Logisk ideologisk tænkning
Fra : Martin Johansen

Dato : 07-10-06 17:22

Sagen omkring den ellers meget anerkendte professor i matematik
fra USA Ted kaczynski, endte ulykkeligt i en retsag, hvor denne
nytænker blev dømt til fængsel på livstid i Super Max-fængslet i
USA - hvor alle de "farligste" fanger holdes fangen.

Kaczynski er en knivskarp tænker, som dissekerer det moderne samfunds
elendige kadaver med et overblik, som lader os almindelige mennesker
tilbage som myrere. Desværre er han forment at udgive flere værker fra
sin celle i fængslet.

De bolsjevistiske løgne lader hånt om os hvide mænds atlantide
oprindelse. Kaczynski fanger denne sandhed, og rammer i sin
tænkning hårfint den social-darwinistiske løsning.

   *Alle betydningsfulde opfindelser blev gjort af hvide mænd
   *Alle betydningsfulde virksomheder blev stiftet af hvide mænd
   *Alle betydningsfulde tænkere har været hvide mænd

Disse facts står som et talende vidnesbyrd imod de bolsjevistiske løgne.

Jeg husker fra børnetime på DR-tvs Faktisk, hvor det altid var damen,
som havde styr på teknik, mens mændene ikke kunne finde ud af at køre
med gravko. TV'et er ressentimentets afgud, hvori de ser bort fra og
foragter den patriarkalske Yahweh.

Min kat er ca. ni uger gammel, og hun har lært udmærket at skide i
kattebakke og tisse i kattebakke. Det er en almindelig grå huskat.

--
   Copyright© Martin Johansen, 2006
   http://www.geocities.com/martinhonorejohansen

Fra : -=* DANELAW *=-

Dato : 07-10-06 18:23

"Martin Johansen" <m@j.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> nytænker blev dømt til fængsel på livstid i Super Max-fængslet i
> USA - hvor alle de "farligste" fanger holdes fangen.

'Nytænker'...

http://www.crimelibrary.com/terrorists_spies/terrorists/kaczynski/1.html

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 07-10-06 18:44

"Martin Johansen" skrev i en meddelelse

> [...]
> elendige kadaver med et overblik, som lader os >almindelige mennesker
> tilbage som myrere. Desværre er han forment at udgive >flere værker fra

Skal vi ikke lige have med at manden er en sindsyg person , som ønskede død
og ødelæglse for andre uskyldige mennesker med sine bomber.

> De bolsjevistiske løgne lader hånt om os hvide mænds >atlantide
> oprindelse. Kaczynski fanger denne sandhed, og >rammer i sin
> tænkning hårfint den social-darwinistiske løsning.

Atlantider ?! ... Der findes ingen videnskabelig bevis
der bare den mindste smule understøtter mandens vrøvl

> [...]
> som havde styr på teknik, mens mændene ikke kunne >finde ud af at køre
> med gravko. TV'et er ressentimentets afgud, hvori de >ser bort fra og

sjovt nok drøner du deruda mod HipHop og andre.
Tolkien er en racist , Crpwely er satan selv o.s.v
Jeg spørger bare. Hvad fanden er du selv ?
Den tanke at Tolkien skulle havde skrevet sin bøger
bare for at skrive en god og lang historie og ikke andet
er åbenbart ikke dukket op i dit en mands univers.

> Min kat er ca. ni uger gammel, og hun har lært >udmærket at skide i
> kattebakke og tisse i kattebakke. Det er en almindelig >grå huskat.

Hvis du har læst Crowley som du påstår , så har du ikke forstået en skid ,
og hvor for fanden skal det gå ud over andre at du ikke som lille måtte lege
med gadens drenge.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Martin Johansen

Dato : 07-10-06 19:00

Michael Meidahl Jensen <mmjFJERNDETTE@tidsfaktoren.dk> skrev:

>sjovt nok dr?ner [klip] Crpwely er satan selv o.s.v

Kaldte han ikke sig selv "the Great Beast 666?"

>Hvis du har l?st Crowley som du p?st?r , s? har du ikke forst?et en skid ,

Hvorfor ikke det? Og hvor "påstår" jeg, jeg har læst nogle af
hans lødne chock-toilet-romaer?

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 07-10-06 20:35

"Martin Johansen" skrev i en meddelelse

> Kaldte han ikke sig selv "the Great Beast 666?"

Crowley kaldte sig alt muligt, han var en Chalatan
en morfinist og besat af sex .
Det han skriver er til tider det rene volapyk lige som
madam Blavatsky.
Der er lige så meget Satsa over ham , som der er i Wien's drengekor.

