Pias nye drukvenner: de radikale
Fra : Kalif T I M S A H

Dato : 12-10-06 17:39

Nu er det kommet frem i dagens DR TV-Avis klokken 18:30, at også Nasser
Kharras radikale idioter har drukket for meget og tegnet racistiske
tegninger af vores elskede Allahs budbringer.

Skal vi ikke gøre alle her på dk.politik glade ved at slå to fluer med eet
smæk?

Smid både DF og de Radikale på porten; begge har de vist, at
kvartalsdrankere ikke hører hjemme i dansk politik.

Og så smider vi lige den A-bombe ned om ørene på Israel of Nordkorea.

Det skulle løse to af verdens mest irriterende nuværende problemer.

Nåe jo, men hvad skal vi gøre med Malene?????

Fra : @

Dato : 12-10-06 18:37

On Thu, 12 Oct 2006 18:39:15 +0200, "Kalif T I M S A H"
<islam@styrer.nu> wrote:

>Nu er det kommet frem i dagens DR TV-Avis klokken 18:30, at også Nasser
>Kharras radikale idioter har drukket for meget og tegnet racistiske
>tegninger af vores elskede Allahs budbringer.

hvordan ser en racistisk tegning af racisten Muhammed ud?

>Skal vi ikke gøre alle her på dk.politik glade ved at slå to fluer med eet
>smæk?

jo gør muhamedanisme ulovligt i Danmark

--
Et frit samfund er et samfund,
hvor det er ufarligt at være upopulær

Fra : Patruljen

Dato : 12-10-06 18:45

Kalif T I M S A H wrote:
> [...]
> tegninger af vores elskede Allahs budbringer.
>
> Skal vi ikke gøre alle her på dk.politik glade ved at slå to fluer med eet

Skal vi lade Kaliffen om at demonstrere sin facination af at slå på
noget. I mangel af bedre skal selv en flue spankes og smækkes...

Hm. Hvordan kan sådan et behov bedst imødekommes, uden det skal gå
ud over intet - anende fluer, radikale og Dfere.
Der er god erfaring med at piske indvandrere til at bokse - træne. Det
kunne måske også være en mulighed her ? Eller kick - boksning. Der
må man også sparke hinanden, så det er vældigt populært i
indvandrer kredse. Måske skulle Kaliffen tage en prøvelektion ?

> Smid både DF og de Radikale på porten; begge har de vist, at
> kvartalsdrankere ikke hører hjemme i dansk politik.

For Kalif TIMSAH er en glad aften ensbetydende med en dom. Kvartals-
drankere.
Gad vide om man ikke skulle henrette et par stykker....

> Og så smider vi lige den A-bombe ned om ørene på Israel of Nordkorea.

Ja. Klart. Et par knald her og der. Det er da mere tilfredsstillende
end at smække fluer.
> Det skulle løse to af verdens mest irriterende nuværende problemer.
>
> Nåe jo, men hvad skal vi gøre med Malene?????

Marlene lader vi gøre hvad hun vil.

Kalifferne skulle tilgengæld tæppebombes fra Afghanistan til Midt -
afrika med kemisk kamp - stof eller spændende gen - splejsede sygdomme
via spraytanke. Det er lige så effektivt. Men det efterlader ikke det
griseri som denher i form af radioaktivt materiale. Jeg er klart for
en gens - splejset eller kemisk løsning.

Regards Bruun

Fra : Bo Warming

Dato : 12-10-06 19:05

"Kalif T I M S A H" <islam@styrer.nu> wrote in message
> [...]
>
> Det skulle løse to af verdens mest irriterende nuværende problemer.
>
> Nåe jo, men hvad skal vi gøre med Malene?????

EB er idag skuffet over FPU - de var slet ikke fulde som Pia sagde
TO ØL PR MAND var indtaget kun

Det en sober og god joke de begik

Fra : Steen Hjortsoe

Dato : 12-10-06 19:10

"Kalif T I M S A H" <islam@styrer.nu> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det skulle løse to af verdens mest irriterende nuværende problemer.
>
> Nåe jo, men hvad skal vi gøre med Malene?????
Malign P ? Prøve at forklare hende forskellen mellem det ad hominem griseri,
hun nyder så meget, og så en ordentlig debat. Men vil det hjælpe noget ?

