Dagens saligste hund!
Fra : Lina Kugge

Dato : 25-06-01 13:33

Hvor ER det bare fedt at have en hundesø til 'rådighed' når det er for varmt
til vores sædvanlige motionstur. Har lige rundet den til fods - med Øjle
svømmende sådan set hele vejen. Hun var sgu næsten ikke til at drive op igen
(forståeligt nok), men fik endelig fast grund under poterne, iført jordens
største og gladeste hundesmil!

Håber at I alle får en god dag.

Lina & 'flodkoen'

--

COWBOYS DO IT ALL
Sooner or later...

Fra : coppi

Dato : 25-06-01 20:31

Hej Lina.

Hyggeligt at høre om flodkoen.Det må være en Lab , ikke?
Mine vil også rigtig gerne bade , men så skal der altså være rigtig varmt.Og
vi skal selv gå ud med dem , og jeg bader altså kun når vandet er varmt.

Hilsen coppi

Fra : Lina Kugge

Dato : 26-06-01 09:48

Nope, ingen lab hos os.
Hun er nævnt lidt oppe ad listen i Re: Strinter Uff....
Mor er riesenschnauzer, far gættet til schæfer/collie/labrador (måske...).
Selv er hun 1 stks 50 kg's traktor (muskler), vildtfarvet, flapører,
tiggerøjne og ryghvirvel (smadderpraktisk at 'hænge' snoren på, for den
bliver så liggende over skuldrene på hende, så man ikke skal rode rundt på
jorden når man gerne vil have fat i snoren igen
Men da hun også er tungt bygget, så er det her varme vejr sgisme ikke det
fedeste vi kan gå tur i. Normalt går hun med op til min pony hver dag, som
er en tur på 1½-2 timer. Men det orker hun ikke lige nu - ok, sandt at sige
gider jeg sgu heller ikke at gå i den varme; pyh somebody hand me an
icecream!
Har lige rundet 'svømmebanen' igen, da min kursuslærer var syg igen idag -
har helt fri YEAH.

Lina

--

COWBOYS DO IT ALL