At smide passet væk roses
Fra : Bo Warming

Dato : 16-10-06 06:12

At smide passet væk roses

Klart bedrageri for at opnå asyl bruger Politiken dobbelt
billedindsats til at rose til skyerne

En delvis afrikansk børnepopgruppe Sugababes bryder aftale om
koncertoptræden ved at et medlem lader sit pas forsvinde, altså
gennemtvinger asyl eller forsøger på det

At børn ned til tre år må trøstes vedr. koncveraflysningen får
helside-foto af candyflos-trøstespisende dansk barn!

Ingen bebrejdelse imod bedrageren der aniveligt smadrede efterårsferie
for små musikenthusiaster, og som pisser på asylbureaukrati udvalgt af
de folkevalgte, altså pisser på Vestligt DEMOKRATI

Fra : N_B_DK

Dato : 16-10-06 08:48

Bo Warming wrote:
> At smide passet væk roses
>
> Klart bedrageri for at opnå asyl bruger Politiken dobbelt
> billedindsats til at rose til skyerne
>
> En delvis afrikansk børnepopgruppe Sugababes bryder aftale om

Sugababes er ikke afrikansk, ellers god research du laver....

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Alucard

Dato : 16-10-06 09:14

On Mon, 16 Oct 2006 09:48:23 +0200, "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com>
wrote:

>Sugababes er ikke afrikansk, ellers god research du laver....

Han har vel kun set deres "mørke" hud og tænkt "Afrika"...

Man kan vel heller ikke kalde dem en BØRNEpopgruppe...

Fra : Knud Larsen

Dato : 16-10-06 10:53

"Alucard" <alucard44@hotmail.com> wrote in message

> Han har vel kun set deres "mørke" hud og tænkt "Afrika"...
>
> Man kan vel heller ikke kalde dem en BØRNEpopgruppe...

Og derudover har det glemte pas intet med at søge asyl at gøre, - men
bortset fra dét, så er resten rigtigt, dvs ingenting overhovedet ,-)

Fra : Bo Warming

Dato : 17-10-06 01:22

"Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> wrote in message
> "Alucard" <alucard44@hotmail.com> wrote in message
> Og derudover har det glemte pas intet med at søge asyl at gøre,

Har nogen hørt om andre grunde til at smide sit pas væk, end at
udnytte hul i asyl-reglerne?

Ville Politiken skrive og fotografere så vildt meget om sagen ellers -
hvis det fx var biletter eller tegnebog der var blevet stjålet?

Fra : Alucard

Dato : 17-10-06 08:04

On Tue, 17 Oct 2006 02:21:31 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

> [...]
>
>Ville Politiken skrive og fotografere så vildt meget om sagen ellers -
>hvis det fx var biletter eller tegnebog der var blevet stjålet?

Dine GÆTTERIER kan ikke bruges som bevis...

Fra : Bo Warming

Dato : 17-10-06 08:31

> [...]

DET ER DER ALTSÅ INGEN DER HAR HØRT OM, VEL ?

> Dine GÆTTERIER kan ikke bruges som bevis...

Jeg er ikke lønnet som perfektionistisk bevisleverandør, og hvis du
føler at sådant løfte er givet, så må du forlange dine penge tilbage
fra dn udbyuder
vedr de gange du forgæves har åbnet og læst mine indlæg

JEg brainstormer og mit menneskesyn er om DET HELE MENNESKE, men
mennesket BW rummer altså ikke andre data om udsmidning af pas hos en
sort mindreårig popstjerne end hvad jeg har leveret

Fra : ThomasB

Dato : 17-10-06 14:01

Bo Warming skrev:

> Har nogen hørt om andre grunde til at smide sit pas væk, end at
> udnytte hul i asyl-reglerne?

Bo for dælen da. Sugarbabes er multimillionærer - hvorfor skulle de ville
have asyl?

Fra : N_B_DK

Dato : 17-10-06 14:08

ThomasB <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> wrote:
> Bo for dælen da. Sugarbabes er multimillionærer - hvorfor skulle de
> ville have asyl?

Det er da en mindre detalje, måske det er fordi de mener deres manager er
efter dem ? *G*

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Bo Warming

Dato : 17-10-06 14:28

"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote in message

> Det er da en mindre detalje, måske det er fordi de mener deres
> manager er efter dem ? *G*

Når man bevidst smider sit pas væk, så må man ønske asyl ELLER ØNSKE
AT UDTRYKKE SYMPATI MED DE MANGE TUSINDER DER BEVIDST SMIDER PASSET
VÆK FOR AT FØRE HELLIG KRIG ELLER LIGNENDE

Fra : N_B_DK

Dato : 17-10-06 15:54

Bo Warming <bwng@bwng.dk> wrote:
> Når man bevidst smider sit pas væk, så må man ønske asyl ELLER ØNSKE
> AT UDTRYKKE SYMPATI MED DE MANGE TUSINDER DER BEVIDST SMIDER PASSET
> VÆK FOR AT FØRE HELLIG KRIG ELLER LIGNENDE

Nå nu er det bevidst det blev smidt væk ? og dit råberi nytter ikke noget,
måske det var det der gik galt i banken ?