Steen Hjortsø

Fra : Patruljen

Dato : 12-10-06 19:41

Kalif T I M S A H wrote:
> Nu er det kommet frem i dagens DR TV-Avis klokken 18:30, at også Nasser
> Kharras radikale idioter har drukket for meget og tegnet racistiske
> tegninger af vores elskede Allahs budbringer.

For Kaliffen er en glad aften ensbetydende med en domfældelse.
Kvartals-
drankere. Syndere.
> [...]

> smæk?

Skal vi lade Kaliffen om at demonstrere sin facination af at slå på
noget. I mangel af bedre skal selv et par fluer spankes og smækkes...

> [...]

indvandrer kredse. Måske skulle Kaliffen tage en prøvelektion ?

> Og så smider vi lige den A-bombe ned om ørene på Israel of Nordkorea.

Klart. Et knald er bedre end verbal spanking af fluer, Ru og DFU. Gå
til den.

http://www.youtube.com/watch?v=cgqjMy-xTJo&NR

> Det skulle løse to af verdens mest irriterende nuværende problemer.
> Nåe jo, men hvad skal vi gøre med Malene???

He. Frie associationer. Fra verdens største knald til - Marlene
Hvad skal man gøre ved hende..

Regards Bruun

Fra : Kalif T I M S A H

Dato : 12-10-06 19:57

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in message

For Kaliffen er en glad aften ensbetydende med en domfældelse.
Kvartals-
drankere. Syndere.
Gad vide om man ikke skulle henrette et par stykker....

SV: Kender du udtrykket: tomme tønder buldrer mest? For at henrette nogen,
må man først være ædru for at gøppen ikke ryster i de små hænder - desuden
er det jo - uha - døddstraf! Og så kommer demokratiske muslimer efter mig,
for jeg har jo skrevet under på deres latterlige indmeldelsesblanket, at jeg
er imod dødsstraf ( der stod intet om atomvåben, så det må man åbenbart godt
gå ind for)
haha - folk herinde skulle bare vide, hvor mange af os funider der faktisk
er medlem af demmusserne; snart stemmer vi SpasserNasser ud og overtager
HAHA

Skal vi lade Kaliffen om at demonstrere sin facination af at slå på
noget. I mangel af bedre skal selv et par fluer spankes og smækkes...

SV: talemåder er ukendte begreber i din etymologiske verden, ikk`, Tarzan?

[...]

SV: Jeg er ikke-voldelig! Jeg tæsker kun løs på folk verbalt, men det ser ud
til, at jeg rammer ømme steder ganske godt alligevel........

> [...]

til den.

http://www.youtube.com/watch?v=cgqjMy-xTJo&NR

He. Frie associationer. Fra verdens største knald til - Marlene

SV: Malene og knald? Den dame har ikke fået noget på dåsen siden Ruder
Konges tid; det er sgu da derfor at hun annoncerer efter "gode danske mænd"
hele tiden, men sjovt nok er der ingen der passer på den betegnelse?

Fra : Per Hagemann

Dato : 12-10-06 21:57

> [...]
> er medlem af demmusserne; snart stemmer vi SpasserNasser ud og overtager

Fordelen ved at være med i Naser Khaders forening er vel kun de kæmpesummer,
som naivisterne Asger Aamund og Flemming Østergaard fra deres støtteforening
betaler til den langt mindre kerneforening. Den støtte vil selvfølgelig
ophøre, hvis de sande muhamedanere vælger at nedstemme Khader.

Godt skjult er der nu genoprettet et debatforum
http://demokratiskemuslimer.dk/forum/viewforum.php?f=2&sid=c784c57c3d90c9d0426b4d7efccca0e2 ,
som dog kun indeholder indlæg om porno.

I starten ved oprettelsen af deres hjemmeside eksisterede der en lærerig fri
debat, som dog hurtigt blev lukket, da det var fundamentalisterne som vandt
de saglige debatter, hvor man jonglerer rundt med korancitater.

