Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Nyt dansk sytem GRATIS
Fra : Kim Rasmussen

Dato : 22-10-06 15:36

Hej her er et helt nyt dansk sytem som er helt gratis at deltage i
og man kan komme til at tjene masser af penge tjek det ud husk det er
helt gratis. http://www.skjulte-skatte.dk/3077/

Hilsen Roy.

Fra : alexbo

Dato : 22-10-06 15:58

"Kim Rasmussen" skrev

> Hej

Åh nej,
jeg er bange for vi er kommet ind i en stime af fjolser, der vil belemre os
med deres svindelnumre.

mvh
Alex Christensen

Fra : Treben

Dato : 22-10-06 18:47

Enu et "Fidusfirma" prøv http://www.skjulte-skatte.dk/ og se så på Sidemap,
nederst til højre, på dk-hostmaster står ejeren som ""Henrik Bruhn
Kristensen"" og han er kendt for den slaks hjemmesider.
mvh. Torben

Fra : Lars Brink [2650]

Dato : 23-10-06 08:46

Hej Alle,

Kig evt. her: http://www.evensite.dk/platinmyass.htm

For en lille liste af folk som allerede er blevet snyt af Henrik Bruhn
allerede..

--
Lars Brink
Colombia, Sydamerika fansite! => http://www.colombia.dk

Fra : Cyber.

Dato : 05-11-06 20:44

"Lars Brink [2650]" <usenet2005@papayaREMOVEconsulting.com> wrote in message
> Hej Alle,
>
> Kig evt. her: http://www.evensite.dk/platinmyass.htm
>
> For en lille liste af folk som allerede er blevet snyt af Henrik Bruhn
> allerede..

et eller andet sted er det da fedt at manden snyder dem som tror de selv kan
snyde...

Fra : Lars Brink [2650]

Dato : 06-11-06 08:49

Hej Cyber.,

> et eller andet sted er det da fedt at manden snyder dem som tror de selv kan
> snyde...

Jeg tror det var Martin Thorborg som på www.amino.dk skrev at dem som
hopper på det faktisk har fortjent en mand som Henrik Bruhn.

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 06-11-06 16:27

"Lars Brink [2650]" <usenet2005@papayaREMOVEconsulting.com> writes:

> Hej Cyber.,

> Jeg tror det var Martin Thorborg som på www.amino.dk skrev at dem som
> hopper på det faktisk har fortjent en mand som Henrik Bruhn.

Det er da synd for dem der bliver snydt. Folk på 60 år er nok ikke
ligeså IT-vante som os andre og har ingen erfaring i hvor mange
svindlere der findes på nettet, fordi de er vokset op uden pc'ere.

Hvis ikke man nogenlunde kan stole på folk og de regler vi har i vores
samfund omkring hvordan man f.eks. markedsførerer sine produkter, så er
vi jo tilbage til stenalderen - langt væk fra den civiliserede verden,
hvor man trods alt har en vis grad af tillid til virksomheder der lover
dit og dat. Men ja, man er lidt dum/uvidende - alligevel er det synd,
IMO. Som en anden skrev her i tråden: At stjæle slik fra børn, gamle og
uvidende/senile folk er jo ingen kunst. Man udnytter dem. Det må være
enormt nedværdigende at hedde Henrik Bruhn Kristensen - og hans navn er
jo IMO ødelagt for altid på nettet....

Iøvrigt har jeg aldrig nogensinde hørt hans stand-up. Nogen der har hørt
om han virkeligt er så sjov som han skriver på sin hjemmeside?

Best regards
Martin Jørgensen

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 06-11-06 16:53

Den 06-11-06 16.27 skrev Martin Jørgensen følgende:

> Iøvrigt har jeg aldrig nogensinde hørt hans stand-up. Nogen der har hørt
> om han virkeligt er så sjov som han skriver på sin hjemmeside?

Jeg har heller ikke hørt ham, men han er da til grin.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Rette smed for bager: En dårlig vane med fatale følger...

Fra : alexbo

Dato : 06-11-06 17:21

"Martin "Jørgensen"" skrev

> Det er da synd for dem der bliver snydt. Folk på 60 år er nok ikke
> ligeså IT-vante som os andre og har ingen erfaring i hvor mange
> svindlere der findes på nettet, fordi de er vokset op uden pc'ere.

