Apropos eksklusioner
Fra : Christian R. Larsen

Dato : 07-10-06 21:39

Så kunstneren Martin Rosengaard Knudsen fra kunstnergruppen Defending
Denmark sig ind i DFU for at portrættere partiets ungdomsorganisation. Med
medlemmernes vidende lavede han nogle optagelser, hvor DFU-medlemmerne under
en sommerlejr latterliggør profeten Muhammed. Han fremstilles som en
tissende, øldrikkende kamel og meget andet. Da DFUs ledelse fandt ud af, at
Martin Rosengaard Knudsen havde filmet begivenhederne på sommerlejren, blev
også han ekskluderet.

Og hvorfor så det? Jo sagen er jo den, at DF's topledelse i almindelighed
ikke kan stå inde for medlemmernes gøren og laden. Og optagelsen viser jo
dybest set nogle unge mennesker, som ikke er "stuerene". Og det er ikke så
godt for et parti, der i sin higen efter magt kæmper for at blive
"stuerent". For hvis det ikke lykkes, er partiet intet værd som
regeringsgrundlag, og dermed flytter magten ind på midten i folketingssalen

DF har ekstrem topledelse, fordi der åbenbart er himmelvid forskel på, hvad
partiets græsrødder mener, og hvad topledelsen gerne vil signalere udadtil.

Fra : ThomasB

Dato : 07-10-06 21:52

> DF har ekstrem topledelse, fordi der åbenbart er himmelvid forskel på,
> hvad
> partiets græsrødder mener, og hvad topledelsen gerne vil signalere
> udadtil.

Ja?

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 07-10-06 21:59

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> wrote in message

> Ja?

Du ser ingen problemer i den tilstand??

Fra : ThomasB

Dato : 07-10-06 22:01

> Du ser ingen problemer i den tilstand??

Jo interne konflikter? VU mener f.eks at hash skal være lovligt, men det
mener AFR ikke - ser du et problem?

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 07-10-06 22:23

> "Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jo interne konflikter?

Du ser ikke større problemer end det??

> VU mener f.eks at hash skal være lovligt, men det
> mener AFR ikke - ser du et problem?

Ja, hvis det - i modsætning til, hvad der er tilfældet - drejer sig om stort
set alt, hvad partiets græsrødder siger og gør. Der er en grund til, at V
ikke er lige så topstyret som DF.

Fra : ThomasB

Dato : 08-10-06 12:09

> på,

> Du ser ikke større problemer end det??

Nææ, egentlig ikke.

> Ja, hvis det - i modsætning til, hvad der er tilfældet - drejer sig om
> stort
> set alt, hvad partiets græsrødder siger og gør. Der er en grund til, at V
> ikke er lige så topstyret som DF.

Det er jo netop bl.a derfor der findes ungdomsafdelinger - fordi de er unge
og forholdsvis uerfarne.

Du får topstyring til at lyde så negativt?

Fra : Allan Riise

Dato : 08-10-06 12:25

ThomasB wrote:
> [...]
> er unge og forholdsvis uerfarne.
>
> Du får topstyring til at lyde så negativt?

Hvilket det da også er, det fjerner personlige initiativer og gør folk til
"stemmekvæg"!

--
Allan Riise

Fra : @

Dato : 08-10-06 13:21

On Sun, 8 Oct 2006 13:25:16 +0200, "Allan Riise" <ari06@pc.dk> wrote:

>Hvilket det da også er, det fjerner personlige initiativer og gør folk til
>"stemmekvæg"!

hvike partier har henholdsvis

listeopstilling til folketingsvalg

sideordnet opstilling til folketingsvalg

???

--
Et frit samfund er et samfund,
hvor det er ufarligt at være upopulær

Fra : Allan Riise

Dato : 08-10-06 13:49

@ wrote:

> hvike partier har henholdsvis
>
> listeopstilling til folketingsvalg
>
> sideordnet opstilling til folketingsvalg
>
> ???

Har intet med det at gøre jeg skriver.

