Imam er igen gået i aktion mod Danmark
Fra : NVJ

Dato : 09-10-06 00:05

http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=4007636:fid=11938/

"Århusiansk imam opfordrede på al-Jazeera til kraftige reaktioner mod
Danmark efter DFU-video. Bestyrelsesmedlem i Demokratiske Muslimer ser
det som opfordring til vold.

Igen forsøger den århusianske imam shaykh Raed Hlayhel at opildne til
hadefulde reaktioner mod Danmark efter offentliggørelsen af videoen
fra Dansk Folkepartis Ungdomsstævne, hvor de unge konkurrerede om at
fornærme profeten Muhammed."

---

Så er en af de selvsamme imamer fra Muhammed-sagen i starten af året
på banen igen med landsskadelig virksomhed i Mellemøsten på baggrund
af DFU-videoen.

Det er meget vel, at en flok plørefulde DFU'ere til en PRIVAT
partifest laver noget, som muslimerne ikke kan kapere i forhold til
deres hellige profet, men - og undskyld mit franske - HVORFOR HELVEDE
skal HELE Danmark og den danske befolkning bøde for noget, som en
lille flok mennesker har gjort.

Ikke alene burde vi sende en ordentlig stak håndbøger til Mellemøsten
(og ikke af den slags som imamerne tog med i sin tid ), om hvordan
Danmark og flere andre vestlige samfund fungerer (tænker her på at
OIC vil afkræve statsministeren en forklaring af, hvorfor TV2 valgte
at bringe videoen), men samme vej burde vi hjemsende de imamer, der
til stadighed er med til at oppiske en stemning ved at "kaste benzin
på bålet" i stedet for at prøve at "slukke branden" i tide.

/NVJ

Fra : Bo Warming

Dato : 09-10-06 12:10

"NVJ" <nvj1975@yahoo.dk> wrote in message

> [...]
> til stadighed er med til at oppiske en stemning ved at "kaste benzin
> på bålet" i stedet for at prøve at "slukke branden" i tide.

Gid det må blive en kæmpeskovbrand og alt dansk boycottes i årevis så
danskerne vågner op

Jeg under også muhamedanerne en øjenåbner, at der skabes debat om
ytringsrihed, og når de rejser hjem til hvor de kom fra, så har de et
evangelie med at præke