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Bo Warming

Dato : 17-10-06 18:10

> Nå nu er det bevidst det blev smidt væk ? og dit råberi nytter ikke
> noget,

Nej, jeg har ikke set Sugarbabes undskyldning for at koncertaflyse i
original, men når avisen skriver PAS SMIDT VÆK
så må budskabet være at det er heltegerning at få asyl via sådant
bedrag

Hvis berømtheder BORTKOMMER altså smider pas væk uden at det er
bevidst gjort, så finder myndighederne en dispensationsvej så koncert
ikke aflyses

Aviser reklamerer for kunstnere, ukritisk, altid , de ville kun omtale
udsmidning af pas hvi det var for at skabe sympati med denne asociale,
lortede kriminalitet

Popgrupper tænker nat og dag på hvad de kan te sig tossede med for at
skabe overskrifter og helsider og at smide pas væk var effektiv gratis
reklame og signaleren "vi holder med muslimfupflygtninge"

Fra : Neuman

Dato : 16-10-06 09:53

> Sugababes er ikke afrikansk, ellers god research du laver....

En ting jeg undrer mig over; de kommer rejsende fra UK (EU land). Derfor
burde f.eks. et kørekort med billede fint kunne få dem ind i DK?

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 16-10-06 22:54

"Neuman" <Neuman@hotmail.com> wrote in message
> "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> En ting jeg undrer mig over; de kommer rejsende fra UK (EU land). Derfor
> burde f.eks. et kørekort med billede fint kunne få dem ind i DK?
De skal jo ind i Schengen.

Jesper

Fra : Neuman

Dato : 17-10-06 00:26

"Jesper Nielsen" <jesniel@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> "Neuman" <Neuman@hotmail.com> wrote in message
> De skal jo ind i Schengen.

Ups - så blev jeg da så klogere. Tak

Fra : Peter Wing Larsen

Dato : 16-10-06 22:50

> En delvis afrikansk børnepopgruppe Sugababes bryder aftale om
> koncertoptræden ved at et medlem lader sit pas forsvinde, altså
> gennemtvinger asyl eller forsøger på det

Kunne du ikke bare lave en lille smule research på nettet i stedet for at
blive ved med at gøre dig selv til grin på usenet?

Fra : Bo Warming

Dato : 17-10-06 01:51

"Peter Wing Larsen" <peterwing@mail.dk> wrote in message
> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote in message
>
> Kunne du ikke bare lave en lille smule research på nettet i stedet
> for at blive ved med at gøre dig selv til grin på usenet?

Vi er et team - om BRAINSTORMING

Man finder nogen aktuelle detaljer - læger dem frem - og andre
supplerer

Mener du alle andre trådstarter end mine er perfekte i alle detaljer?

AT udlændingestyelsen holder med Islam er ikke bevist af nyheden.

Men da den slås op med kæmpe fotos er det nok til at associere til et
enormt samfundsproblem - asyl-fup

Fra : Peter Wing Larsen

Dato : 17-10-06 11:28

> "Peter Wing Larsen" <peterwing@mail.dk> wrote in message

> Vi er et team - om BRAINSTORMING

Vi er sgu ikke noget team og så længe du bare sidder og LYVER pga dovenskab
skal du ikke regne med at blive taget seriøs.

> Mener du alle andre trådstarter end mine er perfekte i alle detaljer?

Nej, men dine er tit fuld af pinlige, simple, faktuelle fejl, som kunne være
undgået ved en simpel google-søgning og et klik på første "hit".
Det får dig til at fremstår som dilletant

Fra : Bo Warming

Dato : 17-10-06 13:33

> [...]
> "hit".
> Det får dig til at fremstår som dilletant

Hvor der handles der spildes. De højst een bagaelfejl der cirka
månedligt kan diskuteres ved mine MANGE trådstarter, laver du nu en
drabalig generalisering af - gå dog efter bolden og kommenter netop
når evt fejl står lige over dit svar - alt andet er uforståeligt og OT

Brainstorminens ide er ikke at gå i detaljer , men se på de
overordnede ideer.