I de andre partier er det tilladt at stemme ifølge ens overbevisning, se
t.eks. Rohde ang. adoptionssagen, i DF må et enkelt medlem ikke engang tænke
selvstændigt hvis ikke vedkommende holder det for sig selv, for det som alle
herinde glemmer, det er jo at de der er blevet ekskluderet i 1'ste omgang jo
prøvede at få en debat med ledelsen, men blev afvist, hvorfor at man
startede med at sige noget til landsmødet, det var så bare nok til
eksklusion.
Altså kan et enkelt medlem af DF ikke tillade sig at stille organisatoriske
spørgsmål ved deres eget landsmøde, såfremt at ledelsen overhører dem.
Det er fandeme ikke demokratisk.

--
Allan Riise

Fra : Bo Warming

Dato : 08-10-06 14:28

"Allan Riise" <ari06@pc.dk> wrote in message
> I de andre partier er det tilladt at stemme ifølge ens
> overbevisning, se t.eks. Rohde ang. adoptionssagen

ALLE partier stiller deres medlemmer frit vedr. visse
"etiske/ujuridiske/u-finanslovs" lovforslag.
Fordi journalisterne råber "nazi" vor ingenting vedr DF, er man nødt
til en vis fælles front udadtil, og det er latterligt at se modstrid
mellem så begrænset en indskrænkning af ytringsfrihed og den om
§266b-afskaffelse

Censur , hvor man fængsler fx Glistrup har karakter af
vold/"tungeafskæring" og her er DF vort eneste frihedsparti og alle i
partiet er spontant enige om det. - hvilket hele folketinget burde
være.

Naser Khader fik jeg i debat på Nørrebro til at love at stemme for
censur-lov-afskaffelse, men det løfte holder han næppe Muslimer lyver
altid, som krævet af koranen("taquia")

Fra : Frank Leegaard

Dato : 08-10-06 15:49

"Allan Riise" <ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Altså kan et enkelt medlem af DF ikke tillade sig at stille
> organisatoriske spørgsmål ved deres eget landsmøde, såfremt at ledelsen

Eller har en ægtefælle der udtaler sig - så er det også ud.

Det er diktatur forklædt som demokrati. Spekulerer på om Søren Espersens
solbrændthed skyldes at han ved siden af er spindoktor for Robert Mugabe i
Zimbabwe. Det er jo demokrati a la det DF praktiserer

/FL

Fra : Per Rønne

Dato : 08-10-06 12:40

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> wrote:

> Det er jo netop bl.a derfor der findes ungdomsafdelinger - fordi de er unge
> og forholdsvis uerfarne.

Ah - også for at de kan få kontakter på landsplan med deres
jævnaldrende. De politiske ungdomsorganisationer, der netop ikke er
ungdomsAFDELINGER, er jo fødelinie til nye politikere, lokalt, regionalt
og på landsplan.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 09-10-06 12:39

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> skrev i en meddelelse
> [...]
> unge og forholdsvis uerfarne.
>
> Du får topstyring til at lyde så negativt?

Ja, det er da et problem for et politisk parti at være alt for topstyret.
Der er jo ikke tale om en privat virksomhed, men om en græsrodsbevægelse!!

Fra : ThomasB

Dato : 09-10-06 12:43

> Ja, det er da et problem for et politisk parti at være alt for topstyret.

Hvordan et problem?

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 09-10-06 13:08

> "Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvordan et problem?

Hvis vi nu et øjeblik glemmer, at Pia Kjærsgaard sikkert har det fint med
topstyringen, og i stedet ser lidt på medlemmernes interesser, burde det stå
ret klart.

Hvorfor danner man et politisk parti?

For de idealistiske burde årsagen være, at partierne er borgernes vej til
indflydelse på to væsentlige forhold:

(1) Hvem der opstilles til de parlamentariske organer
(2) Hvilke overordnede retningslinier, de politiske grupperinger i de
parlamentariske organer skal forfølge

Som almindelig vælger er man ikke med til at fastlægge "menuens indhold" -
man kan kun vælge mellem retterne. Som partimedlem kan man begge dele - dvs.
både det, nogen vil kalde direkte og indirekte magt.

I DF er det en nu ganske udbredt praksis, at man bliver ekskluderet, hvis
man kritiserer topledelsen. Man kan således ikke sige, at partimedlemmerne
får ret meget ud af deres medlemskab - de kan fortsat kun "vælge mellem
retterne", for menuen er fastlagt af partitoppen.

