pillars is jihad.

Robert Bean says: The Muslims conquered the entire world before and they
could do it again.

The Orientalists wanted to slander Islam by claiming that it was spread by
the sword.

The orientalist Thomas Arnold wrote his book The Preaching of Islam with the
aim of killing off the spirit of jihad among the Muslims and proving that
Islam was not spread by the sword, rather that it spread by means of
peaceful preaching, free from any use of force.

The Muslims fell into the trap that was set up for them. When they heard the
orientalists’ accusations that Islam was spread by the sword, they said: You
are mistaken, listen to a refutation from one of your own people, this
Thomas says such and such.

The defeatists among the Muslims come out to defend Islam, and they want to
disavow Islam of this so-called lie, so they deny that Islam was spread by
the sword, and they say that jihad is not prescribed in Islam, except in the
case of self-defence. There is no such thing in Islam as taking the
initiative in fighting in their view. This goes against what the Muslim
scholars have stated, let alone the fact that it goes against the Qur’aan
and Sunnah.

Shaykh al-Islam Ibn Taymiyah said in Majmoo’ al-Fataawa, 28/263.

The purpose is that all religion should be for Allaah alone, and that the
word of Allaah should be supreme. The word of Allaah is a comprehensive
phrase that refers to His words that are contained in His Book. Hence Allaah
says (interpretation of the meaning):

“Indeed We have sent Our Messengers with clear proofs, and revealed with
them the Scripture and the Balance (justice) that mankind may keep up
justice”

[al-Hadeed 57:25]

The purpose behind sending the Messengers and revealing the Books was so
that mankind might keep up justice with regard to the rights of Allaah and
the rights of His creation. Then Allaah says (interpretation of the
meaning):

“And We brought forth iron wherein is mighty power (in matters of war), as
well as many benefits for mankind, that Allaah may test who it is that will
help Him (His religion) and His Messengers in the unseen”

[al-Hadeed 27:25]

So whoever deviates from the Book is to be brought back with iron, i.e. by
force. Hence the soundness of the religion is based on the Qur’aan and the
Sword. It was narrated that Jaabir ibn ‘Abd-Allaah (may Allaah be pleased
with him) said: The Messenger of Allaah (peace and blessings of Allaah be
upon him) commanded us to strike with this, meaning the sword, whoever turns
away from this, meaning the Qur’aan.

Ibn al-Qayyim (may Allaah have mercy on him) said in al-Faroosiyyah (p.18):

Allaah sent him – meaning the Prophet (peace and blessings of Allaah be upon
him) – with the guiding Book and the conquering sword, ahead of the Hour, so
that Allaah alone would be worshipped with no partner or associate, and his
provision was placed beneath the shade of his sword and spear. Allaah has
established the religion of Islam with proof and evidence, and with the
sword and spear, both together and inseparable.

This is some of the evidence from the Qur’aan and Sunnah. The evidence
clearly indicates that the sword is one of the most important means that led
to the spread of Islam.

1 – Allaah says (interpretation of the meaning):

“For had it not been that Allaah checks one set of people by means of
another, monasteries, churches, synagogues, and mosques, wherein the Name of
Allaah is mentioned much would surely, have been pulled down. Verily, Allaah
will help those who help His (Cause). Truly, Allaah is All-Strong,
All-Mighty”

[al-Hajj 22:40]

“And if Allaah did not check one set of people by means of another, the
earth would indeed be full of mischief. But Allaah is full of bounty to the
‘Aalameen (mankind, jinn and all that exists)”

[al-Baqarah 2:251]

2 – Allaah has commanded us to prepare the means of fighting against the
kuffaar and frightening them. He says (interpretation of the meaning):

“And make ready against them all you can of power, including steeds of war
(tanks, planes, missiles, artillery) to threaten the enemy of Allaah and
your enemy, and others besides whom, you may not know but whom Allaah does
know”

[al-Anfaal 8:60]

If Islam was only spread by peaceful means, what would the kuffaar have to
be afraid of? Of mere words spoken on the tongue? In al-Saheehayn it is
narrated that the Prophet (peace and blessings of Allaah be upon him) said:
“I have been supported with fear as far as a month’s journey.” Would the
kuffaar be afraid of being told, “become Muslim, but if you do not then you
are free to believe and do whatever you want”? or were they afraid of jihad
and the imposition of the jizyah and being humiliated? That may make them
enter Islam so that they may be spared this humiliation.

