Muhammed som pædofil
Fra : Skrotnissen

Dato : 13-10-06 09:53

Hejsa

Meget snak om en tegning som skulle ligge på dansk folke parti som
fremstiller Muhammed som pædofil--

Er der nogen der kan poste et link, jeg kan nemmelig ikke finde den

Fra : Doctor Tennant

Dato : 13-10-06 10:06

"Skrotnissen" <wanker1967@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Meget snak om en tegning som skulle ligge på dansk folke parti som
> fremstiller Muhammed som pædofil--
>
> Er der nogen der kan poste et link, jeg kan nemmelig ikke finde den

Han VAR pædofil. Det er et FAKTUM at han giftede sig med en 6-årig pige, og
havde sex med hende da hun fyldte 9.

Fra : aha!

Dato : 13-10-06 10:17

"Doctor Tennant" <buggeroff@bloodyspammers.net> skrev i en meddelelse
> "Skrotnissen" <wanker1967@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Han VAR pædofil. Det er et FAKTUM at han giftede sig med en 6-årig pige,
> og havde sex med hende da hun fyldte 9.

I dag ville det føre til en fængselsdom i mange år - dengang var det
tilladt. Om hun var 9 år gammel er omstridt, men hun var i hvert fald ikke
fyldt 18 eller blot 15 år.
Det er stærkt betænkeligt at man vil forsøge at indføre nutidens
moralvurdering i datidens handlemåder, for det er historisk uredelighed.

Han var også gift med voksne kvinder - om det gør ham til pædofil i ordets
egentlige forstand ved jeg ikke, men så vidt jeg kan se er en pædofil en der
kun har trang til at have samkvem med børn i seksuel forstand - i dag hedder
handlingen "overgreb på børn", det hed det ikke dengang. Var han altså
tiltrukket af hende fordi hun var barn eller var der tale om et normalt
arrangeret ægteskab, hvor han "giftede" sig med hende fra 6-års-alderen og
hvor hun boede hos ham indtil hun nåede en "moden" alder? eksperterne må
strides om dette. Blot mener jeg at det er betænkeligt blot at skrive noget
i historien som et "faktum" målt med nutidens målestok.

Romerske mænd havde også samkvem med drenge - og det gjaldt stort set de
fleste - var så samtlige romerske soldater så pædofile og homoseksuelle mænd
eller fulgte de blot en sædvane - en tradition?

Fra : Egon Stich

Dato : 13-10-06 10:43

"aha!" <noname@invalid.com> skrev i en meddelelse

> Det er stærkt betænkeligt at man vil forsøge at indføre nutidens
> moralvurdering i datidens handlemåder, for det er historisk uredelighed.

Helt rigtig.
Forstår så blot ikke, hvorfor vi skal ligge under for muhammedanernes forsøg
på netop dette?

MVH
Egon

Fra : Bo Warming

Dato : 13-10-06 11:16

"Egon Stich" <stich-foto@stich-foto.dk> wrote in message
> "aha!" <noname@invalid.com> skrev i en meddelelse

> Helt rigtig.
> Forstår så blot ikke, hvorfor vi skal ligge under for
> muhammedanernes forsøg
> på netop dette?

DEt interessante er at EU er ikke til lovreligion, som jo er et
krigsinstrument

"Muhamed grundlagde en religion ved at dræbe. Jesus
grundlagde en religion ved at lade sig dræbe. "Pascal

At Muhamed var liderlig som andre rige magtmennesker i old-arabien
betyder lidet - at vi udskiftede Odin og Thor med noget mildt og
buddhisme-agtigt er *interessant* og at vi med Luther og Grundtvig fik
pillet en masse bureaukratifremmende mellemøstlig autoritetstro ud af
kristendommen, så den nu er ufarlig filosofi.

Fra : Doctor Tennant

Dato : 13-10-06 11:54

> Helt rigtig.
> Forstår så blot ikke, hvorfor vi skal ligge under for muhammedanernes
> [...]

Nej, det gør jeg sgu heller ikke.

Fra : N_B_DK

Dato : 13-10-06 11:09

aha! wrote:
> Romerske mænd havde også samkvem med drenge - og det gjaldt stort set
> de fleste - var så samtlige romerske soldater så pædofile og
> homoseksuelle mænd eller fulgte de blot en sædvane - en tradition?