Det er selvfølgelig først og fremmest deres eget problem, og vi andre kan jo
kun undre sig over, at de vil være med til det - og oven i købet betale for
det.

Men det vil de af én bestemt grund:

De har nemlig (haft?) en langsigtet forventning om mere indflydelse. Partiet
har længe haft den strategi, at der var behov for topstyring, for på den
måde at forhindre landsbytosser og anarkister i at benytte det fælles
varemærke på en - "for partiet" - uhensigtsmæssig måde. Det har således
været medlemmernes forventning, at det kun var i en overgangsperiode, og
indtil man havde fået ryddet landsbytosserne af vejen.

Men nu begynder der så at tegne sig et andet billede. For det er ikke
længere kun landsbytosserne, der bliver smidt ud. Nu er det også
lokalformænd, der kan være nok så loyale over for den politiske linie, og
hvis eneste forbrydelse er at have kritiseret partiledelsen for - manglende
åbenhed.

Så kritikken skyldes altså i realiteten, at det er begyndt at gå op for
medlemmerne, at de ikke har fået det, de har forventet.

Hvis man ser lidt på, hvordan DF i realiteten er organiseret, så vil man
finde usædvanlig mange fællestræk med en konkurrencevirksomhed. DF har
således valgt sin organisering efter, hvad der gavner partiet på vejen mod
magten mere end, hvad der gavner medlemmernes muligheder for indfyldelse.
Man er med andre ord i vid udstrækning klar til at give køb på sine
politiske holdninger for at få magt.

Det er næsten alle partier under tiden, men det særlige ved DF er, at man i
en helt særlig grad vil magten mere end alt andet.

Og så er spørgsmålet jo, hvem det egentlig gavner. Det gavner givetvis
Thulesen-Dahl, Peter Skaarup og Pia. Men hvad med medlemmerne, hvis
synspunkter blv kørt over på vejen frem?

Fra : ThomasB

Dato : 09-10-06 15:20

> [...]
> topstyringen, og i stedet ser lidt på medlemmernes interesser, burde det

For at få politisk indflydelse - hvilket er lykkedes ret godt i DF må man
sige.

Hvis man ikke bryder sig om DF's topstyring, står det en frit for at vælge
et medlemskab af et andet parti.

> [...]
>
> (1) Hvem der opstilles til de parlamentariske organer
> (2) Hvilke overordnede retningslinier, de politiske grupperinger i de

Hvis borgerne får den politiske retning gennemført som de har stemt på, er
jeg ret sikker på at de er hamrende ligeglade med at nogle sønderjyder, som
begår myteri, bliver ekskluderet.

DF's program bliver overholdt, hvilket er det vigtigste for vælgeren.

> Som almindelig vælger er man ikke med til at fastlægge "menuens indhold" -
> man kan kun vælge mellem retterne. Som partimedlem kan man begge dele -
> dvs. både det, nogen vil kalde direkte og indirekte magt.

De kan vælge at stemme på andre end Pia K internt - så er de jo ude over det
problem. Sønderjyderne kunne jo også have valgt at vente til de kunne stemme
hende ud - det ville have været demokratisk.

At melde ud at man vil vælge toppen, siger sig selv, er den direkte vej til
porten.

Fra : Knud Larsen

Dato : 07-10-06 22:33

"Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> hvad
> partiets græsrødder mener, og hvad topledelsen gerne vil signalere

Er det ikke et faktum at alle partiers ungdomsafdelinger i deres branderter
er mindre end "stuerene"?

Magten ER jo på midten af folketingssalen, der er jo ikke en kvart promille
som skiller regeringen og Socialdemokraterne. Det er jo alle de begavede
kommentatorer på fx "Debatten" enige om.

Men det er da helt rigtigt at kun DF har en anti-indvandringspolitik som
mærkesag, OG at de ofte er grove over for den muslimske del af befolkningen.

Selv mener jeg vi bør være taknemmelige over at nogen påtog sig rollen som
"ikke stuerene", dengang de fleste politiske partier foretrak at holde
hovedet dybt begravet i sandet i forhold til den alt for store indvandring.

