Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Tjen penge uden at investere
Fra : Per Lillesø

Dato : 21-10-06 20:55

Hej!

Jeg er lige blevet medlem af en klub på Internettet, hvor man ganske gratis
kan downloade masser af tips og ideer til at spare penge i hverdagen. Der er
også nogle gratis kurser, der fortæller, hvordan man tjener penge på
Internettet, og sidst men ikke mindst har de et revolutionerende nyt system
hvor man kan tjene rigtig mange penge hver eneste måned, blot ved at være
gratis medlem!

Jeg kan som medlem invitere mine venner, så de kan få de samme gratis goder
og indtægter som mig, og derfor sender jeg nu denne invitation til dig.

Hvis du har lyst, kan du se det hele her, det koster ikke en eneste krone,
og du kan selvfølgelig melde dig ud igen når som helst, du ønsker det.

Her er et link til siden:

http://www.skjulte-skatte.dk/4844/

Med venlig hilsen
Per

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 21-10-06 21:25

Den 21-10-06 21.54 skrev Per Lillesø følgende:

> Jeg kan som medlem invitere mine venner, så de kan få de samme gratis goder
> og indtægter som mig, og derfor sender jeg nu denne invitation til dig.

Vi er ikke dine venner - og vi har heller ikke lyst til at blive det,
når du sender den slags spam her i gruppen.

> http://www.skjulte-skatte.dk/4844/

Hør, det er jo Henrik Bruhn Kristensen, der står bag den side. Ham er
der ikke ret mange herinde, der har tilto til, efter hans mange numre
med at lokke penge ud af naive mennesker.

Henrik er nok uden for pædagogisk rækkevidde, men du burde da i hvert
fald skamme dig.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Impotent: Matematisk begreb...

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 22-10-06 14:28

Kim Ludvigsen <usenet@kimludvigsen.dk> writes:

> [...]
> med at lokke penge ud af naive mennesker.
>
> Henrik er nok uden for pædagogisk rækkevidde, men du burde da i hvert

Det er måske Henrik selv.... Med de metoder han bruger:

Jeg meldte mig iøvrigt til for sjov på en spam-adresse:
---

Tak for din bekræftelse.

Du har nu adgang til medlemssiden, og der finder du blandt andet dit gratis
kursus, som du kan se ved at logge på her:

http://www.skjulteskatte.dk/login

Du skal bruge den e-mail som du har tilmeldt dig med,

og dit password er: ... ok, det har jeg fjernet her...

Spild ikke mere tid nu, men gå straks ind og start på kurset... du bliver ikke
skuffet.

Med venlig hilsen

SkjulteSkatte.dk
Skjulte Skatte V/Henrik Bruhn
Linaa Bygade 13
Silkeborg
8600
Denmark

------

Lidt søgning på google giver den ene skandale-historie efter den anden
på Henrik Bruhn...

http://www.evensite.dk/platinmyass.htm

Jeg kan anbefale at skrive: "henrik bruhn svindler" i søgefeltet på
google.

Best regards
Martin Jørgensen

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 25-10-06 12:47

Per Lillesø wrote:
> [...]
>
> Hvis du har lyst, kan du se det hele her, det koster ikke en eneste krone,
> og du kan selvfølgelig melde dig ud igen når som helst, du ønsker det.

Når noget lyder for godt til at være sandt.....ja så er det det
oftest.

--
Christian
http://www.yee-haw.dk