En anden kritisk røst inden hans indlæg blev fjernet var Thomas Abdullah
Bang fra den oprindelige Demokratiske Muslimer, som bl.a. skrev følgende:

citat start

Sandheden om Khaders "demokratiske" muslimer
Offentlig information,

Vi - foreningen Demokratiske Muslimer - har siden februar prøvet at gøre
Naser Khader opmærksom på, at han ikke må bruge navnet på VORES lovlige og
registrerede forening til sit eget netværk - men manden reagerer slet ikke
på vores henvendelser. Vi har sendt ham information per post og per e-mail
flere gange, senest den 6. marts, hvor vi har sendt ham et ultimatum i form
af en meddelelse om, at hvis han ikke har ændret det navn til noget andet
inden 16.3, vil vi gå videre til en advokat.

Allerede i februar blev vi opmærksom på, at Khader bruger vores navn i
pressen til indkaldelse af et møde for en gruppe moderate muslimer - vi
protesterer første gang i et venligt brev, sendt til hans kontor og til hans
hjemmeadresse - ingen reaktion. Et par dage senere sender vi en mail, hvor
vi igen fortæller ham, at 1) Demokratiske Muslimer allerede er et
registreret foreningsnavn, og at 2) han ikke har tilladelse til at bruge det
navn til sit eget netværk - ingen reaktion fra ham.

Midt i februar ser vi, at han nu har oprettet en hjemmeside og et
diskussionsforum under navnet www.demokratiskemuslimer.dk, trykt vistkort og
brevpapir med dette navn. Vi protesterer igennem email - ingen reaktion.

Endeligt får vi "kontakt" med Khader gennem en blog, som han kører på Urban.
Vi gør ham opmærksom på, at han ikke bare kan bruge vores navn til sig selv.
Han svarer i meget agressive vendinger om, at vi er en flok fundamentalister
og at det navn, han har stjålet fra vores forening, i øvrigt blev stjålet på
"demokratisk vis" med flertalsbeslutning den 2. marts!

Vi henvender os efterfølgende til en jurist, som forklarer os, at vi skal
registrere vores navn hos Selskabsstyrelsen; det gør vi. Og vi fremlægger i
øvrigt dokumentation på, at 1) vi er oprettet i 1995 og 2) at vi jævnligt
har fungeret som forening. Dette meddeleler vi i et brev til Khaders kontor
på Christiansborg - han reagerer ikke. Han har heller ikke reageret på vores
ultimatum-brev fra sidste uge.

Vi ved ikke, hvad vi skal gøre...vi er en lille forening og har ikke nogen
Asger Aamund til at betale vores advokatudgifter for os - vi har henvendt os
til en advokat, der vil tage 3500 kroner for at starte en sag imod Naser
Khader. Denne udgift kan vi ikke afholde, men advokaten giver en lille
ekstra oplysning; at Naser Khader også sidste år (2005) har været i en
lignende sag, hvor der blev indgået forlig pga. nogle private billeder, som
Khader har brugt til at illustrere sin bog "Ære og Skam", men som han ikke
havde tilladelse til at bruge.

jeg synes, jeg ser et mønster i Khaders opførsel - han opfører sig så
udemokratisk og udansk som man kan - han respekterer slet ikke dansk lov og
ret. I dag har jeg været i kontakt med en journalist fra Berligske Tidende,
som siger, at Khader påstår at vi har taget en masse penge fra ham (og vi er
så lille en forening at vi ikke engang har nogen konto!)

Senere ringer journalisten igen og fortæller, det var en fejl. Khader
mistænker nu "Moderate Muslimer" for at have taget hans penge! Det virker så
latterligt, hvis ikke lige det var, fordi det er ramme alvor...

Demokratiske Muslimer er en akademisk forening, hvis målsætning er at
diskutere og udbrede kendskabet til islamisk demokrati (shura) - vi har ikke
tusinder af medlemmer, til gengæld satser vi på kvalitativt medlemsskab. Vi
startede foreningen i 1995 og har jævnligt holdt møder og deltaget i den
offentlige debat.

Nu overdrager vi sagen til en jurist, som måske kan hjælpe os. Desværre har
Naser Khadher allerede hængt vores jurist ud som "fundamentalist", så vi ved
ikke, om vi skal finde en anden jurist.

