Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Rente statistik flere år bagud
Fra : Nicolai Gideon

Dato : 09-11-06 16:17

Jeg sidder og leder efter et sted, hvor man kan se rentens udvikling, i
løbet af de sidste 5-10 år - bare for at få en fornemmelse af, hvor lav
boligrenten kan blive.

Er der nogle, der kender nogle urler?

mvh
Nicolai

Fra : Poul Christensen

Dato : 09-11-06 22:13

Nicolai Gideon <cosmos_ch@os.dk> wrote in news:cosmos_ch-
CE8944.16164209112006@news.tele.dk:

> Jeg sidder og leder efter et sted, hvor man kan se rentens udvikling, i
> løbet af de sidste 5-10 år - bare for at få en fornemmelse af, hvor lav
> boligrenten kan blive.
>
> Er der nogle, der kender nogle urler?

Prøv statistikbanken på www.dst.dk

mvh
Poul Christensen

Fra : Ivar

Dato : 09-11-06 22:46

Nicolai Gideon skrev:

> Jeg sidder og leder efter et sted, hvor man kan se rentens udvikling, i
> løbet af de sidste 5-10 år - bare for at få en fornemmelse af, hvor lav
> boligrenten kan blive.

Hmm

Kan du også se hvad lotto-tallene bliver i næste uge, hvis du
får et link til lotto-tallene fra de sidste 5-10 år.

Ivar Magnusson

--
Træt af Outlook Express? Prøv dog noget nyt !!!
MesNews er lige til at gå til.

Fra : nvm

Dato : 10-11-06 07:35

Nicolai Gideon skrev:
> Jeg sidder og leder efter et sted, hvor man kan se rentens udvikling, i
> løbet af de sidste 5-10 år - bare for at få en fornemmelse af, hvor lav
> [...]

Nationalbankens diskonto viser udviklingen siden 1914.