Københavns biskop udlover dusør på fem mil~
Fra : Per Rønne

Dato : 07-10-06 04:15

I dagens JP kan man se at Københavns biskop nu i fuld offentlighed
udlover en dusør på fem millioner kroner for at få slået svensk
journalist ihjel.

Journalisten har nemlig fornærmet Jahves søn, Jesus.

<http://www.jp.dk/meninger/ncartikel:aid=4004154>
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Knud Larsen

Dato : 07-10-06 07:11

> [...]
> journalist ihjel.
>
> Journalisten har nemlig fornærmet Jahves søn, Jesus.

Jamen, så kan vi i dag se svenske biskopper valfarte til Danmark for at sige
undskyld

Den pakistanske stormullah Qureshi - som åbenbart halvdelen af Pakistans
befolkning hedder, det var jo navnet på Muhammeds stamme - er iflg Tøger
Seidenfaden blevet behandlet så usselt, da han forsøgte at indvandre til
Danmark, at det er fuldt forståeligt, at han vil rydde selv tegnere, som gør
grin med Jyllands Posten, ad vejen. Det er kun et spørgsmål om at sætte sig
i islamisternes sted, - vi ville gøre præcis det samme, fremhæver profeten
Seidenfaden.

Det ER ufatteligt at en dansk biskop kan finde på at rejse til Saudi Arabien
og undskylde for at vi ikke behandler islam godt nok, men der ER åbenbart
ingen grænser for misforståelserne og for kryberiet.
Jeg ser også, at en af dem der var med rundt i Mellemøsten og svine Danmark
til, nu er ansat som officiel fængsels-imam, - det er jo fuldstændig
forrykt, når man ved at disse imamer får stor indflydelse på de unge
muslimer i brummen. De udgør iøvrigt nu 19 procent af hele
fængselsbefolkningen.

Fra : Per Rønne

Dato : 07-10-06 08:05

Knud Larsen <larsensknud@yahoo.dk> wrote:

> Det ER ufatteligt at en dansk biskop kan finde på at rejse til Saudi Arabien
> og undskylde for at vi ikke behandler islam godt nok

Så har han da vist måttet efterlade såvel kors som bibel herhjemme -
ellers risikerede han jo at blive offentligt pisket ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Knud Larsen

Dato : 07-10-06 11:02

> Så har han da vist måttet efterlade såvel kors som bibel herhjemme -
> ellers risikerede han jo at blive offentligt pisket ...

Måske var det hvad han håbede på

Fra : Ukendt

Dato : 07-10-06 07:39

"Per Rønne" wrote:
> [...]
> journalist ihjel.
>
> Journalisten har nemlig fornærmet Jahves søn, Jesus.

Sådan JP!!!

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Chrisjoy

Dato : 09-10-06 20:19

Michael Laudahn eOpposition wrote:

> Den er så pæn - hvorfor vil du ikke lade broderfolkene tage del i
> den?

Men kjære deg, har du ikke skjønt at venstresidens skrullinger holder
kristne mennesker for en høyere standard enn bleiebuksevandrende
søplemennesker med sympatier til en eplemtisk barne/kninne- morder med
umodent seksualliv? Hvis du er muslim så er det helt greit at du tror
og gjør veldig mange dumme ting, uten at du skal regnes ansvarlig for
dette.

Fra : Rom

Dato : 09-10-06 20:44

"Chrisjoy" <ultralibertarianer@gmail.com> wrote in message

> [...]
>umodent seksualliv? Hvis du er muslim så er det helt greit at du tror
>og gjør veldig mange dumme ting, uten at du skal regnes ansvarlig for

Du er jo selv en "drittunge" fra vestkanten som oppfodrer til terror.
Sånn sett så sitter du i glasshus.

Kjell

Fra : N/A

Dato : 09-10-06 20:44

Fra : Sigvald

Dato : 09-10-06 20:57

Rom skrev:

> Du er jo selv en "drittunge" fra vestkanten som oppfodrer til terror.
> Sånn sett så sitter du i glasshus.

VRØVL!
Foruten å være økonomi- og logikk-ekspert fremstår Chrisjoy som en
av de aller fineste, mest kunnskapsrike og mest seriøse debattantene
her i forumet.

Sigvald

Fra : Chrisjoy

Dato : 09-10-06 21:10

Rom wrote:

> Du er jo selv en "drittunge" fra vestkanten som oppfodrer til terror.
> Sånn sett så sitter du i glasshus.

Jeg har aldri tidligre, ei heller i min foregående posting, gitt
inntrykk av å være imot terrorisme. Jeg er FOR terrorisme, men bare
den som er moralsk forsvarlig, hvilket inkluderer terrorisme imot
stater og folk som praktiserer en bok som formaner død og fordervelse
over vi som ikke tror på en religion hvis første talsmann var en
epileptisk barnemorder med umodent seksualiv.

At dere på venstresiden ikke klarer å skille mellom sunn og usunn
terrorisme forteller oss ikke noe særlig annet enn at også dere er en
gjeng umodne skrullinger.