Men nu kan fx Socialdemokraterne godt overtage regeringsmagten, efter min
mening, - de ER jo kommet tilbage til snøvsen.

HAR du forresten endelig indset at dit velfungerende multikulturelle
England, HAR droppet ideen om "det multikulturelle samfund"? Det viste sig
at være en blindgyde, vejen til uendelige mængder af problemer, og ville
føre til opløsning af samfundet.

Jeg så lige at Gilbert Kepel på Deadline nævnte de alt for mange muslimer i
UK som støtter terror i landet, - mon ikke manden er racist?

Frankrigs linje er selvfølgelig den rigtige, - desværre virker DEN heller
ikke, og der er iflg fransk politi borgerkrigstilstande i udkantkommunerne.
Men om 60 år er det nok gået over, - til et eller andet som vi ikke aner
noget om.

Fra : GB

Dato : 07-10-06 22:42

"Knud Larsen" <larsensknud@yahoo.dk> wrote in

> Er det ikke et faktum at alle partiers ungdomsafdelinger i deres
> branderter er mindre end "stuerene"?

Jow.

Men når det er DF, kaster halalhippierne og venstrefløjen sig over det, som
en flok aber over en bunke bananer.

GB

Fra : Michael Weber

Dato : 08-10-06 03:37

"GB" <nospam@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jow.
>
> Men når det er DF, kaster halalhippierne og venstrefløjen sig over det,

Din sammenligning mellem DFs medlemmer og en bunke bananer uden rygrad, er
ganske rammende.
Banana-split i DF i disse dage eller bare banana-baby-mos?

> --
> Med venlig hilsen
> GB

Med venlig hilsen
Michael Weber

Fra : GB

Dato : 08-10-06 11:20

"Michael Weber" <michael@FJERNmichaelweber.dk> wrote in

> Din sammenligning mellem DFs medlemmer og en bunke bananer uden
> rygrad, er ganske rammende.

Du kan ikke læse?

GB

Fra : Bo Warming

Dato : 08-10-06 15:01

"Michael Weber" <michael@FJERNmichaelweber.dk> wrote in message
> [...]

> rygrad, er
> ganske rammende.
> Banana-split i DF i disse dage eller bare banana-baby-mos?

Partidisciplin er ikke Søren Krarups, Langballes, Glistrups , min og
mange andres kop te
MEN
Der er ingen modstrid mellem at ønske mere straffrihed vedr bl.a.
blasfemi og §266b
og at man internt i et parti ønsker ledelsen som ENESTE KAPTAJN PÅ
SKUDEN

Eksklusion er ikke en straf men et redskab til at undgå
mediefordrejelser

DF-haderne ønsker partitop racismedømt og ser inkonsekvens i modstand
mod strarfelovens censur-§ og egen interne ytringsrfrihedsbegrænsning.

Læs klog EB-leder idag'
http://se.ekstrabladet.dk/ego/C_2/http://ekstrabladet.dk/nyheder/lederen/article231487.ece
samt
http://se.ekstrabladet.dk/ego/B_1_25/http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/article231528.ece

og anklagemyndighedens foragt for de politisk-motiverede ,
§266b-anmeldende censur-fans

http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=4006036

DF får tiltalefrafald og hvis de dømtes, var man nødt til at forbyde
partiet som gennem-ulovligt

Fra : Per Hagemann

Dato : 09-10-06 21:06

> Eksklusion er ikke en straf men et redskab til at undgå mediefordrejelser

Mange af Dansk Folkepartis eksklusioner er netop foretaget for at lystre
mediefordrejningerne. Det gælder eksklusionerne for et par måneder siden af
tillidsfolk, som var blevet ringet op af journalister, som foregav at være
angrende nazister. Der var sagen med Dan Jochumsen i Kalundborg tidligere i
år. Og så var der jo den store sag, hvor nogle medier påstod at Dansk Forum
var nazistiske, hvorefter de alle blev smidt ud af partiet. Det gjaldt
f.eks. Martin Kasler og Mads Kierkegaard Otto, kendt fra dk.politik.*. Her
hvad domstolen nåede frem til i den sag:

9/2-01 BT - Pia tabte i byretten.

