Igen latterliggøres ofrene.....
Fra : Kim2000

Dato : 13-10-06 22:24

I Danmark mener man åbenbart et dobbeltdrab og vold stort set ikke skal
straffes. 14 års fængsel og udvisning blev resultatet.

Naturligvis kan vi fratrække udvisningen da det var landsrettensdom og
dhimmierne sidder som bekendt og per automatik omgøre disse udvisninger i
højesteret.

http://ekstrabladet.dk/112/article233692.ece

mvh
Kim

Fra : Hr. Jensen

Dato : 13-10-06 23:10

Den Fri, 13 Oct 2006 23:23:40 +0200 sendte "Kim2000"
<kim2000@surfer.dk> følgende røgsignaler:

>I Danmark mener man åbenbart et dobbeltdrab og vold stort set ikke skal
>straffes. 14 års fængsel og udvisning blev resultatet.

Årh, hva'? Så længe de kan nøjes med at dræbe hinanden, så for min
skyld ingen allahm...

--
Hr. Jensen.
Hvad skulle jeg dog i Himlen efter, når jeg dør?

Fra : Konrad

Dato : 14-10-06 01:19

> I Danmark mener man åbenbart et dobbeltdrab og vold stort set ikke skal
> straffes. 14 års fængsel og udvisning blev resultatet.

Hvilken straf foreslår du ellers?

Fra : Kim2000

Dato : 14-10-06 10:43

"Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvilken straf foreslår du ellers?

At man afsoner fortløbende, altså fx 16 år for drab, 16 år for drab på det
ufødte barn, 4 år for vold altså =36 år, naturligvis med mulighed for
nedsættelse for god opførsel og alt det der. Og selvfølgelig udvisning af
enhver ikke-dansk statsborger for noget kriminelt, dette mener jeg bør ske
som den største selvfølgelighed.

mvh
Kim

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 14-10-06 13:18

On Sat, 14 Oct 2006 11:42:37 +0200, Kim2000 skrev:

> [...]
> enhver ikke-dansk statsborger for noget kriminelt, dette mener jeg bør ske

I denne situation ville det bedste muligvis være bare at sende
ham hjem. Vi har ikke rigtig noget ud af, at holde ham i
fængsel her til lands - udover en kæmperegning - og jeg er
sikker på, at Tyrkiet ikke vil lade ham gå fri ... det er jo
en anden tyrker, han har dræbt.

Jeg betragter det som et internt tyrkisk opgør. Lad tyrkerne
selv finde ud af at skaffe den myrdede retfærdighed.

--
"You can fool some of the people all the time, and those are
the ones you want to concentrate on." - George W Bush

Fra : Frank Leegaard

Dato : 15-10-06 21:44

Henrik Svendsen wrote:

> [...]
>
> Jeg betragter det som et internt tyrkisk opgør. Lad tyrkerne
> selv finde ud af at skaffe den myrdede retfærdighed.

Manden bliver nok sendt hjem efter ½ sller 2/3 af straffen er udstået

/FL

Fra : Konrad

Dato : 16-10-06 07:42

> At man afsoner fortløbende, altså fx 16 år for drab, 16 år for drab på det
> ufødte barn, 4 år for vold altså =36 år, naturligvis med mulighed for
> nedsættelse for god opførsel og alt det der.

Øh? Hvorfor dog lade folk slippe for straf, bare fordi de opfører sig
ordentligt? 14 år er imho passende, og permanent udvisning endnu mere
passende.

>Og selvfølgelig udvisning af
> enhver ikke-dansk statsborger for noget kriminelt, dette mener jeg bør ske
> som den største selvfølgelighed.

Ja - men det giver ikke mening at straffe i 25 år i stedet for 14 år. Det
eneste det vil betyde er flere - mange flere - fængselsudgifter. Sådan en
almindelig standrd fængselsplads koster svjh mere end ½ mio om året - og så
er der lset ikke tænkt på udgifterne til nye fængsel, sikring af "stærke"
fanger mv. At kriminelle udlændinge udvises er også rutine.