DF politker opfører sig lige så latterligt~
Fra : Frank Leegaard

Dato : 20-10-06 19:26

Jesper Langballe opfører sig lige så latterligt som visse muslimer under
muhammedkrisen og kræver undskyldning:

http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=4031566/

--
/Frank Leegaard

Fra : @

Dato : 20-10-06 19:37

On Fri, 20 Oct 2006 20:26:11 +0200, "Frank Leegaard"
<Frank@FJERNESsuperbruger.dk> wrote:

>Jesper Langballe opfører sig lige så latterligt som visse muslimer under
>muhammedkrisen

hvilken ambasade har langballe da brændt af?

Har han udlovet en kæmpedusør til den der dræber Hornbech?

/Albert Camus/

Fra : Allan Riise

Dato : 20-10-06 19:49

@ wrote:

> hvilken ambasade har langballe da brændt af?

Hvilke Danskere har da det?

> Har han udlovet en kæmpedusør til den der dræber Hornbech?

Hvilke Danskere har da det?

--
Allan Riise

Fra : @

Dato : 20-10-06 20:28

On Fri, 20 Oct 2006 20:48:33 +0200, "Allan Riise" <ari06@pc.dk> wrote:

>Hvilke Danskere har da det?

>Hvilke Danskere har da det?

lær at læse

Frank Leegaard skrevfører sig lige så latterligt som visse muslimer

han nævnte ikke ordet danskere

/Albert Camus/

Fra : Rene

Dato : 20-10-06 20:30

>Hvilke Danskere har da det?

>Hvilke Danskere har da det?

Hvordan kommer du fra "visse muslimer" til danskere?

Fra : Frank Leegaard

Dato : 20-10-06 19:50

@ wrote:

> hvilken ambasade har langballe da brændt af?
>
> Har han udlovet en kæmpedusør til den der dræber Hornbech?

Næe ... vil kun slæbe hende i retten ... og har den flæbende der med absolut
at skulle have en undskyldning ...

/FL

Fra : Johnny Andersen

Dato : 20-10-06 21:58

"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse

> hvilken ambasade har langballe da brændt af?

Ingen. Hvilken dansker har brændt en ambassade af?

> Har han udlovet en kæmpedusør til den der dræber Hornbech?

Hvorfor lige Hornbech?

Har du set hvordan fråden står omkring munden af din elskelige "præst", når
han udtaler sig om muslimer?

/Johnny

Fra : @

Dato : 21-10-06 08:18

On Fri, 20 Oct 2006 22:58:10 +0200, "Johnny Andersen"
<netsat_99@yahoo.dk> wrote:

>"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse

>Ingen. Hvilken dansker har brændt en ambassade af?

nu blev Langballe sammenlignet med muhamedanere

alle verdens muhamedanere er ikke danskere

>Hvorfor lige Hornbech?

og der er nogen som siger der ikke findes dumme spørgsmål

>Har du set hvordan fråden står omkring munden af din elskelige "præst", når
>han udtaler sig om muslimer?

nej og det har du heller ikke

at han har et andet syn end du har på en eller anden ting gør ikke at
det er Langballe der ta'r fejl
/Albert Camus/

Fra : Jim

Dato : 20-10-06 19:44

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse
> Jesper Langballe opfører sig lige så latterligt som visse muslimer under
> muhammedkrisen og kræver undskyldning:
>
> http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=4031566/

Truer han også med vold og drab?

Fra : Allan Riise

Dato : 20-10-06 19:49

Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 20-10-06 19:53

"Allan Riise" <ari06@pc.dk> writes:

> Hvilke Danskere har da det?

Nu kan man jo altså godt være muslim uden samtidig at være
dansker. Der er faktisk henved en milliard personer der opfylder det
kriterie.

Iøvrigt rart at se dig tilbage, men noget øv at se du er blevet
separeret.

--
// Wegge
Min begrundelse for at betragte Arne Wilstrup som en paphat:

Fra : Allan Riise

Dato : 20-10-06 20:00

Anders Wegge Jakobsen wrote:

> Nu kan man jo altså godt være muslim uden samtidig at være
> dansker. Der er faktisk henved en milliard personer der opfylder det
> kriterie.

Hvilket er hvad jeg gerne viul have frem i lyset, nemlig at der, så vidt jeg
er orienteret, ikke er nogen "Danskere" der har hverken afbrændt ambassader
eller truet med drab og vold i forhold til undskyldningen p.g.a. forhånelse.

> Iøvrigt rart at se dig tilbage, men noget øv at se du er blevet
> separeret.