3 – When the Messenger called people to Islam, his call was accompanied by
the sword, and he commanded his leaders to do likewise, so that when the
people saw the serious of the Muslims in calling people to their religion,
that dispelled any confusion.

Al-Bukhaari (3009) and Muslim (2406) narrated that Sahl ibn Sa’d (may Allaah
be pleased with him) said: The Prophet (peace and blessings of Allaah be
upon him) said on the day of Khaybar: “Tomorrow I will give the banner to a
man at whose hands victory will come, one who loves Allaah and His
Messenger, and Allaah and His Messenger love him.” The people spent that
night wondering which of them would be given the banner and all of them were
hoping for it. Then he (the Prophet (peace and blessings of Allaah be upon
him)) said, “Where is ‘Ali?” It was said, “His eye is hurting.” So he spat
in his eyes and made du’aa’ for him, and he was healed, as if there had not
been anything wrong with him. Then he gave him the flag and he [‘Ali] said:
“Shall I fight them so that they will be like us?” He said: “Go ahead, until
you reach their encampment, then call them to Islam and tell them what they
are obliged to do, for by Allaah if Allaah were to guide a man at your hands
that would be better for you than having red camels [the best kind].”

So this call to Islam was accompanied by the force of arms.

Muslim (3261) narrated that Buraydah said: When the Messenger of Allaah
(peace and blessings of Allaah be upon him) appointed a commander to lead an
army or a raiding party, he would advise him to fear Allaah with regard to
himself and the Muslims with him, then he said: “Fight in the name of Allaah
and for the sake of Allaah. Fight those who disbelieve in Allaah, fight but
do not steal from the war booty (before it is shared out), betray, or
mutilate. Do not kill children. If you meet your enemy of the mushrikeen,
call them to three things, and whichever one of them they respond to, accept
that from them and leave them alone. Then call them to Islam and if they
respond, accept that from them and leave them alone. If they refuse but they
pay the jizyah, then they have responded to you, so accept that from them
and leave them alone. If they refuse then seek the help of Allaah and fight
them…”

So the Messenger of Allaah (peace and blessings of Allaah be upon him) told
his commanders to call the kuffaar to Islam whilst wielding their swords
over their heads. If they refused to become Muslim then they should pay the
jizyah with humility. If they refused then there was nothing left for them
but the sword – “If they refuse then seek the help of Allaah and fight them”

4 – The Prophet (peace and blessings of Allaah be upon him) said: “I have
been sent ahead of the Hour with the sword so that Allaah will be worshipped
alone, and my provision has been placed in the shade of my spear, and
humiliation has been decreed for those who go against my command, and
whoever imitates a people is one of them.” Narrated by Ahmad, 4869; Saheeh
al-Jaami’, 2831.

The fact that the sword and power were means of spreading Islam is not a
sources of shame for Islam, rather it is one of its strengths and virtues,
because that makes people adhere to that which will benefit them in this
world and in the Hereafter. Many people are foolish and lacking in wisdom
and knowledge, and if they are left to their own devices they will remain
blinded to the truth, indulging in their whims and desires. So Allaah has
prescribed jihad in order to bring them back to the truth and to that which
will benefit them. Undoubtedly wisdom dictates that the fool should be
prevented from doing that which will harm him, and should be forced to do
that which will benefit him.

Al-Bukhaari (4557) narrated that Abu Hurayrah (may Allaah be pleased with
him) said: “ ‘You (true believers in Islamic Monotheism, and real followers
of Prophet Muhammad and his Sunnah) are the best of peoples ever raised up
for mankind’ [Aal- Imraan 3:110 – interpretation of the meaning].” He said:
“You are the best (i.e., the most beneficial) of people for mankind, you
bring them in the chains that are around their necks until they enter
Islam.” Can people be brought in chains except in the case of jihad??

This is something for which Islam deserves to be praised, not condemned. The
defeatists should fear Allaah lest they distort this religion and cause it
to become weak on the basis of the claim that it is a religion of peace.
Yes, it is the religion of peace but in the sense of saving all of mankind
from worshipping anything other than Allaah and submitting all of mankind to
the rule of Allaah. This is the religion of Allaah, not the ideas of any
person or the product of human thought, so that those who promote it should
feel ashamed to state its ultimate goal, which is that all religion
(worship) should be for Allaah alone. When the ideas that people follow are
all produced by human beings and the systems and laws that control their
lives are all made up by human beings, then in this case each idea and each
system has the right to live safely within its own borders so long as it
does not transgress the borders of others, so the various ideas and laws can
co-exist and not try to destroy one another. But when there is a divine
system and law, and alongside it there are human systems and laws, then the
matter is fundamentally different, and the divine law has the right to
remove the barriers and free people from enslavement to human beings…

Fiqh al-Da’wah by Sayyid Qutb, 217-222.

It says in Fataawa al-Lajnah al-Daa’imah (12/14):

Islam spread by means of proof and evidence to those who listened to the
message and responded to it, and it spread by means of force and the sword
to those who were stubborn and arrogant, until they were overwhelmed and
became no longer stubborn, and submitted to that reality.

And Allaah knows best.

Islam Q&A

Fra : John

Dato : 21-10-06 15:20

"Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> skrev i en meddelelse

> Her er et fatwa-svar til en som vil vide om islam blev spredt
> med vold, - det blev den ikke, kun hvis folk nægtede at indse,
> at de skulle konvertere til islam

- og her er et billede af volden. Koran-citat og det smukke gamle
sværd forenet:

https://www.cia.gov/cia/publications/factbook/flags/sa-flag.html

Tydeligere kan det vel næppe udtrykkes? Mecca ligger jo som
bekendt i Saudi Arabien.

Mvh John

Fra : Frank Leegaard

Dato : 21-10-06 15:13

Jim wrote:
> "Allan Riise" <ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Så det er heller ikke alle Hells Angels-medlemmer, der er lidt galt
> på den? Kun nogle af dem?

Næe .. men folk i læderjakke og på motorcykel er jo ikke nødvendigvis
Bandidos eller HA.

Det er er der i dummer Jer.

Eller kommende HA eller eller Bandidos ...

/FL

Fra : Jim

Dato : 21-10-06 19:09

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Næe .. men folk i læderjakke og på motorcykel er jo ikke nødvendigvis
> Bandidos eller HA.

Er der da nogen, som tror det?

Fra : Frank Leegaard

Dato : 21-10-06 19:27

Jim wrote:
> "Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Er der da nogen, som tror det?

Jae .. De tosser der dømmer folk på klædedragten ..

/FL

Fra : Jim

Dato : 21-10-06 21:52

> Jae .. De tosser der dømmer folk på klædedragten ..

Klædedragten fortæller om tilhørsforhold.
Har du ikke lært det i skolen, eller var du på springtur, da samfundslære
stod på skemaet?

Fra : Hr. Jensen

Dato : 21-10-06 12:52

Den Sat, 21 Oct 2006 12:56:10 +0200 sendte "Allan Riise" <ari06@pc.dk>
følgende røgsignaler:

>Man kan ikke sætte alle i bås p.g.a. få.

Den skal jeg huske næste gang, du skærer DF's medlemmer og vælgere
over én kam...

--
Hr. Jensen.
Hvad skulle jeg dog i Himlen efter, når jeg dør?

Fra : Allan Riise

Dato : 21-10-06 14:26

Hr. Jensen wrote:
> Den Sat, 21 Oct 2006 12:56:10 +0200 sendte "Allan Riise" <ari06@pc.dk>
> følgende røgsignaler:

> Den skal jeg huske næste gang, du skærer DF's medlemmer og vælgere
> over én kam...

Hvornår har jeg gjort det?

--
Allan Riise

Fra : Hr. Jensen

Dato : 21-10-06 18:09

Den Sat, 21 Oct 2006 15:25:45 +0200 sendte "Allan Riise" <ari06@pc.dk>
følgende røgsignaler:

>Hvornår har jeg gjort det?

Nå, var der ikke dig?
Sorry, så må det have været Kim Larsen jeg tænkte på...

Fra : Alucard

Dato : 21-10-06 12:57

On Sat, 21 Oct 2006 12:56:10 +0200, "Allan Riise" <ari06@pc.dk> wrote:

>Man kan ikke sætte alle i bås p.g.a. få.

Som jeg læser Jim's skriv, så mener han de tilstedeværende kamuflerede
islamister.....

Fra : Egon Stich

Dato : 21-10-06 13:40

"Allan Riise" <ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Man kan ikke sætte alle i bås p.g.a. få.
>
> --
> Allan Riise

Næ - det kan man vel ikke.
Men man kan vel godt tillade sig, at sætte dem, der bevidst iklæder sig
uniformen, i samme bås?
Det kunne da lige passe, at sådanne existenser skulle tillades at optræde
med denne uniform i skolen..!!

MVH
Egon

Fra : Frank Leegaard

Dato : 21-10-06 12:00

Alucard wrote:

> [...]
> kanaler og umiddelbart virker de da som det er de "full-face"
> kamuflerede islamister der er "syge i roen"....

Det er jeg heller ikke uenig i - men at kalde dem terrorister er derimod
sygt

(FL

Fra : Jim

Dato : 21-10-06 12:21

> Det er jeg heller ikke uenig i - men at kalde dem terrorister er derimod
> sygt

Jeg skrev kommende terrorister.
Vi er fuldstændig klar over din islamistliderlighed, men behøver du at
udstille den konstant?

Fra : Alucard

Dato : 21-10-06 12:58

Præcis.... Det så jeg også....

Fra : Frank Leegaard

Dato : 21-10-06 15:10

Jim wrote:
> "Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg skrev kommende terrorister.
> Vi er fuldstændig klar over din islamistliderlighed, men behøver du at
> udstille den konstant?

Næe .. men jeg drager ikke forhastede ignorante slutninger

/FL

Fra : Jim

Dato : 21-10-06 19:09

> Næe .. men jeg drager ikke forhastede ignorante slutninger

Du har i det hele taget svært ved at komme til en fornuftig slutning.

Fra : Jim

Dato : 21-10-06 12:19

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse
> Jim wrote:> Hvis det modsatte var tilfælde, så skjulte de det fantastisk
> godt, og
>
> Du er syg i roen ..

Så er jeg i det mindste mere rask end dig.

Fra : Kim Larsen

Dato : 21-10-06 12:26

Frank Leegaard skrev:

> Det er jeg heller ikke uenig i - men at kalde dem terrorister er derimod
> sygt

Logikken er helt klar: IRA smed bomber og dræbte tilfældige i
Nordirland og det øvrige Storbritannien - ergo er alle katolikker i
Nordirland er terrorister

Højrefløjen her i dk.politik har sin egen, helt egen særegne logiske
sans. Og nu kommer du naturligvis igen og påstår at vi sviner dem
til.

--
Kim Larsen

Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk

Fra : Alucard

Dato : 21-10-06 13:01

On 21 Oct 2006 04:25:36 -0700, "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> wrote:

>Logikken er helt klar: IRA smed bomber og dræbte tilfældige i
>Nordirland og det øvrige Storbritannien - ergo er alle katolikker i
>Nordirland er terrorister

At du ikke fatter en bjælde, er ikke noget nyt....

Din "sammenligning" er jo helt ude i skoven....

>Højrefløjen her i dk.politik har sin egen, helt egen særegne logiske
>sans. Og nu kommer du naturligvis igen og påstår at vi sviner dem
>til.

Med hensyn til "særegen logisk sans", er der vist ingen der kan slå
dig....

Fra : Jim

Dato : 21-10-06 13:21

"Alucard" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> At du ikke fatter en bjælde, er ikke noget nyt....
>
> Din "sammenligning" er jo helt ude i skoven....