Er det ikke dig der har skrevet dette her ?
du kan da i det mindste læse bare en af hans bøger
før du kaster dig over en åndelig kamp mod det du opfatter som satanisme

kilde http://www.geocities.com/martinhonorejohansen/aleister.htmlog når jeg
så læser noget af det andetdu har skrevet , så rejser håret sig på mit
hovede
:http://www.geocities.com/martinhonorejohansen/ben.htmlhttp://www.geocities.com/martinhonorejohansen/enhistorie.html--
Venlig HilsenMichael Meidahl Jensen

begin 666 aleister.html&b=Microsoft%20Internet%20Explorer%204.0%20%28compatible%3B%20MSIE%206.0%3B%20Windows%20NT%205.1%3B%20SV1%29&s=1280x800&o=Win32&c=32&j=true&v=1.2
M1TE&.#EA`0`!`.,`````````````````````````````````````````````
H`````````````````````"'Y! $`````+ `````!``$```0"$$0`.P``
`
end

begin 666 visit.gif?us1160247845
M1TE&.#EA`0`!`.,`````````````````````````````````````````````
H`````````````````````"'Y! $`````+ `````!``$```0"$$0`.P``
`
end

begin 666 serv_s=76001548&t=1160247845&f=us-w59.dat
K1TE&.#EA`0`!`( ``/___P```"'Y! $`````+ `````!``$```("1 $`.P``
`
end

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 07-10-06 20:41

"Michael Meidahl Jensen" skrev i en meddelelse

Den gik der så ged i !
Jeg ville linke til nogle under sider på
http://www.geocities.com/martinhonorejohansen/
men se om ikke Martin har fjernet dem her til aften (Lørdag)

Vi må åbenbart ikke længere læse dem .

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 07-10-06 20:58

> [...]

> Jeg ville linke til nogle under sider på
> http://www.geocities.com/martinhonorejohansen/
> men se om ikke Martin har fjernet dem her til aften >>

Meget mere ged gik der i dette her
Siderne er åbenbart kun fjernet fra start siden

http://www.geocities.com/martinhonorejohansen/

her er siderne jeg hentyder til
http://www.geocities.com/martinhonorejohansen/aleister.html
http://www.geocities.com/martinhonorejohansen/ben.html
http://www.geocities.com/martinhonorejohansen/enhistorie.html

Så Undskyld Martin, siderne kan læses , bare ikke hentes fra din start side
(som er lavet om her til aften Lørdag)

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Martin Johansen

Dato : 07-10-06 23:11

Michael Meidahl Jensen <mmjFJERNDETTE@tidsfaktoren.dk> skrev:

>Crowley kaldte sig alt muligt

Ja eller nej?

Desuden har jeg aldrig sagt, har var Satan selv. Det var dig
selv, der hævdede dét om mig. Men nu bliver du alligevel nødt til
at indrømme et ja til spørgsmålet.

>du kan da i det mindste l?se bare en af hans b?ger

Hvorfor det?

Fra : Anglachel

Dato : 07-10-06 21:11

"Martin Johansen" <m@j.invalid> skrev i en meddelelse

*Alle betydningsfulde tænkere har været hvide mænd

Kon Futze? Gandhi? Martin Luther King? Muhammed?

> Disse facts står som et talende vidnesbyrd imod de bolsjevistiske løgne.

Tjah, Lenin var vel også en stor tænker af en slags.

Fra : Bo Warming

Dato : 07-10-06 21:42

"Anglachel" <rune_nospammmingaagaard@yahoo.com> wrote in message
news:452809c0$0$3450> "Martin Johansen" <m@j.invalid> skrev i en
meddelelse
> *Alle betydningsfulde tænkere har været hvide mænd
>
> Kon Futze? Gandhi? Martin Luther King? Muhammed?

Konfutze nedskrev gamle traditioner
Gandhi var britisk uddannet
Den gule mand har opfundet så meget som vi men tidligere
kompas, papir, trykkemaskine, krudt, seismograf, støbejern, måske
hjulet
MEN TIDLIGERE og uden at skrive en masse personforgudelse

Fra : Martin Johansen

Dato : 07-10-06 23:18

Anglachel <rune_nospammmingaagaard@yahoo.com> skrev:

>"Martin Johansen" <m@j.invalid> skrev i en meddelelse
>>
> *Alle betydningsfulde t?nkere har v?ret hvide m?nd

> Gandhi? Martin Luther King? Muhammed?

Ikke særligt betydningsfulde. Både Gandhi og Martin L. King var
udlukkende beskæftiget med at hyppe deres EGET folks kartofler.
De kan ingenlunde regnes for nogle af de store filantroper, som
gavner ALLE jordens folk. Blandt disse kan f.eks. regnes Bill
Gates og Mærsk McKinney Møller, som begge har givet rundhåndet
til verdens nødsstedte uden at tænke i etnicitet som Gandhi og
M.L. King.

Fra : Anglachel

Dato : 08-10-06 15:12

> [...]
> Gates og Mærsk McKinney Møller, som begge har givet rundhåndet
> til verdens nødsstedte uden at tænke i etnicitet som Gandhi og

Tjah, Gandhi befriede jo kun ~500 millioner mennesker fra Europæisk
imperialisme. Stort set uden brug af vold. Det er tydeligvis meget begrænset
i omfang...
Gates og Mærsk som store tænkere? Jeg tror vores definition af ordet afviger
radikalt fra hinanden.

Fra : JensenDenmark

Dato : 08-10-06 08:21

"Martin Johansen" <m@j.invalid> skrev i en meddelelse

Han havde nogle ganske interessante synspunkter, som kunne være udgangen for
mental studier i den menneskelige hjerne, men lige det faktum at han
udsendte knap så praktiske erklæringer pr. pakkepost. (Modtagerne synes
ihvertfald ikke så meget om dem. Dvs. dem som overlevede.) forvanskede
budskabet.

Det er nok bedst at han opholder sig der, hvor han gør.

Mvh
JensenDenmark