Folk på 60 er nu ikke så nemme at narre, de ved godt at der ikke findes
lette penge, det er de unge der vil være hurtigt rige, der hopper på den
slags.
Der er ikke ret mange ældre pyramidespillere, det kunne ikke falde den
aldersgruppe ind at lokke venner med i sådant noget.

Der er et gammelt ord " man kan ikke narre en ærlig mand" lige som alle
andre gamle ord er det halvt vås.
Men der er den sandhed i det, at de uærlige/uhæderlige/grådige står i kø for
at blive narret.
Det er den grådige turist, der vil omgå værtslandets valutalove, der står i
en port og køber sort valuta, og han bliver selvfølgelig snydt.

mvh
Alex Christensen

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 06-11-06 19:57

Martin Jørgensen wrote:

> Det er da synd for dem der bliver snydt. Folk på 60 år er nok ikke
> ligeså IT-vante som os andre og har ingen erfaring i hvor mange
> svindlere der findes på nettet, fordi de er vokset op uden pc'ere.

Det er vel ligegyldigt.?

Jeg kan nu ikke lige finde et sted hvor der står noget om 60-årige i
denne tråd.

De der tror på at man kan tjene mange penge uden risko behøver vel ikke
at være 60 år.? De kan vel tænke selv.?

Det er ret udbredt at forsøge at sælge noget uden dokumentation.

Hvad tror du marketings-branchen lever af.? At fortælle folk den del de
vil høre, og glemme resten.
Det er da ret udbredt.

Og de der bøjer sandhederne så de kan lokke de lette ofre til.
F.eks. Dyson der angiveligt forsøger at sælge støvsugere der roterer
lige så hurtigt som en formel 1 motor.? (Det gør alle de andre
producenters støvsugere iøvrigt også.!!)

Se Jyllands Posten søndag. Pressemeddelelse er ukritisk viderebragt, i
tillægget "Living".
Så vil du også kunne læse at motoren er digital. Hvad det end betyder.
= Salgsgas.

Mvh. Jørgen
--
http://www.aktiveforbrugere.dk/

Fra : Andy

Dato : 06-11-06 20:54

> [...]
> lige så hurtigt som en formel 1 motor.? (Det gør alle de andre
> producenters støvsugere iøvrigt også.!!)

Dyson må vel selv bestemme hvilke salgsparametre de ønsker at sælger deres
varer på.

> Se Jyllands Posten søndag. Pressemeddelelse er ukritisk viderebragt, i
> tillægget "Living".
> Så vil du også kunne læse at motoren er digital. Hvad det end betyder.
> = Salgsgas.

En digital el motor er som regel en børsteløs motor.

Andy

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 07-11-06 01:16

Jørgen Rasmussen <jo-ra@tdc-net.dk> writes:

> Det er vel ligegyldigt.?
>
> Jeg kan nu ikke lige finde et sted hvor der står noget om 60-årige i
> denne tråd.

Næ, men der stod vistnok et sted noget om at stjæle folks opsparing. Hov
nu fandt jeg det... Det var et citat fra evensite.dk:

"At stjæle slik fra børn og gamle damers folkepension er simpelt hen for
lavt!"

Jeg er 100% enig i den kommentar...

> De der tror på at man kan tjene mange penge uden risko behøver vel
> ikke at være 60 år.? De kan vel tænke selv.?

Kald dem bare hjernedøde, hvis du vil. Jeg kunne ikke drømme om at falde
for sådan et trick, men du har vel læst kommentarerne på
http://www.evensite.dk/platinmyass.htm og lignende steder? Altså, ja:

Ja, folk er sgu' da stjernedumme men samtidigt syntes jeg at det er synd
for dem at de er blevet udnyttet og snydt. Vores land har jo en masse
regler netop for at undgå den slags og netop for at beskytte de svage
mod svindlere/fupmagere osv... Og den (forbruger)-tillid har han
misbrugt, hvilket egentligt ikke er særligt svært hvis man ingen
skrupler har.