Personligt har jeg altid set op til Naser Khader (og stemt på ham sidste
år!!!) - men min respekt for ham er faldet til niveau 0 efter dette her.

mvh,
Thomas Abdullah Bang
Demokratiske Muslimer

Thomas Abdullah Bang (den 15.3.2006 kl. 20:9)

citat slut

Fra : Kalif T I M S A H

Dato : 12-10-06 22:17

> Godt skjult er der nu genoprettet et debatforum
> http://demokratiskemuslimer.dk/forum/viewforum.php?f=2&sid=c784c57c3d90c9d0426b4d7efccca0e2 ,
> som dog kun indeholder indlæg om porno.

Jeg vidste ikke, at Bo Warming var blevet medlem LOL!

> En anden kritisk røst inden hans indlæg blev fjernet var Thomas Abdullah
> Bang fra den oprindelige Demokratiske Muslimer, som bl.a. skrev følgende:
>
> citat start - indlæg - citat slut

Undrer mig ikke; Khader er og bliver en svindler og haleneger; men så småt
er vi da ved at få ham på plads igen. Nu må han vælge, om han vil falde på
knæ foran Pia eller foran Allah - subhana a ta3ala. Selvfølgelig er der
plads til ham i khilafahstaten, hvis han fortryder sine sekulære
svin(k)eærinder! Muslimer tilgiver alle, når blot de (gen)finder den rette
vej.
Han skal være velkommen tilbage i moskeen - ligesom jeg har været med til at
byde velkommen til hundredevis af gode, danske konvertitter de sidste par
måneder.

Fra : Knud Larsen

Dato : 12-10-06 22:37

> [...]
> at byde velkommen til hundredevis af gode, danske konvertitter de sidste

Du skal vist i seng nu, husk du skal dehydreres og forgiftes hele dagen i
morgen.

Fra : Frederik

Dato : 12-10-06 22:47

> [...]

> haha - folk herinde skulle bare vide, hvor mange af os funider der
> faktisk er medlem af demmusserne; snart stemmer vi SpasserNasser ud og
kan du ikke nøjes med at komme i folketinget og stille op til vagl?
Det ku da være fint med nogle anre rasister end dem der sidder der.
--
Frederik

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 12-10-06 21:02

On Thu, 12 Oct 2006 18:39:15 +0200, Kalif T I M S A H skrev:

> Nu er det kommet frem i dagens DR TV-Avis klokken 18:30, at også Nasser
> Kharras radikale idioter har drukket for meget og tegnet racistiske
> tegninger af vores elskede Allahs budbringer.

Er det ham der den pædofile Muhammed, du mener?

> Skal vi ikke gøre alle her på dk.politik glade ved at slå to fluer med eet
> smæk?

Du holder op med at dumme dig herinde og rejser hjem til
Pakistan? Fedt nok mand.

--
"Never interrupt your enemy while he is making a mistake" -
Napoleon

Fra : @

Dato : 13-10-06 13:26

On Thu, 12 Oct 2006 22:01:49 +0200, Henrik Svendsen
<HrSvendsen@msn.com> wrote:

>Er det ham der den pædofile Muhammed, du mener?

at Muhammed tegnes som et dumt svin er der jo en ganske god forklaring

han var et dumt svin foruden at han også var en simpel gemen forbryder

>Du holder op med at dumme dig herinde og rejser hjem til
>Pakistan? Fedt nok mand.

og hvis der mangler penge til biletten kan der sikkert findes en
løsning
/Albert Camus/

Fra : Hans Joergensen

Dato : 14-10-06 07:41

@ wrote:
> han var et dumt svin foruden at han også var en simpel gemen forbryder

Nu kender jeg ikke præcist historien om Muhammed, men han var vel
kun forbryder hvis han forbrød sig på love der var gældende på
tidspunktet?

Jesus var vel også forbryder, set fra romernes synspunkt.

// Hans
--
"There's only one place where we can get fresh salmon," he said,
"and it's closed on Sunday." "Of course," I snapped.

