The Samson Option
Fra : contra@tdcspace.dk

Dato : 10-10-06 15:04

Er navnet på det israelske atomprogram.

Samson, der var ufattelig stærk, rev i den yderste stund templets
søjler ned og dræbte derved Israels angribende fjender men også sig
selv.

Det lyder som en god, stærk militær røverhistorie om kraft og
mandsmod, omend blottet for rænker og list, der jo også hører krigen
til.

Men skinnet bedrager. I moderne tid er den dybere mening med udtrykket
'Samson Option' at gøre det gjorte ugjort, hvilket ikke kun er
noget af et kunststykke men også i en given situation den eneste vej
til overlevelse, ikke bare for Israel men for alle planetens beboere.

Når man kun forstår lidt af, hvad der foregår hos planlæggerne i
Washington for tiden, bliver resultatet en halvkvædet vise som Chris
Hedges nedenstående artikel,

http://www.alternet.org/story/42774

Hedges kan forstandigvis ikke rigtig li' det. Det kan vi andre sgu
heller ikke, men det burde vel ikke være ensbetydende med, at vi bare
lader stå til og bruger tiden, når vi i det hele taget når *så*
langt, til at plapre om foliehatte osv. og for resten af pengene
overlader initiativet og et par andre småting til militærtyranniet i
Washington.

De er for længst i gang med at planlægge, hvordan vi skal tyres og
pølses også *efter* Dommedag, der formentlig vil indtræde om 2-6
uger. Det synes jeg, at vi skal sætte os imod og begynde på jo før
jo hellere. Er der da et alternativ ? Ja, det er vel for helvede det,
jeg foreslår i min bog

http://www.contrapublishing.com/Afterdoomsday.pdf

Hvis I tror, I kan læse om det i officielle publikationer, eller tror
I bliver nusset og puslet og underrettet af de statsdrevne/-afhængige
danske medier, så hold jer bare til dem. Men I bliver skuffede. Det er
meningen, at I skal have en chance for, rystede og forargede - med
samme dybt sårede udtryk i øjnene som Buster (Larsen) i
'Lorteland' - at klage over, at "det har I aldrig fået noget at
vide om." Men det har I, fan'me, og i den grad. Og har stadigvæk
ufattelig svært ved at få vristet fingeren ud.

Steen Hjortsø

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 10-10-06 15:15

On 10 Oct 2006 07:03:50 -0700, contra@tdcspace.dk skrev:

> [...]
>
> Det lyder som en god, stærk militær røverhistorie om kraft og
> mandsmod, omend blottet for rænker og list, der jo også hører krigen

Det lyder som den først beskrevne selvmordsterrorist. Bare et
gæt .. jeg ved ikke om, der kan findes nogen tidligere
beskrevne eksempler.

> De er for længst i gang med at planlægge, hvordan vi skal tyres og
> pølses også *efter* Dommedag, der formentlig vil indtræde om 2-6
> uger.

All right ... så tror jeg lige, at jeg dropper forældrermødet
i aften.

Og dog ... selv om der snart er valg, og Bu$hCo er tydeligt
desperate, så _har_ de jo med den seneste gennemførte lov
sikret sig imod retsforfølgelse for deres krigsforbrydelser i
Irak og Afghanistan. De har med tilbagevirkende kraft gjort
deres handlinger lovlige ... efter amerikansk lov.

Så de er nok indstillet på, at de kunne tabe valget, og at der
alligevel skal være en verden at leve i bagefter.

Jeg må nok hellere tage til det forældremøde alligevel. Øv.

--
"Why shouldn?t truth be stranger than fiction? Fiction, after
all, has to make sense." --Mark Twain

Fra : Frank Leegaard

Dato : 10-10-06 20:56

<contra@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse

[...]

FL skrev:

Nogensinde hørt historien om Peter og Ulven:

Spørgsmålet er om hvorvidt Peter skal spises af Ulven at der er grund til al
den bekymring - lev livet.

PS. Bed lægen om stærkere psykofarmika næste gang.

/FL

Fra : Steen Hjortsoe

Dato : 10-10-06 21:42

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> al den bekymring - lev livet.
>
> PS. Bed lægen om stærkere psykofarmika næste gang.

Ka' du ikke skaffe dine psykofarmaka selv ? Jeg eller hr. Svendsen skal vel
ikke tørre røven på dig.

Steen Hjortsø

Fra : Frank Leegaard

Dato : 11-10-06 10:04

"Steen Hjortsoe" <contra@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse

> "Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Ka' du ikke skaffe dine psykofarmaka selv ? Jeg eller hr. Svendsen skal
> vel ikke tørre røven på dig.

FL skrev:

Nej netop - lev dit liv i stedet for at forsøge at forpeste andres med dine
syge apokalypse teorier. Desuden vil jeg frabede såvel dig som Svendsens
tilnærmelser til min røv ..

Men sjovt nok synes mange der fx drikker eller ryger at andre skal prøve
fortræffelighederne ved "deres" last: Er det sådan du har det med
psykofarmika - og hvis du ingen får - så snak med lægen - jeg er sikker på
at hvis du tager lidt af dine udskrifter af nogen af dine utallige indlæg om
dommedag med til ham - så sidder receptblokken løs.

/FL

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 11-10-06 10:43

On Wed, 11 Oct 2006 11:03:57 +0200, Frank Leegaard skrev:

> Men sjovt nok synes mange der fx drikker eller ryger at andre skal prøve
> fortræffelighederne ved "deres" last

Okay, ren tilståelsessag; men hvorfor synes du egentligt, vi
andre skal involveres i din medicinering?

--
"You can fool some of the people all the time, and those are
the ones you want to concentrate on." - George W Bush

Fra : Frank Leegaard

Dato : 11-10-06 12:08

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Okay, ren tilståelsessag; men hvorfor synes du egentligt, vi
> andre skal involveres i din medicinering?

Nu tænkte jeg mest på Hjortsø .. og aner ikke om du også går med
dommedagsfrygt sådan at du skal have angstdæmpende.

Jeg selv klarer mig med lidt fiskeolie og lidt astmamedicin ..

/FL

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 11-10-06 13:06

On Wed, 11 Oct 2006 13:07:34 +0200, Frank Leegaard skrev:

> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Nu tænkte jeg mest på Hjortsø

Sikkert; men det var jo dig, der først ville have en anden til
at prøve psykofarmaka. Hvis vi så skal tage dine egne ord
alvorligt, må du jo være et nervepillevrag, der gerne vil have
andre til også at hoppe på vognen.

--
"How many legs does a dog have if you call the tail a leg?
Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg." - Abraham

Fra : Frank Leegaard

Dato : 11-10-06 13:40

> [...]
> at prøve psykofarmaka. Hvis vi så skal tage dine egne ord
> alvorligt, må du jo være et nervepillevrag, der gerne vil have

Så læs en gang mere ---

Jeg ville have sat dosis op på den gode dommedagsprofet ... Min fantasi
rækker ikke ikke til at han ikke allerede er medicineret med den slags ..

/FL.