Jeg mener da at det er klart uacceptabelt hvis man lempede reglerne for
svindleri/snyderi/bedrageri osv. og ikke beskyttede de svage fordi når
de så bliver snydt: "Jamen, de kunne da bare tænke sig om"...

Han er vel nærmest en bedrager, ham Henrik Bruhn Kristensen. Synd at
ingen kloge folk åbenbart har dokumenteret hans fup og anmeldt ham i
tide, men det skyldes nok at de kloge holder fingrene langt væk og ikke
gider at spilde tid på ham.

> Det er ret udbredt at forsøge at sælge noget uden dokumentation.

Er det også udbredt at begå bedrageri, snyderi, falsk markedsføring og
lignende? Det jeg har læst tegner altså på at der er tale om noget der
er langt grovere "end at forsøge at sælge noget uden dokumentation".

> Hvad tror du marketings-branchen lever af.? At fortælle folk den del
> de vil høre, og glemme resten.
> Det er da ret udbredt.

Du har overhovedet ikke sat dig ind i hvad mange påstår at han har
gjort. Læs på lektien til næste gang og kom så igen. Det er *IKKE*
udbredt at sælge sine produkter som han gør det. Det er hamrende
ulovligt og med god grund - hvis han giver indkomst-garantier, så er det
altså noget han *SKAL* overholde. Prøv du at overføre det til
marketing-branchen - du finder ikke noget tilsvarende der.

Jeg tror iøvrigt også at han er klog nok til at stoppe mens legen er god
(øhm, dvs. han er ikke dum nok til at fortsætte), fordi ellers ville han
brænde fingrene noget så grusomt og blive dømt for det. Det er jeg
overbevist om ville blive resultatet, hvis han havde fortsat den linje
som jeg læser han har kørt...

> Og de der bøjer sandhederne så de kan lokke de lette ofre til.

Vi har altså noget lovgivning der gør at man kan blive straffet for at
gøre som jeg læser at han helt sikkert har gjort. Det er du vel klar
over?

> F.eks. Dyson der angiveligt forsøger at sælge støvsugere der roterer
> lige så hurtigt som en formel 1 motor.? (Det gør alle de andre
> producenters støvsugere iøvrigt også.!!)

Og hvad så? Mener du at der er noget ulovligt i det? Det tvivler jeg på.

> Se Jyllands Posten søndag. Pressemeddelelse er ukritisk viderebragt, i
> tillægget "Living".

Jeg holder ikke JP.

> Så vil du også kunne læse at motoren er digital. Hvad det end
> betyder. = Salgsgas.

Jeg tvivler på at det er ulovligt. Mener du at det er ulovligt eller
hvad er pointen?

Best regards
Martin Jørgensen

Fra : Jens Axel Søgaard

Dato : 06-11-06 20:47

Martin Jørgensen skrev:

> Det er da synd for dem der bliver snydt. Folk på 60 år er nok ikke
> ligeså IT-vante som os andre og har ingen erfaring i hvor mange
> svindlere der findes på nettet, fordi de er vokset op uden pc'ere.

Enig.

> [...]

> Iøvrigt har jeg aldrig nogensinde hørt hans stand-up. Nogen der har hørt
> om han virkeligt er så sjov som han skriver på sin hjemmeside?

Han er glimrende til stand-up. Han er især god til "bait-and-switch"
teknikken, hvor man får publikum til at tro, at de har gættet
pointen før tid, og så vender historien fuldstændigt på hovedet.

--
Jens Axel Søgaard

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 07-11-06 00:49

Jens Axel Søgaard <usenet@soegaard.net> writes:

> Martin Jørgensen skrev:
-snip-

> Han er glimrende til stand-up. Han er især god til "bait-and-switch"
> teknikken, hvor man får publikum til at tro, at de har gættet
> pointen før tid, og så vender historien fuldstændigt på hovedet.

Nå, så noget kan han alligevel

Det kan være jeg får fornøjelsen at overvære det en dag. Hans
anmeldelser ser udmærkede ud...

Best regards
Martin Jørgensen

Fra : Andy

Dato : 06-11-06 21:05

> et eller andet sted er det da fedt at manden snyder dem som tror de selv
kan
> snyde...

Ligesom nigeriabrevene...

Andy