De gamle grækere, var meget mere til homoseksualitet, det var det normale i
træningslejre til OL f.eks (og det er ikke nutidens OL jeg mener)

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Per Rønne

Dato : 13-10-06 13:29

N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote:

> De gamle grækere, var meget mere til homoseksualitet, det var det normale i
> træningslejre til OL f.eks (og det er ikke nutidens OL jeg mener)

Næh, men de havde bare ikke noget imod at have været blevet penetreret
som unge. Det havde romerne, så deres /loverboys/ var slavedrenge eller
i hvert fald ikke romerske borgere.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Per Rønne

Dato : 13-10-06 13:29

aha! <noname@invalid.com> wrote:

> I dag ville det føre til en fængselsdom i mange år - dengang var det
> tilladt.

Bl.a. fordi det var Muhamed der bestemte, hvad der var tilladt ...

> Romerske mænd havde også samkvem med drenge - og det gjaldt stort set de
> fleste - var så samtlige romerske soldater så pædofile og homoseksuelle mænd
> eller fulgte de blot en sædvane - en tradition?

Ingen af tingene. De fleste dengang var praktiserende biseksuelle, idet
der dog lagdes vægt på at en rigtig mand penetrerede, og så absolut ikke
blev penetreret. Og drengene var altså kønsmodne og op til et sted i
20erne - når skægvæksten var fuldt udviklet mistede mændene så
interessen, selv om de dog godt kunne finde på at 'plukke' skægget af,
for at holde skægskyggen væk.

Se bare på dr.phil. Allan A. Lunds seneste bog 'I seng med romerne'.
Tusculanums Forlag.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : @

Dato : 13-10-06 16:14

On Fri, 13 Oct 2006 11:16:59 +0200, "aha!" <noname@invalid.com> wrote:

>"Doctor Tennant" <buggeroff@bloodyspammers.net> skrev i en meddelelse

>I dag ville det føre til en fængselsdom i mange år - dengang var det
>tilladt.

dengang bestemte personen med rådighed over de bedste og fleste sværd

>Det er stærkt betænkeligt at man vil forsøge at indføre nutidens
>moralvurdering i datidens handlemåder, for det er historisk uredelighed.

såh

det vil sige at alt som HAR foregået ikke bør kritiseres?

da normer hele tiden ændres

/Albert Camus/

Fra : Bo Warming

Dato : 13-10-06 19:25

"@" <1[at]invalid.net> wrote in message

> det vil sige at alt som HAR foregået ikke bør kritiseres?
> da normer hele tiden ændres

Forestil dig at lillepige-konen Aisha på 9 har været imponeret af at
den respekterede profet, som nun lige var blevet gift med, ville have
sex med hende
Og han har ikke haft sex i lang tid og er trængende - og hensynsfuld.
Det kan sagtens have været godt for begge parter - piger er behagesyge
og skeder kan udvides mere end røfhuller og er skabt til at tillade en
babys passage, og elasticitet i væv er særlig stor når man er meget
ung..Eller måske hun blev god til svensk og fransk eller sport i
2eren. Døm ikke for hårdt. Vi ved ikke hvad skete. REGLER ER TIL FOR
AT BRYDES

Moralreglers og loves FIRKANTETHED

Både uddannelse og sproglige ytringer har indbyggede katastrofer -
nemlig at ord-sammenstillinger er forenklinger

Det ægte liv er om handling og resultat og sker med nuancer, som
sproget ikke kan indfange, og med forudsigelsesproblemer, som ikke
haves i den kunstige undervisningssituation.

Moral bør komme indefra og være baseret på

1.. dine millioner af oplevede erfaringer
2.. det virkelige livs nuancer og stadige afveksling.
Men regler er generaliseringer med talrige undtagelser

Love er en nødvendighed, men skal være enkle, letforståelige og få

Skrivebordsteori har en charme, nu og da, men det er bedre at livet
tager livet af loven, end at loven tager livet af livet.

Fremskridtet er kun muligt, hvis man intelligent overtæder
reglerne. Boleslaw Barlog

Re Har man ingen karakter, må man skaffe sig leveregler.
Albert Camus

re Jeg holder mere af personer end af principper, og jeg holder mere
af personer uden principper end af noget andet i verden. Oscar Wilde

Re Jeg lytter ikke længere til gode råd om, hvordan man skal
opfører sig, og derfor er jeg også holdt op med at finde på nogen.
George Bernard Shaw

re Man bør ikke på Christiansborg blande sig i, hvordan folk
hygger sig. Men man bør skabe bl. a. de økonomiske forudsætninger for,
at folks hyggetilværelse bliver bedst mulig. Glistrup

Re Principper påvirker ikke engang forkynderne af principper; vi
taler om principper, men vi handler ud fra interesser. Walter Savage
Landor

re Uret vinder ofte retskarakter, ganske enkelt fordi den ofte
forekommer. Bertoldt Brecht

re Vi lover overensstemmelse med vore forhåbninger og holder i
overensstemmelse med vores frygt. Francois de La Rochefoucauld

Re You can´t learn too soon that the
most useful thing about a principle is that it can always be
sacrificed to expediency.W. Somerset Maugham, The Circle,1921

rea Alle regler distraherer vor opmærksomhed væk fra reglernes
egentlige mål og gør os tankeløse. Nietzsche

rea Begrebsnødvendig er næsten al jura diskrimination, som skaber
forskel for loven.
Mogens Glistrup 1994-bog

Rehg At gøre vold mod sig selv for at forblive den tro, man elsker,
er ikke stort bedre end utroskab. La Rochefoucauld

rehg At være tro er ofte at lænke den anden. Sacha Guitry

rehg Hvis jeg havde fulgt alle reglerne, ville jeg aldrig være nået
nogen vegne. Marilyn Monroe

rehg The vow of fidelity is an absurd committment, but it is the
heart of marriage. Father Robert Capon

rehg To make a vow for life, is to make oneself a slave.Voltaire

reimrz Mongoler har regler om at man ikke må skrabe sne af skoene med
en kniv, ikke spidde kul med kniv, ikke lægger jern i ilden - for at
opretholde vedvarende bevidsthed om moralens nærhed - den uafbrudte
tvang til at overholde moralen og bekræfte de store ord, som
civilisationen begynder med: "enhver moral er bedre end ingen moral".Nietzsche

reritual Hvis der er et lige antal skridt hen til mit sæde, så
får jeg ikke mavepine i dag. Tolstoj

reud God opdragelse består i at vide, hvor langt man kan gå for
langt. Jean Cocteau

Fra : Per Hagemann

Dato : 13-10-06 21:42

> Forestil dig at lillepige-konen Aisha på 9 har været imponeret af at den
> respekterede profet, som nun lige var blevet gift med, ville have sex med
> hende

Som allerede skrevet havde de været gift siden Aisha var 6 år (måneår). I
muhamedansk tradition er det manden, som dyrker ægtefællen som sin egen mark
han frit kan gå ind i, så det er betydningsløst om pigen selv havde lyst.

Den Danske Forening har netop udsendt et nyhedsbrev med de præcise
oplysninger om Aisha og Muhamed, som også accepteres som sandheden om den
sag af de retslærde muhamedanere. Eneste manglende akkuratesse i det
nedenstående er at Muhameds 53 år ikke er omregnet til vores årslængde.

citat start

Oplysningerne stammer fra artiklen "Mohammad The Pedophile" på iranske
kvinders hjemmeside: www.homa.org

Den store profet Muhammed "tændte på" synet af den lille Aisha, da hun var
4-5 år og giftede sig med hende, da hun var 6.

"Jeg plejede at lege med mine dukker, når Profeten var til stede, og mine
veninder plejede også at lege med mig. Når Allahs profet trådte ind, hvor
jeg bor, plejede mine veninder at gemme sig, men profeten kaldte på dem og
bad dem være med i legen." beretter historieskriveren Fateh-al-Bari på
Aishas vegne.

Hun var datter af Muhammeds tro følgesvend Abu Bakr, som dårligt kunne afslå
Muhammeds ønske om at gifte sig med Aisha. Men han overtalte dog Muhammed
til at vente med at fuldbyrde ægteskabet til Aisha var knapt 9 år. (8 år og
8 måneder ifølge den muhamedanske månekalender).

Muhammed var da 53.

citat slut

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 13-10-06 22:00

"@" <1[at]invalid.net> wrote in

> det vil sige at alt som HAR foregået ikke bør kritiseres?
> da normer hele tiden ændres

Nej dvs. at man skal betænke datidens normer før man dømmer datidens
handlinger.

Det er jo ikke rimeligt at fordømme en bøddel fra middelalderen som værende
en kynisk morder. Han passede bare sit arbejde.

Fra : Knud Larsen

Dato : 13-10-06 23:28

"Kent Oldhøj" <kent@FJERNESoldhoj.dk> wrote in message
> [...]
> værende
> en kynisk morder. Han passede bare sit arbejde.

Det gør bødler i dag da også. Jeg læste et interview med Saudi Arabien
hoved-bøddel, - hvis man kan kalde ham sådan Han brød sig ikke så meget
om at hugge hænder af, han kunne bedre lide det med hoveder, det krævede
mere håndelag - hvis man må sige det på den måde. Så han er jo ikke noget
dårligt menneske, bare en håndværker, OG selvfølgelig også hovedværker.

Fra : @

Dato : 14-10-06 01:29

On Sat, 14 Oct 2006 00:27:53 +0200, "Knud Larsen"
<mafishmaskela@yahoo.invalid> wrote:

> [...]
>mere håndelag - hvis man må sige det på den måde. Så han er jo ikke noget
>dårligt menneske, bare en håndværker, OG selvfølgelig også hovedværker.

en bøddel er blot domstolens redskab

som fængselsvæsnet også er det

/Albert Camus/

Fra : Konrad

Dato : 14-10-06 09:07

"Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> mere håndelag - hvis man må sige det på den måde. Så han er jo ikke noget
> dårligt menneske, bare en håndværker, OG selvfølgelig også hovedværker.

LOL Link? (hvis det er muligt)

Fra : Knud Larsen

Dato : 14-10-06 09:57

"Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> wrote in message

> "Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> skrev i en meddelelse

..

> meget
>
> LOL Link? (hvis det er muligt)

Den er der vist ikke mere, - jeg har den blandt mine titusinder af gemte
tekster, men har efterhånden svært ved at finde tingene igen, der er intet
system i det desværre.

Fra : Konrad

Dato : 16-10-06 08:01

> Den er der vist ikke mere, - jeg har den blandt mine titusinder af gemte
> tekster, men har efterhånden svært ved at finde tingene igen, der er intet
> system i det desværre.

Hvad mon man kan anvende af værktøjer?? Har du prøvet et google-desktop?
Hvis du har en mia tekster/gemte sider mv på diskene, burde GD kunne
indeksere dem som den indekserer hjemmesider, det er dens koncept, og du
skulle kunne søge i dem som normalt (med mindre det er i latex-format o.lign
det hele).

Jeg ved ikke helt i hvor stort et omfang jeg bryder mig om "sorter
ikke-søg"-konceptet, som også går igen i deres gmail (det er jo ikke stort
bedre end MS globale 15-årige eksperiment der åbenbart er gået ud på at gøre
os alle til analfabeter og slaver af irrationelle arbejdsgange) - men det
virker!

Der ringede bare en klokke mht denne bøddel. Synes jeg har hørt det før, men
det *er* jo mulgit, at det er dig der har nævnt det tidligere

Fra : Knud Larsen

Dato : 16-10-06 09:19

> [...]
> men
> det *er* jo mulgit, at det er dig der har nævnt det tidligere

Det har det nok været, der er sikkert ikke så mange interviews med manden

Jeg HAR haft Google Desktop installeret, men blev træt af de evindelige
kørsler efter nye filer. Snart kan man jo ikke bruge sin computer for alle
de programmer, som skal køre i baggrunden, - også browseren har så mange
stopklodser, at det er et evigt klikkeri. Med den nye Vista bliver det vist
endnu værre, det er som et forhindringsløb at gøre noget som helst, - men
det vel moderne tider med hærværkere og svindlere i gang overalt både i det
materielle og i det virtuelle rum.

Fra : Konrad

Dato : 16-10-06 18:40

> Det har det nok været, der er sikkert ikke så mange interviews med manden

Mærkeligt. Han burde ellers kunne springe direkte ind som absolut #1 førende
celebrity i islamskeptiske kredse.

> Jeg HAR haft Google Desktop installeret,

OK - det har jeg så IKKE. Tog dem bare på ordet, og hvad jeg har hørt
brugere sige Har intet at bruge det til.

>men blev træt af de evindelige
> kørsler efter nye filer.

Det må da kunne sættes op så det fungerer per automatik, i baggrunden -
eller når du ikke er der. Kan ikke forestille mig andet.

>Snart kan man jo ikke bruge sin computer for alle
> de programmer, som skal køre i baggrunden,

Man kan bare lade være! Jeg har en webserver, en database, et
antivirusprogram og en firewall kørende - ikke mere. Jeg har end ikke en
toolbar i browseren fra et suspekt firma, eller nogle af de andre. Jeg er
holdt op med at have programmer som ICQ, Skype og MSN kørende. Jeg åbner
eller læser aldrig filer fra hvem jeg ikke ved hvorfra det kommer, og jeg
går ikke ind på suspekte hjemmesider som vil have mig til at foretage
handlinger. Og jeg foretager generelt aldrig handlinger, såsom "you need
to..", eller siger "yes" på nogle som helst spørgsmål med mindre jeg ved
hvem der står bag.

Og jeg har ALDRIG virus, og får kun yderst sjælendt adware mv installeret.
Det er mig en gåde, hvordan jeg stort set hveranden uge kan tage en "tour"
rundt til en kreds af mennesker der har fucket deres computer fuldstændig
op, med op til flere tusinde vira, trojanske heste mv. Helt ufatteligt -
selv hvis man prøvede aktivt ville det være vanskeligt at matche
topscorerne. Det lyder måske smart, men holdt alt simpelt og
"ikkeeksisterende" som en tommelfingerregel. End ikke en MS Office startup
ting eller lignende burde være nødvendigt. Der er ingen grund til at have
noget kørende i baggrunden, hvis ikke man bruger det. Jeg kører milliarder
af forskellige programmer, men det skal være mig der bestemmer hvornår de
skal køre, hvornår de skal overvåge dit og dat mv.

- også browseren har så mange
> stopklodser, at det er et evigt klikkeri. Med den nye Vista bliver det
vist
> endnu værre,

Når Vista kommer, og den som alt tyder på bliver ligeså slem som truende
artikler rundt omkring indikerer, ja - så er jeg 100% færdig med windows.

> det er som et forhindringsløb at gøre noget som helst, - men
> det vel moderne tider med hærværkere og svindlere i gang overalt både i
det
> materielle og i det virtuelle rum.

Tror nu mere problemet er, at den teknologi MS leverer ganske enkelt ikke er
uptodate med nutidens krav. Den er designet til en MS-verden, ikke andre
former for verdener. De har lavet nogle utroligt avancerede ting ud i
programautomatisering og distribueret afvikling af programmer, deling af dit
og dat, men det er præcis sådanne smuthuller "hackerne" og
reklameprogrammerne benytter. Det er simpelthen bare "forældet" at basere
automatisk programafvikling, modtagelse af pakker etc alene på
styresystemsofteware, og ikke på protokoller og offentlige nøgler og
krypteringsmakanismer.

Hver gang MS lapper endnu et hul i taget løber vandet bare et andet sted
hen - for det hul som de lapper, skal de også erstatte - hullet *må* stå
åbent, for at Windows' måde at afvikle programmer på kan "kigge ud og kigge
ind".

Fra : Knud Larsen

Dato : 16-10-06 19:08

> "Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> skrev i en meddelelse

> Mærkeligt. Han burde ellers kunne springe direkte ind som absolut #1
> førende
> celebrity i islamskeptiske kredse.

Nej, nej, han er jo bare en ærlig håndværker. Se du lidt på kvindernes
vilkår i Pakistan, så skal du se ting der kan gøre folk skeptiske. Jeg ser
iøvrigt at kun ti procent af de unge muslimske mænd i England går ind for at
dræbe deres søster, hvis hun generer familiens ære, det er jo fornemt.
Undersøgelse fra BBCs Asienredaktion.

Politiken har en artikel om at mange muslimske kvinder i Sverige får valget
mellem selvmord eller drab, hvis de har opført sig "forkert" i forhold til
familien, - burde man ikke melde Politiken til politiet for racisme?

> [...]
>
> Det må da kunne sættes op så det fungerer per automatik, i baggrunden -
> eller når du ikke er der. Kan ikke forestille mig andet.

Den kører i baggrunden, men det gør også anti-virusprogrammet og flere
andre, - den kunne mærkes.

> [...]
> handlinger. Og jeg foretager generelt aldrig handlinger, såsom "you need
> to..", eller siger "yes" på nogle som helst spørgsmål med mindre jeg ved

Jeg har også droppet Skype, når jeg ikke bruger den, - og flere andre. Men
jeg har programmer som jeg gerne vil have til at køre.

> Og jeg har ALDRIG virus, og får kun yderst sjælendt adware mv installeret.

Jeg har også kun fået en virus-advarsel nogle få gange, når jeg har været på
nogle websider hvor jeg ikke burde have været

> [...]
> af forskellige programmer, men det skal være mig der bestemmer hvornår de
> skal køre, hvornår de skal overvåge dit og dat mv.

Jeg har heller ikke Office startup og den slags ting, og jeg prøver sandelig
også at banke programmerne til at opføre sig ordentligt.

> [...]
> artikler rundt omkring indikerer, ja - så er jeg 100% færdig med windows.

Jeg gider ikke igen rode med Linux, mon ikke XP er ved at køre nogenlunde.
Iøvrigt laver Microsoft jo en virkelig svinder i forbindelse med Vista, -
man kan kun installere det på to maskiner, så er det slut og man skal købe
en ny. Mon ikke de dog bliver nødt til at ændre den betingelse, - som de har
skjult godt i deres 16 siders aftale, som folk jo bare klikker "ja" til.

> [...]
> hen - for det hul som de lapper, skal de også erstatte - hullet *må* stå
> åbent, for at Windows' måde at afvikle programmer på kan "kigge ud og

Ja, sådan er det.

Fra : Per Rønne

Dato : 20-10-06 13:22

> [...]

> mellem selvmord eller drab, hvis de har opført sig "forkert" i forhold til
> familien, - burde man ikke melde Politiken til politiet for racisme?

Næh, for i følge Groft Sagt i Berlingske Tidende omtales de konsekvent
kun som 'svenske piger'. Så vi ved jo alle sammen at så må det dreje sig
om lyseblonde og blåøjede piger, der er medlemmer af Rune Engelbrecht
Larsens yndlingsaversion - Svenska Kyrkan {kun overgået af folkekirken}.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Per Rønne

Dato : 20-10-06 11:52

Konrad <davidkonradFJERN@gmail.com> wrote:

> Når Vista kommer, og den som alt tyder på bliver ligeså slem som truende
> artikler rundt omkring indikerer, ja - så er jeg 100% færdig med windows.

Så går også du over til UNIX?

MacOS X, Linux eller hvad?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Konrad

Dato : 20-10-06 11:56

"Per Rønne" <per@RQNNE.invalid> wrote in message

> Så går også du over til UNIX?
>
> MacOS X, Linux eller hvad?

Red Flag, regner jeg med.

Fra : Konrad

Dato : 20-10-06 11:59

"Konrad" <davidkonrad@gmail.com> wrote in message

> "Per Rønne" <per@RQNNE.invalid> wrote in message

> windows.

> Red Flag, regner jeg med.

Sammen med Debian, naturligvis, som server. Arbejdsstation som Knud er inde
på XP. Den fungerer jo stadig.

Fra : Per Rønne

Dato : 20-10-06 16:52

Konrad <davidkonrad@gmail.com> wrote:

> "Konrad" <davidkonrad@gmail.com> wrote in message

> Sammen med Debian, naturligvis, som server. Arbejdsstation som Knud er inde
> på XP. Den fungerer jo stadig.

Med de nye intel-mac'er med dobbelt processor kan du jo køre hele suiten
af operativsystemer - samtidig.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : N_B_DK

Dato : 21-10-06 00:24

> Med de nye intel-mac'er med dobbelt processor kan du jo køre hele
> suiten af operativsystemer - samtidig.

Du får det til at lyde som det er noget nyt, med mere end en CPU...

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Per Rønne

Dato : 21-10-06 15:37

N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote:

> ""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> wrote in message
>
> Du får det til at lyde som det er noget nyt, med mere end en CPU...

Naturligvis ikke, men det er altså de første maskiner hvor du kan køre
flere OSer, inklusive MacOSX og Windows, samtidig. På virtuelle
maskiner, i modsætning til emulatorer. Så hastigheden passer til
processorhastigheden.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Per Rønne

Dato : 20-10-06 08:52

> [...]

> de programmer, som skal køre i baggrunden, - også browseren har så mange
> stopklodser, at det er et evigt klikkeri.

Du mangler tilsyneladende en server som den Synology 101g+ jeg har. En
netværksharddisk der kører Linux, som højst tager 17W {når ventilatoren
kører}.

<http://www.synology.com/enu/products/DS106serise/index.php>
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 14-10-06 08:08

> [...]
> værende
> en kynisk morder. Han passede bare sit arbejde.

Du er jo næsten så anarkistisk eller værdirelativistisk som Hannah
Arendt, når du således frikender topnazier, der handlede efter ordre

En ny bog om hende baserer sig på nedenstående citater og hendes
nul-dømmesyge

" Forgiveness is the key to action and freedom.
Hannah Arendt

"Hvis man virkelig ønsker sig en politisk katastrofe, skal man gøre
filosoffen til politiker. Filosoffen, der hævder at der findes det
gode og det sande, altså det platoniske system - de er afgjort det
allerfarligste. Hannah Arendt

"What I cannot live with,
may not bother another man's conscience. The result is that
conscience will stand against conscience. Hannah Arendt

"The fault is in us" Hannah Arendt (og Camus ) indså at "Vi er alle
skyldige i 2. verdenskrigs ulykker!

Man kan ikke lære meget af historen, men dog altid en hel del mere end
af samfundsvidenskabelige teorier. Hannah Arendt

Her account of Eichmann's trial (1963) presented the idea of the 'banality
of evil' - Eichmann simply drifted with the times and refused to
think critically about his actions". Hannah Arendt 1906-75

Det er langt lettere at handle under tyranniets vilkår, end det er at
tænke. Hannah Arendt

"Viis bliver man først, når man er gammel, men man bliver det aldrig,
hvis ikke man som ung levede uforsigtigt" Hannah Arendt

New York Times sendte i 1962 denne jødisk-tysk-amerikanske
Nietzsche-fan til at skrive om Eichmann i Jerusalem og han anerkendte
dødsstraffens uundgåelighed - men ikke at holocaust-administratoren
var værre end dig og mig og millioner af kontorfolk før og nu, uden
blod på hænderne - hvad den pligt-etiske preussersoldat på sin vis
havde

Hun så løsningen i empati og indre sokratisk dialog med sindets
kritiske, passive "indre stemme" - men selvfølgelig er man barn af sin
tids ånd, og har ikke fri vilje til at afvige totalt.

Glistrup er barn af samme værdi og moral relativisme, men kombinerer
den med lykkemaximerende utilitarisme - og der er ingen modstrid. Som
advokat for Danmarks sag , dvs i tidsnød, er han nødt til ikke at
filosofere for luftigt.

Fra : Knud Larsen

Dato : 13-10-06 10:28

"Skrotnissen" <wanker1967@hotmail.com> wrote in message
> Hejsa
>
> Meget snak om en tegning som skulle ligge på dansk folke parti som
> fremstiller Muhammed som pædofil--
>
> Er der nogen der kan poste et link, jeg kan nemmelig ikke finde den

Var det ikke end idé at læse en af de utallige tråde der allerede er om
emnet?

Fra : @

Dato : 13-10-06 15:49

On Fri, 13 Oct 2006 10:52:55 +0200, "Skrotnissen"
<wanker1967@hotmail.com> wrote:

>Hejsa
>
>Meget snak om en tegning som skulle ligge på dansk folke parti som
>fremstiller Muhammed som pædofil--

det gør de jo så ikke

de har bare en illustration fra en tysk bog

oven i købet en temmelig dårlig illustration

Fra : Per Rønne

Dato : 13-10-06 16:34

"@" <1[at]invalid.net> wrote:

> det gør de jo så ikke
>
> de har bare en illustration fra en tysk bog
>
> oven i købet en temmelig dårlig illustration

Måske bevidst uklar - anmeldelsen kom jo umiddelbart efter Muhamedkrise
I.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Mikael Mortensen

Dato : 13-10-06 18:59

> [...]
> fremstiller Muhammed som pædofil--
>
> Er der nogen der kan poste et link, jeg kan nemmelig ikke finde den

http://81.19.224.130/cgi-files/mdmgfx/file-53-24609-10087.pdf

Side 26

--
/Mikael
Midlet - Aero Pig: http://home24.inet.tele.dk/harmonika/java/jar.htm

Fra : jane

Dato : 13-10-06 19:06

"Skrotnissen" <wanker1967@hotmail.com> wrote in news:452f53de$0$4156
> [...]

> fremstiller Muhammed som pædofil--
>
> Er der nogen der kan poste et link, jeg kan nemmelig ikke finde den

Her er den, se side 26 i pdf``en

http://81.19.224.130/cgi-files/mdmgfx/file-53-24609-10087.pdf

--
Venlig hilsen