Muhamedanesk kulturberiger udvist
Fra : Jesper

Dato : 17-10-06 15:32

Svinet er nu dømt for fuldbyrdet voldtægt i baglokalet i sin kiosk.
Derudover havde han blottet sig for en 10-årig pige. Svinet er tidliger
dømt flere gange for blufærdighedskrænkelser.

Det kan under at det skulle så meget til at få smidt det perverse svin
ud af landet.

http://politiken.dk/indland/article187105.ece

--
Formålet med loven er ikke at få færre flygtninge til dette land.
Peter Duetoft (CD), Jyllands-Posten 16/3 1994 om udlændingeloven.

Fra : Kalif T I M S A H

Dato : 17-10-06 15:47

Ja, det dumme integrerede svin!
Det er tid at indføre sharia for at slippe for integrerede sexmonstre som
ham!
Khilafahstaten er på vej......

Fra : Jim

Dato : 17-10-06 16:13

"Kalif T I M S A H" <islam@styrer.nu> skrev i en meddelelse
> Ja, det dumme integrerede svin!
> Det er tid at indføre sharia for at slippe for integrerede sexmonstre som
> ham!
> Khilafahstaten er på vej......

Bliver du aldrig træt af at troll'e rundt?

Fra : Kalif T I M S A H

Dato : 17-10-06 16:20

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> wrote in message
> "Kalif T I M S A H" <islam@styrer.nu> skrev i en meddelelse
>>
> Bliver du aldrig træt af at troll'e rundt?

Ligeså lidt som du og ligesindede elsker at skrive deres islamofobiske
haderier....jeg er frisk på at diskutere khilafahstaten, men folk herinde
tør ikke!

Fra : Egon Stich

Dato : 17-10-06 16:43

> Ligeså lidt som du og ligesindede elsker at skrive deres islamofobiske
> haderier....jeg er frisk på at diskutere khilafahstaten, men folk herinde
> tør ikke!

Du kan da bare komme an
Start en tråd med navnet "kalifatstaten".
Og læg ud.

MVH
Egon

Fra : Knud Larsen

Dato : 17-10-06 17:58

"Kalif T I M S A H" <islam@styrer.nu> wrote in message
> Ja, det dumme integrerede svin!
> Det er tid at indføre sharia for at slippe for integrerede sexmonstre som
> ham!
> Khilafahstaten er på vej......

Og hvis den bliver som "De Renes Land", Pakistan, så blive hele hære af
sexmonstre sluppet løs, og de får frit spil pga sharia.
De har lige i Pakistan fastslået igen, at en kvinde kun kan være voldtaget,
hvis fire fromme muslimske mænd har set voldtægtsmandens lem trænge ind i
hende, - og hvis hun ikke kan stille med disse smugkiggere, så har hun
bedrevet hor, og vil blive dødsdømt eller få en lang fængselsstraf, som
betyder det samme for hende.

Med andre ord er der fuldstændig frit spil i forhold til voldtægter og
gruppevoldtægter, som da også hærger Pakistan, - eller rettere Pakistans
kvinder.

Det er åbenbart hvad man mener en "barmhjertig" gud synes er ret og
rimeligt, - gud fader bevare os for sådanne guder, og de mennsker som har
opfundet dem.