IP-adresse
Fra : [EX] Pita

Dato : 07-12-00 15:31

Jeg har en Office Connect switch tager den en ip adresse? Hvis ja hvad for
en?

--
[EX] Pita
I'm_sexy@hjardemaal.net

Fra : Polle PopHaar

Dato : 07-12-00 18:48

Nej det kan den ikke

Eivind

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 08-12-00 01:37

On Thu, 7 Dec 2000 15:31:13 +0100, "[EX] Pita"
<mr_nice_kid@post.cybercity.dk> wrote:

> Jeg har en Office Connect switch tager den en ip adresse?

Man kan konfigurere den med en IP-adresse, som man så derefter
kan bruge til at administrere switchen via. Det står alt sammen i
manualen.

-A
FAQ : http://www.net-faq.dk/

Fra : Polle PopHaar

Dato : 08-12-00 09:15

har office connect serien management ?
troede kun det var pro serien som hacde det ?
men enig - det vil alt sammen stå i manualen, og er den væk
kan man hente en ny hos 3COM !

Eivind

"Asbjorn Hojmark" <Asbjorn@Hojmark.ORG> wrote in message

> [...]
>
> -A
> --
> Heroes: Vint Cerf & Bob Kahn, Leonard Kleinrock, Robert Metcalfe, Jon
Postel

Fra : [EX] Pita

Dato : 08-12-00 13:42

nej det står ikke i manualen....det er derfor jeg stiller spørgsmålet her

--
[EX] Pita
I'm_sexy@hjardemaal.net