Ja, det er ikke så sjovt når man har børn, men jeg tager da broderparten af
afkommet, hvilket jeg er overmåde glad for.
Tak for ordene...

--
Allan Riise

Fra : Pjensen73

Dato : 20-10-06 20:11

Allan Riise udtrykte præcist:

> [...]
> eller truet med drab og vold i forhold til undskyldningen p.g.a. forhånelse.

Nej, men nu sammenligner Frank Leegaard, Jesper langballe med
muslimerne (i mellemøsten) under muhammedkrisen. Der er ingen der har
nævnt danske muslimer.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 20-10-06 20:29

Pjensen73 wrote:
> Allan Riise udtrykte præcist:

> Nej, men nu sammenligner Frank Leegaard, Jesper langballe med
> muslimerne (i mellemøsten) under muhammedkrisen. Der er ingen der har
> nævnt danske muslimer.

Så skal du da vist genlæse - Jeg skrev "visse muslimer der kræver
undskyldning. Det var det latterlige i at kræve undskyldning for dette og
hint og samme DF som absolut ikke gav undskyldning.

/FL

Fra : Johnny Andersen

Dato : 20-10-06 21:55

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse

> Nej, men nu sammenligner Frank Leegaard, Jesper langballe med muslimerne
> (i mellemøsten) under muhammedkrisen. Der er ingen der har nævnt danske
> muslimer.

Pas nu på, at du ikke får en blodprop, pjevs

/Johnny

Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 20-10-06 20:12

> [...]
> eller truet med drab og vold i forhold til undskyldningen p.g.a. forhånelse.

Jeg mener at kunne huske at politiet i Århus på et tidspunkt havde
fat på en 17-årig herboende muslim for trusler mod JP. Hvad den sag
endte med, ved jeg ikke. Men det usagt, hvorfor så fokusere på
danskere? Jeg fornemmer at jeg overser et eller andet forhold du
betragter som væsentligt.

Fra : /Peter

Dato : 20-10-06 20:28

"Allan Riise" <ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> vidt jeg er orienteret, ikke er nogen "Danskere" der har hverken
> afbrændt ambassader eller truet med drab og vold i forhold til

Hvad er en "Dansker" ?

Fra : Jim

Dato : 21-10-06 09:37

> Hvilke Danskere har da det?

Tja, jeg kender ikke til tilfælde, hvor danskere har truet med drab eller
vold, hvis ikke de fik en undskyldning for fejlcitering.
Derimod kender jeg masser af tilfælde med muhamedanere, der truer med vold,
drab og endda fører truslerne ud i livet, ikke for fejlciteringer, men for
at oplyse om fakta.

Fra : Allan Riise

Dato : 21-10-06 09:53

Jim wrote:

> [...]
> vold, drab og endda fører truslerne ud i livet, ikke for
> fejlciteringer, men for at oplyse om fakta.

Men ikke Danske muslimer kan jeg forstå.

Altså ligner det som Langballe gør måske mere hvad fundamentalistiske
muslimer ønsker at opnå, end hvad Danske muslimer generelt ønsker.

--
Allan Riise

Fra : Jim

Dato : 21-10-06 10:07

> Men ikke Danske muslimer kan jeg forstå.

Danske muslimer?
Hvad er det for noget?

Fra : Allan Riise

Dato : 21-10-06 10:16

Jim wrote:
> "Allan Riise" <ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Danske muslimer?
> Hvad er det for noget?

Lykkelige Jim lever i total uvidenhed og fornægtelse.
Men hva' pokker, sådanne personer har jo hverken ret eller magt, så det.....

--
Allan Riise

Fra : Jim

Dato : 21-10-06 11:28

> Lykkelige Jim lever i total uvidenhed og fornægtelse.
> Men hva' pokker, sådanne personer har jo hverken ret eller magt, så
> det.....

Bla bla bla... wagga wagga.. Kan du beskrive, hvad en dansk muslim er for
noget, eller kan du ikke?
Jeg ved ikke, hvad det er..

Fra : Allan Riise

Dato : 21-10-06 11:31

Jim wrote:

> Bla bla bla... wagga wagga.. Kan du beskrive, hvad en dansk muslim er
> for noget, eller kan du ikke?

En person der tror på Islam med Dansk statsborgerskab, det være sig
indvandrer eller konvertitter som t.eks. Reino "Abdul Wahid" Petersen.

> Jeg ved ikke, hvad det er..

Nå, men uvidenhed fratager ikke ansvar eller sandhed.

