Hvilken Flash bog skal man købe?
Fra : Flemming C. Lund

Dato : 25-06-01 15:32

Nogen der kan give et forslag til en fed Flash bog som dækker stort set alle
områder, og som er egnet til en ikke så rutineret Flash bruger?

Fra : Queenie

Dato : 25-06-01 20:35

"Flemming C. Lund" skrev d. 25-06-01 15:32 dette indlæg :
> Nogen der kan give et forslag til en fed Flash bog som dækker stort
set alle
> områder, og som er egnet til en ikke så rutineret Flash bruger?

IDG har et hæfte/bog skrevet af Lars Grønvad .. den er ganske glimrende
hvis man ikke er helt bekendt med alle aspekter af Flash .. Jeg var i
hvert fald meget glad for den. Når du så er igennem den er der
programmets egne tutorials og en bunke forskellige på nettet

http://www.kandu.dk/

Fra : Thor

Dato : 26-06-01 05:16

hej.
for en uge siden købte jeg 2 bøger om flash...
den ene hed "The essential guide to flash" eller sådanne noget, og den er
udemærket, hvis man er nybegynder..
den anden var "ActionScript: The difinitive guide."....
den er jeg ikke færdig med endnu, Men den kan VARMT anbefales, når du vil
udforske flash actionscripting..
Mvh.
Thor