on off knap
Fra : Michael Aage Jensen

Dato : 25-06-01 13:41

Hej, jeg tror det er knappen, men ved ikke hvordan det skal fixes. Min nye
computer (1000 AMD, 128 ram, 30ghard, netkort, printer, scanner, standard
keyboard og mus etc) går ned (afbryder) på forskellige tidspunkter,
nogengange kører den en hel dag, andre gange sker det under opstart. Det er
ikke cpu-temp eller strømforsyning-temp. Kan det være onoff-knappen eller
noget software i den forbindelse - og hvordan tjekker og ordner jeg det?
Håber I kan hælpe.
kh Michael

--
michael aage jensen / middle east correspondent (http://dr.dk) / webdesign /
usability / consultance

Fra : Jesper Langpap

Dato : 25-06-01 15:13

Hej Michael.
Det kan sagtens være on/off knappen, hvis der er problemer under opstart /
lukning. Jeg har selv skiftet min 2-3 gange, de koster 10-15 kr.
Men der lyder nu mest som dit problemer er cpu-temperatur....
Mvh
Jesper