--
Allan Riise

Fra : Jim

Dato : 21-10-06 12:17

> En person der tror på Islam med Dansk statsborgerskab, det være sig
> indvandrer eller konvertitter som t.eks. Reino "Abdul Wahid" Petersen.

Bliver man nu dansker af at have et dansk statsborgerskab?
Det er ny viden for mig.
Bliver jeg så kineser af at få mit navn i et kinesisk pas?
Bliver en spandauer til en snegl af, at man ændrer teksten på skiltet?

> Nå, men uvidenhed fratager ikke ansvar eller sandhed.

Men du kender sandheden?

Fra : Allan Riise

Dato : 21-10-06 12:34

Jim wrote:
> "Allan Riise" <ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Bliver man nu dansker af at have et dansk statsborgerskab?

Ja.

> Det er ny viden for mig.

Så forhold dig til den.

> Bliver jeg så kineser af at få mit navn i et kinesisk pas?

Ja, eller mener du at man ikke er amerikaner medmindre man er indianer?

> Bliver en spandauer til en snegl af, at man ændrer teksten på skiltet?

Næ.

> Men du kender sandheden?

Ja, den er lovgivet.

--
Allan Riise

Fra : Jim

Dato : 21-10-06 12:48

> Ja.

> Så forhold dig til den.

Til en løgn?

> Ja, eller mener du at man ikke er amerikaner medmindre man er indianer?

At være indianer er jo ikke noget, man vælger selv. Det ligger i generne.

> Næ.

Hvorfor skulle jeg så blive til kineser at at få et skilt i hånden, hvorpå
der står kineser?

Nu lyder du som en rigtig muhamedaner.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 21-10-06 10:20

Jim wrote:
> "Allan Riise" <ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Danske muslimer?
> Hvad er det for noget?

Noget du ikke forstår - og ikke kommer til at forstå ...

/FL

Fra : Jim

Dato : 21-10-06 11:29

> Noget du ikke forstår - og ikke kommer til at forstå ...

Jeg forstår på dig, at du er meget klog og kender til begreber, der ikke
eksisterer i det danske samfund.
Fortæl fortæl...

Fra : Frank Leegaard

Dato : 21-10-06 11:36

Jim wrote:
> "Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg forstår på dig, at du er meget klog og kender til begreber, der
> ikke eksisterer i det danske samfund.
> Fortæl fortæl...

Gider jeg ikke spilde mit liv på.

/FL

Fra : @

Dato : 21-10-06 14:35

On Sat, 21 Oct 2006 11:07:06 +0200, "Jim"
<Jim@donteventhinkaboutitpal.com> wrote:

>"Allan Riise" <ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

>Danske muslimer?
>Hvad er det for noget?

der er nogen som absolut skal vise deres dhimmistatus hele tiden

så de kalder muhamedanere for muslimer

/Albert Camus/

Fra : Allan Riise

Dato : 21-10-06 14:36

@ wrote:

> der er nogen som absolut skal vise deres dhimmistatus hele tiden
>
> så de kalder muhamedanere for muslimer

Hvilket så inkluderer hele den Danske regring og DF når de taler fra
folketingets talerstol.

--
Allan Riise

Fra : @

Dato : 21-10-06 15:33

On Sat, 21 Oct 2006 15:35:51 +0200, "Allan Riise" <ari06@pc.dk> wrote:

>Hvilket så inkluderer hele den Danske regring og DF når de taler fra
>folketingets talerstol.

ja,
dhimmificeringen er udbredt her i landet, de fleste aviser er også
dhimmificerede

/Albert Camus/

Fra : Allan Riise

Dato : 21-10-06 15:36

@ wrote:

> ja,
> dhimmificeringen er udbredt her i landet, de fleste aviser er også
> dhimmificerede

Så det er Os 98% der er tossede og dhimmier og ikke Jer 2% der ser spøgelser
og fjendebilleder hvor ingen er?

--
Allan Riise

Fra : Frank Leegaard

Dato : 21-10-06 15:37

@ wrote:

> ja,
> dhimmificeringen er udbredt her i landet, de fleste aviser er også
> dhimmificerede

Jeps .. det er skrækkeligt at folk taler et nogenlunde pænt sprog om andre
folkeslag og trosretninger ..

/FL

Fra : @

Dato : 21-10-06 15:53

On Sat, 21 Oct 2006 16:37:04 +0200, "Frank Leegaard"
<Frank@FJERNESsuperbruger.dk> wrote:

>Jeps .. det er skrækkeligt at folk taler et nogenlunde pænt sprog om andre
>folkeslag og trosretninger ..

hvad er der galt i at kalde en af muhammeds tilhængere ved rette navn
muhamedaner?

jeg ønsker netop ikke at fornærme folk ved at kalde dem f.eks.
muslimer
da jeg er 100% overbevist om at den slags slet ikke findes

/Albert Camus/

Fra : Allan Riise

Dato : 21-10-06 15:55

@ wrote:

> hvad er der galt i at kalde en af muhammeds tilhængere ved rette navn
> muhamedaner?

