Opera og fodbold kræver sikkerhed mod angr~
Fra : Bo Warming

Dato : 04-10-06 16:35

Opera og fodbold kræver sikkerhed mod angreb

- hvorfor griner politiet af mit forslag til kameraovervågning
af os naboer til Jagtvej69 bøllerne?

Deutsche Oper må da løbe risiko for, at de bruger ytringsfriheden, så
volds-religionen måske går amok

FCK og Brøndby må lade håndjern installere på deres egne tribuner, så
tilskuerne kun kan SE og ikke hærværke.

Men overgrebene mod mig handler ikke kun om fyldebøtters afreagering
og 50 brudne ruder - Codan Forsikring har idag udfra besigtigelse af
plastik beskyttelsen afgjort - uden at gå ind ad havegangen - at dette
er et hus, som er for farligt at forsikre. Og derved 5 mio kr
fattigere, for långiver kræver forsikring mod svamp - som ikke er
berørt af beskyttelsen mod bøllerne

Forestil dig at AIDS-patienter, der selv har været ude om sig, fik
negativ særbehandling af forsikringsselskaberne!