Skal bruge essay om Internet-/data-sikkerh~
Fra : Martin Larsen

Dato : 25-06-01 13:36

Ligger du inde med et essay/artikler på 2-10 A4-sider om ovenstående emner
ville jeg være lykkelig. Det skal være noget med nogle overvejelser,
diskutioner og/eller analyser, ikke for meget beskrivelser.

Skal bruge dem i skole sammenhæng på videregående uddannelse.

Det må både dansk og engelsk.

Mvh.
Martin Larsen.

Fra : Kim Nielsen

Dato : 25-06-01 17:45

> Skal bruge dem i skole sammenhæng på videregående uddannelse.

- Lav selv dine opgaver! Du lærer ikke en skid af at kopiere andres.

Fra : Martin Larsen

Dato : 25-06-01 21:42

Kim Nielsen <kn@deepblue.adsl.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3B376A8E.2EAE2A8E@deepblue.adsl.dk...

> - Lav selv dine opgaver! Du lærer ikke en skid af at kopiere andres.

Nå nå, godt ord igen!!

Meningen var nu også at det skulle bruges til inspiration. Jeg er da i hvert
fald nødt til at læse noget materiale, inden jeg kan skrive noget
fornuftigt. Håbede at få nogle forskellige gode artikler, der diskuterede
emnet.

Mvh.
Martin Larsen

Fra : Kim Nielsen

Dato : 26-06-01 18:04

> [...]
> fald nødt til at læse noget materiale, inden jeg kan skrive noget
> fornuftigt. Håbede at få nogle forskellige gode artikler, der diskuterede
Oki. Det er en anden sag.

Der kan jeg da nævne:
http://www.cert.org
http://www.attrition.org
http://www.wiretrip.net
eller
http://www.argus-systems.com/ som afholder openhack

/Kim

Fra : Ole Michaelsen

Dato : 25-06-01 21:53

Martin Larsen wrote:
> Ligger du inde med et essay/artikler på 2-10 A4-sider om ovenstående emner
> ville jeg være lykkelig. Det skal være noget med nogle overvejelser,
> diskutioner og/eller analyser, ikke for meget beskrivelser.

Check hvad der er på www.securityfocus.org og www.securityportal.org.
Desuden er der nogle gode white papers på
http://www.sun.com/software/solutions/blueprints/browsesubject.html#security

-- Ole

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 27-06-01 14:09

"Martin Larsen" <boesgaard@teliamail.dk> writes:

> Ligger du inde med et essay/artikler på 2-10 A4-sider om ovenstående emner
> ville jeg være lykkelig. Det skal være noget med nogle overvejelser,
> diskutioner og/eller analyser, ikke for meget beskrivelser.

Nu ved jeg ikke hvilket niveau vi taler om, men jeg fik denne
fornylig, og jeg synes den er god:
http://cookies.lcs.mit.edu/