"- Pia Kjærsgaard og to andre frontfigurer i Dansk Folkeparti, DF, gik
langt over stregen, da 19 yngre medlemmer af partiet blev kylet ud og
stemplet som en slags kampberedte nazister. Efter udrensningen, der især
ramte medlemmer af den omstridte højreorienterede forening Dansk Forum, føg
lignende mod de ekskluderede. De voldsomme udfald kom især fra Pia
Kjærsgaard samt Peter Skaarup og Kristian Thulesen Dahl, men i går viste det
sig, at DF-toppen slet ikke kan føre bevis for deres udfald. Københavns
Byret afviste derfor nazi-anklagerne som »ubeføjede« i den sag, som flere
Dansk Forum medlemmer har ført mod DF-lederne."

> [...]
>
> og anklagemyndighedens foragt for de politisk-motiverede ,

Som du selv plæderer for: Kopier det vigtigste over i indlægget, hvilket
også bevarer teksterne lettilgængelige i fremtiden, mens artiklerne let kan
forsvinde fra avisernes hjemmesider.

> DF får tiltalefrafald og hvis de dømtes, var man nødt til at forbyde
> partiet som gennem-ulovligt

Vrøvl. Et parti bliver ikke ulovligt af at alle deres medlemmer dømmes efter
266b.

En forening kan opløses, hvis de virker ved vold, men det er jo ikke det
§266b handler om.

Fra : Bo Warming

Dato : 10-10-06 00:37

"Per Hagemann" <perhag@tdcadsl.dk> wrote in message

> Mange af Dansk Folkepartis eksklusioner er netop foretaget for at
> lystre mediefordrejningerne.

Ja, DF lader sig piske rundt i manegen af medierne, som jo skabte DF
for at få Glisrup væk, ved at være søde mikrofonoldere KONSTANT mod
Pia i starten.

Nu frygter hun ikke at være stueren ved at have partimedlemmer al a
Wagner - eller Warming

Søgtee jeg optagelse og fik det, ville aviserne skrive at DF var
revisionistisk osv - så de frygter mediefordrejelserr

> Vrøvl. Et parti bliver ikke ulovligt af at alle deres medlemmer
> dømmes efter 266b.
>
> En forening kan opløses, hvis de virker ved vold, men det er jo ikke
> det §266b handler om.

EB-lederen argumenterer at da det som anklagen går på er centralt i
partiets program og for dets succes, så vil et forbud mod sådan
politisk debat være en SLAGS forbud mod partiet , ja næsten mod
DEMOKRATIET

Politi eller politik, hed lederen

DF får tiltalefrafald, tror jeg, altså blåstempling af at de er
lovlige

Engelbrecht&TøgerDameavisSeidenfaden skyder sig i foden

Fra : Patruljen

Dato : 07-10-06 23:42

GB wrote:
> "Knud Larsen" <larsensknud@yahoo.dk> wrote in

> Jow.
>
> Men når det er DF, kaster halalhippierne og venstrefløjen sig over det, som
> en flok aber over en bunke bananer.

Historien cirkulerede allerede i news - groups i mellemøsten i morges.
Der er kommet en resolution idag fra en muslimsk gruppe i Egypten. Der
er hurtige forbindelser til grupper i arabiske lande gennem nettet.
Historien var i danske tv fredag aften. Lørdag morgen er den genstand
for diskussion i Libanon, Egypten, Israel.

Israelerne griner hovedsageligt højlydt.

Regards Bruun

Fra : Per Rønne

Dato : 08-10-06 05:56

> [...]

> "stuerent". For hvis det ikke lykkes, er partiet intet værd som
> regeringsgrundlag, og dermed flytter magten ind på midten i folketingssalen

Som der er så almindeligt i politiske ungdomsorganisationer, skejer også
DFUerne ud. At dømme efter pressen, og hvad jeg har hørt deres formand
sige i radioen, dog 'noget' mere end almindeligt.

DFs Ungdom er ganske simpelt /for/ langt ude, og deres medlemmer,
landsformanden inklusive, trænger til en overhaling.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : @

Dato : 08-10-06 11:02

On Sun, 8 Oct 2006 06:55:40 +0200, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
wrote:

> [...]
>
>DFs Ungdom er ganske simpelt /for/ langt ude, og deres medlemmer,
>landsformanden inklusive, trænger til en overhaling.

for hvad?

