Hvilken ASP bog skal jeg købe?
Fra : Flemming C. Lund

Dato : 25-06-01 15:30

Jeg er nybegynder inden for ASP, og vil derfor gerne have fat i en
omfattende ASP bog. Jeg har een i forvejen som bare hedder "ASP - Active
Server Pages", men den er ikke særlig god.

Hvad skal jeg investere i?

Jeg vil gerne have en bog som dækker stort set alle emner, og vigtigst er,
at den er opslagsvenlig, sådan at jeg altid kan finde de ting, jeg er i
tvivl om. Den skal også helst have en step-by-step gennemgang af
eksemplerne, så det er nemt at følge med. Findes en sådan på dansk eller er
der kun engelske bøger på markedet?

Fra : Michael Bas

Dato : 25-06-01 15:41

Prøv bøgerne fra forlaget Wrox - de er godt nok på engelsk, men de er
skrevet meget pædagogiske, synes jeg.

Mvh.
Michael

Fra : Flemming C. Lund

Dato : 25-06-01 16:07

Er der én bestemt du kan anbefale? Jeg faldt over én som hedder "Beginning
Active Server Pages 3.0" som så god ud.

Fra : Cerin Amroth

Dato : 25-06-01 16:19

On Mon, 25 Jun 2001 17:06:57 +0200, "Flemming C. Lund"
<fclund@esenet.dk> wrote:

Jeg var ganske tilfreds med "Beginning ASP 3.0". Ikke noget dårligt
køb synes jeg.

Fra : Michael Bas

Dato : 25-06-01 18:43

Det er lige præcis den, jeg mener. alle pengene værd!

"Cerin Amroth" <ulrik_christiansen@hotmail.com**remove_this> wrote in
message news:5glejto4clp1ubmg6v7c1s9bemvup8833j@4ax.com...

Fra : Michael Bas

Dato : 25-06-01 18:42

Ja, denne her:
http://www.wrox.com/Books/Book_Details.asp?sub_section=1&isbn=1861003382&sub
ject=ASP&subject_id=28

Fra : DAR

Dato : 25-06-01 21:45

Hvis du skal lære det grundlæggende i asp vil jeg anbefale at bruge asp
lektionerne på www.html.dk, de er gode at starte med og så er det gratis

--
Brug Validator service: http://www.html.dk/validator
- Tast din URL én gang, og validér dokumentet hos 12 validatorer

Fra : // Ralley

Dato : 25-06-01 22:27

Hejsa.....Flemming

Nååå.......der er nok en der skal læse ASP i sommerferien!!

// Seb.

Fra : jokum snusk

Dato : 26-06-01 10:04

Næsten ligegyldigt hvad man kaster sig af spændende
computernørdslæsning,
så er det min erfaring at udgiveren O´reilly altid holder en
utrolig høj standart.
f.eks. http://www.oreilly.com/catalog/aspnut2/

Ellers får bøgerne, i mange online boghandler, karakterer.
De kan osse være en god pegepind

Held og lykke