De er ikke tilhænger af Muhammed men ser Muhammed som Islams budbringer,
kalder du jøder for Moses'ister?

> jeg ønsker netop ikke at fornærme folk ved at kalde dem f.eks.
> muslimer
> da jeg er 100% overbevist om at den slags slet ikke findes

Ja, det hjalp jo så ikke at lede dig på rette vej, du hverken eller vil
forholde dig til nutiden og hvad der foregår i det virkelige liv.

--
Allan Riise

Fra : @

Dato : 21-10-06 16:02

On Sat, 21 Oct 2006 16:55:17 +0200, "Allan Riise" <ari06@pc.dk> wrote:

>Ja, det hjalp jo så ikke at lede dig på rette vej, du hverken eller vil
>forholde dig til nutiden og hvad der foregår i det virkelige liv.

og det hjælper ikke at prøve a forklare noget når folk ikke vil
forholde sig til denne forklaring

/Albert Camus/

Fra : Allan Riise

Dato : 21-10-06 16:06

@ wrote:

> og det hjælper ikke at prøve a forklare noget når folk ikke vil
> forholde sig til denne forklaring

Ja, derfor klipper du også altid det væk fra skriv, som du hverken kan eller
vil svare på, uden at du selv virker stupid i egne udmeldinger når det
gælder Islam ( Skulle det ikke hedde Muhammedam? ) og Muslimer.

--
Allan Riise

Fra : @

Dato : 21-10-06 16:28

On Sat, 21 Oct 2006 17:06:13 +0200, "Allan Riise" <ari06@pc.dk> wrote:

>Ja, derfor klipper du også altid det væk fra skriv, som du hverken kan eller
>vil svare på, uden at du selv virker stupid i egne udmeldinger når det
>gælder Islam ( Skulle det ikke hedde Muhammedam? ) og Muslimer.

jeg klipper ikke væk

jeg gjorde udtrykkeligt opmærksom på, at jeg ikke ønsker at fornærme
folk ved at kalde dem muslimer
da jeg er 100% sikker på at muslimer ikke findes

/Albert Camus/

Fra : Allan Riise

Dato : 21-10-06 16:32

@ wrote:

> jeg klipper ikke væk

Jo du gjorde, og nu sætter jeg det ind igen....

De er ikke tilhænger af Muhammed men ser Muhammed som Islams budbringer,
kalder du jøder for Moses'ister?

Det var som svar på dit spørgsmål om....

> [...]

> folk ved at kalde dem muslimer
> da jeg er 100% sikker på at muslimer ikke findes

Og jeg kan kun svare...

Fra : @

Dato : 21-10-06 16:43

On Sat, 21 Oct 2006 17:31:30 +0200, "Allan Riise" <ari06@pc.dk> wrote:

>Jo du gjorde, og nu sætter jeg det ind igen....
>
>De er ikke tilhænger af Muhammed

det er lige netop hvad de er

> men ser Muhammed som Islams budbringer,

det ændrer jo ikke en tøddel ved at de er muhamedanere

>kalder du jøder for Moses'ister?

nej

>Det var som svar på dit spørgsmål om....
>
>hvad er der galt i at kalde en af muhammeds tilhængere ved rette navn
>muhamedaner

>Og jeg kan kun svare...

og glider udenom

"da jeg er 100% sikker på at muslimer ikke findes"

som jo netop er grunden til at jeg ikke kunne drømme om at fornærme
nogen ved at kalde dem muslimer

>Ja, det hjalp jo så ikke at lede dig på rette vej,

????
>du hverken eller vil
>forholde dig til nutiden og hvad der foregår i det virkelige
>liv.

og hvad har det at gøre med at kalde muhamenanere ved rette navn

en betegnelse som har været brugt og forstået her i landet i flere
hundrede år
/Albert Camus/

Fra : Jim

Dato : 21-10-06 15:02

> der er nogen som absolut skal vise deres dhimmistatus hele tiden
>
> så de kalder muhamedanere for muslimer

Nå sådan.. ;)
Så hvad dhimmi-allan prøver at definere, er begrebet "dansk muhamedaner"?
Se det giver endnu mindre mening.