Fra : Per Rønne

Dato : 08-10-06 11:55

"@" <1[at]invalid.net> wrote:

> for hvad?

Se blot på barnagtighederne på deres sommerlejr. Jeg har også hørt
Kenneth Kristensen udtale sig i radioen, der var han også for meget.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : @

Dato : 08-10-06 13:04

On Sun, 8 Oct 2006 12:55:06 +0200, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
wrote:

>Se blot på barnagtighederne på deres sommerlejr. Jeg har også hørt
>Kenneth Kristensen udtale sig i radioen, der var han også for meget.

er folk ikke blevet en kende sarte når det gælder den afdøde krigskarl
Muhammed?

er det virkelig lykkedes for muhamedanerne at kyse folk så meget at en
harmløs spøg i festligt lag bliver forsidestof?

prøv at tænke på hvad andre politiske ledere gennem tiden har været
udsat for af spøgefuldheder

har Muhammed pluselig fået særstatus?

hvorfor må han ikke have lov til at stå for skud på lige fod med andre
berømtheder?

det er lige før det tenderer diskrimination af Muhammed det her?

Fra : Per Rønne

Dato : 08-10-06 13:24

"@" <1[at]invalid.net> wrote:

> [...]
> berømtheder?
>
> det er lige før det tenderer diskrimination af Muhammed det her?

Jeg ville have reageret på samme måde havde det været Buddha, Frans af
Assissi - eller for den sags skyld Adolf Hitler.

Pubertære barnligheder er hvad det er .
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : ThomasB

Dato : 08-10-06 23:57

> Jeg ville have reageret på samme måde havde det været Buddha, Frans af
> Assissi - eller for den sags skyld Adolf Hitler.
>
> Pubertære barnligheder er hvad det er .

Netop, og det skal ikke tages for andet end det.

Fra : Per Rønne

Dato : 09-10-06 03:54

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> wrote:

> Netop, og det skal ikke tages for andet end det.

Og man kan kun beklage at Søren Espersen ikke meldte kraftigere ud. Det
kan være grunden til at Pia Kjærsgaard da hun kom hjem fra FNs
generalforsamling, ikke meldte kraftigere ud end at kalde det
'barnagtigt'.

I øvrigt med samme ordvalg som Abu Laban.

Så er det i øvrigt kommet frem at den 'kunstner' der på skrømt havde
meldt sig ind i DFU måtte rende rundt et par måneder, før der var en
avis der ville tage amatør-videooptagelserne. Det blev så David Trads
Nyhedsavisen, som vel nu kan forvente sig en døds-fatwa.

Som Abu Laban udtalte: det var /offentliggørelsen/ af videoen, der var
krænkelsen. Ikke hvad nogle barnlig fjolser i en brandert rendte rundt
og lavede til en privat fest på en sommerlejr.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Frank Leegaard

Dato : 09-10-06 23:28

> [...]
> krænkelsen. Ikke hvad nogle barnlig fjolser i en brandert rendte rundt
> og lavede til en privat fest på en sommerlejr.

Selvsamme Laban havde da også et ret afslappet forhold til sin egen søns
knap så heldige optræden forrige år

/FL

Fra : Per Rønne

Dato : 10-10-06 03:56

Frank Leegaard <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> wrote:

> Selvsamme Laban havde da også et ret afslappet forhold til sin egen søns
> knap så heldige optræden forrige år

Jep. Jeg så et sted inden for de sidste dag at denne søn nu går på VUC.
Han vil gerne være læge, men må nu nøjes med en HF som adgangsvej. Han
blev som bekendt smidt ud af skolen af rektor, fordi han insisterede på
bøn på skole, i skoletiden.

Efter at disse bønner, ledet af ham, havde udviklet sig til hademøder
mod Vesten generelt og Danmark specielt.

--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Alucard

Dato : 08-10-06 12:20

On Sun, 08 Oct 2006 12:02:03 +0200, "@" <1[at]invalid.net> wrote:

>for hvad?

Måske for at drikke alkohol og ryge tobak...?