Lykken endnu engang
Fra : Henrik Larsen

Dato : 25-06-01 15:11

Ja, så har jeg i dag været til undersøgelse hos en fysioterapuet (fys), og
han sagde at der ikke er ret meget at gøre ved min ryg, kun at forhindre
yderligere skade, min ryg er skæv, og jeg har meget dårlige knæ, som der
ikke kan helbredes med mindre jeg vil lade en operation komme på tale, jeg
har tidligere fået forbud mod at cykle, men nu må jeg ikke cykle for fyssen,
pga. at jeg spænder når jeg cykler :( og det gavner ikke ryggen, jeg skal
dog foresætte med at svømme i byens varmtvands bassin, undgå massage
strålerne, da de gør mere skade end gavn på mig.

Jeg spurgte om det kunne betyde en kørestol, og det mente han at det kunne
komme på tale fordi den vil aflaste ryggen meget, men han sagde også at jeg
skal bevæge mig for at holde den i form.

Så nu er jeg kommet ud af den der tunnel som mange snakker om, og det har
kostet mig mange timers sved for bare at komme til en fys, håbet er der
endnu.

På torsdag vil jeg ind og prøve kræfter med en kørestol og bevise at selv om
jeg ryster på ærme/hænder så kan man godt køre en kørestol (manuel).

--
Henrik Larsen
www.handikap.nu admin@handikap.nu

Der findes ikke dumme spørgsmål, men spørgsmål der ikke kan besvarres!