Fra : /Peter

Dato : 20-10-06 20:26

> [...]
> Jesper Langballe opfører sig lige så latterligt som visse muslimer
> under muhammedkrisen og kræver undskyldning:

Nu er der jo den STORE forskel at det er Jesper der personligt er
fejlciteret
og derfor er berettiget til at forlange en undskyldning, og anlægge sag.

Ingen nulevende muhamedaner er blevet krænket af tegninger.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 20-10-06 20:33

/Peter wrote:

> [...]
> sag.
> Ingen nulevende muhamedaner er blevet krænket af tegninger.

Næe .. nej .. er da skam også overbevist om at Jesper Langballe har større
chance for at vinde en retssag mod BRH.

Men det er mere det tudekiskeri med at kræve undskyldning

/FL

Fra : /Peter

Dato : 20-10-06 20:38

> Næe .. nej .. er da skam også overbevist om at Jesper Langballe har
> større chance for at vinde en retssag mod BRH.
>
> Men det er mere det tudekiskeri med at kræve undskyldning

Jeg mener da at alle der offentligt er blevet krænket, feljciteret eller
på anden måde uberittiget forulempet,
er i deres gode ret til minimum at kræve en undskyldning, som det jo
også er sket i alle de tilfælde jeg kan komme på.

Er der nu gået tudekikseri i det?

Fra : Frank Leegaard

Dato : 20-10-06 20:44

/Peter wrote:
> [...]
> er i deres gode ret til minimum at kræve en undskyldning, som det jo
> også er sket i alle de tilfælde jeg kan komme på.

Jeps .. Når man ikke mener andre er berettiget til undskyldninger skal man
heller ikke kræve det ..

/FL

Fra : /Peter

Dato : 20-10-06 20:51

> Jeps .. Når man ikke mener andre er berettiget til undskyldninger skal
> man heller ikke kræve det ..

Hvem er ikke berettiget til undskyldninger ?

Er det muhamedanerne der kræver undskyldninger,
på vegne af en forlængst afdød person, du mener?

Så er de ikke berettiget, da det ikke er dem der er krænket.

Fra : /Peter

Dato : 20-10-06 20:52

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Jeps .. Når man ikke mener andre er berettiget til undskyldninger skal
> man heller ikke kræve det ..

.... det samme som at jeg skulle kræve en undskylning på Anders foghs
vegne
fra ham malings kasteren, en absurd tanke, ikke.

Fra : @

Dato : 20-10-06 20:54

On Fri, 20 Oct 2006 21:43:42 +0200, "Frank Leegaard"
<Frank@FJERNESsuperbruger.dk> wrote:

>Jeps .. Når man ikke mener andre er berettiget til undskyldninger skal man
>heller ikke kræve det ..

og du kan ikke se den mindste smule forskel på at fejlcitere en
navngiven person og på at tegne et 1380 år gammelt fantasifoster?

/Albert Camus/

Fra : Bo Warming

Dato : 20-10-06 21:11

"/Peter" <nospam@no.mail> wrote in message
> [...]
> er i deres gode ret til minimum at kræve en undskyldning, som det jo
> også er sket i alle de tilfælde jeg kan komme på.

Ja, og det er også en uskik at anlægge injuriesag men undertiden er
der grunde til at afprøve retsvæsenet eller få en ting til debat i
medierne ved lidt "tudekikseri" - du kender ikke DF-målgruppen og
marginalvælger-profilen, så du taler som den blinde om farverne

Fra : Per Rønne

Dato : 20-10-06 22:52

Frank Leegaard <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> wrote:

> Jesper Langballe opfører sig lige så latterligt som visse muslimer under
> muhammedkrisen og kræver undskyldning:
>
> http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=4031566/

Den er da ellers ret let at forstå.

Islam er et altomfattende, totalt system. Politisk, juridisk, økonomisk
og religiøst.

Muslimerne er dem der er vokset op i samfund, hvor islam er hovedkilden
til kulturen, og som i variende grad tror på islam. Men kulturelt er
troen blevet udvandet mange steder.

Derudover kan den enkelte muslim jo forbedre sig, eksempelvis ved at
modtage dåben. Det kan islam som doktrinært system i sagens natur ikke.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 20-10-06 23:32

> [...]

Mon ikke han er så klog som Faderhuset og ser på hvad tiltrækker
interesse til en god sag

Glistrup skabte DF ved provokation og samme Simon Spies vej - gratis
reklame - er nødvendig hvis Danmark skal reddes på målstregen
forGodhedsindustrien ejer medierne og ønske at forære os til Islam -
det er der behandlerjob i

Noget er bedre end andet men dårlig reklame findes stort set ikke.