Fra : @

Dato : 14-10-06 09:15

On 14 Oct 2006 06:40:55 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>Nu kender jeg ikke præcist historien om Muhammed, men han var vel
>kun forbryder hvis han forbrød sig på love der var gældende på
>tidspunktet?

nej

med det syn du der fremlægger kan en hviken som helst despot i verden
der er kommet til magten ved hjælp af vold snigmord røveri masemord
tyveri bedragerijo blot efterfølgende påstå at alle disse gerninger er
guds vilje/lov

Khomenei, Ceausescu, Stalin, Idi Amin, Hitler, Pinochet,Papa Doc, Mao,
Batista, Caligula, Marcos,Hoxha, Kim Jong Il, Mussolini,Pol Pot,
Franco,Suharto, Papadopoulos, Stroessner, Nero, Mobuto,
Attilla,Mugabe, Hussein, Milosevic, Sulla, Noriega, Trujillo,

har sikkert ikke efter egne love gjort noget galt,
og i dine øjne er de så ikke at betragte som forbrydere

>Jesus var vel også forbryder, set fra romernes synspunkt.

selvfølgelig,

romerne anså jo kejseren for at være en form for gud
så en oprører som blot anerkendte at det var kejseren der havde den
verdslige magt og man derfor var tvinget til at give kejseren hvad
kejserens var

for derefter at tilbede en anden gud

en sådan person som også var i stand til at vinde folk for sig kunne
man naturligvis ikke have gående omkring
/Albert Camus/

Fra : Hans Joergensen

Dato : 14-10-06 09:20

@ wrote:
> [...]
> har sikkert ikke efter egne love gjort noget galt,
> og i dine øjne er de så ikke at betragte som forbrydere

Jowda, men jeg må også hellere holde op med at udtale mig fordi jeg
ikke ved en skid om Muhammed, hvad jeg jo også skrev.

// Hans

Fra : @

Dato : 14-10-06 10:07

On 14 Oct 2006 08:19:47 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>Jowda, men jeg må også hellere holde op med at udtale mig fordi jeg
>ikke ved en skid om Muhammed, hvad jeg jo også skrev.

i følge koranen som ca. 1,3 - 1,5 MIA muhamedanere er overbeviste om
er guds pure sandhed benyttede Muhammed og hans medskyldige sig af
mord terror snigmord røveri tyveri massemord aftalebrud slaveri
undertrykkelse og hvad der ellers kan nævnes af djævelsakb for at
udbrede fredens religion

du skulle tage at læse koranen,

Qur'an 8:67 "It is not fitting for any prophet to have prisoners until
he has made a great slaughtered in the land."

Qur'an 8:59 "The infidels should not think that they can get away from
us. Prepare against them whatever arms and weaponry you can muster so
that you may terrorize them. They are your enemy and Allah's enemy."

Qur'an 8:59 "The infidels should not think that they can get away from
us. Prepare against them whatever arms and weaponry you can muster so
that you may terrorize them. They are your enemy and Allah's enemy."

Qur'an 9:5 "When the sacred forbidden months for fighting are past,
fight and kill disbelievers wherever you find them, take them captive,
beleaguer them, and lie in wait and ambush them using every stratagem
of war.

/Albert Camus/

Fra : Per Rønne

Dato : 20-10-06 16:52

"@" <1[at]invalid.net> wrote:

> [...]
>
> for derefter at tilbede en anden gud
>
> en sådan person som også var i stand til at vinde folk for sig kunne
> man naturligvis ikke have gående omkring

Måske skulle du sætte dig lidt mere ind i tingene. Jøderne var nemlig
som de eneste fritaget for pligten til at tilbede kejserens genius, og
Jesus ansås selvfølgelig som leder af en lille, ubetydelig jødisk sekt.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 14-10-06 20:50

On 14 Oct 2006 06:40:55 GMT, Hans Joergensen skrev:

> Nu kender jeg ikke præcist historien om Muhammed, men han var vel
> kun forbryder hvis han forbrød sig på love der var gældende på
> tidspunktet?

Med de briller på så var Stalin heller ikke nogen forbryder.
Jeg kan anbefale dig at finde en anden optiker.

--
If you want to make someone angry, tell him a lie; if you want
to make him furious, tell him the truth.