> Med hensyn til "særegen logisk sans", er der vist ingen der kan slå
> dig....

Dén sad.. ;)

Fra : Frank Leegaard

Dato : 21-10-06 15:11

Jim wrote:
> "Alucard" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Dén sad.. ;)

Jeps .. Det kræver overmåde stort intellekt at kalde modparten det man lige
selv er kaldt ...

/FL

Fra : Jim

Dato : 21-10-06 19:19

> Jeps .. Det kræver overmåde stort intellekt at kalde modparten det man
> lige selv er kaldt ...

Jo, men ikke i dit tilfælde.
Der skal såmænd kun et lille ryst med ærmet til for at få kommentarerne ud.

Fra : N_B_DK

Dato : 21-10-06 20:19

"Alucard" <alucard44@hotmail.com> wrote in message
> Med hensyn til "særegen logisk sans", er der vist ingen der kan slå
> dig....

Det bevidste han også forleden med hans indlæg om at folk der kalder andre
bøsser, er svanserøve, og i øvrigt var jeg selv bøsse ifølge KL *G* (så vi
kan jo konkludere at han er en svanserøv ifølge hans egen holdning)

--
MVH.
N_B_DK

Fra : gb

Dato : 21-10-06 22:39

Alucard <alucard44@hotmail.com> wrote in

Til KiLa:

IRA plejede at ringe først og sige, at der ligger en bombe der og der, og
den går af om en halv til en hel time. Så kunne folk nå at komme væk.

Muhamedanerne går ind i det travleste menneskemylder de kan finde, og
sprænger sig selv og alle omkringværende i luften. Det gør de desuden i
hele verden, ikke kun i et eller to lande.

Er forskellen til at få øje på?

--
GB

Fra : Kim Larsen

Dato : 21-10-06 17:48

Frank Leegaard skrev:

> Næe .. men jeg drager ikke forhastede ignorante slutninger

Jim har tidligere plæderet for at man skal springe moskeer i luften
fyldt med mennesker, så du skal nok ikke regne med at opnå en
fornuftig dialog med ham.

Link: http://medlem.jubii.dk/dokusiden/jim.htm

Fra : Frank Leegaard

Dato : 21-10-06 17:58

Kim Larsen wrote:

> Jim har tidligere plæderet for at man skal springe moskeer i luften
> fyldt med mennesker, så du skal nok ikke regne med at opnå en
> fornuftig dialog med ham.

Jeps .. og så er det også at man har et solidt etisk fodfæste når man kalder
andre terrorister.

Vorherrebevares for en narrehat ..

/FL

Fra : Jim

Dato : 21-10-06 19:18

> Jeps .. og så er det også at man har et solidt etisk fodfæste når man
> kalder andre terrorister.
>
> Vorherrebevares for en narrehat ..

Tja, mon ikke du forveksler mig med dig selv.
Det burde ellers være umuligt, men du lyder lidt som en navlebeskuer af 1.
klasses rang.

Fra : Jim

Dato : 21-10-06 19:16

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse
Frank Leegaard skrev:

> [...]

Jim har tidligere plæderet for at man skal springe moskeer i luften
fyldt med mennesker, så du skal nok ikke regne med at opnå en

****************
Og du, Kim Larsen alias oz2d, plæderer for diskrimination af homoseksuelle.
Og jeg plæderer absolut ikke for at sprænge moskéer i luften..
Mon ikke du skal have briller.
Der står, at jeg gerne vil være tilskuer, og det er noget ganske andet.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 21-10-06 20:43

"Jim" skrev i en meddelelse

> Og du, Kim Larsen alias oz2d,

er Kim Larsen her fra gruppen den samme
som den Kim larsen der skriver i DK Hamradio ??

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Jim

Dato : 21-10-06 21:52

"Michael Meidahl Jensen" <mmjFJERNDETTE@tidsfaktoren.dk> skrev i en
meddelelse news:453a7857$0$2100$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> er Kim Larsen her fra gruppen den samme
> som den Kim larsen der skriver i DK Hamradio ??

Nemlig.

Fra : Kim Larsen

Dato : 21-10-06 23:38

Michael Meidahl Jensen skrev:

> er Kim Larsen her fra gruppen den samme
> som den Kim larsen der skriver i DK Hamradio ??

Det er noget Jim render rundt og tror. Manden er så tilpas stupid at
han endnu ikke har fattet at jeg ikke er den person som han tror jeg
er. Jim mener at jeg er en person som bor inde i København et sted men
jeg bor på vestegnen af København. Jeg skriver i dk.fritid.hamradio
meget sjældent da jeg ynder at holde til i de tekniske nyhedsgrupper
hvor jeg har den opfattelse at vidensniveauet er noget højere og mere
relevant i forhold til hvad jeg interesserer mig for. Jim er udenfor
pædagogisk rækkevidde og derfor har jeg smidt ham på kill-filter
hvilket han har været siden den dag han fyrede dette indlæg af:

http://medlem.jubii.dk/dokusiden/jim.htm

Fra : Jim

Dato : 22-10-06 01:04

> [...]

pædagogisk rækkevidde og derfor har jeg smidt ham på kill-filter
hvilket han har været siden den dag han fyrede dette indlæg af:

********************************
Ved en simpel søgning på oz2d og kl2607x@yahoo.dk får man en fornemmelse af,
at du er fuld af løgn.
http://groups.google.com/group/dk.fritid.hamradio/msg/bb5bcc4c87bdc30d?dmode=source

http://groups.google.com/groups/profile?enc_user=EneiCRAAAAA60UvXHBablvDFkN25YlhC

Og Kim, pas nu på med at kalde folk for stupide, når du har en temmelig
dårlig sag.
Jeg er jo ikke den eneste, der ved, hvem du er, når det kommer til stykket.
http://groups.google.com/groups?as_umsgid=44b377ae$0$15792$14726298@news.sunsite.dk

Godnat og sov godt!

Fra : wilstrup

Dato : 22-10-06 08:14

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> dårlig sag.
> Jeg er jo ikke den eneste, der ved, hvem du er, når det kommer til

Nu prøver jeg at skrive "Jimsebassemanden" er en nar!

--
Jim

Så nu kan du se ovenstående og se hvor let det er at ændre signatur - oven i
købet har du her en frisk indrømmelse, hvor du erkender at du er en nar.
At jeg har valgt ikke at skrive Jim i min afsenderadresse, skyldes
dovenskab, for til enhver tid kan jeg komme med de mest horrible indlæg og
skrive mig under i dit navn, ikke sandt.

Det er sært som du og andre højrefløjsere er mere interesseret i personerne
end sagen. Gå dog efter sagen fremfor manden - nåeh, nej- Jim kan jo kun gå
efter personer -mere evner han ikke.

Fra : Alucard

Dato : 22-10-06 09:00

On Sun, 22 Oct 2006 09:14:07 +0200, "wilstrup" <nix@invalid.com>
wrote:

>"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> skrev i en meddelelse

>Nu prøver jeg at skrive "Jimsebassemanden" er en nar!

Du glemmer lige:

I DIT indlæg: NNTP-Posting-Host: 80.62.160.86
i Jim's indlæg: NNTP-Posting-Host: 50A2FCFC.flatrate.dk

Fra : Jim

Dato : 22-10-06 10:13

> Du glemmer lige:
>
> I DIT indlæg: NNTP-Posting-Host: 80.62.160.86
> i Jim's indlæg: NNTP-Posting-Host: 50A2FCFC.flatrate.dk

Og det er fordi, at overpædagogen Arnebasse er en amatør, når det kommer til
IT.
.... også på det område.. ;0)

Fra : Jim

Dato : 22-10-06 10:12

"wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> personerne end sagen. Gå dog efter sagen fremfor manden - nåeh, nej- Jim
> kan jo kun gå efter personer -mere evner han ikke.

Skrevet af en kender.
http://wiki.wegge.dk/Usenet_personligheder
Du går om nogen efter manden istedet for bolden.
Dit ovenstående indlæg er endnu et bevis herfor.
Velkommen i mit filter.
Plonk!