Hvordan går det nu lige i Iraq....?
Fra : Lyrik

Dato : 01-10-06 11:30

Fra velunderrettet kilde i Basra (ejer af et supermarked, jeg er bekendt
med), kommer følgende udsagn:

"Hvorfor erobrer i et land når i ikke vil regere det??"

Det er som om vesten ikke har intelligens til at forstå følgende:
Det bedste styre den Iraqiske kultur kunne komme op med var Saddam!
Vesten vælter Saddam og forlanger derefter at hans kumpaner skal levere et
bedre styre.

Det skulle de da for pokker selv være i stand til at levere.

Nå tilbage til supermarkedsbestyreren i Basra:
"Til at begynde med var fvi glade for danskerne, de hjalp os. Men nu er det
hele io den grad forværret så danskerne kun er "pynt!".
"Der er jo ingen virkelig forandring til det bedre. Hvorfor erobrer i et
land når i ikke vil regere det?"

Hilsen
Jens

Fra : Hr. Jensen

Dato : 01-10-06 12:01

Den Sun, 1 Oct 2006 12:30:22 +0200 sendte "Lyrik"
<lyrikFJERN@heaven.dk> følgende røgsignaler:

Fair nok, giv dem Saddam tilbage!
De fortjener sgu alligevel ikke bedre.

--
Hr. Jensen.
Hvad skulle jeg dog i Himlen efter, når jeg dør?

Fra : Voluntary Victim of ~

Dato : 01-10-06 23:39

"Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> skrev i en meddelelse

> Fair nok, giv dem Saddam tilbage!
> De fortjener sgu alligevel ikke bedre.

Det ville ikke hjælpe alligevel. Låget er blevet taget af trykkogeren og det
kan ikke lægges på igen., nu må borgerkrigen gå sin gang, så får vi at se,
hvad der sker derefter.

Fra : Lyrik

Dato : 02-10-06 10:46

"Voluntary Victim of Welfare" <rune_nospammmingaagaard@yahoo.com> skrev i en
meddelelse news:45204397$0$3480$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> [...]
det
> kan ikke lægges på igen., nu må borgerkrigen gå sin gang, så får vi at se,
+++++++++++++++++++++++

Det kan jeg godt fortælle dig ud fra min historiske viden.
Når en kultur falder sammen i borgerkrig, så falder den ovenpå de
samfundsinstitutioner der allerede er faldet sammen.
Den går sin totale opløsning i møde som du har set i Somalia for eksempel.
Historien byder at top-kulturen med indflydelse i området skal tage styret
over det sammenbrudte land og STYRE det ved at indføre sin egen livskraftige
kultur.

Omsat til Iraq. Den amerikanske regering skal styre Iraq og kalde det sit
eget land.

Da Assyrien brød sammen overtog den det Babyloniske rige og styrede landet.
Da Babylon brød sammen overtog Persien og styrede landet.
Da Persien brød sammen overtog grækerne og styrede landet.
Da grækerne brød sammen overtog Romerne og styrede landet.
Da det hedenske Romerrige brød sammen overtog de kristne kejsere styringen
af Romerriget.
De islamiske kalifater er brudt sammen.
Nu har de protestantiske demokratier magten og det forventes at de skal
overtage og styre Iraq.

Men det vil de ikke, for de protestantiske demokratier har en rytter sidende
på ryggen. denne rytter hedder "Djævelen".
Denne "Djævel" bryder sig ikke om successen hos det dyr han ridder på. Fordi
dette dyrs success er funderet i protestantisme og tro på "Vorherre den
gode".
Han vil omskabe dyret til et rent politisk vilddyr uden normer og etik.
Allerede nu mærker dyret hans sporer i siden og prøver at følge ham.
De vil "ikkeherske" i Iraq fordi rytterens tanke er at styrke
ikkeprotestantiske grupper ved at erklære deres kulturer som ligeværdige med
kulturen hos det sejrende protestantiske dyr.
Han har tidligere prøvet at erklære andre kulturer for mere farverige og
overlegne, men ikke så successfuldt mere efter at man har kigget disse
kulturer bag kulisserne.
Rytteren forsøger at forhindre en udbredelse af protestantismen som sit
højeste mål. Alt andet må underordne sig dette mål. Også Iraqs folks
velbefindende.

Hans største våben er "demokratiet" som er udviklet i den protestantiske
kultur, men som det er lykkedes ham at løsrive fra dets fundament og
præsentere som "midt i luften frit svævende".
Noget alle og enhver i alle og enhver kultur kan få til at fungere
tilfredsstillende i hans koncept.
Men nu snubler "Den sorte prins" i sine egne sorte fløjelsgevandter. Han kan
ikke prale med success på dette felt.
Et fungerende demokrati er kun livskraftigt i en næstekærlig, arbejdssom,
antikorupt,- protestantisk kultur.

"Gå ud og gør alle folkeslagene til mine disciple"<JK

Hilsen
Jens

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 02-10-06 14:00

"Lyrik" <lyrikFJERN@heaven.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> kultur.
>
> Omsat til Iraq. Den amerikanske regering skal styre Iraq og kalde det sit

Og det er vel også det der har været planen helt fra begyndelsen

> [...]
> De islamiske kalifater er brudt sammen.
> Nu har de protestantiske demokratier magten og det forventes at de skal

ahhh mon ikke USA skal få kørt de andre ud på et sidespor når engang de ikke
mere har brug for hjælp

> "Gå ud og gør alle folkeslagene til mine disciple"<JK

citat fra "fredens religion" ???

Peter