Epox eller Asus
Fra : Johnny Lorentzen

Dato : 25-06-01 13:26

Hvis man ikke skal overclocke hvilket MB er så bedst:

Epox EP-8K7A-Plus eller Asus A7M266?

Venlig hilsen
Johnny Lorentzen

Fra : SuneF

Dato : 25-06-01 14:59

"Johnny Lorentzen" <johnnylorentzen@hotmail.com> wrote in message news:3dbejt0lpif6nt24lggogpv2lf2p9lbu3l@4ax.com...
> Hvis man ikke skal overclocke hvilket MB er så bedst:
>
> Epox EP-8K7A-Plus eller Asus A7M266?

Jeg tror det er en smagssag, folk der har Asus boardet vil mene det er bedst (ellers havde de vel ikke købt det)
og omvendt med dem der har Epoxet.
De færreste har nok erfaringer med begge boards og kan rådgive dig objektivt.

Kik i stedet på hvilke features de har, priserne og evt. om det ene er væsentligt hurtigere end det andet i benchmarks.

Har du noget speciel hardware der kan være konflikter med?
Jeg har læst om et par stykker der havde problemer med Asus board og lydkort.

-S.