/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Mobil-Telefoni
#NavnPoint
Klaudi 20830
refi 17101
Nordsted1 13879
o.v.n. 13756
Kortoverv.. 9673
thyfoon 6564
Ghettofam.. 6087
rotw 5524
katekismus 5124
10  g_h 4281
Orange
Fra : Izeqb


Dato : 25-06-01 14:16

hejsa...

Er der nogen der har erfaring med mobilabb. hos Orange?
Havde tænkt på at få oprettet et, men vil gerne lige høre andres
erfaringer....

 
 
Mich@el H. (25-06-2001)
Kommentar
Fra : Mich@el H.


Dato : 25-06-01 19:56

> Er der nogen der har erfaring med mobilabb. hos Orange?
> Havde tænkt på at få oprettet et, men vil gerne lige høre andres
> erfaringer....

Jeg har været kunde hos Orange i lidt over 3år, jeg har altid følt mig
utrolig godt behandlet hos selskabet, og følt at de tog mig alvorligt når
jeg ringede ind til dem og fortalte dem om ting jeg synes de kunne gøre
bedre osv. Jeg har faktisk kun haft problemer med dem en eneste gang og det
var da de lavede en fejl i min regning, jeg ringede ind og snakkede med dem
om det, de beklagede og ville så trække 50kr. fra min næste regning som en
undskyldning. Det var jeg meget tilfreds med Deres net er dårligt er der
nogen der siger, men jeg synes ikke helt den holder mere... ok. de dækker
ikke over hele danmark, men allerede i starten af næste år dækker de over
96% af Danmarks geografiske areal.

Mvh.

Michael H.



"René Nielsen" (25-06-2001)
Kommentar
Fra : "René Nielsen"


Dato : 25-06-01 23:45

I artiklen <58eejt4d4re1k39pvg6upti79u0npp8gek@4ax.com>, skrev "Izeqb"
<izeqb@secret.dk> følgende:
> Er der nogen der har erfaring med mobilabb. hos Orange? Havde tænkt på
> at få oprettet et, men vil gerne lige høre andres erfaringer....
Hmm, har været kunde hos dem, siden de fik deres licens... har aldrig
haft problemer hos dem, altid til at tale med deres kundeservice, hvis
der er noget, man vil spørge om.. så jeg vil sige (med min aldeles
subjektive mening) - opret et abo..

René

P.S. Ja, de dækker ikke hele landet, men det er jo randområderne, og der
færdes jeg jeg ikke - men hvis det er der man bor, så burde det nok ikke
være Orange man skal have.. (indtil næste år)

--
Web? : [http://www.renenielsen.com/]

Henrik Koksby Hansen (02-07-2001)
Kommentar
Fra : Henrik Koksby Hansen


Dato : 02-07-01 20:00

>> Er der nogen der har erfaring med mobilabb. hos Orange? Havde tænkt på
>> at få oprettet et, men vil gerne lige høre andres erfaringer....
[...]

Abonnementet er ok.

Problemet opstår først, når man vil have fat i kundeservice. (Og
forhandlerservice, for den sags skyld). Jeg har ofte måttet hænge i
røret over 15 minutter fordi man bliver stillet om og i kø og alle
mulige steder hen, før man får kontakt med den rigtige (som kan løse
problemet). Til gengæld er de flinke og effektive, når først man får
fat i dem. Men ventetiden er elendig - og heldigvis gratis.


vh
--
Henrik Koksby.dk Hansen

Michael Jensen (02-07-2001)
Kommentar
Fra : Michael Jensen


Dato : 02-07-01 21:15

> Problemet opstår først, når man vil have fat i kundeservice. (Og
> forhandlerservice, for den sags skyld). Jeg har ofte måttet hænge i
> røret over 15 minutter fordi man bliver stillet om og i kø og alle
> mulige steder hen, før man får kontakt med den rigtige (som kan løse
> problemet). Til gengæld er de flinke og effektive, når først man får
> fat i dem. Men ventetiden er elendig - og heldigvis gratis.
>

Jeg synes nu deres kundeservide er blevet væsentlig hurtigere på det sidste!



Niels Andersen (04-07-2001)
Kommentar
Fra : Niels Andersen


Dato : 04-07-01 14:21

"Henrik Koksby Hansen" <webmaster@koksby.dk> wrote in message
news:eug1ktkmt87iuqgmc6nohjdpaopfichun4@4ax.com...
> Jeg har ofte måttet hænge i
> røret over 15 minutter fordi man bliver stillet om og i kø og alle
> mulige steder hen,

Jeg har erfaring med Teledanmark, Sonofon, Debitel, Telia og Orange. Og jeg
ringer tit til mit teleselskab... :)
Her klarer Orange sig helt klart bedst, både hvad angår ventetid og
effektivitet når jeg når igennem.

Teledanmark: Der er nogle gange kort kø. Men for hulen hvor er den oftest
lang. Og så en inkompetent medarbejder i røret...
Debitel: Efter at have hørt på deres jingle i 30 minutter er der tendens til
at man begynder at rive hele totter hår af hovedet på sig selv. De er dog
vist gået over til at spille musik nu...
Telia: Her har jeg oplevet at blive smidt af efter både 15 og 20 minutters
ventetid. Når man endelig kommer igennem har man følelsen af at problemerne
er ordnet. Senere finder man ud af at Telia er de eneste der har dårligere
medarbejdere end TDC! (Jeg har haft en "sag" kørende i flere måneder efter
jeg stoppede der som kunde...)
Sonofon: Ganske OK.

....bare lige for at fortælle MIN erfaring. :)

--
Mvh.

Niels Andersen



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177517
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408634
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste